register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Ameeriklaste V8 nukkvõllide mõõte?  
Poster Message
algaja
Ameeriklaste V8 nukkvõllide mõõte?
Niisiis selline küsimus,et kas on kuskil netis kellelegi silma jäänud kohta,kus oleks nukkvõllide
kaelte ja pikkuse kohta infot?Sobival võllil peaks olema sisse ja väljalase vaheldumisi.
Samuti võiks olla jagaja hammasratas taga.On sellist mootorit olemas?Asi peaks minema
Tšaika mootorile.
09.10.2008 at 22:32
Timo
  
Ameeriklaste V8 nukkvõllide mõõte?
15 sekundit googeldamist: GM camshafts

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
10.10.2008 at 07:48
algaja
Ameeriklaste V8 nukkvõllide mõõte?
quote:
suburban: 15 sekundit googeldamist: GM camshafts

Olen seda lehte juba uurinud,kuid mina küll sealt mõõte ei leidnud.
Mõõtude all pidasin silmas nukkvõlli pikkust ja nukkide paigutust.
Veel tekkis küsimus,et kas Ameeriklaste V8 mootorid on kõik 90' nurgaga?
10.10.2008 at 22:00 1 edit. Last edited 10.10.2008 at 22:01 by algaja
Astro SS
Ameeriklaste V8 nukkvõllide mõõte?
quote:
algaja:
quote:
suburban: 15 sekundit googeldamist: GM camshafts

Olen seda lehte juba uurinud,kuid mina küll sealt mõõte ei leidnud.
Mõõtude all pidasin silmas nukkvõlli pikkust ja nukkide paigutust.
Veel tekkis küsimus,et kas Ameeriklaste V8 mootorid on kõik 90' nurgaga?

EI


____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
10.10.2008 at 22:03
partel
  
Ameeriklaste V8 nukkvõllide mõõte?
quote:
algaja: Niisiis selline küsimus,et kas on kuskil netis kellelegi silma jäänud kohta,kus oleks nukkvõllide
kaelte ja pikkuse kohta infot?Sobival võllil peaks olema sisse ja väljalase vaheldumisi.
Samuti võiks olla jagaja hammasratas taga.On sellist mootorit olemas?
Vahet pole!

Tänapäeval tehakse sulle mistahes mootorile mistahes nukkvõll!

http://www.lsmeng.com/Camshafts.html

____________________________
_
11.10.2008 at 09:29
vvt
  
Ameeriklaste V8 nukkvõllide mõõte?
Pärtel, miks sa ajad lihtsat asja keeruliseks? Võtad selle olemasoleva nukkvõlli, kirjutad arusaadavalt paberile põhinäitajad, mida saada soovid ja pöördud mõnda vastavasse välismaa firmasse. Asi maksab kuskil 5000 krooni ringis eeldusel, et vana nukk pole nii kulunud, et sinna peale on kõigepealt vaja paksust kasvatama hakata.

Olen üsna kindel, et kõigi headuse juures ei tule su USA nukk ei odavam ega parem. Samuti võib arvata, et sellise soovi peale (tundmatu looma nukkvõll) küsib nukavalmistaja esimese asjana seda soovi autocadi joonise kujul oma cnc masina jaoks- mille saamine ei ole niisama lihtne.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
12.10.2008 at 19:53
Fog
 
Ameeriklaste V8 nukkvõllide mõõte?
quote:
vvt:Olen üsna kindel, et kõigi headuse juures ei tule su USA nukk ei odavam ega parem. Samuti võib arvata, et sellise soovi peale (tundmatu looma nukkvõll) küsib nukavalmistaja esimese asjana seda soovi autocadi joonise kujul oma cnc masina jaoks- mille saamine ei ole niisama lihtne.
Antud juhul Vvt-ga nõus, seda lootust et mingisse X v-8 mootorisse istuks ilma mingi modimiseta teise mootori nukk on sama hea kui loto mängimine. Kuna lõpuks mingi asi ikka ei ole õige, ning pead ikkagi laskma nukka modida, siis võta oma praegune harjavars ning mine ja lase ära modida.

Edit: kui olemasolevale nukale uus profiil lõigatakse, siis võib vaja minna pikemaid tõukureid, neid aga saab meerikast mõõdu järgi laokaubana.


____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
12.10.2008 at 19:59 1 edit. Last edited 12.10.2008 at 20:00 by Fog
vvt
  
Ameeriklaste V8 nukkvõllide mõõte?
ainuke lootus kokku hoida on see, et järsku istub mõni masstoodangu jupp. See võimalus on aga kaduvväike juba selle asjaolu tõttu, et Gaz-i mootorite nukkvõllid käivad teistpidi ringi. Tüüpiline USA V8 nukkvõll käib ketiga ja pöörleb väntvõlliga sama pidi. Gaz-i nukkvõlli aetakse ringi väntvõllilt hammasrattaga ja seetõttu käib ta teistpidi.

Kui midagi väga teha tahaks, siis parem võiks selle nukkvõlli otsas oleva tekstoliithammasratta lasta terasest teha, need Gaz-i tekstoliithammasrattad ei pidanud isegi seeriamootori 3000 pöördega eriti vastu (südamik tuleb lahti).

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
12.10.2008 at 20:07
Astro SS
Ameeriklaste V8 nukkvõllide mõõte?
quote:
Fog:
quote:
vvt:Olen üsna kindel, et kõigi headuse juures ei tule su USA nukk ei odavam ega parem. Samuti võib arvata, et sellise soovi peale (tundmatu looma nukkvõll) küsib nukavalmistaja esimese asjana seda soovi autocadi joonise kujul oma cnc masina jaoks- mille saamine ei ole niisama lihtne.
Antud juhul Vvt-ga nõus, seda lootust et mingisse X v-8 mootorisse istuks ilma mingi modimiseta teise mootori nukk on sama hea kui loto mängimine. Kuna lõpuks mingi asi ikka ei ole õige, ning pead ikkagi laskma nukka modida, siis võta oma praegune harjavars ning mine ja lase ära modida.

Edit: kui olemasolevale nukale uus profiil lõigatakse, siis võib vaja minna pikemaid tõukureid, neid aga saab meerikast mõõdu järgi laokaubana.


Ka mõtled tõukureid või tõukur-vardaid ? :rolleyes

Tappet või lifter-> tõukur
pushrod -> tõukur-varras

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
12.10.2008 at 20:07 1 edit. Last edited 12.10.2008 at 20:08 by Astro SS
vvt
  
Ameeriklaste V8 nukkvõllide mõõte?
Nuka ringitegemisel saavutatakse suurem tõus sellega, et nuka tagakülg ja küljed töödeldakse madalamaks. Sellest tulenevalt istuvad ülejäänud klapimehhanismi jupid madalamale samapalju, kuipalju nuka tagaküljest maha võeti. Korrektne oleks vast pannagi pikemad tõukurid, kuigi tegelikus elus on klapivahe reguleerimismaa päris pikk;)

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
12.10.2008 at 20:12
Fog
 
Ameeriklaste V8 nukkvõllide mõõte?
Vardaid ikka jah mõtlesin.
See varraste jutt oli hüdrotõukurite baasil. Meh. tõukurite puhul keera aga kruvi peale ja olemas.


____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
12.10.2008 at 21:28
Astro SS
Ameeriklaste V8 nukkvõllide mõõte?
quote:
vvt: Nuka ringitegemisel saavutatakse suurem tõus sellega, et nuka tagakülg ja küljed töödeldakse madalamaks. Sellest tulenevalt istuvad ülejäänud klapimehhanismi jupid madalamale samapalju, kuipalju nuka tagaküljest maha võeti. Korrektne oleks vast pannagi pikemad tõukurid, kuigi tegelikus elus on klapivahe reguleerimismaa päris pikk;)
On sul näiteid ,kus pannakse pikemad tõukurid ?

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
12.10.2008 at 21:38
algaja
Ameeriklaste V8 nukkvõllide mõõte?
quote:
vvt: ainuke lootus kokku hoida on see, et järsku istub mõni masstoodangu jupp. See võimalus on aga kaduvväike juba selle asjaolu tõttu, et Gaz-i mootorite nukkvõllid käivad teistpidi ringi. Tüüpiline USA V8 nukkvõll käib ketiga ja pöörleb väntvõlliga sama pidi. Gaz-i nukkvõlli aetakse ringi väntvõllilt hammasrattaga ja seetõttu käib ta teistpidi.

Kahjuks on raha see kõige suurem põhjus,miks ei saa lasta sellist asja otsast lõpuni teha.
Kui on tegemist peaaegu tundmatu spordialaga ei ole ka sponsoreid ja stardimaksu ja
litsensi peab oma taskust leidma.Seepärast ei ole ka võimalik 18000 kulutada nukkvõlli
tegemiseks.
Mis puutub tekstoliidist hammasrattasse,siis see ongi üks põhjus,miks tahaks kettajamile üle
minna.Nukkvõllist veel niipalju,et see on sama mis Gaz 53 ja kui uue vene võlli klapitõusu
vahe tuleb 2,7 mm ja nukkide kujust tuleb 16 kraadi erinevust,siis tundus lihtsam olevat
teha ümber mõnda muud võlli.
12.10.2008 at 23:49
partel
  
Ameeriklaste V8 nukkvõllide mõõte?
Reverse rotation ehk tagurpidi pöörlevaid profiile on sama lihtne teha kui tavalisi. Näiteks mõnedel tractor pulleritel käivad osad mootorid üldse tagurpidi ringi.



____________________________
_
13.10.2008 at 12:25 1 edit. Last edited 13.10.2008 at 12:25 by partel
vvt
  
Ameeriklaste V8 nukkvõllide mõõte?
Sõltumata ameerika tarvikutööstuse poolt pakutavast on selgelt kõige mõttekam variant mõelda välja, milliste parameetrite järgi nukka tahetakse, otsida üks vähe kulunud vana nukkvõll ja lasta spetsfirmas sellest teha. Ei need ameerika imefirmad paku ka vene autoehituse imedele midagi seninägematut. Et nad Fordile või Chevyle pakuvad, on usutav, aga Gaz-ile kindlasti mitte. Ja kui tegemine läheb katse-eksituse peale, siis äriliselt mõeldes tuleb katsetamiseks valida võimalikult odav, kuid aktseptaablit kvaliteeti pakkuv lahendus. Ehk olemasoleva nuka ringitegemine. See, kas originaalnukal on nukid samakõrged või on freesija Ivan lasknud nad veidi "kustomiseerituks" pole sellisel juhul määrav. Pealegi mingit viimase peale aetud asja pole mõtet tegema hakata, sest see mootor palju valu teatud tehniliste probleemite tõttu nagunii ei kannata (nagu paljud vene asjad).

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
13.10.2008 at 20:07 2 edits. Last edited 13.10.2008 at 20:10 by vvt
algaja
Ameeriklaste V8 nukkvõllide mõõte?
quote:
Sõltumata ameerika tarvikutööstuse poolt pakutavast on selgelt kõige mõttekam variant mõelda välja, milliste parameetrite järgi nukka tahetakse, otsida üks vähe kulunud vana nukkvõll ja lasta spetsfirmas sellest teha.

Uurides erinevaid võimalusi,siis paistab see olema ainus võimalus asja parandada.
Siit ka küsimus,et kas keegi oskab soovitada mõnda firmat kes lihviks nukkvõlli ümber?
Kui kellelgi on mingi firmaga kogemusi,siis oleks väga tänulik.
07.11.2008 at 12:01
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Ameeriklaste V8 nukkvõllide mõõte?  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.