Poster |
Message |
Erich |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
Tere kõigile USA raua sõpradele!
Kuna endal antud isendiga kogemus puudub (no foorumist olen ainult infot otsinud ja lugenud veidi), kuid huvi oleks mingi väiksema bussi vastu, eriti Astro
Siis huvitab antud sõidukite sisemaailm:
Kui mugav antud sõiduk on
kas eelistada RWD või 4WD
Tehniline külg-kui vastupidav mõistlikul kasutamisel, millele ostes kindlasti tähelepanu pöörata, mis on nõrgad kohad (kuskilt ingise keelsest foorumist leidsin, et 4wd astrotel mingi esisilla jama võib tulla täitsa ootamatult ja siis amordid lööb põhja ja parandamine suht kulukas?)
Kas linnakulu jääb alla 20 (no see minu jaoks veel vastuvõetav) kuskilt on jäänud meelde, et 4wd kulu kuskil 17miili per gallon rwd-l 21 Mile/gal kas see realselt ka nii on?
Mis vahe on mootoritel 110KW ja osadon 150 KW (kilovattide vahe on kindlasti, kuid tehnilisest küljest-kumb parem)
Kuidas 4wd toimib-see on pidev kuid kas seal vahel mingi sidur vmt mis momenti ümber jagab ve?
Eestis on pakkumises välimuse ja sisu poolt mõned päris viisakad, kuid tehnilise külje pealt ei tea mis nad on, seega kui keegi oskab midagi kosta järgmiste isendite kohta oleks ka abiks:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/755/auto_php-id=554755-www_auto24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/335/auto_php-id=551335-www_auto24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/065/auto_php-id=563065-www_auto24_ee.html mis see Vortec juurde annab? varustustase ve
Tänud ette |
07.12.2008 at 19:55 |
1 edit. Last edited 08.12.2008 at 23:14 by Erich
|
tfr |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
Hm. Teise generatsiooni Astro peal peaks minu teada olema ainult L35 mootorit kasutatud, mis tootis 140kw/190hp.
Esimese generatsiooni peal oli tõesti 92-94 saadaval 150kw/200hp L35, aga 110kw mootorit polnud sealgi.
Vortec ei ole varustustase, selle nimega tähistab GM alates 1996. aastast tarbesõidukite mootoriperekonda, mille hulka kuulub ka see Astro 4.3V6. |
07.12.2008 at 20:07 |
1 edit. Last edited 07.12.2008 at 20:11 by tfr
|
Erich |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
Tänud selle info eest, veel midagi?
Vastuseid teistele küsimustel?
Omanikud äkki võtaks ka sõna (ok, täna pühapäev, seega loogiline, et rahvas veel puhkab, kuid mnjah,ikka väga aktuaalne teema , seega iga info teretulnud:-)) |
07.12.2008 at 21:46 |
|
mustus |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
Tarkust juurde ei anna, kuid valiku teeks põnevamaks, kui sa ka GMC Safari oma valikusse lisaksid. |
07.12.2008 at 23:25 |
|
jan22 |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
quote: Erich: Tere kõigile USA raua sõpradele!
Kuna endal antud isendiga kogemus puudub (no foorumist olen ainult infot otsinud ja lugenud veidi), kuid huvi oleks mingi väiksema bussi vastu, eriti Astro
Siis huvitab antud sõidukite sisemaailm:
Kui mugav antud sõiduk on
kas eelistada RWD või 4WD
Tehniline külg-kui vastupidav mõistlikul kasutamisel, millele ostes kindlasti tähelepanu pöörata, mis on nõrgad kohad (kuskilt ingise keelsest foorumist leidsin, et 4wd astrotel mingi esisilla jama võib tulla täitsa ootamatult ja siis amordid lööb põhja ja parandamine suht kulukas?)
Kas linnakulu jääb alla 20 (no see minu jaoks veel vastuvõetav) kuskilt on jäänud meelde, et 4wd kulu kuskil 17miili per gallon rwd-l 21 Mile/gal kas see realselt ka nii on?
Mis vahe on mootoritel 110KW ja osadon 150 KW (kilovattide vahe on kindlasti, kuid tehnilisest küljest-kumb parem)
Kuidas 4wd toimib-see on pidev kuid kas seal vahel mingi sidur vmt mis momenti ümber jagab ve?
Eestis on pakkumises välimuse ja sisu poolt mõned päris viisakad, kuid tehnilise külje pealt ei tea mis nad on, seega kui keegi oskab midagi kosta järgmiste isendite kohta oleks ka abiks:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/755/auto_php-id=554755-www_auto24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/335/auto_php-id=551335-www_auto24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/065/auto_php-id=563065-www_auto24_ee.html mis see Vortec juurde annab? varustustase ve
Tänud ette
Siin foorumis on seltskond Van'de(seal hulgas olid ka Astro'd ja Safari'd) omanike kes kogunevad Rocca katusel, kui Sul aega on siis saad seal kohapeal mõne Astro või Safari omanikuga isiklikult vestelda ja sõidukit kaeda.
Tuled kohale, veendu ise!
Edu!
|
08.12.2008 at 10:47 |
1 edit. Last edited 08.12.2008 at 10:48 by jan22
|
astro94 |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
quote: tfr: Hm. Teise generatsiooni Astro peal peaks minu teada olema ainult L35 mootorit kasutatud, mis tootis 140kw/190hp.
Esimese generatsiooni peal oli tõesti 92-94 saadaval 150kw/200hp L35, aga 110kw mootorit polnud sealgi.
Vortec ei ole varustustase, selle nimega tähistab GM alates 1996. aastast tarbesõidukite mootoriperekonda, mille hulka kuulub ka see Astro 4.3V6.
See 110 kw on vana TBI mootor 86-92a VIN koodis tähistatakse tähega Z,93-94 sama tähisega mootor 121kw.Teise generatsiooni Astrol al 96a on tehasest peal ainult 4,3l Vorteci 139kw mootor,mis on tähisega W
Mugavuse poolest annab võrdset otsida.Kas AWD(pidev) või RWD see on maitse asi.Kütuse kulu kohta oskan öelda ainult tagaveolise kohta,linn 12,5-14 ja maantee 90km/h sõites kuskil 8-9l.
____________________________
Astro 94a 5,7 V8 müüdud
huvid läinud metsa poole ;)
igapäevaseks kärutamiseks euro Chevy ja jaapani Fjord |
08.12.2008 at 10:51 |
1 edit. Last edited 08.12.2008 at 12:30 by astro94
|
Safari |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
Tere.
Sõidan igapäevaselt Safariga kolmas aasta. Mis konkreetselt huvitab?
Saada meil, katsun vastata.
Parimat, Tiit |
08.12.2008 at 11:43 |
|
Astro-97 |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
ka minul on kogemus 7aastat, vanema tüübi astroga. nüüdseks on 4 kuud kogemust juba uue, 97a. Astro van,niga. niipalju võin esmapilgust mainida, et see uuem Vortec on ikka sigaökonoomne mootor...
ka on uuemal palju pehmem vedrustus ja väga sujuv kulgemine. eks järgmine kord võid kaeda kui kohale tuled.
minu buss on tagaveoline, AWD asjaga kahjuks kogemus puudub, eks ta ilmselt talvel ole hea. kui pere just suur pole siis on selline minivan kohe lausa rusikas silmaauku
KW kohta ei oska öelda kas just õiged, aga vana bussi passis oli 119kw ja uuel on juba 147 kirjas. mine võta nüüd kinni mis seal õige on...
hoolduskulud.... minimaalsed, kestavad küll.
____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM. |
08.12.2008 at 23:26 |
2 edits. Last edited 08.12.2008 at 23:29 by Astro-97
|
Erich |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
Siin foorumis on seltskond Van'de(seal hulgas olid ka Astro'd ja Safari'd) omanike kes kogunevad Rocca katusel, kui Sul aega on siis saad seal kohapeal mõne Astro või Safari omanikuga isiklikult vestelda ja sõidukit kaeda.
Tuled kohale, veendu ise!
Edu!
Vaatsin jah pilte ja kommentaare ka-lahe, kuid elu väga kiires tempos kulgeb-ootan kui rahulikumaks jääb ja siis poleks üldse paha idee otse Van`ide keskele sukelduda ja uurida-puurida-vaadata ja katsuda (kui võimalust antakse)....
Aga veel infot ülalpidamiskulude vmt vajalikku mida peaks/võiks teada
ja kas kõigil Astrotel on taga see nö. allalastavad istmed, et saaks voodi moodustada? Matkates oleks ju väga mugav |
08.12.2008 at 23:36 |
1 edit. Last edited 15.12.2008 at 15:38 by Erich
|
Astro-97 |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
enamusel on see võimalus.
____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM. |
08.12.2008 at 23:40 |
|
jan22 |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
ja kas kõigil Astrotel on taga see nö. allalastavad istmed, et saaks voodi moodustada? Matkates oleks ju väga mugav
Ise nüüd Astro't ega Safari't ei oma aga sõidan ringi suurema Express van'ga ja minu bussil on taga elektriline 3osaline diivanvoodi.Tavalisel Express van'il ei ole sellist diivanvoodit aga kui sisu on tellitud kusagilt conversion(ümberehitus) firmalt siis tavaliselt on 4-6 kaptenitooli ja elektriline diivanvoodi. Sisusid on erinevatel firmadel(van'il siis lisaks veel nimi,Explorer,Tiara,Rocky Ridge,Gladiator,Mark III,Regency,Starcraft,jne) erinevaid,conversioni'tel on taga salongis audio-video seadmed mõnel puitdetaile ja salongivalgustust rohkem mõnel vähem,väljas näevad conversionid ka natuke erinevad tava van'est, kas on siis kõrgendusega katus või kui pole,lisaks on plastik spoileriring, bumerangantenn katusel(mõnel on),erinevaid iludetaile ja lisavalgusteid,tagaukse küljes tagavararatas(mõnel on),redel katusele pääsemiseks(mõnel on), ning palju teisi käsitööna lisatud lisasid.
Reisimisel on võimalik bussis diivanil ööbida,kuid oma kogemustest esimene öö sai ööbitud ilma õhkmadratsita ja hommikul olid kõik külje lihased ja ribid valusad,järgmisel ööl olin targem kasutasime all õhkmadratsit ja hoopis teine tera!
Sõidumugavuselt 7kesi reisida oli väga mugav sõitisme ühte jutti 600km ja ei kurtnud keegi. Lastele ja lastemeelsetele on hea ajaviide pikal sõidul tv,dvd ja videomakk(kõrvaklapidega audio),siis on taga nii vaikne nagu sõidaks kahekesi.Osadel conversion'tel on taga salongis veel lisa reisjate stereo(ka kõrvaklapid), et raadiot või lemmik cd'd(dvd'd) kuulata.
Hooldada ja remonti tuleb ette kui igal teiselgi sõidukil, seal pole erinevusi.
Aastase pideva kasutamisega bensupump väsis(viga oli juba ostes olemas) ja see tuli vahetada.
Esiklaas tuleb suvel vahetada sai kivi ja pragu jookseb juhi vaateväljas.
Korralik hooldus ja sõidad rahulikult ja rõõmsalt mitmeid aastaid.
Aastase mõnuga kruiisimise järel olen väga rahul ja ei soovi enam tavalise sõiduautoga sõita.
Egas midagi edu õige leidmisel.
|
09.12.2008 at 11:57 |
7 edits. Last edited 10.12.2008 at 08:38 by jan22
|
Astro-97 |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
aamen selle jutu peale.
____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM. |
09.12.2008 at 19:04 |
|
heiks |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
No vot tahaks kuidagi lihtsamalt sulle seletada kui meeldib siis osta ära ja sõida. Ise siis alustasin SAFARI,ga 95.a. kasutasin 1,5 aastat peale seda ASTRO 97.a.kasutasin pea aasta, nüüd siis ASTRO AWD 99.a.pea 2 aastat ja kujuta ette siiani rahul. Keskmine kütusekulu kuskil 14 ja kuna meie bussid Gaasitatud siis ka gaasikulu kuskil 16 ja see on sõidupäeviku järgi , sõidame üldiselt kõik 3 bussi pea täies lastis. Esisilla jamad ei saa aru, kõik mis liigub see ju ka kulub, amordid lööb põhja ei tea pole veel löönud aga amort mingi 1000 EEKi pole ju väga kallis. Varuosad noh täitsa letis mine ja osta pole just kallid ka, vist, kuna firmas ka MAZDA MPV siis Raamatupidamise järgi 3 ASTRO remont samas hinnaklassis mis MPV oma, läbisõidud umbes kõigil ühesugused. Meie bussid kõi madalad ja mina eelistan AWD suvel objektil lihtsam ja talvel lumes ja kiilakaga ka parem. Helist või kirjuta kui midagi täpsemat tahad teada.
Jõudu selle raske otsuse tegemisel ! |
10.12.2008 at 09:02 |
|
Erich |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
Tänud Jan22 ja heiks suhteliselt hea ülevaate eest, ja rahustamise eest ka muidugi:-)
Ei teagi mis nüüd edasi saama hakkab , sest väga suur huvi on .nende vastu...
Endale meeldib enim Eestis pakutavatest see autod.ee -s pakutav AWD Starcraft 95 aasta, kuid kas selle hind nagu üüratu teile ei tundu (minule küll tundub) elik siis see: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/755/auto_php-id=554755-www_auto24_ee.html
samas see siin uuem ja soodsam ka
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/335/auto_php-id=551335-www_auto24_ee.html
kumba oleks mõtekam eelisatda (no kuskil peaks kindalsti ennem diagnostikas käima ja kellegil asjalikumal üle vaadata laskma)
Kui kellegil on infot antud sõidukite ajaloo või oleku kohta oleksin tänulik
Üks salapärane ka müügis, keegi teab miskit öelda selle kohta? ISE KÜSIN ISE VASTAN-tegu siis tavalise (madala katusega) vesiooniga ja peaks olema normaalselt hoitud, naisterahavs sõidab ja talvel pidi garaages seisma(kuigi, hetkel ei olevat autot koduhoovil:-) ja 15.12.2008 õhtuks pidid pildid ka tulema kuulutusele) (omaniku sõnul)
link siin: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/065/auto_php-id=563065-www_auto24_ee.html
|
13.12.2008 at 21:43 |
3 edits. Last edited 15.12.2008 at 15:42 by Erich
|
Tank1 |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
Milleks astro? Kui olemas suur vend Van?Kütusekulu olenevalt inimesest sama,aga van suurem,mugavam,turvalisem ja mis põhiline-V8.
____________________________
different day,..... shit |
14.12.2008 at 03:44 |
|
dodge |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
Astro on originaalis ilusam, kui aretusena - ehk siis high top ja naljakad väiksed conversion aknad. Ja spoilerid. Lükanduks. Imevad vilinal. |
14.12.2008 at 14:06 |
|
Vanapagan |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
See vildakate sealauda akendega on natuke kole küll.
____________________________
Smart CDI 0.8 30kW |
14.12.2008 at 14:28 |
1 edit. Last edited 14.12.2008 at 14:30 by Vanapagan
|
hunt |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
Mida seal ostetava auto juures teada vaja on ?
Kui huvi tõsine, võta auto käe kõrvale ja mine kuhugi mehhaaniku juurde - las kolistab liikuvad osad läbi ja diagnoosib olukorra ära.
Omal hakkab kergem ja ... vähem raha pead ka müüjale maksma.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
14.12.2008 at 14:41 |
|
astro94 |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
quote: dodge: Astro on originaalis ilusam, kui aretusena - ehk siis high top ja naljakad väiksed conversion aknad. Ja spoilerid. Lükanduks. Imevad vilinal.
Näita mulle Astro millel ei ole lükandust
____________________________
Astro 94a 5,7 V8 müüdud
huvid läinud metsa poole ;)
igapäevaseks kärutamiseks euro Chevy ja jaapani Fjord |
14.12.2008 at 20:49 |
|
Erich |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
quote: VANAPAGAN: See vildakate sealauda akendega on natuke kole küll.
Ehk siis see Teine valge 1997 aasta oma:-)
Endale sümpatiseerib välimuselt see esimene rohkem. Teisel jällegi mootor võimsam
Krt vaatasin ka Rootsi turule-seal pole nagu üldse midagi pakkuda (normaalset, minu arusaamade järgi) seal nö tavalised astrod mõned ja siis kaubikud ja ongi kõik-äkki otsin valesti sealt blocketsist? ühtegi high topi ei leidnud?!? Kas asi minus?
Tank1- millist van`i siis sina eelistaks ja kui palju on reaalsel küttekulul vahet? Mugavusel? Mõtekusel (enamuse ajast sõidaksin üksi või kuni 3 in oleks suht maksimaalne)?
Ise usun, et ca 20L on van`il linnas sajale (ei mõtle paarutamist vaid normaaslet kulgemist ühtses liiklusvoolus) 500 km =paak kütet? siis see normaalne veel |
14.12.2008 at 23:45 |
|
Astro-97 |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
astrol on 102L paak, nii on vähemalt minu bussil (millel puuduvad vildakad conversion sealauda aknad)...
suuremal vennal oli vist 120L, kui ei eksi.. oma kalake Nemo mäluga...
kütusekulust rääkides, sai siin nädalavahetusel nt. Pärnus käidud... sutsu seal ringi ka sõidetud. Tagasi Tallinnas vaatasin huvi pärast ja 30L sai läbitud miski 270km.
arvestades et ta on kõrgendusega ja see on hea tuuletakistus, loen seda kulu täitsa normaalseks. kiirus maanteel oli 110 cruisiga.
suure venna kulu ei oska kommenteerida, ehk tuleb liiter juurde suurema mootoriga..
mis vahet seal ikke, nagunii võtab kõik ära...
____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM. |
15.12.2008 at 09:13 |
|
Erich |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
P:S mis värk nende spidoblokkidega on? Osadel tunduvad nagu digid olema osadel jällegi analoog? kas digid on siis conversionitel ainult ve?
102L on ka endale meelde jäänud kirjandusest, kuid suuremal van`il küttekulu+1l no võib isegi olla võimlaik, kugii kaal+ 2 lisasilindrit ja suurem töömaht-kipuvad ikka kahtlused viima +2lL kindlasti, aga suurem on suurem nagu mõned ütlevad:-)
Sinul paistab olevat eriline säästukas kui 110-ga saad hakkam mingi 11,1 l /100km, mul hetkel igapäeva sõiduauto võtab kuskil 15-18L 100le (ei ole USA-kas) lühikesed otsad, AT kast ja suur mootor:-) on selle põhjuseks
Ega ma kardagi, et ta midagi alles jätab, pigem lihtsalt sportlik huvi mis normaalne moto reaalselt võtta võiks
Veel teemakohaseid kommentaare omanikelt/arvajatelt?
kütusekulust rääkides, sai siin nädalavahetusel nt. Pärnus käidud... sutsu seal ringi ka sõidetud. Tagasi Tallinnas vaatasin huvi pärast ja 30L sai läbitud miski 270km.
arvestades et ta on kõrgendusega ja see on hea tuuletakistus, loen seda kulu täitsa normaalseks. kiirus maanteel oli 110 cruisiga.
suure venna kulu ei oska kommenteerida, ehk tuleb liiter juurde suurema mootoriga..
mis vahet seal ikke, nagunii võtab kõik ära... |
15.12.2008 at 15:36 |
1 edit. Last edited 15.12.2008 at 17:23 by Erich
|
jan22 |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
Suuremal vennal 2001 5,7 v8 Conversion Expressil on tava paak 130L ja kütusekulu mnt 110km/h jääb kusagile 12-13l/100km ja linnas kuni 50km/h jääb 16-18l/100km palju oleneb jala raskusest.Mnt kuni 90km/h olen saanud 10-11l/100km.
Edu õige ledmisel. |
15.12.2008 at 19:10 |
1 edit. Last edited 15.12.2008 at 21:42 by jan22
|
Astro-97 |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
ei oska kommenteerida säästuka poolelt, kuid enamus sõitu oli ju trassil ja cruisiga ning linnasõidud olid nagu olid, ega seal ei kiirenda ju kui rodu on ees..
no ja kui linna hästi ei tea kah, siis see liikumine ongi selline a.la 50 (Pärnust siis jutt).
igal autol on oma "magus" koht, vanal astrol oli see 95km/h, siis sai trassil lausa 10L hakkama kui ühtegi möödasõitu ei teinud... naise 97a. CHR Stratus 2.5V6 nt 100km/h ja cruisiga tuli 7L sajale..
seda kohta tuleb ise leida. nt 100km otsad. kord lased 90, siis 100 jne, proovi.
ja minugi poolt õnne uue plekkliisu otsingul ja soetamisel!!!
____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM. |
15.12.2008 at 23:28 |
|
Erich |
Chevrolet Astro/Safari 1995+
veel vastuseta kõsimus: mis värk nende spidoblokkidega on? Osadel tunduvad nagu digid olema osadel jällegi analoog? kas digid on siis conversionitel ainult ve? |
16.12.2008 at 22:12 |
|
|