Poster |
Message |
PsychoDad |
K:Auto poleerimise hinnapolitika kujundamine.
alustuseks mainin kohe ära et jutt käib Tartu nime kandva linna kohta.
Tõstatan teema siis selleks et natuke vaadata mis hinnaklassiga soovitake saada teenust.
omal on võimalus nii ruumi kui ka poleerimisega tegeleva isiku näol olemas. asukoht ka hea.
vaja teha siis nö väike turuuuring.
mis hinda olete nõus maksma ülepoleerimise ees?
mis hinda olete nõus maksma vahatamise ja vaha poleeri eest?
mis hinda olete nõus maksma tekstiilsisu keemilise pesu eest?
mis hind sobiks nahksisu hooldusele?
poliitika aluseks tuleb erinevad sõidukid.
ntx 1 sõiduautod mõõtudes kuni :audi100/a6 v passat,bmw 5 ,omega b
2 suurema klassi sõiduautod: bmw7, audi a8,chrysler 300M, paljud ameeriklased mis suuremat mõõtu.
3 klass oleks kõik maasturid olenemata suurusest.
4 klassiks oleks kõikvõimalikud vanid ja kaubikulaadsed ala caravelle jne.
siitkohalt oleks oodatud teie enda arvamus mis hinda olete nõus välja käima
postile võiks lisada ka sõidukimargi. ja hinna mis arvate aus olevat.
andke tulla! |
25.01.2009 at 17:33 |
|
Indrek_S |
K:Auto poleerimise hinnapolitika kujundamine.
200.- tund + otsene materjalikulu
____________________________
not done until it's done |
25.01.2009 at 19:23 |
|
mihkelm1 |
K:Auto poleerimise hinnapolitika kujundamine.
pean etteruttavalt vabandama kuna mu jutt ei räägi tartust, nimelt põlvas küsisin kahest kohast ford thunderbirdi ülepoleerimise hinda ja mõlemast kohast sain hinnaks 1000 eeki.
arvatavasti tartus on selle töö hind veidi kõrgem kuid kui tulemus on tõesti parem siis ei oleks ilmselt kahju kellelgi pisut rohkem maksta. |
25.01.2009 at 19:42 |
|
Vanaisa Moderator |
K:Auto poleerimise hinnapolitika kujundamine.
Indreku pakkumine on igati mõistlik.
Aru ma ei saa sellest jaotamise armastusest - väike auto, maastur, buss.
Kas Suzuki Samurai läheb sama hinnaga kui Suburban, kas Lumina on samas hinnas, kui Ikarus?
Ja veel - hinnast tähtsam on kvaliteet. On ikka väga vähe inimesi, keda rahuliku südamega oma auto kallale laseks...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
25.01.2009 at 19:51 |
|
Astro SS |
K:Auto poleerimise hinnapolitika kujundamine.
Mina ei taha ühtegi krooni maksta, samas poleerijad võivad oma kulul minu liikuri üle freesida ->noh , reklaami mõttes
Nb! Minu liikur on meerikas värvitud vist pajalapiga ja vaha pole kunagi näinud (paar korda on seda isegi survepesuriga pestud)
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
25.01.2009 at 20:04 |
|
Timo |
K:Auto poleerimise hinnapolitika kujundamine.
Kellegi teise teha vist ei annaks minagi enda autot! Siiamaani kõik ise teinud, kuna natuke nagu tegeletud maalri ja selliste töödega. Aga kui vend on teenust teinud, siis miski 500-800 on võtnud, see siis värvimisele lisaks! Aga ei ole linnas ka, kesk Eestis. Paides hinnad vist olid 1000 eeku, aga kvaliteet ei kannata kriitikat,nagu oleks tavalise rellakaga tehtud, nurgad maha lihvitud(suured pöörded) ja auto laiguline. Arvatavasti ka materjalid pole kiita. Aga 200 eeku tund peaks olema norm hind, mida makstaks.
Kui ise olen teinud, siis üle 3 tunni pole nühkinud, see siis kõigepealt jämeda pastaga korda, siis peene pastaga üle ja lõpuks vaha kaela. Loomulikult tuleb sinna otsa liita 2x auto pesu. enne poleerimist korralik pigieemaldus, leotus, pesu ja poleerimise ja vahatamise vahel pasta jäägid maha pesta.
Ma arvan, et kui asi käpas, siis norm suuruses sedaani teeb 3-3,5 tunniga ära, kvaliteetselt. Muidugi poleerija peab ka tasemel olema, mitte selline, kes suvaliselt auto üle käib, ja kõik vead alles jätab.
Ühesõnaga tuleb asi ikkagi sinna 1000 eegu kanti, sest odavamalt lihtsalt ei anna teha.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
26.01.2009 at 07:52 |
|
Martin460 |
K:Auto poleerimise hinnapolitika kujundamine.
quote: Timo: Kellegi teise teha vist ei annaks minagi enda autot! Siiamaani kõik ise teinud, kuna natuke nagu tegeletud maalri ja selliste töödega. Aga kui vend on teenust teinud, siis miski 500-800 on võtnud, see siis värvimisele lisaks! Aga ei ole linnas ka, kesk Eestis. Paides hinnad vist olid 1000 eeku, aga kvaliteet ei kannata kriitikat,nagu oleks tavalise rellakaga tehtud, nurgad maha lihvitud(suured pöörded) ja auto laiguline. Arvatavasti ka materjalid pole kiita. Aga 200 eeku tund peaks olema norm hind, mida makstaks.
Kui ise olen teinud, siis üle 3 tunni pole nühkinud, see siis kõigepealt jämeda pastaga korda, siis peene pastaga üle ja lõpuks vaha kaela. Loomulikult tuleb sinna otsa liita 2x auto pesu. enne poleerimist korralik pigieemaldus, leotus, pesu ja poleerimise ja vahatamise vahel pasta jäägid maha pesta.
Ma arvan, et kui asi käpas, siis norm suuruses sedaani teeb 3-3,5 tunniga ära, kvaliteetselt. Muidugi poleerija peab ka tasemel olema, mitte selline, kes suvaliselt auto üle käib, ja kõik vead alles jätab.
Ühesõnaga tuleb asi ikkagi sinna 1000 eegu kanti, sest odavamalt lihtsalt ei anna teha.
Pesema peab ennem korralikult...praod ja vahed kõik kapoti servade alt, uste vahed jne...et porivesi pärast jooksma ei hakkaks poleerimise ajal. Siis kuivatus. Siis liistude jne. kinniteipimine. Siis poleerimine. Siis vahatamine...kas 3-3,5 tunniga ikka teeb ära sellise asja?
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
26.01.2009 at 12:26 |
|
Bikerman |
K:Auto poleerimise hinnapolitika kujundamine.
Kinni teibitakse küll rahva rahustuseks,spets vennad ei teibi-võidavad sellega aega ,samas mitte autot kahjustades.Seda tööd peab ikka oskama.Kõik lendav on veega pestav.
Mitte et on aparaat-üks mees ka kel on vaba aega ja-start.Tagasi saad siis pe..e keeratud auto,mida ülepoleerimisega ei paranda.
See on kunst-total make over-täna ehitaja,homme autopoleerija võib hävinguga lõppeda.
Oma asjad teen ise,ja tean et heade meeste juures tonniga pole midagi teha.Jääb üle vaid loota ,et poleerides 200 eeki tund,ei pea pärast autot värvima sama hinnaga aga sel juhul 200 eeki ruut detsimeeter.
Tähtis ei ole ,et teed kõige odavamalt---vaid normaalse hinna ja usaldusväärse kvaliteediga.1 aps ja läheb värvitöödeks. |
27.01.2009 at 00:16 |
|
Timo |
K:Auto poleerimise hinnapolitika kujundamine.
To Martin 460: Täpselt nii mul kirjas ongi ju, ja teibiga mässamine täiesti mõtetu. Pärast pesed pasta jäägid lihtsalt sooja vee ja pesuvahendi lahusega maha.
To Bikerman: Tõesti paremate meeste juures tonniga hakkama ei saa. Sellise hinnaga saad lihtsalt kergelt ülekäidud auto, mis võibolla ei ole peesse keeratud, sellepärast teen minagi selle töö ise. Aga nagu näha, siis teemaalgataja ei ole eriti pädev veel selles asjas ja tundub, et tal ongi poleerimis aparaat, vaba mees ja ruum. Sellise töö eest ei saa ju rohkem küsida.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
27.01.2009 at 08:31 |
|
Indrek_S |
K:Auto poleerimise hinnapolitika kujundamine.
...tasuks mainida, et tumedate ja lausa musta värvi autode omanikud peavad eriti hoolega poleerijat valima. hele auto ei näita vigu välja, "freesimisjälgedega" musti masinaid on aga linn täis.
kui ise tahta teha, siis tasub käsitsi teha, ilma masinata. Aega läheb küll pool päeva, kui persse keerata väga raske. Paremate pastade/vahade jms tootjate kodulehtede foorumitest leiab tonnide kaupa õpetusi ja soovitusi. mina olen käinud Meguiar`si foorumis, soovitan
____________________________
not done until it's done |
27.01.2009 at 09:55 |
|
martin333 |
K:Auto poleerimise hinnapolitika kujundamine.
Korralik poleerimine maksab üldjuhul 2500-4500 eek sõltuvalt auto suurusest (Tallinnas) Samas jah eks on ka erandeid Näit Porshe esinduses (väid Tallinna kvaliteetseim) lasi tuttav 645 Bmw d poleerida ja arve tuli 8000 eek . Palju tehakse ka jama kui laisad poleerijad lasevad üle vaid jämedama teraga pastaga ja lükkavad vaha selga ,mis paari pesuga maas on . Korralik poleerimine tähendab seda,et poleeritakse kolme eri tallaga -alustades villaga (juhul kui auto on ikka väga matt) igale tallale on vastava töö pasta -alustatakse lõike pastast ja lõpus nö High Gloss. Nö laisal (üld odavam) poleerimisel ja korralikul on ikka väga suur vahe -esimest teostatakse üldiselt automüügiplatsidel ja müügiautodel. Vahatamise käib alati asjaga kaasas. Ise hakkajad võivad proovida aga plast liistud ,mustad matid ja akna servaliistud teibitakse alati (ka proffid) ,sest kettaga üle lastes sööbib se nö sinna sisse ja puhastamine on üli raske kui mitte võimatu. pasta ja kettad oskte ikka proffi omad. korralik varustus koos ca liitritste 3 pastaga ja tallaga -koos aparaadiga maksab u 10-12 tuhhi(sealhulgas puhastusämber. |
27.01.2009 at 10:33 |
|
|