Üks natuke veider idee eelmise sajandi algusest.
Huvitav, miks selline liikur laiemat tootmist ei ole leidnud ?
Mootorid kah tänapäeval tükk maad kergemad.
Kui need rullid teha kummist ja labad suuremad, oleks vägev amfiib ju.
Või hakkaksid puudekallistajad hädaldama, et suvel lõikab kõik vihmaussid pooleks
Omapärane "snowmobile"Räme deja vu oli mul hetkel kuna usa foorumis üks küsis täpselt sama asja,et miks tootmisesse ei läinud.Sinna alla küll ei tahaks jääda Aga neid on minumeelest autofirmade poolt küll tehtud.
Omapärane "snowmobile"Sarnaseid asju toodetud küll. Laiemale rahvamassil vist nii kättesaadav pole olnud. Arvata võib et ohutus ja keskkonnakaitse jne.
10.02.2009 at 01:14
1 edit. Last edited 10.02.2009 at 01:14 by Madlobster
quote:Madlobster: Arvata võib et ohutus ja keskkonnakaitse jne.
Venemaal?
Aga see kruvisõiduk oleks alternatiiv mingile rannikuelaniku amfiibile, seda kindlasti. Ja "Karakati" asendajana oleks ka tegija, roniks ise lahvandusest välja.
Omapärane "snowmobile"Kruviliikuri juurde tagasi. 70-te alguses oli mul võimalus näha elusuuruses isetehtud analoogset liikurit. See oli Sindis ja omanikuks keegi venelane, vist sõjaväelane. Kes? Ei mäleta enam, olin ikka jube noor siis ja huvi tehnika vastu ei omanud siis erilist suuremat tähtsust. Isa võttis mu kaasa, muidu oleks savi olnud. Loomulikult oli see imemasin samodelkin. Kruvideks oli kasutatud Vene sõjareaktiivlennuki lisakütuse paake ja vindid sellel olid oluliselt kõrgemad. Veel mäletan, et omanik oli paadunud kalamees, kes sellega jõepeale kalale kavatses minna. Kas ta ka sellega kalale jõudis ei mäleta, üldiselt rohkem ei mäleta ma sellest ma enam midagi. Ahh jaa, see siiski liikus.
Omapärane "snowmobile"Ei oska mujale seda kirjutada, aga miks mu postitus kustutatakse 2x järjest ära kuigi see oli täpselt teemasse. Samas on üleval mingi lumerula pilt, mille postitaja ütleb ka veel, et offtopic, aga püsib siiski siin Palun vastake kasvõi otse mailile tanelus@hot.ee
Omapärane "snowmobile"Mu isiklik arvamus selle koha pealt on, et lindid on effektiivsemad, sellepärast ka ei ole kruvi laiemalt kasutusele võetud. Amfiibiga tekib juba probleem õhu mootorisse saamisega, mis on siiani suureks takistuseks analoogsete aparaatide tootmisel
quote:viplala: Amfiibiga tekib juba probleem õhu mootorisse saamisega, mis on siiani suureks takistuseks analoogsete aparaatide tootmisel
Ja mis Sa arvad, kas madalapardalised mootorpaadid sõidavd "puhta kütusega" Õhk on olematu mure, pigem bensukatel süütesüsteemi töökindlus, vees mulistav genekas ja kõikidel soolases vees ligunemisest korrosioon. Aga miks tavakasutuse eraamfiibe nii vähe on - puht proosaline põhjus, neid pole lihtsalt vaja. Kui ta sõidaks maal hästi ja oleks vees kiire-ohutu, oleks ta Splash! ja maksaks kolm korda rohkem, kui korralik sportauto maale ja kiirkaater vette kokku.
Poris sõitmiseks on ATV'd ja lumel uhamiseks mootorkelgud. MÕV jäägu ikkagi Olimar Kallase lugudesse.
Edit: muidugi on eriti rasketesse tingimustesse olemas hõljukid ja need propelleriga plaaditaolised soo-misasjad. Need saavad sõita ka lumel.
11.02.2009 at 14:29
2 edits. Last edited 11.02.2009 at 14:32 by PlyVal64