Poster |
Message |
heikih7 |
Dodge-Ford kandevõime
Palju on Dodge 2500 ja 3500 ning Ford 250 ja 350 kandevõime ja kogukaal (registrimass)? |
19.01.2009 at 19:15 |
|
Rekkamees |
Dodge-Ford kandevõime
Dodge Ram 2500 `97 aasta:
registrimass 3500 kg
tühimass 2387 kg
kandevõime 1113 kg.
Registrimassi annab suurendada kuni 3992 kiloni, sel juhul suureneb vastavalt ka kandevõime.
____________________________
Dodge Ram 2500 cummins ´97 |
19.01.2009 at 19:43 |
|
Astro SS |
Dodge-Ford kandevõime
Alati ei ole kõik nii ilus kui alguses tundub.......
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
19.01.2009 at 20:00 |
|
Martin460 |
Dodge-Ford kandevõime
quote: Rekkamees: Dodge Ram 2500 `97 aasta:
registrimass 3500 kg
tühimass 2387 kg
kandevõime 1113 kg.
Registrimassi annab suurendada kuni 3992 kiloni, sel juhul suureneb vastavalt ka kandevõime.
Ma olen aru saanud asjadest nii, et kasti võib laduda Dodgele vastavalt siis: 1500-500kg.
2500-750kg ja 3500-1000kg.+kõigisse veel a`6 hinge sisse.
Kas see teeb sama välja?
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
19.01.2009 at 20:04 |
|
heikih7 |
Dodge-Ford kandevõime
Üllatavalt vähe. Ma eeldasin, et see number margi järel näitab kandevõimet. |
19.01.2009 at 20:43 |
|
speedbird |
Dodge-Ford kandevõime
USA truckidel jah see teada-tuntud kandevõime järgi kategoriseerimine, kus 1500 (F-150) on half-ton pickup truck, 2500 (F-250) 3/4-ton pickup ja 3500 (F-350) 1-ton pickup. Need numbrid kajastavad puhtalt seda massi, mida kastis või kaubaruumis võib vedada. Natuke segane on minulegi see, kas ja millisel juhul reisijate kaal sinna numbri sisse peab mahtuma. USA kaubabussidel (conversion vanid samuti) on ka 1500 ja 2500 märgistused. Eeldatavasti siis juht ja kõrvalistuja sinna numbri sisse ei lähe, aga conversioni puhul kogu see tavaar koos kuudis istuvate reisijatega ei tohiks mu arusaamist mööda poolt tonni või 3/4 tonni ületada.
____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee |
19.01.2009 at 20:49 |
1 edit. Last edited 19.01.2009 at 20:49 by speedbird
|
supp |
Dodge-Ford kandevõime
minu topelt ratastega f350-l oli ka passis ca 1t kandevõimet märgitud, samas sai euroalus unikivi peale pandud ja selle peale vedrustus ei liigatnud ka veel, niiet vast mingi 1,5-2t oleks vast sobilikud veosed olnud, need jäid küll proovimatta |
19.01.2009 at 20:53 |
|
Astro SS |
Dodge-Ford kandevõime
Minu kalluri ehk 3500 seeria Ram'i meerika passis on täismassiks pandud 11 000 lbs ehk 5 tonni
ehk kandejõud üle 2 tonni
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
20.01.2009 at 12:15 |
|
heikih7 |
Dodge-Ford kandevõime
quote: Astro SS: Minu kalluri ehk 3500 seeria Ram'i meerika passis on täismassiks pandud 11 000 lbs ehk 5 tonni
ehk kandejõud üle 2 tonni
See kannatab juba midagi vedada ka.
|
20.01.2009 at 13:56 |
|
KOMMIONU |
Dodge-Ford kandevõime
quote: Astro SS: Minu kalluri ehk 3500 seeria Ram'i meerika passis on täismassiks pandud 11 000 lbs ehk 5 tonni
ehk kandejõud üle 2 tonni
Ehh..neegrimaa passis ju ikka tühimass (unladen weight) kirjas...
Sellel GMC SIERRA K2500 on:
Tühimass 2482kg
Registrimass 3500kg
Kandevõime 1018kg (registrimassi 4173kg puhul oleks kandevõime 1691kg)
Täismass 4173kg
Piduritega haagis 7166kg
http://www.streetfighter.ee/Motikajubinad/Motikad_Autod/autod__gmc_sierra_k2500_quad_4x.htm
____________________________
www.streetfighter.ee
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
[b]Lühiajaline laen mototehnika tagatisel (motikad, paadid, ATV-d, Autod, jne.). tel. 55 678 444 või saada mail priit@southpark.ee |
21.01.2009 at 08:47 |
|
heikih7 |
Dodge-Ford kandevõime
quote: KOMMIONU: quote: Astro SS: Minu kalluri ehk 3500 seeria Ram'i meerika passis on täismassiks pandud 11 000 lbs ehk 5 tonni
ehk kandejõud üle 2 tonni
Ehh..neegrimaa passis ju ikka tühimass (unladen weight) kirjas...
Sellel GMC SIERRA K2500 on:
Tühimass 2482kg
Registrimass 3500kg
Kandevõime 1018kg (registrimassi 4173kg puhul oleks kandevõime 1691kg)
Täismass 4173kg
Piduritega haagis 7166kg
http://www.streetfighter.ee/Motikajubinad/Motikad_Autod/autod__gmc_sierra_k2500_quad_4x.htm
Ma ei mõista. Registrimass 3500, täismass 4173 ?
|
21.01.2009 at 09:07 |
|
KOMMIONU |
Dodge-Ford kandevõime
heikih7:
Ma ei mõista. Registrimass 3500, täismass 4173 ?
Tühimass + vähendatud kandevõime = Registrimass
Tühimass + tegelik kandevõime = Täismass
Registrimassi vähendatakse 3500-ni, et sõidukiga saaks sõita B-kat lubadega. Lähiajal aga Eesti seadusi ilmselt muudetakse vastavalt EU direktiividele ja B-katiga saab sõita vaid N1 autoga (täismass kuni 3500kg). See, et N2 sõiduk on registrimassiga kuni 3500 ei koti varsti enam kedagi... Ikka vaja C-kat lubasid.
____________________________
www.streetfighter.ee
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
[b]Lühiajaline laen mototehnika tagatisel (motikad, paadid, ATV-d, Autod, jne.). tel. 55 678 444 või saada mail priit@southpark.ee |
21.01.2009 at 09:24 |
|
jaak |
Dodge-Ford kandevõime
1/2ton, 3/4ton ja 1ton truck ei näita tänapäeval kandevõimet.
See oli kunagi, kui truckid tulid USA turule.
Tänapäeval võib 150/1500 seeria trucki kasti vabalt panna 1500kg ja 350/3500 seeria kasti isegi lausa 5tonni nodi, sõltub konfist.
|
21.01.2009 at 16:36 |
|
heikih7 |
Dodge-Ford kandevõime
Järelikult tuleb ostes vaadata palju teh. passis on kandevõime. Selge |
21.01.2009 at 18:06 |
|
KOMMIONU |
Dodge-Ford kandevõime
quote: heikih7: Järelikult tuleb ostes vaadata palju teh. passis on kandevõime. Selge
möhh... Teh passis märgitud (vähendatud)kandevõime ei näita auto tegeliku kandevõimet!
Auto tegelik kandevõime on ikka TÄISMASS-TÜHIMASS
____________________________
www.streetfighter.ee
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
[b]Lühiajaline laen mototehnika tagatisel (motikad, paadid, ATV-d, Autod, jne.). tel. 55 678 444 või saada mail priit@southpark.ee |
22.01.2009 at 07:47 |
|
jaak |
Dodge-Ford kandevõime
USA truckide puhul võite selle tehnilise passi koos andmetega sinna pista, kus päike ei paista. Tegelikku kandevõimet ei ole sinna ever-never Eesti ARK peale märkinud. |
22.01.2009 at 09:25 |
|
diesel |
Dodge-Ford kandevõime
a milleks see nummer niiväga tähtjas üldse on? koormate oma vedukeid silma järgi, kui vedru ikke lääbakile hakkab vajuma, siis kipub juba liiale minema ja tasub juurde laadimine järgi jätta.
no ja sõites siis arvestate, et tummise lastiga on seisma jäämiseks oluliselt rohkem maad vaja.
iseasi muidugi on võimalik mundrimeeste kaalumise operatsioon, a see juba teine teema. |
22.01.2009 at 09:53 |
|
heikih7 |
Dodge-Ford kandevõime
quote: diesel: a milleks see nummer niiväga tähtjas üldse on? koormate oma vedukeid silma järgi, kui vedru ikke lääbakile hakkab vajuma, siis kipub juba liiale minema ja tasub juurde laadimine järgi jätta.
no ja sõites siis arvestate, et tummise lastiga on seisma jäämiseks oluliselt rohkem maad vaja.
iseasi muidugi on võimalik mundrimeeste kaalumise operatsioon, a see juba teine teema.
Mundrimehed see põhi probleem ongi. Kui on vaja korra vedada siis polegi nagu suurt probleemi. Jääd vahele siis laadid koorma maha ja maksad trahvi ära. Aga ma plaanisin igapäevaselt ca 2 tonni vedada. Tõenäoliselt kaua ei vea .
|
23.01.2009 at 12:51 |
|
Rekkamees |
Dodge-Ford kandevõime
quote: heikih7:
Mundrimehed see põhi probleem ongi. Kui on vaja korra vedada siis polegi nagu suurt probleemi. Jääd vahele siis laadid koorma maha ja maksad trahvi ära. Aga ma plaanisin igapäevaselt ca 2 tonni vedada. Tõenäoliselt kaua ei vea .
Mundrimehed on eriti selle aasta algusest alates tõsine probleem. Sul siis ikka ainus võimalus kasutada haagist (näiteks mu Ram`il lubatud haagise suurim mass 3500 kg) |
23.01.2009 at 21:40 |
1 edit. Last edited 23.01.2009 at 22:15 by Rekkamees
|
Astro SS |
Dodge-Ford kandevõime
quote: Rekkamees:[/b] quote: heikih7:
Mundrimehed see põhi probleem ongi. Kui on vaja korra vedada siis polegi nagu suurt probleemi. Jääd vahele siis laadid koorma maha ja maksad trahvi ära. Aga ma plaanisin igapäevaselt ca 2 tonni vedada. Tõenäoliselt kaua ei vea .
Mundrimehed on eriti selle aasta algusest alates tõsine probleem. Sul siis ikka ainus võimalus kasutada haagist (näiteks mu Ram`il lubatud haagise suurim mass 3500 kg)
Huvitav aga minu liikurile lubatakse taha haakida 4800kg kaaluv käru.
Käru täismass on otseses seoses auto enda kaalu ja veoskeemiga(2wd või 4wd).
Täpseid koefitsente ei mäleta aga kuskil määruses olid need kirjas.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
23.01.2009 at 22:06 |
1 edit. Last edited 23.01.2009 at 22:07 by Astro SS
|
antennimees |
Dodge-Ford kandevõime
quote: Astro SS: quote: Rekkamees:[/b] quote: heikih7:
Mundrimehed see põhi probleem ongi. Kui on vaja korra vedada siis polegi nagu suurt probleemi. Jääd vahele siis laadid koorma maha ja maksad trahvi ära. Aga ma plaanisin igapäevaselt ca 2 tonni vedada. Tõenäoliselt kaua ei vea .
Mundrimehed on eriti selle aasta algusest alates tõsine probleem. Sul siis ikka ainus võimalus kasutada haagist (näiteks mu Ram`il lubatud haagise suurim mass 3500 kg)
Huvitav aga minu liikurile lubatakse taha haakida 4800kg kaaluv käru.
Käru täismass on otseses seoses auto enda kaalu ja veoskeemiga(2wd või 4wd).
Täpseid koefitsente ei mäleta aga kuskil määruses olid need kirjas.
Tõesti huvitav kuidas sa sellise tulemuseni said. Minu autol ka teh. andmete järgi lubatud 5t haagis aga regamisel öeldi mulle, et üle 3,5t pole võimalik eestis panna. Samas mul ka SÕIDUAUTO (M1G) ja sul veoauto (N2G)
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
23.01.2009 at 22:17 |
|
Astro SS |
Dodge-Ford kandevõime
Antennikas, sinu küsimusele saan vastuse anda homme. (Mul on liikuri teh.pass ja määruse koopia tööpostil)
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
23.01.2009 at 22:35 |
|
Astro SS |
Dodge-Ford kandevõime
Ja koopia määrusest:
Kood 1303. Mootorsõiduki haakes veetava või pukseeritava sõiduki lubatud suurim tegelik mass
Nõuded: 1) ühelgi juhul ei ole lubatud ületada veduki valmistaja poolt määratud vedukiga veetava haagise lubatud suurimat massi;
2) M1 ja N1 kategooria veduki haakes on lubatud vedada O1 või O2 kategooria kesktelghaagist. M2 ja M3 kategooria veduki haakes on lubatud vedada kesktelghaagist või kaheteljelist täishaagist. Haagise lubatud suurim tegelik mass on:
a) pidurita haagise korral 0,75 tonni või 0,5 veduki tühimassi, kusjuures aluseks tuleb võtta väiksem väärtus;
b) piduriga haagise korral veduki registrimass või M1G ja N 1G kategooria veduki korral 1,5-kordne veduki registrimass, kuid mitte üle 3,5 tonni, v.a M3 kategooria I klassi veduki korral;
c) M3 kategooria I klassi veduki korral, kui kaheteljelisel bussihaagisel on ABS pidurid, 1,4-kordne veduki registrimass;
3) N 2 ja N3 kategooria veduki haagise lubatud suurim tegelik mass on:
a) pidurita haagise korral 0,75 tonni või 0,5 veduki tühimassi, kusjuures aluseks tuleb võtta väiksem väärtus;
b) piduriga haagise, v.a poolhaagise, korral 1,5-kordne veduki registrimass, v.a inertspiduriga haagise korral;
c) inertspiduriga haagise korral 3,5 tonni;
d) 2,0-kordne veduki registrimass, kui veduki kõik teljed on veoteljed;
4) mootorsõiduki või autorongi pukseerimisel peavad olema täidetud liikluseeskirja 22. peatükis toodud nõuded;
[RTL 2007, 96, 1605 – jõust. 21.12.2007]
5) L kategooria veduki haagise lubatud suurim tegelik mass on 0,5 veduki tühimassi.
Kontrollimine: registreerimisdokumentide järgi ja kaalumisega.
[RTL 2004, 130, 2018 – jõust. 8.10.2004]
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
25.01.2009 at 16:03 |
|
Rekkamees |
Dodge-Ford kandevõime
See määrus on päris meeldiva infoga. ARK-il ka muidugi "lahe" äriidee: väljastavad valede andmetega teh. passi ja kui mul peaks nüüd tulema vajadus neid andmeid õigeks saada, siis muudkui maksan.
____________________________
Dodge Ram 2500 cummins ´97 |
25.01.2009 at 18:05 |
|
Astro SS |
Dodge-Ford kandevõime
quote: Rekkamees: See määrus on päris meeldiva infoga. ARK-il ka muidugi "lahe" äriidee: väljastavad valede andmetega teh. passi ja kui mul peaks nüüd tulema vajadus neid andmeid õigeks saada, siis muudkui maksan.
Kui on nede viga,siis vahetavad tasuta ...
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
25.01.2009 at 18:35 |
|