Poster |
Message |
ERAK |
Kindlustus
Kui mul on sissekirjutus TLN, kas siis saan autot enda nimele vormistada mujal Eestis? (peaks vähendama kindl.makset)
Kui võtan auto kellegi teise nimele, näit. mu vanaema, kes elab Rakveres, aga tal ei ole elu sees lube olnud, kas sel juhul kindlustusvõtja olen mina (auto kasutaja) või mu vanaema (auto omanik)?
Kui kellelgi on kogemusi ses asjas-andke teada! Aitäh.
TLN'a rauaomanikud, kus teie relvad arvel on?Ja kus Eestimaa otsas oleks kindl. kõige soodsam?
Ette tänades,
s.r.
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
12.05.2005 at 16:56 |
|
Maik |
Kindlustus
Load peaksid vanaemal ikka olema, muidu vähendad makset ainult piirkonna pärast, koefitsent on ikkagi suur liiga Parem otsida inimene kes elab kuskil kaugel ja kellel koefitsent 0,40 kah vms...
Mul kah Harjus regatud auto ja makse on ikka nõmedalt suur :S Lohutus on see,et kui ümber regan siis kindlustus pikeneb lihtsalt.
Saaremaa pidi odav olema/või oli see Hiiumaa ...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
12.05.2005 at 17:29 |
|
ERAK |
Kindlustus
Aitüma-uurin edasi.
s.r.
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
12.05.2005 at 19:26 |
|
tfr |
Kindlustus
Ostes ei kontrolli keegi, kas see aadress ka Su sissekirjutusega kattub - pannakse see, mis Sa ostu-müügilepingusse kirja paned.
Kui Sa lihtsalt andmeid muutma lähed ja palud oma aadressi Tallinnast Põlvasse või Hiiumaale muuta, siis ilmselt võidakse tõestusmaterjali küsida küll. |
12.05.2005 at 19:43 |
|
Balder |
Kindlustus
Kusjuures Põlvamaal on asi odavam kui Saaremaal ning Hiiumaa oli omakorda Saaremaast kallim!
Aga uuri asja LKFi kodukalt, saad täpsemalt teada...
____________________________
fast and boring times! |
12.05.2005 at 20:02 |
|
einffer |
Kindlustus
quote: tfr: Ostes ei kontrolli keegi, kas see aadress ka Su sissekirjutusega kattub - pannakse see, mis Sa ostu-müügilepingusse kirja paned.
Kui Sa lihtsalt andmeid muutma lähed ja palud oma aadressi Tallinnast Põlvasse või Hiiumaale muuta, siis ilmselt võidakse tõestusmaterjali küsida küll.
Tegelikult ei uurita ka siis. Kõigil üsna ükskõik kuhu auto regad. |
12.05.2005 at 21:16 |
|
Jansa |
Kindlustus
ma kõhutunde järgi pakun, et aeg, mil selle jamaga tegelema hakatakse, pole enam mägede taga. |
12.05.2005 at 21:25 |
|
vr_ |
Kindlustus
quote: Inferno: Load peaksid vanaemal ikka olema, muidu vähendad makset ainult piirkonna pärast, koefitsent on ikkagi suur liiga Parem otsida inimene kes elab kuskil kaugel ja kellel koefitsent 0,40 kah vms...
Oled sa selles väga kindel et load olemas peavad olema?
____________________________
Imperialist 71 |
12.05.2005 at 22:25 |
|
tfr |
Kindlustus
quote: vr_: quote: Inferno: Load peaksid vanaemal ikka olema, muidu vähendad makset ainult piirkonna pärast, koefitsent on ikkagi suur liiga Parem otsida inimene kes elab kuskil kaugel ja kellel koefitsent 0,40 kah vms...
Oled sa selles väga kindel et load olemas peavad olema?
Inferno mõtles ilmselt seda, et vanaema-vanaisa ei ela mitte lihtsalt kuskil maakolkas, vaid on ka aastatepikkuse Sappariga külapoodi ja tagasi sõitmise karjääri jooksul oma koefitsendi 0.4 peale sõitnud.
Paraku on sellest abi ainult siis, kui nad selle eelmainitud Sappari just maha on müünud - kui nad oma nimele teise auto juurde ostavad, hakkab selle koefitsent uuesti 1,2-st tiksuma. |
13.05.2005 at 08:02 |
|
Madlobster |
Kindlustus
quote: Paraku on sellest abi ainult siis, kui nad selle eelmainitud Sappari just maha on müünud - kui nad oma nimele teise auto juurde ostavad, hakkab selle koefitsent uuesti 1,2-st tiksuma.
Kas ikka hakkab?, sest koefitsent on vist ikka personaalne ja kui ma tahan omada kahte autot, siis vist ikka ei pea teise autoga otsast peale hakkama |
13.05.2005 at 08:07 |
|
Sören |
Kindlustus
quote: tfr:
Paraku on sellest abi ainult siis, kui nad selle eelmainitud Sappari just maha on müünud - kui nad oma nimele teise auto juurde ostavad, hakkab selle koefitsent uuesti 1,2-st tiksuma.
no ei ole päris nii ka, et alati 1,2-st algab. Mina olen oma kolme viimase auto kindlustused teinud if-i kontoris (tavakliendina, mingit sõbra abistavat kätt ka mängus ei olnud) ja alati on uue auto esimene kindlustus olnud sama koefitsendiga, mis eelmise auto tol hetkel kehtiv kindlustus oli. Kusjuures kindlustuse tegemise hetkel on mul alati ka kaks autot olnud - vana müümata ja uus ostetud.
____________________________
gts1000 & gl500 & w140 |
13.05.2005 at 08:15 |
|
tfr |
Kindlustus
quote: Madlobster:Kas ikka hakkab?, sest koefitsent on vist ikka personaalne ja kui ma tahan omada kahte autot, siis vist ikka ei pea teise autoga otsast peale hakkama
Kui Sa tahad omada kahte autot korraga, siis paraku hakkab küll. Seal on veel mingeid idiootseid nõkse sees, millest ma kõiki ilmselt ka ei tea, aga:
- Miskil hetkel toimub mingi keskmistamine - ma polegi aru saanud, kas vabatahtlikult või nende poolt jõuga - ehk siis, kui Sul on üks auto 0,4 peal ja teise ostad juurde, mis omale 1,2 saab, siis mingil hetkel keskmistatakse mõlemad 0,8 peale. Hea küsimus (mis praegu seda kirjutades pähe kargas) on see, et kui Sa nüüd teise uuesti maha müüd, siis kas see esimene jääbki 0,8 peale või on võimalik ta mingi valemiga 0,4 peale tagasi saada.
- Seal on mingi "pesasüsteem" - Su esimene ostetav auto läheb "esimesse pessa" ja hakkab 1,2-st allapoole tiksuma. Kui nüüd teine auto juurde osta, siis see läheb "teise pessa" ja hakkab samamoodi. Oletame nüüd, et Sa oled esimese auto ntx 0,6 peale saanud ja tahad omale uut autot. Leiad just sellise, mida hing ihkab, aga vana pole veel müüdud. Ega's midagi, kraabid sõpradelt raha kokku ja ostad uue enne ära, mis lähebki sinna "teise pessa" ja saab 1,2 omale. Nüüd müüd esimese lõpuks ära - aga, oh rõõmu, teist autot sa 0,6 peale ei saagi - kuna autot Sa ühest pesast teise ei saa. See 0,6 jääb nüüd "ootele", kuni Sa kunagi järgmise auto ostad, kuna iga uus ostetav auto läheb esimesse vabasse "pessa". Need pesad aeguvad 6 aasta jooksul minu mälu järgi, ehk kui Sa 6 aasta jooksul uut autot ei osta, siis läheb see 0,6 peal olev pesa kaotsi ja hakkab 1,2-st uuesti peale. |
13.05.2005 at 08:16 |
|
Alex |
Kindlustus
mina selles pesa süsteemis eriti kindel ei ole.viimase 10 a. jooksul on peres kogu aeg olnud vähemalt kaks autot ja neid on siis paari aasta tagant vahetatud ning riskigrupp kogu aeg 0,4 olnud.Mida aga ei õnnestunud teha oli see, et kui ühe masina kindlustus oli tehtud Harjusse, siis teist Jõgevale ei õnnestunud teha hoolimata sellest, et seal ka elamine on.
alex@omab hetkel üheaegselt nelja autot ja kaht mootorratast mis kõik 0,4 riskigrupiga
____________________________
2X Ex-Econoline
Ex-Lumina APV
Ex-Dodge Ram |
13.05.2005 at 08:36 |
Last edited 13.05.2005 at 08:38 by Alex
|
ERAK |
Kindlustus
Segased lood selle kindlustusega. Igatahes tänan kõiki vastanuid ja püüan leida kuskilt mõtsa seest vana-memmekese, kes endale sappari asemele Chevrolet kastikat ihkaks
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
13.05.2005 at 10:11 |
|
truckerkOll |
Kindlustus
mingi "ühtlustamise" skeem toimib aga värk on jagatud sõiduki kategooriate vahel.
seletan isikliku näite näol: enne kastikat olen omanud(kindlustanud) vaid sõiduautosi ja koefitsent oli 0,4. kastikas läks registrisse kui väikeveok ja seda nüüd kindlustades tekibki "ühtlustamine"(1,2 asemel tuli 0,7), st kui mul oleks väikeveok esimeseks autoks oleks koefitsent 1,2. kuu aega tagasi soetasin järgmise sõiduauto ja selle koef. ei ole enam 0,4 vaid 0,63. vot nii.
kahjuks mina ei ole kindlustusmaakler, et kogu seda kupatust selges eesti keeles teie ette tuua aga loodan, et mingi aimduse andsin, eks teadjamad parandavad mind kui vaja.
____________________________
GMC c-1500 6,5TD ´95 - Life Is a Journey, so Ride with Style!
Dodge Charger ´08
|
13.05.2005 at 10:17 |
Last edited 13.05.2005 at 10:22 by truckerkOll
|
tann28 |
Kindlustus
Minumeeles kala on selles, et ennem ei tohi vana autot arvelt maha võtta, kui uus masin sinu nimel ja kindlustus tehtud. Siis jääb nagu ennem oli. Kui nüüd vana ennem arvelt maha võtta ja siis alles uuele kindlustus teha, on taks kohe laes. Ja auto tasub arvele võtta väljaspool Tallinnat endal hetkel 0.51. |
13.05.2005 at 10:41 |
|
ollo |
Kindlustus
tfril pesasüsteemi osas õigus, aga uue sõiduki ostmisel minu mäletamist mööda pandi koefitsent olemasolevate aritmeetilise keskmine, mitte tursalt 1,2.
Aga, kui su praegune auto on nt. 0,4 ja sul on kunagi olnud teine, millel oli 1,2 (ja see "pesa" pole aegunud), siis saad uut ostes selle vana 1,2.
Kindlalt saaks muidugi teada seadust lugedes, aga kes siis seda viitsib teha... |
13.05.2005 at 21:57 |
|
Vanaisa Moderator |
Kindlustus
quote: ollo: tfril pesasüsteemi osas õigus, aga uue sõiduki ostmisel minu mäletamist mööda pandi koefitsent olemasolevate aritmeetilise keskmine, mitte tursalt 1,2.
Aga, kui su praegune auto on nt. 0,4 ja sul on kunagi olnud teine, millel oli 1,2 (ja see "pesa" pole aegunud), siis saad uut ostes selle vana 1,2.
Kindlalt saaks muidugi teada seadust lugedes, aga kes siis seda viitsib teha...
Ollol õigus, minul just nii tehtigi - aritmeetiline keskmine kõigi autode pealt.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
13.05.2005 at 22:09 |
|
Method187 |
Kindlustus
quote: tfr: quote: Madlobster:Kas ikka hakkab?, sest koefitsent on vist ikka personaalne ja kui ma tahan omada kahte autot, siis vist ikka ei pea teise autoga otsast peale hakkama
Kui Sa tahad omada kahte autot korraga, siis paraku hakkab küll. Seal on veel mingeid idiootseid nõkse sees, millest ma kõiki ilmselt ka ei tea, aga:
- Miskil hetkel toimub mingi keskmistamine - ma polegi aru saanud, kas vabatahtlikult või nende poolt jõuga - ehk siis, kui Sul on üks auto 0,4 peal ja teise ostad juurde, mis omale 1,2 saab, siis mingil hetkel keskmistatakse mõlemad 0,8 peale. Hea küsimus (mis praegu seda kirjutades pähe kargas) on see, et kui Sa nüüd teise uuesti maha müüd, siis kas see esimene jääbki 0,8 peale või on võimalik ta mingi valemiga 0,4 peale tagasi saada.
- Seal on mingi "pesasüsteem" - Su esimene ostetav auto läheb "esimesse pessa" ja hakkab 1,2-st allapoole tiksuma. Kui nüüd teine auto juurde osta, siis see läheb "teise pessa" ja hakkab samamoodi. Oletame nüüd, et Sa oled esimese auto ntx 0,6 peale saanud ja tahad omale uut autot. Leiad just sellise, mida hing ihkab, aga vana pole veel müüdud. Ega's midagi, kraabid sõpradelt raha kokku ja ostad uue enne ära, mis lähebki sinna "teise pessa" ja saab 1,2 omale. Nüüd müüd esimese lõpuks ära - aga, oh rõõmu, teist autot sa 0,6 peale ei saagi - kuna autot Sa ühest pesast teise ei saa. See 0,6 jääb nüüd "ootele", kuni Sa kunagi järgmise auto ostad, kuna iga uus ostetav auto läheb esimesse vabasse "pessa". Need pesad aeguvad 6 aasta jooksul minu mälu järgi, ehk kui Sa 6 aasta jooksul uut autot ei osta, siis läheb see 0,6 peal olev pesa kaotsi ja hakkab 1,2-st uuesti peale.
Loll jutt!Oman hetkel 2-e auto viimase ostsin just 2 nädalat tagasi.Auto vana kindlustus oli(eelmise omaniku siis) 0.4 ja mina sain kindlustuse ümbervormistamisel 0.77 nagu ka mu teisel autol on...
Lubade olemasolust kindlustuse tegemisel kah niipalju, et ei pea olema mingit juhiluba nii kindlustuse kui ka auto omamiseks needki etapid läbi käidud
Ja alates kolmandast autost hakkab kindlustus rohkem maksma ei tea siis kas 3-e auto olemasolust või tõuseb riskigrupp.
Viimase väite peale pead ei anna esimese 2-e asja üle aga küll
____________________________
Objects In Mirror Are Closer Than They Appear |
14.05.2005 at 02:15 |
|
PSV |
Kindlustus
Väljavõte Eesti Liikluskindlustuse Fondi Juhatuse poolt 6. aprillil 2004 kinnitatud
metoodikast “Liikluskindlustuse tariifide koostamine liikluskindlustuse andmebaasi
toel”.
Kindlustusvõtja riskikoefitsient
12. Kindlustusandjad rakendavad kindlustusvõtja riskikoefitsiendi määramisel
ühtset boonus-malus süsteemi.
13. Kindlustusvõtja riskikoefitsient leitakse iga tema omandis oleva sõiduki suhtes
eraldi.
14. Riskikoefitsiendi väärtused on vahemikus 0,40 kuni 3,20 (täpsusega 0,01).
Kindlustusvõtja riskikoefitsient on tema omandis oleva sõiduki suhtes seda
väiksem, mida vähemohtlik on temale kuuluva sõiduki kasutamine teeliikluses.
15. Riskikoefitsiendi kehtivusperiood on tema leidmise päevast aasta pikkune
periood (365 või 366 päeva), kui sellele perioodi jooksul ei tuvastata ühtegi
kindlustusvõtja selle sõidukiga põhjustatud liikluskahju ning pärast liikluskahju
tuvastamist ja enne nimetatud kehtivusperioodi lõppu ei väljastata
kindlustusvõtjale ühtegi poliisi või ei muudeta lepingut maksevabaks selle sõiduki
suhtes.
Pärast liikluskahju põhjustamise tuvastamist kehtib riskikoefitsient muutumatuna
kuni järgmise poliisi väljastamiseni või lepingu maksevabaks muutmiseni selle
sõiduki suhtes. Sellisel juhul ei tarvitse riskikoefitsiendi kehtivusperiood olla aasta
pikkune, vaid ta lõpeb poliisi väljastamise või lepingu maksevabaks muutmise
päevale eelneval päeval ja riskikoefitsiendi uus väärtus leitakse vastavalt
käesoleva korra punktile 23. Poliisi väljastamise või lepingu maksevabaks
muutmise päeval tuvastatud liikluskahju riskikoefitsiendi uue väärtuse leidmisel
arvesse ei võeta, vaid seda arvestatakse riskikoefitsiendi järgmise väärtuse
leidmisel.
16. Pärast kindlustusvõtja lepingu lõppemist tema omandis oleva või olnud
sõiduki suhtes kehtib viimane kindlustusvõtja riskikoefitsient selle sõiduki suhtes
kindlustusvõtja riskikoefitsiendi määratlusena (edaspidi: määratlus) kuus aastat
lepingu lõppemise päevast arvates. Kindlustusvõtja välja astumisel lepingu
kindlustusvõtja kohalt sõiduki võõrandamisel kehtib viimane kindlustusvõtja
riskikoefitsient selle sõiduki suhtes määratlusena kuus aastat alates nimetatud
tehingu päevast.
17. Lepingu sõlmimisel või asumisel kindlustusvõtja kohale äsja omandatud
sõiduki suhtes sõlmitud lepingus, leitakse kindlustusvõtja riskikoefitsient lepingus
nimetatud sõiduki suhtes ühel alljärgneval viisil rakendades neid toodud
järjekorras:
- kindlustusvõtja kehtiva riskikoefitsiendi alusel nimetatud sõiduki suhtes;
- sama sõiduki liigi määratluse alusel, mis kehtib kindlustusvõtja poolt
võõrandatud sõiduki suhtes või rendilepingu alusel punktis 18 toodud
tingimustel kindlustusvõtja poolt renditud sõiduki suhtes. Kui nimetatud
määratlusi kehtib mitu või kehtib varem leitud määratluste aritmeetiline
keskmine, võetakse aluseks määratluste aritmeetiline keskmine;
- kindlustusvõtja omandis olevate mitte välja renditud sõidukite ja
kindlustusvõtja poolt renditavate sõidukite suhtes kehtivate
riskikoefitsientide keskmisena. Rendisuhet arvestatakse siin p.18
nimetatud tingimustel;
- omistatakse kindlustusvõtja riskikoefitsiendiks nimetatud sõiduki suhtes
1,2.
18. Sõiduki kasutamisel rendilepingu (kasutus- või kapitalirent) alusel leitakse
riskikoefitsient rentniku teeliikluses osalemise ohtlikkusest lähtudes,
- kui rendilepingu tähtaeg ei ole lühem kui kuus kuud,
- kui sõiduki registreerimistunnistusel on rentnik fikseeritud kasutajana,
- kui rendilepingus on sätestatud rentniku kohustus sõlmida leping.
19. Punktis 18 nimetatud tingimustel sõiduki rentimisel leitakse kindlustusvõtja
(rendileandja) riskikoefitsient lepingus nimetatud sõiduki suhtes ühel alljärgneval
viisil rakendades neid toodud järjekorras:
- kindlustusvõtja kehtiva riskikoefitsiendi alusel nimetatud sõiduki suhtes,
kui rentnikuks on sama isik;
- sama sõiduki liigi määratluse alusel, mis kehtib rentniku poolt võõrandatud
sõiduki suhtes või mõne varasema rendilepingu alusel punktis 18 toodud
tingimustel rentniku poolt renditud sõiduki suhtes. Kui nimetatud
määratlusi kehtib mitu või kehtib varem leitud määratluste aritmeetiline
keskmine, võetakse aluseks määratluste aritmeetiline keskmine;
- rentniku omandis olevate sõidukite ja rentniku poolt punktis 18 nimetatud
tingimustel renditavate sõidukite suhtes kehtivate riskikoefitsientide
keskmisena;
- omistatakse kindlustusvõtja riskikoefitsiendiks nimetatud sõiduki suhtes
1,2.
20. Määratluste aritmeetilist keskmist saab leida siis, kui varem ei ole leitud
määratluste aritmeetilist keskmist või varem leitud määratluste aritmeetiline
keskmine on kaotanud kehtivuse. Määratluste aritmeetiline keskmise leidmisel
võetakse arvesse kõik keskmise leidmise hetkel kehtivad määratlused.
Määratluste aritmeetiline keskmine kehtib muutumatult seni, kui kõik tema
leidmisel arvesse võetud määratlused on kaotanud kehtivuse.
Riskikoefitsiendi leidmisel aluseks olnud määratlus kaotab kehtivuse pärast
lepingu sõlmimist. Kui riskikoefitsiendi leidmisel on aluseks määratluste
aritmeetiline keskmine, kantakse üle ühe määratlusega seotud liikluskahjud ja
poliiside kehtivuspäevad (vt punkt 26, määratlusi seostatakse nende tekkimise
järjekorras) ning loetakse pärast lepingu sõlmimist see määratlus kehtetuks.
21. Kui lepingu sõlmimisel kindlustusvõtja tõendab, et lepingu sõlmimisele
eelneval perioodil on tal olnud mõnes välisriigis seadusega sätestatud
liikluskindlustuskate temale kuulunud või tema valduses olnud sõiduki suhtes, siis
seda võetakse arvesse riskikoefitsiendi määramisel tema omandis oleva sõiduki
suhtes nii, nagu oleks tal olnud selle sõiduki suhtes samal perioodil
liikluskindlustuskate Eestis. Tõendada tuleb liikluskindlustuslepingute ajaline
kestus ja põhjustatud liikluskahjudeta sõit või nende olemasolul liikluskahjude
põhjustamise ajad.
22. Riskikoefitsiendi kehtivusperioodi lõppemisel leitakse riskikoefitsient uueks
kehtivusperioodiks järgmiselt:
1) kui lõppenud riskikoefitsiendi kehtivusperioodi jooksul oli selle
sõiduki suhtes väljastatud poliiside mittekattuvate kehtivuspäevade
summa vähemalt 182 päeva ja sama aja jooksul ei ole tuvastatud
ühtegi kindlustusvõtja selle sõidukiga põhjustatud liikluskahju
(välja arvatud juhtudel, kui liikluskahju põhjustati ajal, mil sõiduk
oli ebaseaduslikus valduses või omanik tegutses häda- või
hädakaitseseisundis), loetakse, et kindlustusvõtja selle sõiduki
kasutamise ohtlikkus liikluses on vähenenud ja tema
riskikoefitsienti selle sõiduki suhtes alandatakse 0.8 korda (senist
riskikoefitsienti korrutatakse 0,8-ga). Kui tulemus on alla 0,4,
võetakse riskikoefitsiendi väärtuseks 0,4;
2) kui lõppenud riskikoefitsiendi kehtivusperioodi jooksul oli selle
sõiduki suhtes väljastatud poliiside mittekattuvate kehtivuspäevade
summa vähem kui 182 päeva ja sama aja jooksul ei ole tuvastatud
ühtegi kindlustusvõtja selle sõidukiga põhjustatud liikluskahju
(välja arvatud juhtudel, kui liikluskahju põhjustati ajal, mil sõiduk
oli ebaseaduslikus valduses või omanik tegutses häda- või
hädakaitseseisundis), loetakse, et kindlustusvõtja selle sõiduki
kasutamise ohtlikkus liikluses ei ole muutunud ja tema
riskikoefitsient selle sõiduki suhtes jäetakse samaks;
3) kui lõppenud riskikoefitsiendi kehtivusperioodi jooksul on tuvastatud
kindlustusvõtja selle sõidukiga põhjustatud liikluskahju (välja arvatud
juhtudel, kui liikluskahju põhjustati ajal, mil sõiduk oli ebaseaduslikus
valduses või omanik tegutses häda- või hädakaitseseisundis) ja pärast
liikluskahju tuvastamist ei ole kindlustusvõtjale väljastatud ühtegi poliisi
selle sõiduki suhtes või ei ole muudetud selle sõiduki suhtes kehtivat
lepingut maksevabaks, loetakse, et kindlustusvõtja selle sõiduki
kasutamise ohtlikkus liikluses on suurenenud ja tema riskikoefitsienti selle
sõiduki suhtes muudetakse vastavalt käesoleva korra punktile 23.
23. Kui on tuvastatud kindlustusvõtja sõidukiga põhjustatud liikluskahju loetakse
kindlustusvõtja selle sõiduki kasutamine liikluses enamohtlikuks ja tema
riskikoefitsienti selle sõiduki suhtes suurendatakse 1,5 korda (senist
riskikoefitsienti korrutatakse 1,5-ga) esimese poliisi väljastamisel või lepingu
maksevabaks muutmisel pärast liikluskahju tuvastamise päeva (välja arvatud
juhtudel, kui liikluskahju põhjustati ajal, mil sõiduk oli ebaseaduslikus valduses
või omanik tegutses häda- või hädakaitseseisundis). Kui kindlustusvõtja sõidukiga
põhjustatud liikluskahju tuvastamise ja järgneva esimese poliisi väljastamise või
lepingu maksevabaks muutmise päeva vahel on tuvastatud veel mõni
kindlustusvõtja selle sõidukiga põhjustatud liikluskahju, suurendatakse
kindlustusvõtja riskikoefitsienti poliisi väljastamisel või lepingu maksevabaks
muutmisel mitte 1,5 korda, vaid vastavalt kas 2, 3, või 4 korda kui nimetatud
ajavahemikus on tuvastatud veel kas 1, 2 või 3 ja enam kindlustusvõtja selle
sõidukiga põhjustatud liikluskahju. Kui riskikoefitsiendi suurendamise tulemus on
suurem kui 3,2, võetakse riskikoefitsiendi väärtuseks 3,2.
24. Sõiduki omandiõiguse üleminekul rentnikule pärast punktis 18 nimetatud
tingimustel sõlmitud rendilepingu lõppemist kantakse rendileandja riskikoefitsient
selle sõiduki suhtes üle lõppenud rendilepingus rentnikuks olnud isiku
riskikoefitsiendiks sama sõiduki suhtes.
25. Pärast punktis 18 nimetatud tingimustel sõlmitud kasutusrendilepingu
lõppemist kantakse rendileandja riskikoefitsient selle sõiduki suhtes üle lõppenud
rendilepingus rentnikuks olnu isiku riskikoefitsiendi määratluseks sama sõiduki
suhtes ja see kehtib kuus aastat pärast rendilepingu lõppemist.
26. Riskikoefitsiendi või määratluse ülekandmisel kantakse üle (võetakse arvesse
järgnevate riskikoefitsientide arvutamisel) kõik sõidukiga seotud järgmisteks
riskikoefitsiendi leidmise aluseks olevad liikluskahjud ja poliiside kehtivuspäevad.
27. Poliisi maksumuse arvutamisel lähtutakse riskikoefitsiendi väärtusest poliisi
kehtivuse alguse päeval. Kui poliisi kehtivuse algus on pärast poliisi maksumuse
arvutamise päeval kehtiva riskikoefitsiendi kehtivusperioodi lõppu, arvestatakse
riskikoefitsiendi võimalikku muutumist järgmiseks kehtivusperioodiks
andmebaasis teadaoleva informatsiooni alusel. Kui järgmise poliisi
kindlustusmakse arvutamise või lepingu maksevabaks muutmise ajaks on
selgunud, et eelmise poliisi maksumuse arvutamisel oli riskikoefitsiendi
muutumist arvestatud erinevalt riskikoefitsiendi tegelikust arengust,
korrigeeritakse järgmise poliisi maksumust või tagasimakstavat kindlustusmakset
eelmise poliisi arvutamisel vähem või rohkem arvestatud summa võrra. |
14.05.2005 at 09:48 |
|
Method187 |
Kindlustus
Selle teemaga tekkis hoopis uus küsimus, et kui auto on näiteks hobiauto ja sellega sõidetakse ainult suvel aga sama omanik omab ka teist autot mis on aktiivselt kasutusel terve aasta läbi siis kuidas see riskigruppi asi jääb st kindlustus 1-l autol ju lõpeb ja järgmine aasta vormistatakse uuesti
Ette tänades!ToM
____________________________
Objects In Mirror Are Closer Than They Appear |
14.05.2005 at 13:52 |
|
rrrr |
Kindlustus
quote: Method187: Selle teemaga tekkis hoopis uus küsimus, et kui auto on näiteks hobiauto ja sellega sõidetakse ainult suvel aga sama omanik omab ka teist autot mis on aktiivselt kasutusel terve aasta läbi siis kuidas see riskigruppi asi jääb st kindlustus 1-l autol ju lõpeb ja järgmine aasta vormistatakse uuesti
Ette tänades!ToM
Riskigrupp langeb peale 365 (366) kindlustatud päeva möödumist. Vahepeal võivad olla augud, aga mitte pikkemad, kui 6 aastat.
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
14.05.2005 at 14:09 |
|
Volvoman |
Kindlustus
Et riskigrupp langeks,peab aasta jooksul tulema mingi arv kindlustuspäevi.Täpselt ei mäleta,aga üle kuue kuu aasta jooksul.Niiet "suveauto" võib jäädagi 120 peale |
14.05.2005 at 15:28 |
|
PSV |
Kindlustus
quote: Method187: Selle teemaga tekkis hoopis uus küsimus, et kui auto on näiteks hobiauto ja sellega sõidetakse ainult suvel aga sama omanik omab ka teist autot mis on aktiivselt kasutusel terve aasta läbi siis kuidas see riskigruppi asi jääb st kindlustus 1-l autol ju lõpeb ja järgmine aasta vormistatakse uuesti
Ette tänades!ToM
2) kui lõppenud riskikoefitsiendi kehtivusperioodi jooksul oli selle
sõiduki suhtes väljastatud poliiside mittekattuvate kehtivuspäevade
summa vähem kui 182 päeva ja sama aja jooksul ei ole tuvastatud
ühtegi kindlustusvõtja selle sõidukiga põhjustatud liikluskahju
(välja arvatud juhtudel, kui liikluskahju põhjustati ajal, mil sõiduk
oli ebaseaduslikus valduses või omanik tegutses häda- või
hädakaitseseisundis), loetakse, et kindlustusvõtja selle sõiduki
kasutamise ohtlikkus liikluses ei ole muutunud ja tema
riskikoefitsient selle sõiduki suhtes jäetakse samaks;
|
14.05.2005 at 18:13 |
|
ERAK |
Kindlustus
Äratan vana teema ellu...
Päevakorral autode regamine - eelmine auto enda nimelt ära ja teine asemele.
Küsimus: kumb kindlustuspiirkond on soodsam kas Rakvere, Lääne-Virumaal või Lihula, Läänemaal?
Tänud!
ERAK
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
04.02.2009 at 23:34 |
1 edit. Last edited 05.02.2009 at 00:05 by ERAK
|
|