Poster |
Message |
camz28 |
Soovin 3gen camaro infot.
Tere!
Plaan soetada 3gen camaro. Enne seda mõte väike taustauuring teha, mis masinaga tegu on. Igasugused asjalikud nõuanded ja tähelepanekud oodatud.
*müügis neid just palju ei ole, kust ja kelle kaudu võiks sobiva leida?
*head/ ja vead?
*millise mootoriga eelistada, ise kaldun ikka v8 poole, aga milline variant?
*varuosade hinnad ja kättesaadavus?
*millise väljalaske aasta masinaid eelistada, mis aastast hakati paigaldama kat-e?
Ootan huviga vastuseid.
Cam. |
06.09.2008 at 14:48 |
|
Sillakas |
Soovin 3gen camaro infot.
Kindlasti V8. Usun, et siit foorumist leiadki endale vast kõige parema pakkumise. Targa katus oleks kindlasti üks hea külg. Kui tekib soov võimsust juurde pigistada siis vast vaata ennem 5.7 kui 5.0 mootori poole. Varuosasid pakutakse ju siin foorumiski kastide kaupa ja heade hindadega ning samuti on alati AB jne kohad abiks. Sellise hobiauto tüüpi masina puhul minuarust see aasta polegi enam nii tähtis vaid pigem seisukord. Eks sa pead arvestama huvitavate kommentaaridega sõprade ning võõraste poolt. Masin ning tekitatav müra on kindlasti pilkupüüdev. Edu otsingutel |
06.09.2008 at 15:53 |
|
Oldermann |
Soovin 3gen camaro infot.
Kindlasti V8 ja võimalusel ikka 5,7 - on vähe jõulisem
Aasta võiks ikka võimalikult uuem olla, 90-92 on kuju poolest kõige ilusamad (spoila ringi pean silmas)
Varuosad täiesti kätte saadavad (ab, partsud jne) ja hinnad taskukohased.
Kui oma silmaga üle vaatamise võimalus peaks tekkima, siis kindlasti juhi tähelepanu näiteks salongilegi, räägib ni mõndagi.
Kindlasti tasuks ka carfaxist vin koodi järgi uurida, kas taust autol puhas.
Siin on veel mõned sarnased teemad
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=24657
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=19934
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=22076
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=21005
____________________________
Universumi arhitekt |
06.09.2008 at 16:21 |
1 edit. Last edited 06.09.2008 at 16:27 by Oldermann
|
Fire |
Soovin 3gen camaro infot.
Kui inglisht jagad, siis ThirdGen peaks hea info allikas olema.
Ja digitaalne manual on mul ka olemas.
____________________________
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.
Corvette ´81
Bronco ´86
Town Car ´97 |
06.09.2008 at 23:50 |
1 edit. Last edited 07.09.2008 at 12:48 by Fire
|
camz28 |
Soovin 3gen camaro infot.
Tänud!
Aga kuidas on lood selle v8 kestvusega?
Ja kas uuematel isenditel on juba katalüsaatorid all? |
08.09.2008 at 18:39 |
|
metslane |
Soovin 3gen camaro infot.
quote: camz28: Tänud!
Ja kas uuematel isenditel on juba katalüsaatorid all?
katid juba enne 80'ndaid all
____________________________
700cid |
08.09.2008 at 19:11 |
|
Gsinut |
Soovin 3gen camaro infot.
kindlalt 5,7, sest 5,0 pole võimsusejanu kasvades suurt midagi võtta. |
08.09.2008 at 19:50 |
|
camz28 |
Soovin 3gen camaro infot.
See mulle küll ei meeldi, et kat-id neile juba alla topitud. Igasugune väljalaske süsteemi ümberehitus seetõttu raskendatud.
Lisaks kipuvad vanadel suurtel kati-ga mootoritel co näidud kõrged olema, sellest tulenevalt siis probleemid tehnoülevaatusel. Ei tea mis hinnaklassis nende v8-te katalüsaatorid olla võivad üldse?
Ega keegi seda isendit lähemalt uurimas ei ole käinud?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=459333&cache_missing=1 |
09.09.2008 at 11:47 |
|
anryo |
Soovin 3gen camaro infot.
See vanem 5.0 mootor on sama uimane kui Sierra... Mina ei soovitaks.
Mine tee proovisõit mõne uuema 5.7 mootoriga enne ja siis saad aru, millest räägime.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
09.09.2008 at 12:24 |
|
jürgen |
Soovin 3gen camaro infot.
quote: camz28: See mulle küll ei meeldi, et kat-id neile juba alla topitud. Igasugune väljalaske süsteemi ümberehitus seetõttu raskendatud.
Lisaks kipuvad vanadel suurtel kati-ga mootoritel co näidud kõrged olema, sellest tulenevalt siis probleemid tehnoülevaatusel. Ei tea mis hinnaklassis nende v8-te katalüsaatorid olla võivad üldse?
Ega keegi seda isendit lähemalt uurimas ei ole käinud?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=459333&cache_missing=1
See hall tundub piltidelt päris kabe, sisu tundub korralik ja istmed pole ära istutud. Aga eks ta lahja ole jah. |
09.09.2008 at 12:51 |
|
Martin K |
Soovin 3gen camaro infot.
quote: anryo: See vanem 5.0 mootor on sama uimane kui Sierra... .
Tahaks proovida Sierrat, millel 5,0V8 mootori vääne ja minek . Ja näiteks minu 92 Firel on ka kat all, aga passis selle kohta märge puudub. Nii et võiks ta vabalt sealt minema visata. |
09.09.2008 at 12:55 |
|
tfr |
Soovin 3gen camaro infot.
quote: Martin K:Tahaks proovida Sierrat, millel 5,0V8 mootori vääne ja minek .
OT, aga Ford Sierrat on valitud turgudele tehtud 5.0 V8 mootoriga. Kandis Sierra XR8 tähistust |
09.09.2008 at 13:41 |
|
foke |
Soovin 3gen camaro infot.
Minu standard 305 SBC sõitis kunagi 1,6+ tonni kaaluva Camaro sees kilomeetril 195 kmh võites Mustangeid muide
1/4 sain 15,1@149; seda 2,73 ülekande, shiftkitita TH700, standardshifteriga ja tänavarehviga, mis ka paljudele 350-tele pole jõukohaseks osutunud. Mootoril oli muudatustest vaid Edelbrocki 600 cfm karburaator, õhupuhasti eemaldasin soorituste ajaks. Kahju, et jäi proovimata slikkrehv ja auto tühjaks viskamata. Hilisema kogemuse põhjal hindaks selle mootori võimekust minu tänases keres 14,0-le.
Niiet sageli on see mootori jõuetuse jutt tingitud kohviks ajamisest.
Olen veendunud, et korralikult töötav 5-liitrine on tänavasõiduks piisavalt mõnus ja ökonoomne. Iseasi, kas komistad sellise otsa.
Aga kui valida, siis eelista ikka 350 plokki.
|
09.09.2008 at 14:03 |
|
Peeter82 |
Soovin 3gen camaro infot.
quote: Martin K: quote: anryo: See vanem 5.0 mootor on sama uimane kui Sierra... .
Tahaks proovida Sierrat, millel 5,0V8 mootori vääne ja minek . Ja näiteks minu 92 Firel on ka kat all, aga passis selle kohta märge puudub. Nii et võiks ta vabalt sealt minema visata.
See, et sul katt passis puudub, ei tähenda ülevaatuspunktis mitte sittagi. Juba mitmeid aastaid ei tähenda. Vaadatakse tarkadest raamatutest järgi, kuidas peab olema.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
09.09.2008 at 15:11 |
|
antennimees |
Soovin 3gen camaro infot.
quote: Peeter82: quote: Martin K: quote: anryo: See vanem 5.0 mootor on sama uimane kui Sierra... .
Tahaks proovida Sierrat, millel 5,0V8 mootori vääne ja minek . Ja näiteks minu 92 Firel on ka kat all, aga passis selle kohta märge puudub. Nii et võiks ta vabalt sealt minema visata.
See, et sul katt passis puudub, ei tähenda ülevaatuspunktis mitte sittagi. Juba mitmeid aastaid ei tähenda. Vaadatakse tarkadest raamatutest järgi, kuidas peab olema.
Ülevaatuspunkti tark raamat on Autodata ja seal ei ole usakaid sees. Nii, et nad ju võivad vaadata ja arvata aga kui mul ikkagi passis katti sees ei ole siis lähevad ka andmed selle järgi mis ilma katita ette nähtud. Mu endine Roadmaster just käis ülevaatusel ja ei mingeid probleeme, passis katti pole kuigi tegelikult on all. Toss oli ilma katita varjandist puhtam aga katiga varjandi sisse poleks mahtunud.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
09.09.2008 at 15:18 |
|
Peeter82 |
Soovin 3gen camaro infot.
Kui ma ca 4 aastat tagasi käisin Camaro 5,7-ga Termaki ülevaatuspunktis Kadaka teel
ja heitgaaside pärast läbi ei saanud, teati piisava enesekindlusega väita, et see passis olev info on igal juhul BS.
Ei mäleta, mis raamatust nad vaatasid, aga sel autol peab kat olema.
Vabalt võib olla, et mõni punkt ei viitsi või ei taha või ei oska seda selgeks teha.
Kati info läks omal ajal passi kirja, kuidas jumal juhatas.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
09.09.2008 at 15:26 |
|
antennimees |
Soovin 3gen camaro infot.
Eks see kindlasti sõltub ülevaatuspunktist aga samas alati võimalus ju nõuda raamatut kus see kirjas oleks. 94 Capricel näiteks olid USA's katid all aga euroversioonil (neid oli küll vähe) polnud katte. Kolledest tulevad torud olid ka ilma katita juba tehase poolt ja teise tellimiskoodiga ka. 96 ja üles vist ei anna jah vaielda kuna siis tuli OBD2 ja neil juba kohustuslik kat oli.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
09.09.2008 at 15:37 |
|
camz28 |
Soovin 3gen camaro infot.
Võimaluse korral valiksin isegi 5,7, aga kuna nende v8-te kättesaadavus niigi väike, siis tuleb ilmselt siiski mõne korralikuma 5,0-i kasuks otsustada. Seda autod ei oleks mul plaanis edasi arendama hakata ja ei ole ka esmaselt tähtsad kiiruslikud omadused.
Auto jääks originaali, nii nagu ta on. Otsin lihtsalt sellist korraliku autot, millega tore pühapäeviti tiirutada, aga kindlasti peab olema v8, sound on peamine!
Ega keegi ei ole seda eelnevalt välja toodud isendit oma silmaga näinud? |
09.09.2008 at 16:26 |
|
Oldermann |
Soovin 3gen camaro infot.
seal hiiul praegu isegi 2 camarot, mõlemad aastast 82. välimusepoolest tunduvad suht samas seisukorras, lähedalt väga põjalikult ei uurind, jalutasin suht mööda, kuigi sellele muta/halli kirjul ei ole konti ka peal, aga kirjas on, et on kuulutusel.
____________________________
Universumi arhitekt |
09.09.2008 at 18:03 |
1 edit. Last edited 09.09.2008 at 18:04 by Oldermann
|
incognito |
Soovin 3gen camaro infot.
Tagasildadest:
Enne 85. aastat olid 10bolt tagasillad veidi nõrgemad (7,5tolli 26 nuuti) 85-90 (7,625tolli 26nuuti) 90-up (7,625 28nuuti)
85-92 9poldised Borg Warneri tagasillad mõndadel preformance mudelitel (7,75 tolli) c-klipi elimineerijatega.
Kindlasti tuleb kasuks lukustatava sillaga variant leida.
Käigukast: Võimsama mootoriga on soovitatav th700 kast mis küll tänu 4käigule ja konverteri lukul parema kütusekulu annab (keda kotib ) välja vahetada th350/th400 vastu. Kui on kindel plaan tulevikus jõudu juurde saada, siis äkki juba otsida vahetatud kastiga variant. Säästab hiljem vaeva kasti vahetamisel.
Mootorist: 87- ja hilisemad V8 tulid juba rullnukkadega, mis teeb nukavahetuse veidi mugavamaks sest vanu rulltõukured saab kasutada, juhul kui nad kulunud/katki ei ole.
Kõik plokikaaned mis 3gen f-body sai on kehvad. Isegi need n.ö. "corvette" mootoriga HiOutput 5,7 liitrised V8 olid erinevalt vette alumiiniumkaantest malmkaantega. Millel kehv voolavus/väiksed klapid, tänu põlemiskambri kontuurile väga surveastmevaenulikud.
5liitrise mootori suurim miinus on väike silinri läbimõõt (nagu siin väga mitmes kohas juba varem mainitud)
Bore/Stroke suhe on üsna kehv.
Probleem tekkib veel ka sest levinud 2.02 , 1.6 tolliste klappidega aftermarket kaaned ei sobi, samas 1.94/1.55 klappidega aftermarketid või suuremate klappidega 416 kaaned(pandi 5L 190hp H.O. mootoritele) annavad 300+hp 5liitrisest välja.
Näiteks http://www.hioutput.com/tech/343hp/343hp.html
Plastikjupid kere ümber on imo puhtalt maitse asi.
My 0.2cent
|
09.09.2008 at 20:48 |
1 edit. Last edited 09.09.2008 at 20:52 by incognito
|
w-cc |
Soovin 3gen camaro infot.
Ega neid ülevaatuse teste nii väga maksa tegelt karta. Ma olen üldse ainult kaks korda erinevate autodega heitgaasidest läbi kukkunud - üks ajas silmnähtavalt sinist suitsu välja ja teine oli ilma katita, seegi kukkus läbi nibin-nabin s.t. oli ilma katita pea sama puhas, kui kati max lubatud normid. 92.a Corvettega pole viie aasta jooksul mitte üks kobin ülevaatusel olnud (ptüi-ptüi-ptüi ), iga kord puhaste paberitega ja heitgaasid kordades alla lubatud normide. Auto läbisõit teadmata ja katid ei tundu põhja alla ka enam just esimeses nooruses olema. Uute lahjasegu otsepritse mootorite jaoks on need normid üldse täielik naljanumber - just sai ühe sellisega käidud ja heitgaasid olid laias laastus 30 (kolmkümmend) korda puhtamad, kui normid lubavad. |
10.09.2008 at 14:06 |
|
Maik |
Soovin 3gen camaro infot.
Kati puudumisel vähemalt peaks autos kõrvalistujate jalgade ees suur põhjapleki mägi puuduma vähemalt.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
10.09.2008 at 14:14 |
|
mikimouse |
Soovin 3gen camaro infot.
quote: Inferno: Kati puudumisel vähemalt peaks autos kõrvalistujate jalgade ees suur põhjapleki mägi puuduma vähemalt.
vaevalt et einevaid keresid (põhjasid) katiga/katita autodele tehti. |
10.09.2008 at 15:56 |
|
camz28 |
Soovin 3gen camaro infot.
Ootaks veel omanike komentaare, 5 liitrise mootori vastupidavuse ja remondi poole pealt?
Palju võiks selle mootori iga keskmiselt olla kilomeetrites, enne kui vajab kap remonti?
Kui pommikindel ta üldse on? |
10.09.2008 at 16:13 |
|
DJ Seebimull |
Soovin 3gen camaro infot.
mulle 5 liitrine mootor meeldib, olnud neid tükki mitu. Praegu meil peres ´88 Trans Am, millel on 305 cid TBI mootor. Meie käes see tänaseks päevaks sõitnud ca 35 tuhi. Väga töökindel auto, julgen kindlalt soovitada, samas saab ka 5 liitrisest mootorist lõbusalt jõudu võluda, ma julgeks küll soovitada ka 5 liitrise mootoriga isendeid. Mu meelest igasugused mootori detailid on väga lõbusa hinnaga, samas hooldus ja remont kah sihuke lihtne, mis konti ei murra.
meil sõitnud miski 180 tuh pann kokku, praegu küll ei küsi kuskilt otsast remonti. Mu meelest on väga töökindel mootor, suht palju meil teine pähe saanud ja jonnima ta ei ole kapoti all hakanud.
Ma soovitan, kui Sa ostma endale hakkad vaata selline korralikum isend, maksa veits rohkem kuid samas saad ka muretult palju ringi kimada.
____________________________
FULL THROTTLE CLUB
http://usaraud.ee/?id=4_65_27_6436 (reklaam) |
10.09.2008 at 21:07 |
|