Autospordi ohtlikkusSee ei olnud võistlus, vaid eratreening (meedia põhjal) - neil on vahe sees, st treeningul vastutavad turvalisuse eest osapooled ise. Loomulikult ei vähenda see sündmuse traagilisust ning ilmselt kipub ka teistel sarnastel aladel asjas sees olijatel ettevaatus ununema - väga kahju. Sügav kaastunne nii omastele kui ka piloodile - viimane on üks kõige sümpaatsemaid Eesti rallisõitjaid. Sellist õnnetust ei soovi MITTE KELLELEGI, veel vähem sellisele kodanikule nagu Käo Sass.
Autospordi ohtlikkusPaha lugu, kahju Sassist. Et see piiri otsimine nii õnnetult pidi minema. Kaastunne hukkunute omastele. Ja hoiatuseks kogemusteta autosportlastele: iga trenni tuleb võtta sama põhjalikult, kui võistlust. Isegi meeskonna teenindava personali osas. Ei saa loota, et "kuri palgatud turvamees" tuleb ja ära ajab.
Ply, korra, küll veel õndsal Karksi klubi ajal, Marekile/Sassile mehhaanikuks oldud.
Autospordi ohtlikkus väga kahju et selline asi juhtus. kaastunne omaksetele ja siit ka loo moraal, et mitte keegi ei ole õnnetuste eest kaitstud, isegi kõvemad tegijad. inimene ei ole masin ja pahatihti eksib. Aleksander Käo ei ole ka päris sita pealt riisutud mees, aga no näed, selline see tehnika sport kord juba on.
Ise olen suht suur ralli fänn ja saab ikka igal võimalusel käidud, ja siis on küll hale vaadata, kui inimesed ronivad võimalikult ohtlikkesse kohtadesse. ikka välis kurvi raja äärde j.n.e. ja siis turvaks on ka miski 65 .a. mammi, kellel ei tule ühestki otsast piuksugi.
Autospordi ohtlikkusMa ei avalda mingit arvamust selle kohta, mis seal konkreetselt juhtus, kuna seda ei tea meist keegi. Juhtus suur tragöödia, iga normaalne inimene langetab pea. Kuid palun siia kaastundeavalduste raamatut mitte teha.
Kuid see pani mind mõtlema, vahel on kogemused ühed ohtlikud asjad. Ühest küljest tänu neile on võimalik enamus riskidest välistada. Teisest küljest jääb ehk ära abstraktne ja ebaratsionaalne mõte: mis saab kui juhtub täiesti erakordne ja ebatõenäoline halbade asjaolude kokkulangevus ?
Autospordi ohtlikkusÜks antud meeskonna liige on mulle isiklikult hea peretuttav. Püüdsin talle eile helistada, eeldades meedia põhjal, et ta istus kõrval, kuid ta ei vastanud. Täna hommikul sain teada, et Rix oli see kes kohapeal hukkus...
Riho Luik on Sassile kaarti lugenud aastaid, peale selle olid nad ka südamesõbrad - see teeb asja piloodile veel topelttraagiliseks. Tegu oli ilmselt sponsorsõiduga ning olen ka ise sellistel käinud, ka Sassiga - keegi ei hakka seal aega taga ajama, ega hullult pingutama. Sõidetakse nii, et saaks tunde kätte, kuid säästetakse autot ja jäetakse suur ohutusvaru. Seda kummalisem on ka juhtunud õnnetus - juhtuma pidi midagi täiesti ootamatut, sest potensiaalseid sponsoreid/pealtvaatajaid ja muid selliseid "rohelisi" ei istutata ohtlikku kohta. Selleks on ka meeskonna liikmed nende hulgas, et neid valest kohast nattipidi ära tirida. Kaastunne veelkord – Riho Luik oli üks kõige lahedamaid eluvendi keda ma eales kunagi kohanud olen.
Autospordi ohtlikkusKahjuks on ka selline mentaliteet olemas et "mina olen juba vana tegija ja võin ohutustehnikat eirata", ei ütle et konkreetsel juhul nii oli. Lihtsalt olen näinud küll ja küll "vanu tegijaid" kes küünarnukist saadik voolu all olevas elektrikilbis askeldavad, lotendavate varrukatega treipingi peal töötavad, ise mõni cm pöörlevast padrunist jne jne, ega "vanadele tegijatele" ka saekaatris saag peale ei hakka kuigi minu arust just nemad käivad ilma sõrmedeta. Ehk kui ohu tunnetus ära kaob siis muutub asi väga ohtlikuks.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
quote:Madman: Kahjuks on ka selline mentaliteet olemas et "mina olen juba vana tegija ja võin ohutustehnikat eirata", ei ütle et konkreetsel juhul nii oli. Lihtsalt olen näinud küll ja küll "vanu tegijaid" kes küünarnukist saadik voolu all olevas elektrikilbis askeldavad, lotendavate varrukatega treipingi peal töötavad, ise mõni cm pöörlevast padrunist jne jne, ega "vanadele tegijatele" ka saekaatris saag peale ei hakka kuigi minu arust just nemad käivad ilma sõrmedeta. Ehk kui ohu tunnetus ära kaob siis muutub asi väga ohtlikuks.
selle viimasega täiesti nõus.
jube prohmakas igatahes.
4 eesti rallimeest viimastel aastatel juba 9 inimest tapnud + üks äss sõitis ennast ise surnuks.
quote:Pierre:
jube prohmakas igatahes.
4 eesti rallimeest viimastel aastatel juba 9 inimest tapnud + üks äss sõitis ennast ise surnuks.
?
No ma ei kõrvutaks ralliradadel/treeningutel juhtunuid õnnetusi tänaval juhtunud õnnetustega. Samuti ei nimetaks ma seda tapmiseks, vaid siiski õnnetusjuhtumiks.
See koht on väga vastik koht ning kõik see kokku oli halb juhuste kokkusattumus.
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS
Autospordi ohtlikkusVaadates videot tuleb nentida, hea et nädal tagasi rohkem laipu ei tulnud.
Klassikaline keeruline trampa koos vastiku muhkus maandumiskurviga. Vajab ideaalset trajektoori ja külma närvi mitte liiga vara rooliga mängida. Kui mehed seal seisid, siis pole küll mitte kedagi teist, kui iseennast süüdistada. Oleks siis veel otsa saanud absoluutne rallivõhik aga kaardilugeja! Seisnud siis vähemalt puu taga...
Kahju. Mehelik lollus, nagu paljud õnnetud surmad.