Poster |
Message |
MitsuPower |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
Tervitus
Kuna sõber Chargerit taga ajab ja ise just netti eriti ei satu siis küsiksin asjatundjate käest vähe nõu?
Põtrade maal üks antud isend 8000EUR eest saadaval. Matti musta värvi sõitev isend...muidugi sisu tahab kohendamist ja ju kindlasti midagi veel. Küsimus olekski kas antud isendile see moto on kohane või see nn vaese mehe Charger pigem? Ise nimelt pole kodus eriti antud teemaga veel. Ja muidugi küsimus kas 8000EUR sellise massina eest on mingi mõistlik hind?
|
03.09.2008 at 10:16 |
1 edit. Last edited 03.09.2008 at 10:16 by MitsuPower
|
Vanaisa Moderator |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
Kontakteeru kasutajaga Cha - pakun, et tema on antud asjas väga kompetentne.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
03.09.2008 at 10:35 |
|
newton Moderator |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
quote: Olds: [...]mida tuleks kindlasti jälgida antud auto puhul ja selleks oleks : kõikvõimalikud liistud,märgid,tuled, "viled" Seda eriti siis kui on plaanis autot originaali lähedasena hoida/taastada, sest eelpool nimetatut on väga raske saada. Küsi[k]sin ka mootori, kasti kohta...mis ja kas on mootoriga tehtud, mis osasid on kasutatud jne.
|
04.09.2008 at 14:38 |
|
MitsuPower |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
Niipalju siis veel sellest teemast, et rutua käest sai siis üks isend ära ostetud sõbra poolt....õigemini masin käes veel pole kuid kokkulepe olevat sõlmitud jne.
Kuna antud isendil on mootoriks 318cid siis nüüd ootakski soovitusi teadjamatelt kust soetada ja mida soetada oleks mõtekas sinna aiste vahele ja muidugi soovitused ka käigukastile.Kas osta mingi toorik ja lasta eestis kellegil ehitada? Või lasta Usast valmis ehitatud ja seadistatud moto tuua? Eesmärk ei ole drag-le ronida....pigem suvine chillimise pill millel võiks natu rohkem hobuseid olla kui tavaliselt. Selles mõttes, et originaalkorras motot sinna ei taheta.
Kõik soovitused ja mõtted oleks teretulnud igatahes. |
07.10.2008 at 15:31 |
1 edit. Last edited 07.10.2008 at 15:32 by MitsuPower
|
partel |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
Noh, minu jaoks on tänava-Mopari pika puuga #1 autoriteet meie oma foorumiliige Jyrki.
Küll ta oskab öelda, mida ja kust kohast. Samuti on Soomeski Mopari kraami üsna palju liikumas, võib päris hea diili saada.
jyrpoh@hotmail.com (soome, inglise k)
____________________________
_ |
07.10.2008 at 15:55 |
|
Ri-Q. |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
quote: MitsuPower: Niipalju siis veel sellest teemast, et rutua käest sai siis üks isend ära ostetud sõbra poolt....õigemini masin käes veel pole kuid kokkulepe olevat sõlmitud jne.
Kuna antud isendil on mootoriks 318cid siis nüüd ootakski soovitusi teadjamatelt kust soetada ja mida soetada oleks mõtekas sinna aiste vahele ja muidugi soovitused ka käigukastile.Kas osta mingi toorik ja lasta eestis kellegil ehitada? Või lasta Usast valmis ehitatud ja seadistatud moto tuua? Eesmärk ei ole drag-le ronida....pigem suvine chillimise pill millel võiks natu rohkem hobuseid olla kui tavaliselt. Selles mõttes, et originaalkorras motot sinna ei taheta.
Kõik soovitused ja mõtted oleks teretulnud igatahes.
Mopari maailmas hinnatakse üpris kõrgelt ka 400 stroker mootorit. Mulle on jäänud mulje, et suhteliselt soodne on ehitada 440-se võntvõlliga 451cid mootor (väga populaarne), mille eeliseks on 440-ga võrreldes kaal; hobujõud on tavaliselt kuskil 400 kandis.
Etem on ehitada muidugi 440-t, aga need on ka kõrgemalt hinnatud ja raskemad leida. 440se stroker kit´id, olen vaadanud, on samas väärtuses BBC komplektidega.
____________________________
REC
BB |
08.10.2008 at 18:27 |
|
Olds |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
Kui soovi on võin su sõbrale ehitada 360cid plokil põhineva mootori. Kõik oleneb sellest, mida sa mootorist ootad ( hobujõud,vääne?) Võid mulle (või su sõber) visata maili aadresil georg@etslayerracing.com ja soovi korral arutame asja
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
08.10.2008 at 21:03 |
|
anryo |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
Infoks:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=28100
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
08.10.2008 at 21:11 |
|
Peeter82 |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
inimesed, te pakute oma mootoreid sellele, kelle jaoks 400 on vaese mehe mootor...
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
09.10.2008 at 07:20 |
|
jyrki |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
Hi!
400 and 440 are both mopar big blocks, the 400 is B-series, and the 440 is RB (aka "raised B"). The B-engines (350, 361, 383, 400) are originally with 3.38" stroke and the RB's with 3.75". Common to both are relatively high blocks compared to strokes, B's deck height is 9.98" and RB's 10.25". Compare that to for exmaple 454 chevys 9.8" and you finally realize, that they are no Big Blocks. More seriously, because of that BB mopars easily accept longer strokes while retaining good rod ratios and piston stability, they are well suited for stroking and parts to stroke them are avaialble and reasonably priced. The main "headache" is the factory heads port size, it's pretty small for any serious BB. With factory port size, especially the strokers are best suited for good low to midrange engines, and you usually sarcrifice some peak power becuase the heads just can't support it. 700 hp with good factory size ports is about the reasonable limit, after that more race oriented heads are needed. The block and crank can handle some 600 hp without any mods, after that the two bolt mains start walking and it's better to do something to that or it will eventually break the block. B-blocks with their shorter water jackets ahve stiffer cylinderwalls, and may be better for (big) performance use. Because of the shorter block, tehy are also physically slightly smaller. Cast cranks are also about done at that point, the factory forged ones can handle more. But enough of that, if you are just rebuilding a BB mopar and building astreet eprformance engine, 440 source has about everything you need for good prices. http://www.440source.com
For bigger power there are other sources and other prices, but at the moment there are several reasonably priced BB moapr engines for sale in Finland. Remeber, that they are just asking prices too:
400 out of Niklas Wasströms Valiant, about http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=147521 Complete turn key engine making around 500 hp on pump gas
4.15" stroke 440, built spring 2007. No street driving, only five races. Never tuned, just put together and driven, still potential left http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=139567 , only carburator missing, about 700 hp on pump gas.
4.15" stroke 400, about 800 hp on pump gas. http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=138385
And to more "serious minded" there are some projects too:
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=138786
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=147778
|
09.10.2008 at 10:26 |
|
MitsuPower |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
Tänud vastuste eest.
Eks jahh katsuks mingi aeg Jyrki sinuga ühendust võtta ja Olds-ga ka, et natukene enda mõtteid edasi anda ja siis vast oskavad asjatundjad paremini midagi soovitada.
Selline pisiasi veel, et kuna alguses vaja kere ja sisu korda teha siis kas peaks selle korrastamisel juba ka kindlasti kindel olema mis moto ja käikar sinna lõpuks istutatakse või saab ilma pärast jälle kere lõhkumata ükskõik sinna mida istutada
Kõlab krdi lolli lausena (äkki ongi) aga äkki saate aru mida silmas pean Pole vast mõtet hakata ise lambist jalgratast leiutama kui keegi sellega kursis on.
Miks ei uuri puuri seda kohe otse ntx Oldsi või Jyrki või mõne muu teadja käest? Mine tea äkki keegi veel samasuguse probleemi otsas ja saaks siit infot ammutada ilma uut teemat tegemata
|
09.10.2008 at 10:41 |
|
Olds |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
quote: MitsuPower: Tänud vastuste eest.
Eks jahh katsuks mingi aeg Jyrki sinuga ühendust võtta ja Olds-ga ka, et natukene enda mõtteid edasi anda ja siis vast oskavad asjatundjad paremini midagi soovitada.
Selline pisiasi veel, et kuna alguses vaja kere ja sisu korda teha siis kas peaks selle korrastamisel juba ka kindlasti kindel olema mis moto ja käikar sinna lõpuks istutatakse või saab ilma pärast jälle kere lõhkumata ükskõik sinna mida istutada
Kõlab krdi lolli lausena (äkki ongi) aga äkki saate aru mida silmas pean Pole vast mõtet hakata ise lambist jalgratast leiutama kui keegi sellega kursis on.
Miks ei uuri puuri seda kohe otse ntx Oldsi või Jyrki või mõne muu teadja käest? Mine tea äkki keegi veel samasuguse probleemi otsas ja saaks siit infot ammutada ilma uut teemat tegemata
kapoti suhtes pead mõtlema, mis mootor sul tuleb. Üldjuhul mahub ka mild setingus bb mootor kapoti alla ära ilma scoop`i vajaduseta. Kui on aga plaanis kasutada kõrgemat sisselaset ja sinna veel omakorda spacerit karburaatori alla, soovitan arvestada kapotile tuleva scoop`ga. Käigukast määrab ära gardaani tulevase pikkuse, käigukasti koda muuta/ratsida pole vaja, tiibade juures ka muudatusi üldjuhul teha pole vaja kuna tagatiivad kannatavad suht korraliku rehvi alla panemist (loe: 255 laius näib suht pizzalõikur Chargeri all välja... )
Kui auto on siiski rohkem tänavasuunitlusega, siis ära muretse ka salongi pärast ( loe : istmete jm kaal )
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
09.10.2008 at 12:22 |
|
partel |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
quote: jyrki:B's deck height is 9.98" and RB's 10.25". Compare that to for exmaple 454 chevys 9.8" and you finally realize, that they are no Big Blocks.
And what is AJ's or LM's deck height?
Aga jah, nagu öeldud, siis Soome hinnad ei ole lõplikud, millegipärast ei taheta asju isegi poolmuidu osta...
____________________________
_ |
10.10.2008 at 07:37 |
|
jyrki |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
Slightly over 9", but their stroke is also in the 3.5" range and they are not necessary deigned with longevity in mind. Actually, the 10.725 of the RB is really too much for anything sensible under 4.5" stroke. And at that point you start needing external oiling and raised cams. We've got only the stock 3.75" in RB, adn try to compensate the enormous pistons with 7.1" rods. Would be way more sensible in the lower block. |
10.10.2008 at 08:31 |
1 edit. Last edited 10.10.2008 at 11:14 by jyrki
|
MitsuPower |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
vahepeal on asi niipalju edenenud, et järgmiseks laupäevaks vaja treiler sebida, et Charger Harjumaale tuua . Seejärel läheb värvimiskoha otsimiseks.
See masin hakkab tulevikus kulgema numbriga 74 CHA Nimelt sai number ka ära tellitud. |
18.10.2008 at 16:15 |
|
Allekas |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
nii,mina olen siis selle uue auto omanik...tervitust teile usaraua fännid.sai enda elus ostetud teine usakas....see oli nagu tõsine kinnisidee minu jaoks....algul värvida,asi kokku,mootor,k.kast...jne....uue sisu!!!aega ja kannatust...seda ilmselt läheb palju vaja
Tänud juba ka neile kes siiani juba nõu andnud on....ilmselt seda läheb veel palju sellise projekti juures vaja Usun, et siin foorumis ei panda pahaks kui inimene sellise masina puhul teadjamatelt nõu küsib, et mitte jalgratast otsast peale leiutada.
tulevikus teen ka nn päeviku teiste eeskujul usaraud.ee-sse. |
18.10.2008 at 17:43 |
|
jürgen |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
Tee kohe usaraud.eesse konto ära. Tahaks pilte juba näha. |
18.10.2008 at 19:53 |
|
CHR74 |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
Õnne uue auto puhul hea kuulda et eestisse CHARGER juurde tuleb .Jõudu ja jaksu ehitamisel.
|
19.10.2008 at 10:33 |
|
Allekas |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
tere...oleks hea kui keegi oskas soovitada kudas ja kas on raske tuua chargeril`74 känigukang roolilt alla põrandale....tõenäoliselt selleks mingi komplekt või midagi sellist võimalik paigaldada ja muidugi sellega seoses peab paigaldama ka põrandale kesk-konsooli....ja kas roolilt eemaldades peaks sinna midagi orgunnima...tänades ette infi eest!! |
21.10.2008 at 18:20 |
|
Olds |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
quote: Allekas: tere...oleks hea kui keegi oskas soovitada kudas ja kas on raske tuua chargeril`74 känigukang roolilt alla põrandale....tõenäoliselt selleks mingi komplekt või midagi sellist võimalik paigaldada ja muidugi sellega seoses peab paigaldama ka põrandale kesk-konsooli....ja kas roolilt eemaldades peaks sinna midagi orgunnima...tänades ette infi eest!!
Põranda shifterite valik on seinast-seina. Lihtsaim viis on otsimiseks kas Summitracing või Jegs leht, vali oma auto andmed ja määratle ära käigukasti tüüp ning avanebki sulle suur valik.
Roolilt sa vana hooba viisakalt muidu kätte ei saagi kui pead rooli maha võtma terves tükis ning hooba hoidva tihvti välja puurima. Kui sind see väike "kõrv" ei sega, mille külge origin. hoob jääb, siis pole hullu. Vastasel korral pead ka rooliratta maha võtma, eraldama terve selle osa, mille küljes on shifteri kinnituskõrv ning asendama selle
Ise kasutan B&M Pro Stick shifterit. http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=BMM%2D80706&N=700+115&autoview=sku Soovi korral saaksin selle sulle soodsalt müüa kuna edal plaan minna üle teisele shifterile
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
22.10.2008 at 07:28 |
1 edit. Last edited 22.10.2008 at 10:00 by LaSa (Moderator)
|
MitsuPower |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
täna sai siis elvas käidud "suure" treilaga, et tooks nagu eluka harjumaale ära laenasin sõbra käest treilat....see küsis kas suurt on vaja või tavalist....vastasin, et kindlasti suurt aga isegi see oli ca 20 cm liiga kitsas:P
Siis pakkusid poisid seal,et laenavad enda treilat mis ikka õiges suuruses autodele mõeldud ja toome homme tagasi. Seniks oleks jätnud enda treila sinna. Lõpuks molutasime ja vestlesime siis asjatundjatega seal seni kui leppisime hoopis kokku, et jätame auto sinna värvimisse Niipalju siis auto järgi käimisestSai vähemalt tartus söömas käidud
Järgmisena siis vaja hakata mootori ja käikari kombinatsiooni välja mõtlema ja soetamiskohti otsima.Vihjeid on juba üksjagu ja eks tuleb järjest hakata inimesi tüütama.
Olds-le üritasime ka kellata aga üks number oli vana töökoha oma ja teine oli väljas Käisime korra tartu ameerka auto ees ka aga mõtlesin, et enne oleks tore kellata kui mingid võõrad näod tuppa marsivad
Aga kuradima ilus elukas on küll Charger
Elva tüübid väga asjalikud ja sõbralikud. respect
|
25.10.2008 at 20:31 |
1 edit. Last edited 25.10.2008 at 20:32 by MitsuPower
|
Olds |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
quote: MitsuPower: täna sai siis elvas käidud "suure" treilaga, et tooks nagu eluka harjumaale ära laenasin sõbra käest treilat....see küsis kas suurt on vaja või tavalist....vastasin, et kindlasti suurt aga isegi see oli ca 20 cm liiga kitsas:P
Siis pakkusid poisid seal,et laenavad enda treilat mis ikka õiges suuruses autodele mõeldud ja toome homme tagasi. Seniks oleks jätnud enda treila sinna. Lõpuks molutasime ja vestlesime siis asjatundjatega seal seni kui leppisime hoopis kokku, et jätame auto sinna värvimisse Niipalju siis auto järgi käimisestSai vähemalt tartus söömas käidud
Järgmisena siis vaja hakata mootori ja käikari kombinatsiooni välja mõtlema ja soetamiskohti otsima.Vihjeid on juba üksjagu ja eks tuleb järjest hakata inimesi tüütama.
Olds-le üritasime ka kellata aga üks number oli vana töökoha oma ja teine oli väljas Käisime korra tartu ameerka auto ees ka aga mõtlesin, et enne oleks tore kellata kui mingid võõrad näod tuppa marsivad
Aga kuradima ilus elukas on küll Charger
Elva tüübid väga asjalikud ja sõbralikud. respect
Minu töötav number on 56921060 ja on reeglina 24h sees nagu ka eile. Tööjuures olin eile ka väga pikalt...läksin vist ära 23:00 paiku
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
26.10.2008 at 13:56 |
|
MitsuPower |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
nüüd number olemas ja kui Sa vastu pole siis järgmise tuuri ajal tuleks räägiks vähe juttu Nagunii nüüd natukene tihedamini Elvas vaja käia |
27.10.2008 at 13:18 |
|
Olds |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
quote: MitsuPower: nüüd number olemas ja kui Sa vastu pole siis järgmise tuuri ajal tuleks räägiks vähe juttu Nagunii nüüd natukene tihedamini Elvas vaja käia
Loomulikult astuge läbi!
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
27.10.2008 at 17:28 |
|
MitsuPower |
Dodge Charger 74 400 magnum? Kas on söödav kombininatsioon?
on siis natukene maad uuritud ja asjatundjatega vesteldud ning motori kohapealt kindel otsus ikka BB kasuks. Nüüd käib siis nn tooriku otsimine millest siis vajalik süda autole ehitada lasta. Sai reedel ka Elvas käidud vaatamas kuidas värvi eeltöö edeneb ja ka mõned pildid tehtud
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_1313 |
30.11.2008 at 19:31 |
|