Poster |
Message |
Tanelus |
Kuidas vähendada bensiini kulu.
Esimesed asjad on küll OK, aga viimane pakutud variant.. Mis arvate?
http://www.break.com/usercontent/2008/7/Double-Your-Gas-Mileage-2X-544784.html
____________________________
ex. frd_trs'92
vlv_850'96 |
30.01.2009 at 17:51 |
|
maddog |
Kuidas vähendada bensiini kulu.
kas keegi julgeb proovida ? |
30.01.2009 at 20:19 |
|
sten666 |
Kuidas vähendada bensiini kulu.
See atsetooni asi on tüng ma arvan. |
30.01.2009 at 20:22 |
|
uuslane |
Kuidas vähendada bensiini kulu.
See on nii väike kogus, et kahju küll ei tekita. Omal ajal sai mokitsale kütusepuudusel 1/1 kallatud ja ka ei juhtunud midagi. Ja toluool oli põhi bensu asendaja. Vaid karbussi klaas sulas üles. |
30.01.2009 at 20:27 |
|
R.Ott |
Kuidas vähendada bensiini kulu.
Selle kohta netis suht palju lehti. Neli-viis aastat tagasi sai prooviks labori puhtusega atsetooni bensu sisse kallatud ja ei olnud seal mingit vahet. Kui mingi selline imelahendus olemas oleks, siis kasutataks seda juba ammu.
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
30.01.2009 at 20:45 |
|
Saabotska |
Kuidas vähendada bensiini kulu.
No mergit kasutatakse meil siin eestimaal suht palju ja suurem osa tuttavatest kiidab. Isegi proovinud kuid peale parema käivitumise hommikuti ma rohkem midagi ei märganud. Aga väidetakse et vähendab kulu umbes 0,5 liitrit sajale aga mul tekib küsimus et kas sellist vahet tegelikkuses üldse märkab kuna need lisandid maksavad ju ka midagi.
____________________________
Dodge ram 2500 van `97 |
30.01.2009 at 21:37 |
|
speedbird |
Kuidas vähendada bensiini kulu.
Ise olen viimasel ajal testinud seda FFI MPG vedelikku. Ostsin mitu kuud tagasi ühe pudeli ja siiamaani olen teda vaikselt tilgutanud paaki iga tankimiskord. Enne oli kulu mul alati linnasõidul kusagil 20 ja veidi üles, miinimum 19. Nüüd kipub seal 17-18 vahel olema, ükskõik kuidas vajutan. Raske öelda, kas asi on selles lisandis, aga noh mingi hetk peaksin ilma proovima ja siis näis, mis numbri ette lööb.
____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee |
31.01.2009 at 09:25 |
|
Vanaisa Moderator |
Kuidas vähendada bensiini kulu.
igasugune lisanditejutt ilma dokumenteeritud tõestusteta on lihtsalt soe aur.
Ja mina pole küll veel ühelgi lisandil-imevahendil tõestusi näinud.
Ise ei tahaks ka oma mootoritel katsetama hakata ka - liiga kallis lõbu.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
31.01.2009 at 12:17 |
|
DevilDeVille |
Kuidas vähendada bensiini kulu.
ainus lisandite toime, mida sõltumatult on suudetud tõestada, on mõnedel juhtudel heitgaaside puhtamaks muutumine. teine asi on korralik kütus versus saast elik näituseks importmaine diisel versus siinne törlönt (AstroSS-i keeleuuendus on hea ja juurdub mõnuga)
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
31.01.2009 at 12:19 |
|
sten666 |
Kuidas vähendada bensiini kulu.
Kõige parem kütuselisand on korralik kütus. Soomes kohaliku kütusega sõites on mitmel autol olnud vahe ca 1-1,5 l sajale. |
31.01.2009 at 12:31 |
|
Soul |
Kuidas vähendada bensiini kulu.
Soomes sõites tuleb sul vahe juba teede ja liikluse arvelt, kütus on küll parem jah, aga ei maksa muid faktoreid unustada!
Krt ma ise mõtlen, kas ikka on selle liitri või poole teise säätmise nimel mõtet üldse võimelda, igast krdi ökoriise ju saadaval lademetes, kui tahad autot mis vähe kütust võtaks, kui tahtmine on suurt ja mugavat autot pidada siis mõistlik kuluga leppida, eelkõige sõltub kulu ikkagi rooli ja pedaali vahelisest tihendist, mitte sellest et sul pagassis varuratas on või ei ole
____________________________
Dodge Ram 1500 2002
Cadillac SRX 2007
Cadillac STS 1999
Chevrolet Astro 4x4 Tiara
Lincoln Mark VIII ´97
Cadillac STS 1997
Thunderbird 3.8 LX |
31.01.2009 at 12:34 |
|
ReyMan |
Kuidas vähendada bensiini kulu.
Mu autol küll sellist vidinat pole mis kütusekulu näitaks aga tuntav on asi ikka kui näiteks Statoilist või Premium tanklast tangin.
Üks neist on miskit kööramit oma kütte sisse pannud.
Statoili küttega ei taha mu liikur kohe kuidagi moodi edasi liikuda ja kole uimane ja hädine on.
Premiumi kütega aga täitsa puhas rõõm liigelda ja kütte kulu ka väiksem võrreldes selle teisega.
(Ärge näkku lööge) aga mu 2.0 on väga tundlik kütte ja määrete suhtes.
Miski kummalise (vähe tuntud nimega) õliga hakkasid 6000 peale õlivahetust klapid häält tegema ja jaks hakkas ka ära kaduma.
Uus filter ja Valvoline sisse ja suriseb nagu elektrimootor
No on tundlik. Nagu naine oleks. |
31.01.2009 at 12:46 |
|
mrtn |
Kuidas vähendada bensiini kulu.
reyman, palju sa üldiselt sõidad? |
31.01.2009 at 12:48 |
|
ReyMan |
Kuidas vähendada bensiini kulu.
quote: mrtn: reyman, palju sa üldiselt sõidad?
20 - 25 aastas kindlasti.
Ise elan lõunas ja naise suguvõsa põhjas. Krutib ikka küll odomeetrit nõnda.
Töö sõidud teen ka oma autoga enamasti (kokkuleppel) ja töökohaks Tartu- Võru- Põlvamaa. |
31.01.2009 at 12:53 |
|
Fog |
Kuidas vähendada bensiini kulu.
Atsetoon võib mõjuda nii juhul kui bensiini oktaanarv ei vasta automootorile vajalikule, ning aju kallab bensiini juurde ning retardib timingut kogu aeg.
Kiire otsing netis andis atsetooni oktaanarvuks 150.
Kui auto "vajab minimaalselt" ehk abinõusi kasutamata oktaanarvu 95 aga sisse kallad 90 siis paratamatult on kütusekulu suurem. Lisades 12% atsetooni on tõesti võimalik seljuhul kulu viia normaalseks.
Seega kui kõik parameetrid on täpselt paigas siis on ka antud video õige, aga seda vaid konkreetsel(carbon buildupiga mis suurendab surveastet) autol, konkreetsel(liiga madala oktaanarvuga) kütusel, konkreetsetel(temperatuur, kõrgus merepinnast) tingimustel.
Tavainimesele ei anna see midagi. Vahe on täpselt sama mis tankida 98-t 95 asemel. Mõnel autol, kus asjad on piiri peal annab see 2l/100 võitu, enamusel aga ei anna essugi.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
31.01.2009 at 12:56 |
|
mrtn |
Kuidas vähendada bensiini kulu.
miks ma küsin, on see, et selline "persetunnetusega" performance'i vahe sõltub ka nt ilmastikust, eelmise öö unest, üldisest meelelaadist ja maastikust. ma sõidan aeg-ajalt 2 paagitäit päevas maha ja ei ole kunagi mingit kvaliteedivahet tundnud. kütusekulu hoian ka silma peal ja pole peale oma sõidustiili mingit mõjurit leidnud (reeglina alati kõik sõidud püsikiirusehoidjaga). |
31.01.2009 at 13:00 |
|
ReyMan |
Kuidas vähendada bensiini kulu.
quote: mrtn: miks ma küsin, on see, et selline "persetunnetusega" performance'i vahe sõltub ka nt ilmastikust, eelmise öö unest, üldisest meelelaadist ja maastikust. ma sõidan aeg-ajalt 2 paagitäit päevas maha ja ei ole kunagi mingit kvaliteedivahet tundnud. kütusekulu hoian ka silma peal ja pole peale oma sõidustiili mingit mõjurit leidnud (reeglina alati kõik sõidud püsikiirusehoidjaga).
Ei vaidle vastu.
Kuid Statoili küttega on kuulda ka mootoril teistsugust (harjumatut) häält.
Jõu osas nii palju, et kui sõbra juures käin, mis juhtub üpris tihti, on hea võrdlus moment. Kui maanteele keeran ja tublisti vajutan ning enam vähem ühes stiilis käike laon siis 90 km/h jõuan reeglina järgmise teeotsa juures millest möödun. Ehk oli kokku sattumus ilma jne teguritega aga iga kord kui Statolilist tankisin (mida eriti tihti ei juhtu) siis oli selle tee otsa juures 80+ ja läks veel hetk enne kui 90 üles kruvis.
Tean jah, et see pole nüüd just päris labori katse aga krt, see vaid minu arvamus. |
31.01.2009 at 13:07 |
|