Poster |
Message |
Fog |
Piduri stutsid, millised on "standard" ja millised mitte
Vaja nimelt lasta teha sellised torud:
1/2-20 ----- 3/16 toru 55cm ----- 3/8-24
7/16-20 ----- 3/16 toru 30cm ----- 1/2-20
9/16-18 ----- 1/4 toru 25cm ----- 1/2-20
Ehk siis vaja kohta, kus oleks olemas stutsid mõõtudes:
3tk - 1/2-20
1tk - 3/8-24
1tk - 7/16-20
1tk - 9/16-18
Pidurimeistrist hoiaks eemale. Ainus kord kui seal olen käinud ja üritasin küsida mis info pean neile tooma, et nad custom torud mulle teeksid, siis sain meistri poolt põhimõtteliselt ei-näe-ei-kuule-ei-taha-teada-kliendi-soovi stiilis vastuse, et kruvi ikka maha ja too siia ja siis vaatab.
Minu üritused selgeks teha, et pole midagi kruvida, vaja custom torusid ei kandnud vilja.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
29.01.2009 at 21:57 |
|
Mati Kikkas |
Piduri stutsid, millised on "standard" ja millised mitte
Küsi ABst - 6664201
____________________________
03 GMC Savana Starcraft GT Classic
78 Lincoln Continental Mark V 460cid
|
30.01.2009 at 09:18 |
|
stihl |
Piduri stutsid, millised on "standard" ja millised mitte
Huvitav, mul pidurimeistriga suht hea kogemus.
Sai seal 55nda aasta jaguari piduritorud letile pandud ja vana tegi nad päris siva valmis.
Aga sääl olid kõik otsad ühesugused ka (3/8-24) ja suurt mõelda vaja ei olnud.
Ilmselt töömees tollmõõtudega väga kursis ei ole, lihtsalt proovib keeret, kas on sama või mitte.
Tavaliselt, kõik muud stutsid, mis meie jaoks "haigemat" mõõtu (nagu need 1/2-20 ntx) olen püüdnud ikkagi elusalt kätte saada (kasvõi kuumaga, kui vaja - tulevad õigete võtmetega lahti küll...), kandid vajadusel ilusaks tagasi viilinud ja galvaanikast uuesti läbi lasknud,et esteetiline välimus taastada.
Lahti võtmiseks pole isegi tollmõõdus täiskomplekti avatud silmuseid vaja, lõikad toru katki jqa keerad tavalise tollpadruniga.
Sellisel moel kannatab recycle`ida küll.
____________________________
--------------------------------------------
KR Töötuba
|
30.01.2009 at 13:10 |
|
Fog |
Piduri stutsid, millised on "standard" ja millised mitte
quote: stihl:...Tavaliselt, kõik muud stutsid, mis meie jaoks "haigemat" mõõtu (nagu need 1/2-20 ntx) olen püüdnud ikkagi elusalt kätte saada (kasvõi kuumaga, kui vaja - tulevad õigete võtmetega lahti küll...), kandid vajadusel ilusaks tagasi viilinud ja galvaanikast uuesti läbi lasknud,et esteetiline välimus taastada.
Lahti võtmiseks pole isegi tollmõõdus täiskomplekti avatud silmuseid vaja, lõikad toru katki jqa keerad tavalise tollpadruniga.
Sellisel moel kannatab recycle`ida küll.
Meelega ei taha seda teha. Kui uus "aretus" ennast ei õigusta, saan vanad tagasi panna. Lisaks on vanad mitu korda maha käinud ning 25 aastat vanad ikkagi.
Tellimus läks AB-sse sisse. Õhtul näeb kas on hea saanud.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
30.01.2009 at 13:33 |
|
Fog |
Piduri stutsid, millised on "standard" ja millised mitte
AB-s vajalikke stutse polnud.
Sai siis uuesti pidurimeistris käidud, seal oli vaid ühte mõõtu neist. Soovitati sellisesse butiiki minna nagu "Autoasi".
Sealt tulin tagasi 4 stutsi kuuest olemas, 1 tellitud eesti kesklaost ja õhtuks olemas.
Puudu on hetkel veel vaid 9/16-18
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
06.02.2009 at 16:04 |
|
Fog |
Piduri stutsid, millised on "standard" ja millised mitte
Niih, Autoasi-st saadud viis kuuest stutsist, tehti ka torud valmis, igati meeldiv teenindus.
Proovi käigus osutus üks stuts liiga pikaks, see käiati ka ilusaks ja koonusesse.
Nüüd installi käigus on üks teine stuts liiga lühike, kas keegi eestis wilwoodi kama ka müüb? vaja oleks sellist jubinat 7/16-20 keermele.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
09.02.2009 at 20:40 |
1 edit. Last edited 09.02.2009 at 20:41 by Fog
|
|