register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : spetsiifiline radiaatori lõdvik  
Poster Message
MGartin
spetsiifiline radiaatori lõdvik
Tere!



Otsin sellise kujuga radika kummi lõdvikut (sisse/välja - ristlõige 35-37mm), nagu näha alumisel pildil on ühenduste vahe suhteliselt lühike ja nurk päris suur, seega sirget ega ka paindega lõdvikut ei õnnestu ära ühendada. Samas on väga oluline, et lõdviku ristlõige jääks samaks nagu on veepumba/radika ühendused, st ei tekiks mingit totrat "pudelikaela". Auto mootoril puudub tehase poolt ventilaator.



Kas keegi on kohanud mõnel autol sarnaseid radika ühendusi?... õhuvõtu sys on küll sellised aga ristlõige liiga suur.
Ühel enduro tsiklil oli ka karpast õhukopsikuni sarnane ühendus.

Kõik abi teretulnud!

Martin


____________________________
Pre-War to Post-War to Classic car
'60
'35
'28
'62
'63
'68
'46

03.03.2009 at 01:06 1 edit. Last edited 03.03.2009 at 01:17 by MGartin
stihl
  
spetsiifiline radiaatori lõdvik
Radika väljavõtutoru ei anna õigesse kohta nihutada, et otselõdvikut saaks kasutada...?
Vaskradikat ju jooda, mis asendist tahad.

____________________________
--------------------------------------------
KR Töötuba
03.03.2009 at 08:58
Autorestauraator
 
spetsiifiline radiaatori lõdvik
Ma arvan, et kas mootor või radiaator ei ole õige koha peal. Hästi ei usu, et seal sellist "S" lõdvikut kasutati. Lõdvik peaks ikka sirge olema, ehk saab uurida, millest selline anomaalia võib olla tingitud.
03.03.2009 at 21:15
MGartin
spetsiifiline radiaatori lõdvik
Kuna autol puudus veepump, oli sirge lõdvik otse veetud blokist radikani. Siis sai selline algupärane veepump soetatud, kaasa sain ka
lõdviku mis oli tõepoolest S kujuga aga laugem S. Kõik istumised mootori ja radika suhtes on õiged aga tundub lihtsalt, et iga masin on
täiesti oma "nägu", sest tegu ikkagi selle ajastu käsitööga. Heltkel siis on radika põlv liiga kõrge kaarega kui tegelt peaks olema.
Tuhlasin teisi auto pilte netist, seal ka igaüks nii-ja naa pool kõverate voolikutega, aga sellist erinevust veel pole kohanud.

Keeruliseks teebki asjaolu see, et veepump tuli hiljem, ennem sai radikas täielikult korda tehtud, värvitud, iluvõre pähe tõmmatud ja nüüd siis
mõlemad auto külge keeratud ja volaaa, selline üllatus.


____________________________
Pre-War to Post-War to Classic car
'60
'35
'28
'62
'63
'68
'46

05.03.2009 at 00:03
tqhq.ee foorum : Vaba teema : spetsiifiline radiaatori lõdvik  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.