Poster |
Message |
Andrus |
2010 Cadillac SRX
Lisaks 2010 Chevrolet Equinox'ile näitab GM Detroidis ka täiesti uut Cadillac SRXi.
No praegusega ei anna üldse võrrelda. Kõva samm edasi.
Keda kõik pisidetailid huvitavad, siis detailne pressiteade siin
|
04.01.2009 at 20:33 |
1 edit. Last edited 04.01.2009 at 20:34 by Andrus
|
DevilDeVille |
2010 Cadillac SRX
ei viitsi sellest hrv-st eriti midagi arvata. Cadillac-i eksistentsi kohalt oleks ülioluline ehitada üks vääriline tagavedune rivaal 7 seeriale ja S-klassile ja mitte mängida fekaalikategoorias. a nuh, see vaid minu arvamus
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
04.01.2009 at 20:36 |
|
Tank1 |
2010 Cadillac SRX
quote: DevilDeVille: ei viitsi sellest hrv-st eriti midagi arvata. Cadillac-i eksistentsi kohalt oleks ülioluline ehitada üks vääriline tagavedune rivaal 7 seeriale ja S-klassile ja mitte mängida fekaalikategoorias. a nuh, see vaid minu arvamus
Võtsid sõnad suust.
____________________________
different day,..... shit |
04.01.2009 at 21:13 |
|
mrtn |
2010 Cadillac SRX
quote: DevilDeVille: ei viitsi sellest hrv-st eriti midagi arvata. Cadillac-i eksistentsi kohalt oleks ülioluline ehitada üks vääriline tagavedune rivaal 7 seeriale ja S-klassile ja mitte mängida fekaalikategoorias. a nuh, see vaid minu arvamus
ja kes seda ostaks? sina või? ok, 2 tekuhakulast. |
04.01.2009 at 21:34 |
|
Joel |
2010 Cadillac SRX
Minu arvates pole paha - see masin võiks müüa päris kenasti. Võhikuna usun, et Cadillac teeb väga õigesti püüdes rahuldada oma potentsiaalset ostjaskonda, selle asemel, et iga hinna eest üritada konkureerida saksa premium markidega. Neid inimesi ilmselt ei ole liiga palju, kes uut kallist autot otsides täiesti reaalselt võrdleks oma lemmiksakslast Cadillaci vastava mudeliga ja langetaks otsuse objektiivsete plusside/miinuste alusel. Parem ikka sihtida neid, kellele on lootust müüa ja see uus SRX on ju tegelikult kenake ja võiks peale minna päris paljudele.
____________________________
2xV8 |
04.01.2009 at 22:08 |
|
Andrus |
2010 Cadillac SRX
Arvata on, et seda hakatakse ka hybriidajamiga pakkuma. Peaks täitsa ok alternatiiv Lexusele olema.
|
04.01.2009 at 22:11 |
|
tfr |
2010 Cadillac SRX
quote: Joel: see uus SRX on ju tegelikult kenake
Eest/tagant on täitsa Cadillac, külje pealt kumab see platvorm (see SRX on siin palavalt armastatud Daewoo Captiva põhjale ehitet nimelt) natuke liiga palju läbi. |
04.01.2009 at 22:20 |
|
fire83 |
2010 Cadillac SRX
quote: mrtn:ja kes seda ostaks? sina või? ok, 2 tekuhakulast.
Jep, üldiselt tundub, et need, kes kõige kõvemini mainivad joodikuid ja fekaale ei ratifitseeru ise kahjuks ühegi GM/Ford/Chrysler grupi `09 aasta auto reaalseks ostjaks. Võõramaa foorumites tähistatakse neid nimetusega "whiners" (vingujad). See ei käi DevilDeVille kohta muide, mees vähemalt käib ja proovib ja kirjutab arvustusi (Dodge Avenger näide). Vanad klassikud ja musklid on lahedad ja fännimine on õige, aga lihtsalt vahel tekib küsimus kui palju jagub viitsimist mõnel käia teemast teemasse ja proovida üllatada kaasfoorumlasi uute roppuste väljamõtlemisega.
Edit: Caddylt meeldib mulle Escalade, aga eks SRX ole säästumarketi kategooria ka. Ostma ju ei pea.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
04.01.2009 at 23:19 |
1 edit. Last edited 04.01.2009 at 23:22 by fire83
|
DevilDeVille |
2010 Cadillac SRX
tjah, siinkohal tõstan käed ja tunnistan, et mingit pooleverelist junni ei hakka ma eales uuestpeast ostma. sama raha on sootuks mõistlikum kulutada vanemate asjade nimekirja pikendamiseks.(kui just Challengeri keegi mõistliku hinnaga öiruupas müüma ei hakka - siis peab tõesti firmale esimese uue auto liisima). küll olen ma suht usinalt piilunud praegust STS-i kasutatuna - kui vaid keegi konnakoiva käest ära ostaks. samas pole ma seda esimest sammu teinud, et müügikuulutus kuhugi üles riputada. .
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
04.01.2009 at 23:33 |
|
tfr |
2010 Cadillac SRX
quote: DevilDeVille: tjah, siinkohal tõstan käed ja tunnistan, et mingit pooleverelist junni ei hakka ma eales uuestpeast ostma. sama raha on sootuks mõistlikum kulutada vanemate asjade nimekirja pikendamiseks.
quote: mrtn: mrtn:ja kes seda ostaks? sina või? ok, 2 tekuhakulast.
See mrtni lause käib just selle Sinu loogika pihta - selliseid inimesi on 0,01%. Reaalselt konkureerib see auto ikkagi samasuguste midsize premium maasturitega (X3, Q5, RX), mitte frame-off restaureeritud '70 Cudaga. |
05.01.2009 at 01:13 |
1 edit. Last edited 05.01.2009 at 01:13 by tfr
|
Andrus |
2010 Cadillac SRX
quote: tfr: quote: Joel: see uus SRX on ju tegelikult kenake
Eest/tagant on täitsa Cadillac, külje pealt kumab see platvorm (see SRX on siin palavalt armastatud Daewoo Captiva põhjale ehitet nimelt) natuke liiga palju läbi.
Tegelikult pole see päris Theta platvorm just. Kas ei ole see mitte osaliselt kombineeritud Epsilon II platvormiga? Sinna peale tuleb ka uus Saab 9-4X.
|
05.01.2009 at 12:07 |
|
Indrek_S |
2010 Cadillac SRX
Tegelikult on uus SRX SUUR samm tagasi. Kui tänane SRX baseerub CTS neliveolisel (tagaveolisest arendatud) platvormil ja STS baseerub CTS pikendatud platvormil (ehk et Sigma platvorm, mis on Cadillac exclusive) Siis see uus on roninud Chevrolet/daewoo esiveolisele platvormile mis siis on neliveolisek kohandatud.
Tänane SRX on väga mahuka pagasiruumiga ja nagus auto. 2007 aasta facelift tõi ka kena sisu.
No võrrelge kasvõi pereauto (aga neliveoline pereuniversaal see ju ongi) pagasiruume. uus on ikka pisike
____________________________
not done until it's done |
05.01.2009 at 15:13 |
3 edits. Last edited 05.01.2009 at 15:17 by Indrek_S
|
tfr |
2010 Cadillac SRX
quote: Indrek_S: No võrrelge kasvõi pereauto (aga neliveoline pereuniversaal see ju ongi) pagasiruume. uus on ikka pisike
See on paraku täiesti üldine ja masendav trend kogu automaailmas, et mahult pole universaalil ja sedaanil praktiliselt mingit vahet enam, universaali eelis on kahanenud lihtsalt veidi suuremaks laadimisavaks. Üks kõige masendavam musternäide selles vallas on imho näiteks Chrysler 300C universaal.
Ma kevadel Motorexil vaatasin erinevaid universaale/maastureid konkreetselt selle pilguga, et aegajalt tuleb kahte keskmisest veidi suuremat koera vedada - no võta üks ja viska vastu teist. |
05.01.2009 at 15:24 |
|
DevilDeVille |
2010 Cadillac SRX
nu 300c universaal ja Magnum on tegelikult mahult ikka oluliselt suuremad sedaan 300st/Chargerist. poolest katusest avanev luuk teeb ligipääsu üllatavalt lihtsaks. heh, ei tulnud eriti Cadillac-i jutt. Indreku tähelepanu juhtimine uue junni istmetagusele on igatahes õige
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
05.01.2009 at 15:29 |
|
rebaseonu |
2010 Cadillac SRX
quote: Indrek_S: Tegelikult on uus SRX SUUR samm tagasi. Kui tänane SRX baseerub CTS neliveolisel (tagaveolisest arendatud) platvormil ja STS baseerub CTS pikendatud platvormil (ehk et Sigma platvorm, mis on Cadillac exclusive) Siis see uus on roninud Chevrolet/daewoo esiveolisele platvormile mis siis on neliveolisek kohandatud.
Tänane SRX on väga mahuka pagasiruumiga ja nagus auto. 2007 aasta facelift tõi ka kena sisu.
Igati nõus Indreku seisukohaga kui võrrelda tänast ja uut SRX-i. Praegusel ikka ruumi palju ja ei meenuta isegi kaugelt pasificat või crv-d, mis minu arust ei ole ilusad masinad.
Theta platvorm on aga ikka US meeste toodang, mida hakati kasutama Saturn Vue all aastast 2002 (maailma inetum crossover). Väljaspool US kasutati seda Deawoo Winstormil ja Opel Antaral. Suzuki kasutas ainult osaliselt Theta platvormi Grand Vitara tegemisel. Theta "kasuks" räägib vast fakt, et alates 2007 on sellel juba 2,4L hübriid tehtud (Saturn Vue) ja sinna suunda minnaksegi. 9.4 L/100 km linnas ja 7.4 L/100 km maanteel on vast suur argument meestele, kes tqhq foorumit ei ole kunagi lugenud ja ei loe vast ka. Siin mehed vast ikka teiste mõtete ja unistustega, seega minu poolt uuele SRX-le vesi peale
____________________________
Cadillac SRX ´05 |
05.01.2009 at 23:20 |
|
Astro SS |
2010 Cadillac SRX
Seda kassid ei ostaks!
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
05.01.2009 at 23:27 |
|
wagoneer |
2010 Cadillac SRX
See eelmine mudel nagu asisem natuke tundub. Aga teisalt kui sellised imelikud caddyd aitavad kompaniid rasketel aegadel elus hoida, siis jääb ju alati lootus,et kunagi parematel aegadel hakatakse jälle vähe tegusamaid cadillace tootma.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
06.01.2009 at 03:43 |
|
Vanaisa Moderator |
2010 Cadillac SRX
80ndatel tegi Cadillac ka väikseid autosid (mõni lausa Opeli baasil) - siis kirus ka kogu mikistan neid. Ometigi kogusid nad ennast nii palju, et 90ndatel taas korralikke mudeleid tootma hakkasid.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
06.01.2009 at 09:09 |
|
tfr |
2010 Cadillac SRX
quote: rebaseonu: Igati nõus Indreku seisukohaga kui võrrelda tänast ja uut SRX-i. Praegusel ikka ruumi palju ja ei meenuta isegi kaugelt pasificat või crv-d, mis minu arust ei ole ilusad masinad.
Mõõtmete vastu ei vaidle, aga no ilus auto see eelmine SRX nüüd minuarust küll ei ole. |
06.01.2009 at 09:17 |
|
Vanaisa Moderator |
2010 Cadillac SRX
Sigma platform
* Cadillac CTS 2003 - 2007
* Cadillac SRX 2004 - present
* Cadillac STS 2005 - present
Sigma II platform
* Cadillac CTS 2008
Sigma will stay a Cadillac exclusive.
For the 2010 model year, Cadillac will introduce an all new SRX based on the Provoq concept vehicle.
The production car will share the front-wheel drive GM Theta Premium platform with Saab which will get its own CUV, the 9-4X.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
08.01.2009 at 21:36 |
|
ramman |
2010 Cadillac SRX
quote: tfr: quote: Joel: see uus SRX on ju tegelikult kenake
Eest/tagant on täitsa Cadillac, külje pealt kumab see platvorm (see SRX on siin palavalt armastatud Daewoo Captiva põhjale ehitet nimelt) natuke liiga palju läbi.
Võtsid sõnad suust. Just tahtsin sama öelda, et külje pealt nagu natuke liiga palju Captiva moodi
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
08.01.2009 at 21:53 |
|
Tank1 |
2010 Cadillac SRX
quote: fire83: quote: mrtn:ja kes seda ostaks? sina või? ok, 2 tekuhakulast.
Jep, üldiselt tundub, et need, kes kõige kõvemini mainivad joodikuid ja fekaale ei ratifitseeru ise kahjuks ühegi GM/Ford/Chrysler grupi `09 aasta auto reaalseks ostjaks. Võõramaa foorumites tähistatakse neid nimetusega "whiners" (vingujad). See ei käi DevilDeVille kohta muide, mees vähemalt käib ja proovib ja kirjutab arvustusi (Dodge Avenger näide). Vanad klassikud ja musklid on lahedad ja fännimine on õige, aga lihtsalt vahel tekib küsimus kui palju jagub viitsimist mõnel käia teemast teemasse ja proovida üllatada kaasfoorumlasi uute roppuste väljamõtlemisega.
Edit: Caddylt meeldib mulle Escalade, aga eks SRX ole säästumarketi kategooria ka. Ostma ju ei pea.
Firekas-ütle üks põhjus,miks tõsine puhta USA RAUA fänn ei või oma arvamust avaldada libausakate kohta.
Niipalju kui topitakse reklaamiks ülesse koledaid libakaid,on ka vastavad reageeringud.
Sina sõidad ja omad daewood.Mina sõidan ja oman ainult puhast rauda.Mis on mureks?
Mida vähem "vingujaid" seda rohkem kisub rauafoorum ju pilukate poole.
Japsijura asemel võiks hoopis ajaloos tagasivaate teha ja panna ülesse päris raua pildid ning teadjamate omanike vastavasisulised kommentaarid lisaks.Oleks palju harivam ja läheks foorumiga kokku.
No hard feelings,lihtsalt milleks riisikad?
Riisi/pesukottidel on omad foorumid.Raua kummardajatel omad.Millest kes pole aru saanud?
____________________________
different day,..... shit |
09.01.2009 at 19:36 |
|
Wolle |
2010 Cadillac SRX
quote: Tank1: quote: fire83: quote: mrtn:ja kes seda ostaks? sina või? ok, 2 tekuhakulast.
Jep, üldiselt tundub, et need, kes kõige kõvemini mainivad joodikuid ja fekaale ei ratifitseeru ise kahjuks ühegi GM/Ford/Chrysler grupi `09 aasta auto reaalseks ostjaks. Võõramaa foorumites tähistatakse neid nimetusega "whiners" (vingujad). See ei käi DevilDeVille kohta muide, mees vähemalt käib ja proovib ja kirjutab arvustusi (Dodge Avenger näide). Vanad klassikud ja musklid on lahedad ja fännimine on õige, aga lihtsalt vahel tekib küsimus kui palju jagub viitsimist mõnel käia teemast teemasse ja proovida üllatada kaasfoorumlasi uute roppuste väljamõtlemisega.
Edit: Caddylt meeldib mulle Escalade, aga eks SRX ole säästumarketi kategooria ka. Ostma ju ei pea.
Firekas-ütle üks põhjus,miks tõsine puhta USA RAUA fänn ei või oma arvamust avaldada libausakate kohta.
Niipalju kui topitakse reklaamiks ülesse koledaid libakaid,on ka vastavad reageeringud.
Sina sõidad ja omad daewood.Mina sõidan ja oman ainult puhast rauda.Mis on mureks?
Kas juba 90 alguse TA on ka daewoo? Kurat siis mina olen vist väga valesse foorumisse ära eksinud. Oskab ehk keegi mind kuhugi õigesse suunda juhatada?
____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest
Ford. At least they circled the problem. |
09.01.2009 at 19:56 |
1 edit. Last edited 09.01.2009 at 19:57 by Wolle
|
Soul |
2010 Cadillac SRX
oh jumal, mõne vaade elule on ikka nii krdi lühinägelik ja pilusilmne et täitsa kole kohe, et siis tänasel päeval autod mis Ameerikast tulevad ei olegi enam autod vaid riis ja libausakad? krt mulle jubedalt meeldib ntx Cady XLR ja Pontiaci GTO jne jne, peab kah vist ära kuskile mujale foorumisse kolima?!
Kui küsida tohib, siis millega kodanik Tank1 üldse igapäevaselt sõidab, jutu järgi arvaks et 60ndate Mustangiga, Cohiba suunurgas tossamas, küünarnukk aknast väljas ja Armstrong plaadikastis mängimas.
____________________________
Dodge Ram 1500 2002
Cadillac SRX 2007
Cadillac STS 1999
Chevrolet Astro 4x4 Tiara
Lincoln Mark VIII ´97
Cadillac STS 1997
Thunderbird 3.8 LX |
09.01.2009 at 20:33 |
3 edits. Last edited 09.01.2009 at 20:41 by Soul
|
newton Moderator |
2010 Cadillac SRX
quote: Kas juba 90 alguse TA on ka daewoo?
No halloo, mis ta siis muud on, USA RAUD või?
Korralik disain?
Mingi väike äralutsitud "voolujooneline" käkk, mitte korralik AUTO.
Korralik mootor?
Närused 5,7 liitrit ei anna kuidagi big-blocki mõõtu välja ja karpa asemel pritse - mida nad küll mõtlesid?
Raud?
Vaevalt küll, keregi pooleldi plastist...
USA?
Kanadas ju tehtud... |
10.01.2009 at 10:59 |
|