Poster |
Message |
Bikerman |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
Lugege siis ette,kas aju ja kast jne, sobivad.Mootorikinnitused.
Mõlemad on 3,8.Ühel mootor risti-teisel õiget pidi.Kasti kinnitus ?Mootori aju. |
23.01.2009 at 22:10 |
1 edit. Last edited 23.01.2009 at 22:15 by Bikerman
|
antennimees |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
Kast ja mootorikinnitused kohe kindlasti ei sobi. Aju võib isegi sobida kuna esiveolise ja tagaveolise kastil sama juhtimine.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
23.01.2009 at 22:14 |
|
Bikerman |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
Kas plokiküljes olevad kinnitused peaks ju sobima-kastikinnitus(mitte kast).Õige mootori kronkad ,aju ja massin nagu apollo 13(see tuli küll ühes tükis alla)
|
23.01.2009 at 22:17 |
1 edit. Last edited 23.01.2009 at 22:18 by Bikerman
|
antennimees |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
Sügavalt kahtlen aga eks visuaalne vaatlus aitab. Kasti kinnitus selline, et saad kasutada 3,8 sabas olevat tagaveolist kasti.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
23.01.2009 at 22:19 |
1 edit. Last edited 23.01.2009 at 22:20 by antennimees
|
Bikerman |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
Räägi sõber,kas aju erineb(ilmselt kindlasti) |
23.01.2009 at 22:25 |
|
Fog |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
Kinnitus:
Faktid:
3.4 camarossi mootor sobib fiero kastide otsa(starteri poldiaugud tuleb õigele poole teha).
3800 transverse mootorid sobivad fiero kastide otsa.
Järeldus:
3800 transverse peaks sobima sama kasti otsa, mille otsas istub 3.4 camaro (4L60, 4L60E) "väikese kojaga".
Starter võib valel pool olla, kontrollida.
Aju:
4T60 ja 4L60 kastidel on natuke teised ülekanded, seega võib aga ei pruugi aju kohe tööle hakata. Ümberprogemist saad lasta teha: www.gmtuners.com 50$ eest.
Flexplate/Flywheel:
Fakt: on erinev FWD ja RWD konedel.
Fakt: Näiteks kamarossi mootori fierosse toppimisel tuleb kasutada fiero või minivani hooratast.
Järeldus: pead kasutama RWD konfis olnud hooratast.
Fakt: SC ja NA mootoritel on erinev balanseering, SC mootoritel on suurem vastukaal hooratta küljes. Seda aga pole tavalisel 3.8-l. Lahendust otseselt pole, kuna S2 3.8 mootorit RWD autodesse ei topitud(võibolla mõnesse holdenisse?).
minu sendid.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
23.01.2009 at 22:26 |
|
antennimees |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
quote: Bikerman: Räägi sõber,kas aju erineb(ilmselt kindlasti)
Mis aju sa mõtled?
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
23.01.2009 at 22:29 |
|
Fog |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
Ahjaa, unustasin: 4T60E ja 4L60E kastid mingist aastast alates said PWM TCC ja PWM liinisurve. vaadata, et aju ikka juhtida suudab.
Minul näituseks 95 4T60E kus TCC on PWM aga line pressure on vaakumiga veel.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
23.01.2009 at 22:37 |
|
antennimees |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
Seda jah peab vaatama, sest osadel kastidel ka TCC solenoidiga mitte PWM'iga
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
23.01.2009 at 22:41 |
|
Bikerman |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
Kuid kas midagi läheb väga kaotsi,kui startida 3,8 SC tavalise 3,8 ajuga.Ilmselt puhuriga kaasnevad kütusekoguse erinevused jne.Aju võiks ju Camaro enda oma jätta ja lihtsalt progeda natuke.VÕI? |
27.01.2009 at 00:41 |
|
mihkelm1 |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
quote: Bikerman: Kuid kas midagi läheb väga kaotsi,kui startida 3,8 SC tavalise 3,8 ajuga.Ilmselt puhuriga kaasnevad kütusekoguse erinevused jne.Aju võiks ju Camaro enda oma jätta ja lihtsalt progeda natuke.VÕI?
see ei läheks ilmselt läbi, tükkmaad lihtsam ja odavam on otsida ikka sc aju.
|
27.01.2009 at 01:23 |
|
KaroK |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
Kas programmeritav aju ei ole variandina mõttesse tulnud ? |
27.01.2009 at 02:01 |
|
79capri |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
quote: KaroK: Kas programmeritav aju ei ole variandina mõttesse tulnud ?
Kui õige SC ECM maksab ntx rockautos ~172usd(mujal isegi odavaim), milleks programmeritav aju vaja siis?
|
27.01.2009 at 11:20 |
|
KaroK |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
quote: 79capri: quote: KaroK: Kas programmeritav aju ei ole variandina mõttesse tulnud ?
Kui õige SC ECM maksab ntx rockautos ~172usd(mujal isegi odavaim), milleks programmeritav aju vaja siis?
Et saaks segu ja süüte paika ja saaks ka edaspidi muudatusi teha rauas, kui tahtmine tekib
Eks ta ikka kallim tuleb ja rohkem aega võtab. Kuid seadistamisega saab paremad numbrid, kuna räägivad siin et ükski mootor pole täielikult identne. |
27.01.2009 at 14:35 |
|
79capri |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
quote: KaroK: Et saaks segu ja süüte paika ja saaks ka edaspidi muudatusi teha rauas, kui tahtmine tekib
Eks ta ikka kallim tuleb ja rohkem aega võtab. Kuid seadistamisega saab paremad numbrid, kuna räägivad siin et ükski mootor pole täielikult identne.
Tuletan meelde et Camarost jutt. Mõttekaim juba Z28 osta.
Siin tundub et Bikermanil ilmus üleliigne SC mootor. Ja ta tahab seda väikse vaevaga tööle panna.
|
27.01.2009 at 15:14 |
|
Bikerman |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
Tuli välja,et see vaev ongi väike,kuna muud vahet pole kui kütuse etteand teatud pööretel.Seda aga saab sättida ka originaal ajus targa onu juures.
Nagu teate pole nendel mootoritel mingit erinevust tühikäigu pööretel .Infot edastab siis pedaali andur ja sellega peab asja sättima.Ja sealt tulenevat infot.
Enam ei ole vaja Z28 vaid vastupidi-z 28 meestel on vaja 3,8 puhuriga.Auto tunduvalt kergem,jõud aga pea et samad.
Tänud info eest. |
31.01.2009 at 23:52 |
|
SSpelle |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
See kõik on väga tore, et keegi viitsib mootorile kompresserit peale aretada, aga kui sa oleks aluseks
võtnud Z28, siis oleks ju veel rohkem jõudu sama vaevaga!
Kompressor võib ju palju jõudu su mootorile juurde anda,
aga V8 häält ei hakka sealt kunagi tulema!!! |
06.02.2009 at 22:31 |
1 edit. Last edited 06.02.2009 at 22:35 by SSpelle
|
DevilDeVille |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
quote: SSpelle: See kõik on väga tore, et keegi viitsib mootorile kompresserit peale aretada, aga kui sa oleks aluseks
võtnud Z28, siis oleks ju veel rohkem jõudu sama vaevaga!
Kompressor võib ju palju jõudu su mootorile juurde anda,
aga V8 häält ei hakka sealt kunagi tulema!!!
kui pealkirja veidi hoolsamini lugeda, siis võib lausa aimata, et peale tahetakse panna juba eksisteeriv tehasekonditsioonis ülelaademootor
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
06.02.2009 at 23:07 |
|
Soul |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
Mind konkreetselt huvitab küll, mis sellest kompotist välja tuleb ja kas Edek on asja käsile võtnud, lahe on et katsetatakse uusi lahendusi.
Ps. Avaldan arvamust, et kui Edek TAHAKS, siis oleks seal camaro vahel ammu Z28 ja ainus põhjus, miks seda seal ei ole on see, et ta seda ei taha, võin vabalt muidugi ka eksida.
Aga loodan et teemasse tuleb algataja poolt veel postitusi
____________________________
Dodge Ram 1500 2002
Cadillac SRX 2007
Cadillac STS 1999
Chevrolet Astro 4x4 Tiara
Lincoln Mark VIII ´97
Cadillac STS 1997
Thunderbird 3.8 LX |
07.02.2009 at 08:57 |
|
Bikerman |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
Mr.Soul ei eksi.Moto kompotte on meil müügis küllaga.Kui aga V6 baasil autole paigaldada V8 ja veel tegu kabrioga,siis läheb asi põlvest tagurpidi,sest terve vedrutus vajab ka uuendust.Hääl minu autol on juba hea,parem ,kui enamustel V8 autodel ,tänu--Tarvo-- käest ostetud tuuning sumpsile.
Kunagi ehitasin siin mingi vene tondi ime Camarot(98 mudel-kõik võimalikud spoilad)ja mitte üks pood ei pakkunud puhurit.Täna võta millist tahad.
Sellest mõte-aastaid 8 möödas-äkki prooviks.Auto kaal on väike-igapäeva sõiduk-"Aga vahest vaja ristil SS Pellele koht kätte näidata".Nõme võrdlus -aga siiski,tavakasutuses aga üli öko ja välimuselt ülikõva.Kaaluvahed mootoril V6 ja V8 vahel on pea et 200 kilo ,puhur on sellest 10 %. |
06.03.2009 at 23:41 |
1 edit. Last edited 06.03.2009 at 23:44 by Bikerman
|
rescue |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
http://www.bfranker.badz28.com/fbody/weights.htm
:P |
08.03.2009 at 16:07 |
|
antennimees |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
quote: rescue: http://www.bfranker.badz28.com/fbody/weights.htm
:P
Selle järgi, kui puhur peale panna siis on V6 raskem kui V8.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
08.03.2009 at 16:13 |
|
newton Moderator |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
LS1 oma aluplokiga on kerge, võib-olla võrdles Edek LT1-ga, kuigi 200kg vahet on sealtki raske uskuda. TTA 3.8 turbo ja 350 TPI kaaluvahe olevat ka pigem paarikümne kilo kanti olnud. |
08.03.2009 at 17:19 |
|
SSpelle |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
Hää küll. Mis me siin foorumis ikka võistleme.
Ma ei jõua ära oodata millal sa oma V6 Blower Camaro valmis saad,
eks ma siis valin oma laost mõne V8 mudeli ja saamegi ristmikul kokku.
P.S. Tore kuulda, et V8 sumps V6 Camarole ka head hääled andis!!! |
09.03.2009 at 13:18 |
|
Bikerman |
No nii spetsid- 3,8 supercharged Riviera,kas sobib 02 Camarole
Antennimehele vihje,et mingil juhul ei ole puhuriga V6 raskem,sest puhur ise 10-15 kg.Lisa aga bloki 2 silindri raskus koos tavaariga-ei ole reaalne.
V8 Camarol märksa jämedamad esi ja taga vedrud-ja mootori kaalu vahe on suur(kindlalt üle saja kilo,saad vedru müüjatelt võrdluse).(LS1on liiga värske toode võrdluseks,neid pole ka korralikke saada,jutt ikka LT1 mootorist).
Teistele;See 8 silindriga raudjunn seal kapoti all kaalub umbes 300-400 kilo,sõltuvalt mootorist-vaat et kolmandik auto kaalust.Arvamused on lihtsalt kitlihõlmaga pikkuse määramine.Kogemus räägib rohkemat... |
11.03.2009 at 22:16 |
|
|