Poster |
Message |
KaroK |
TTK veojõustend
Tallinna Tehnikakõrgkoolis 2008. aastal valminud Transporditeaduskonna Tehnokeskuse hoones tegutseb alates oktoobrist
Eesti moodsaim veojõustend SuperFlow AutoDyn.
* Ainsana Eestis mõõdetakse ka nelikveoliste autode väliskarakteristikuid.
* Maksimaalne mõõdetav võimsus 1500 hj.
* Suurim veeremiskiirus 320 km/h.
Asub stend Tallinna Tehnikakõrgkooli D-korpuses
Pärnu mnt 62
Koduleht
.
|
15.12.2008 at 17:24 |
1 edit. Last edited 15.12.2008 at 17:29 by KaroK
|
Astro SS |
TTK veojõustend
TEHNILISED ANDMED
SuperFlow AutoDyn 883 AWD
Maksimaalne sõidukiirus 320 km/h (200 mph)
Mõõtetäpsus ±0.2 km/h
Maksimaalne mõõdetav rattavõimsus 1500 hj (1118 kW)
Maksimaalne pidurdusvõimsus (hetkeline) 1400 hj (1043 kW)
Maksimaalne pidurdusvõimsus (10 minuti jooksul) 700 hj (521 kW)
Maksimaalne teljekoormus 4535 kg (10 000 lbs)
Rööbe ees (välimine/sisemine) 213/101 cm
Rööbe taga (välimine/sisemine) 213/71 cm
Rullide teljevahe 234-381 cm (92-150")
Rulli läbimõõt 107 cm (42")
Väliskarakteristikute (pöördemoment ja võimsus) mõõtmine 500.- / 3 tõmmet.
Stendi rent auto seadistamiseks 1000.- / tund.
Hindadele lisandub käibemaks!
Paistab, et nüüd on vähemalt võimalus oma *käsitööd* testida .......
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
15.12.2008 at 19:21 |
|
vdp |
TTK veojõustend
Vabandan väikese näpuvea pärast, mis tehnoandmete tabelisse sisse on lipsanud - teljevahe reguleerimisulatus on siiski 253-289 cm. Enamiku tavaliste sõiduautode jaoks sellest piisab, suuri usakaid pole veel proovinud sinna peale ajada. Suurte kastikate jaoks jääb arvatavasti lühikeseks, aga see on probleemiks ainult pideva nelikveo korral - ühe vedava silla korral ei pea mittevedavad rattad rullide peal olema. |
15.12.2008 at 20:10 |
|
Fog |
TTK veojõustend
quote: vdp: Vabandan väikese näpuvea pärast, mis tehnoandmete tabelisse sisse on lipsanud - teljevahe reguleerimisulatus on siiski 253-289 cm. Enamiku tavaliste sõiduautode jaoks sellest piisab, suuri usakaid pole veel proovinud sinna peale ajada. Suurte kastikate jaoks jääb arvatavasti lühikeseks, aga see on probleemiks ainult pideva nelikveo korral - ühe vedava silla korral ei pea mittevedavad rattad rullide peal olema.
Ehk viitsid valgustada natukene:
237cm teljevahe korral seega veeretakistust õigesti mõõta ei saa? Saab mõõta vaid vedavate rataste veeretakistuse?
Mis andurid pingil endal kaasas on? Netis kohatud graafikutel paljudel on ka segu all olemas, kas sellel on olemas ka gaasianalüsaator?
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
15.12.2008 at 21:38 |
|
KaroK |
TTK veojõustend
Nädalapäevad tagasi veel ei olnud gaasianalüsaatorit, kuid kui praeguseks ka veel ei ole, siis varsti igaljuhul peaks saabuma.
Veeretakistuse mõõtmine võimsuse arvutamise eesmärgil ei ole sugugi täpne, kuna kui vedu on taga, siis on takistus palju suurem, kui vabalt veeredes.
Ja 237cm korral ulatuvad võibolla mõlemad sillad rullipeale, kuna rullide tsentrite vahe on 253. |
16.12.2008 at 00:32 |
|
Fog |
TTK veojõustend
quote: KaroK: Nädalapäevad tagasi veel ei olnud gaasianalüsaatorit, kuid kui praeguseks ka veel ei ole, siis varsti igaljuhul peaks saabuma.
Veeretakistuse mõõtmine võimsuse arvutamise eesmärgil ei ole sugugi täpne, kuna kui vedu on taga, siis on takistus palju suurem, kui vabalt veeredes.
Ja 237cm korral ulatuvad võibolla mõlemad sillad rullipeale, kuna rullide tsentrite vahe on 253.
Selge. Ei mõtelnudki mootorivõimsuse arvutamiseks, vaid lõppkiiruse arvutuste jaoks veeretakistust teada saada.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
16.12.2008 at 01:07 |
|
anryo |
TTK veojõustend
OT:
Oi dziisus, kus on alles pilt leitud transporditeaduskonna iseloomustuseks....
Iseenest muidugi on kõik asjakohane, sest nii mina kui Erkki oleme selle ka lõpetanud....
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
17.12.2008 at 16:20 |
3 edits. Last edited 17.12.2008 at 16:22 by anryo
|