Reporteri motikaralliTäna hommiku vaatasin kordusest kuidas mingi vend lasi 200ga mööda vabakat.
Mis mulle tundus oli see, et spido oli tuunitud. Kiirus ei saanud nii suur olla. Või ma eksin ? Teab keegi täpsemalt ?
Reporteri motikaralliSee spido on vähemalt 50km/h tuunitud.
Vaata võrdluseks youtubest videoid kui kiiresti postid mööda lähevad kui kiirus on 200 ja 300 km/h. Äkki pärnu mntl kui 300 laseb seal näeb km poste saab posti vahe sekundid kokku lugeda ja umbkaudse tegeliku kiiruse teada. Aga 300km/h ei ole ta raudselt vaata kas või tee peal olevat katkend joont täiesti selgelt eristatav. Kolmesajaga peaks seal olema aint üks valge jutt.
Reporteri motikaralliMul savi palju see spido valetab. See türbel tuleks kohapeal hukata.
Sorry aga mina olen nõus ohverdama oma kastika külje,et üks selline türbel kipsis või kadunud oleks.
Täna hetk tagasi mingi baiker mind pirital ülekäigurajal alla oleks ajanud. Kuna ma julgesin minna jalutajatele mõeldud rohelise tulega üle tee ning temal vaja punasega täie pasaga üle lajatada sealt.
Minu kõrval kõndinud noor ema koos kaksikutega kärus oli ikka tõsises šokis kui vaid mõned sentimeetrid jäid puudu tema lastekärust.
Ja siis telekas kurdetakse,et autojuhid ei tee meist välja ja kiusavad. Enne tegin välja aga enam ei tee.
Vabandan kõigi korralike bikerite ees juba ette.
Wagoneer@üli jube vaenulik hetkel
PS! selle posti võib vabalt ka kustutada.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
Reporteri motikaralliNende bikemeestega tuleks jah midagi ette võtta. On selline lugu juhtunud, et üks ahv hakkas paremalt mööda sõitma. Katsin lihtsalt piisava varuga (et idioot ei kukuks) selle "augu" kinni ja quess what - järgmisel ristmikul oli kõrval vihast ja õigusest vahutav teismeline ahv, kes lubas kohe pooled kohad "umbe taguda". Noh tulin siis autost välja (noh pole just kääbuskasvu) ja siis oligi mehel julgus otsas. Sadulasse ja adjöö. Ehk kui riik ei suuda midagi ette võtta, ei peaks teadlik kodanik teatud tingimusel omakohtust ära ütlema. See aitab kõige paremini. Olen ka seda meelt, et probleemide allikas on mootorratturites.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Reporteri motikaralliolen ka ise vahetevahel kahel rattal liikvel ning olen video pärast samamoodi vihane nagu Wagoneer... kuigi pisut teistel põhjustel.
Loodan väga, et taoliste eneseupitajatest moto-lontruste pärast ei hakata vähemalt massiliselt oma üldist arvamust mootorratturitest ümber kujundama.
quote:tohoh: Küsimus jääb, kas siis kui ma talle ette keeran, arvestades et ta tuleb lubatud kiirusega, jään süüdi mina või tema?
Olles aastaid tagasi aktiivne moto-linnaliikleja, siis selliste türpennide vastu, kes tahtlikult ette keeravad, aitab vaid kiire ja osav jalasirutus, mis siis türbli juhitud autolt peegli, küljeklaasi või siis tiivatumeruse minma pühib.
Järgmisel korral hoiab silmad lahti ja ei nussi meelega ette keerata...
NB: Jutt käib legaalse linnakiirusega sõitmisest...
____________________________
www.streetfighter.ee
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
[b]Lühiajaline laen mototehnika tagatisel (motikad, paadid, ATV-d, Autod, jne.). tel. 55 678 444 või saada mail priit@southpark.ee
quote:vvt: Nende bikemeestega tuleks jah midagi ette võtta. On selline lugu juhtunud, et üks ahv hakkas paremalt mööda sõitma. Katsin lihtsalt piisava varuga (et idioot ei kukuks) selle "augu" kinni. Ehk kui riik ei suuda midagi ette võtta, ei peaks teadlik kodanik teatud tingimusel omakohtust ära ütlema. See aitab kõige paremini. Olen ka seda meelt, et probleemide allikas on mootorratturites.
Tekib küsimus, miks oli/on vaja mootoratturit katta? Kas igav on ummikutes ja pole midagi targemat teha. Liikluseeskirjades on muuseas kirjas, et kui ühele sõidureale mahub rohkem kui 1 sõiduk kõrvuti, siis võib ka nii sõita (täpset sõnastust ei viitsi otsida).
Muidu, kas pärast tundsid ennast hästi, et said kedagi "pedereerida"? Ei saagi aru, kas see et mootoratas on liikluses kiirem sõiduvahend kui auto, põhjustab mõnes inimeses meeletut kadedust, et on vaja rakendada mingit omakohust.
Muideks teemaalgataja teemaks oli avalikel teedel 200+ KM/h kihutamine, mitte ummikutes ridade vahel sõitmine, mis reaalselt ohustab kaasliiklejaid ja on tobe tegu.
Reporteri motikaralliKrt ma ei saa aru sellest "ärapanemisest" mootorraturite ja autojuhtide vahel. Minu motoks on - ela ise ja lase ka teistel elada. Imho ei ole midagi katki kui mootorratas tahab minust paremalt mööduda - kui olen sinna sellise ruumi jätnud et ta arvab et mahub, lasku käia. Milleks lihtsalt ajude nu**imise pärast takistama hakata ? Samuti üritan vältida neile ette keeramist ja muidu sigatsemist. Ka ridade vahel foori poole sõitvale ratturile püüan võimalusel ruumi tekitada/jätta - kui käitud ise liikluses viisakalt ja hoolivalt on suur tõenäosus et ka Sinuga sedasi käitutakse.
Ma ei pea end musterautojuhiks, ei pea end ülikorralikuks, on juhtunud et olen ka oma käitumisega keskmise sõrme ära teeninud - küll kogemata, küll ka lihtsalt sellest et olen liikluses vahel jõhker - kui mul on vaja rida vahetada, siis annan sellest märku aga ei kavatsegi oodata et mind 10. auto vahele laseks. Lähen siis kui vähegi mahun ja näen et mu suunatuld on nähtud. Kui sellepeale signaal ja sõim järgneb ei ole see minu asi - ei lase end sellest suurt häirida. Samas meelega nu**ijaid nu**in ka ise täiega vastu. Mõni ülikorralik 2. reas sõitja kes "põhimõtteliselt" sõidab teise auto kõrval püüdlikult 45,5 km tunnis kuna tema spido 50 on seal võib leida end minu järel 20 km/h venimas kui mööda pääsen. Tean et ei ole ilus - aga ega ka teiste "korralekutsumine" liikluses seda tegelikult ei ole.
Käituge teistega viisakalt ja küll see üldine pilt ka paraneb.
Sellist 300-ga kihutajat samas taunin täielikult - tõmbab selline käitumine ja sellega kelkimine vee peale kõigile neile korralikele mootorraturitele, kes tõepoolest end rinkal välja elavad ja üldjuhul linnas mõistlikult liiklevad.
____________________________ Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4
Reporteri motikaralliMul ei ole mitte midagi mootorratturite vastu ja võibolla sõidan ka ise jälle kunagi rattaga ringi. Ning mul on suht palju sõpru kes sõidavad kuni lumeni motikaga ringi. Ja kui motikas sõidab liikluseeskirju täites siis see autojuht kes motikameest peedib on sama türbel kui motikamees kes mõttetult ridadevahel nõelub. Mis kuradi pärast PEAB autode vahel nõeluma? Kuhu sul kiirem on kui teistel liiklejatel?
Aga Quattro ole hea ja otsi see seaduse lõik üles mis lubab autol ja näiteks mootorrattal kõrvuti ühel eraldataud sõidureal liigelda!!!!
Naljakas ongi see,et vesteldes normaalselt liiklevate motikameestega ei saa ka nemad aru miks peab nõeluma.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
Reporteri motikaralliVaata isand Jutulind, kui sa sõidad esimeses reas lubatud kiirusega ja paremalt kihutab mööda võrrimees, siis kes tekitab liikluses ohtliku olukorra ja Ei arvesta teistega ?
Liikluseeskiri ei kohusta sind parempoolset peeglit kasutama , ja ei ole sinu mure ,et mõni jobu järjekordset kamikadze stiilis enesetappu ei ürita sooritama hakata.
Ma ei saa aru,miks võrrimehi kummardatakse, need on ju samasugused liiklejad nagu traktorid,bussid,kombainid . Kiirus ei mängi mingit rolli, seadused kehtivad kõigile .
Kuidas suhtuksite olukorda,kus ummikus sõidab võrrimees mööda kõnniteed .... ? aga nüüd asendage see võrrimees traktoriga ?
Astro@ parem üks möödumiseks on alati suletud !
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
quote:wagoneer: Mis kuradi pärast PEAB autode vahel nõeluma? Kuhu sul kiirem on kui teistel liiklejatel?
Sõltub muidugi, mida Sa täpselt nõelumise all silmas pead - liikuva liiklusvoolu sees autode vahel sõelumine on muidugi suht ohtlik tegevus, kuna kunagi ei tea, millal üks neist kahest autost, mille vahelt/kõrvalt Sa läbi üritada jõuda, otsustab mingist järjekordsest august ümber põigata või lihtsalt ilma suunatuleta rida vahetada, aga ummikus autode vahelt ette liikumine on kogu maailmas üks tsikli- ja rollerimeeste aktsepteeritud hüvesid ja selle vastu m***i mängimisest ei saa ma küll aru.
Samamoodi võiks Sa ju iga foori taga rohelise süttides veel 30 sekundit mune sügada - sinul pole antud hetkel kuskile kiirete, kuhu siis teistel peaks rohkem olema?
Reporteri motikaralliSõltub muidugi, mida Sa täpselt nõelumise all silmas pead - liikuva liiklusvoolu sees autode vahel sõelumine on muidugi suht ohtlik tegevus, kuna kunagi ei tea, millal üks neist kahest autost, mille vahelt/kõrvalt Sa läbi üritada jõuda, otsustab mingist järjekordsest august ümber põigata või lihtsalt ilma suunatuleta rida vahetada, aga ummikus autode vahelt ette liikumine on kogu maailmas üks tsikli- ja rollerimeeste aktsepteeritud hüvesid ja selle vastu m***i mängimisest ei saa ma küll aru.
Samamoodi võiks Sa ju iga foori taga rohelise süttides veel 30 sekundit mune sügada - sinul pole antud hetkel kuskile kiirete, kuhu siis teistel peaks rohkem olema?
See,et valgusfoori ees motikamehed ettepoole sõidavad ei häiri mind üldse. ja võimalusel tekitan ka piisava "augu" et nad edasi saaks sõitta. Ma pean ikka silmas just seda kui mõtetult linnas 55km/h sõitvate autode vahel nõelutakse ja süstitakse.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`