Poster |
Message |
MartMeister |
Uksed sirgu!
Tere jälle!
Seekord siis istun täitsa piinliku probleemi otsas.
Teen lühidalt tutvust: otsisin mingi aeg tagasi suvist dayli driverit III gen fireka hulgast, normaalseid pakkumisi eestist ei leidnud ja mul sama väike kannatus kuis kassipojal. Mõtlesingi lapsepõlve hulluselt katte taaskord maha tõmmata ja siis kogutud raha vähehaaval sinna maha matta.
http://web.zone.ee/kadettkitt/pildid/6.jpg
http://web.zone.ee/kadettkitt/pildid/3.jpg
http://web.zone.ee/kadettkitt/pildid/5.jpg
http://web.zone.ee/kadettkitt/pildid/lollauto.jpg
http://web.zone.ee/kadettkitt/Kere.avi
Masin siis hetkeseisuga 34 aastat vana. Päritolu on raske öelda - algselt oli selline näidikuteplokk kus miilid ja kiltsid mõlemad peal (mingil põhjusel on vahetatud, originaal siiani alles). Tagumine numrikoht on ka nagu videolt nähe lihtsalt kahe poldiga läbi kõmmutatud, perfektne koht numbri taga väikesele numbrile olemas (valgustus samuti väikese numbri oma).
Uuematest töödest paraku pilte ei ole - asi krundivalmis enam vähem, kõik välja kistud. Käigukasti tunnelis sisselõiked tehtud ja valmis augu tegemiseks.
Suurim probleem: uksed raisad vildakad ees. Ülevalt on täitsa normaalsed, aga alumine serv paneb karbist pea pool tolli väljapoole. Mida kuradit nagu? Pärast selle anomaalia avastamist ei ole mitte ühtegi mõttepoega ka. Tundub, et kuvaldaga silitamisest ei ole tolku. Ukse alumine serv on neetult kõva.
Hingede süsteem nagu ikka - kereküljes hing, ukseküljes hing. Mõlemad keevitatud, "heebel" keskelt läbi. Kusjuures üks "heebel" oli nii kinni, et pidin hingele rällat näitama... Originaalukse olid vabsee irvakil. Õnneks aga on olemas varukeretükid ja need uksed palju normaalsemad aga pooletollijagu ikkagi irvitavad näkku!
Ainuke mõte oli alumist hinge sissepoole viia?!? On kellegil kogemusi?
EDIT: Putka kui suured pildid, panen lingina |
16.10.2008 at 02:19 |
1 edit. Last edited 16.10.2008 at 02:20 by MartMeister
|
Maik |
Uksed sirgu!
Nii see käibki.. vasardakse uksehingede pihta kuni kerekarp järgi annab natuke . Mul oli raam vist ka natuke kõver ja sellepärast ilmselt.
Siiski ei soovitaks ise teha ,kui varem teinud pole ja asjadega arvestada ei oska. Mul firel tehti samamoodi - keevitatud hinged. Sai paremaks küll.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
16.10.2008 at 06:33 |
1 edit. Last edited 16.10.2008 at 06:34 by Maik
|
wax |
Uksed sirgu!
Kui pilt ei peta, siis mustvalget pilti vaadates jookseb ukse hingedepoolne, ehk vasak serv ju ilusti. Seega on hinged õiges kohas. Tundub et uks on lihtsalt kõver ja tuleb sirgeks ajada.
Lisaks alumise parema nurga karbist eemal olemisele tundub ka et kogu uks oleks nagu allapoole vajunud, vaata aknajoont. Hingedes vahetasid "heeblid" ikka uute vastu? |
16.10.2008 at 07:19 |
|
Sillakas |
Uksed sirgu!
Mul tekkis kohe küsimus, et mis sinna kapoti alla tuleb sul? |
16.10.2008 at 08:16 |
|
rustang Moderator |
Uksed sirgu!
Kui panna ukselingi kohale ukse ja piida vahele puuklots ja suruda ust altnurgast kinni - peaks ju paremaks minema. |
16.10.2008 at 10:31 |
|
viplala |
Uksed sirgu!
Natuke OT-d kah. Oskab keegi öelda, kas mitte uksehinged ei kirjutata ilma h-ita? Hinged need tiibadega, inged liigutavad ust.
Edit: Seal neid võimalusi rohkemgi. Kas regullimis varianti pole? Kui uksed tõesti kõverad ja hinged paigas, siis saab ju ainult ülemine klaasi osa seespool olla, mis omakorda ei lase alumisel piisavalt lähedale tulla.
Juhul kui tõesti ukse alumine osa on end banaani kiskunud, siis peaks saama ka mingi vintsi taolise asjaga meelitada. Ülevalt pulk vahele ja alt kokku tõmmata. Jääb veel variant, et kere paugu saanud ja kõver. |
16.10.2008 at 11:28 |
2 edits. Last edited 16.10.2008 at 11:53 by viplala
|
Maik |
Uksed sirgu!
quote: viplala: Natuke OT-d kah. Oskab keegi öelda, kas mitte uksehinged ei kirjutata ilma h-ita? Hinged need tiibadega, inged liigutavad ust.
ma ei viitsi isegi kontrollida kuskilt,aga nii küll ei ole
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
16.10.2008 at 11:39 |
|
hunt |
Uksed sirgu!
quote: viplala: Natuke OT-d kah. Oskab keegi öelda, kas mitte uksehinged ei kirjutata ilma h-ita? Hinged need tiibadega, inged liigutavad ust.
Viplala, korrektne oleks ikka tinistada see H- täht selle sõna ette tagasi. Sa juba suur poiss ju - mitu talve juba kooliski käinud ....
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
16.10.2008 at 11:41 |
|
viplala |
Uksed sirgu!
quote: hunt: quote: viplala: Natuke OT-d kah. Oskab keegi öelda, kas mitte uksehinged ei kirjutata ilma h-ita? Hinged need tiibadega, inged liigutavad ust.
Viplala, korrektne oleks ikka tinistada see H- täht selle sõna ette tagasi. Sa juba suur poiss ju - mitu talve juba kooliski käinud ....
Selles see asi ongi, kunagi kooliajal üks õpetaja väitis seda, sealt ta nagu meelde jäigi. Samas, õpetajad kah ju inimesed ja eksivad teinekord |
16.10.2008 at 11:45 |
|
viplala |
Uksed sirgu!
Vaatasin ÕS-ist järgi:
hing 1. <21: hinge, .hinge>. ▪ Tõstan värava hingedelt maha, hingedele tagasi. Uks kriuksub roostetanud hingedel. Akna+, ukse+, raud+hing |
16.10.2008 at 11:55 |
|
Martin460 |
Uksed sirgu!
Ja kui on mitu hinge uksel siis öeldakse "hinglid"
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
16.10.2008 at 13:36 |
|
vasja |
Uksed sirgu!
ÕS ütleb nii - http://www.eki.ee/dict/qs2006/index.cgi?Q=uksehing&F=ALL&O=1&E=0
Edit: Tahtsin tähtis olla ja Viplala posti ei näinudki
____________________________
Dodge Ram Wagon B250 5.2L V8 - pikemateks sõitudeks ja nautimiseks
Opel Omega 2.5L V6 - lühemateks sõitudeks ja seenelkäimiseks
|
16.10.2008 at 14:54 |
1 edit. Last edited 16.10.2008 at 14:55 by vasja
|
MartMeister |
Uksed sirgu!
Poisid poisid Mille üle Te kõik arutlete
Wax´il hea tähelepanek. Ei tulnud ise selle peale. Kui alumist hinge viia kerepoole siis läheb ju vasak külg paigast ära. Peab proovima Rustangi moodi, aga nii et selgroog pingutusest rullis.
Mootori kohta nii palju, et swap toimub kindlasti ja osaliselt vastavad tükid ka välja otsitud. (väike blower kindlasti kui saan kogemusi piisavalt - teine juba valmiski ootamas) Ilus auto teine, vajab kõva tööd ja valmis saab kindlalt kevadeks... 2010 aastal võibolla... Kogemusi selliste teistmoodi autodega on umbes 4 aastat pea igapäevaselt, e kogu vaba aeg. St. küünlad vahetab ära ja õli kah, aga see on kõik ka
Huvitav mis meie Komisjon ja Rahvas arvaks, kas kannataks autode alla tõsta? Välimust jne nagu oleks, aga see ei ole olnud kiire ega võimas ja kindlasti ei saa kiireks ega võimsaks. Väike vokk susserdamiseks. Samas on selle klubi suunitlusega sama just nimelt töö mis on vaja ära teha. See sobib nagu lusikas mannaputru! |
17.10.2008 at 14:10 |
|