Poster |
Message |
M.J |
Programeeritav käigukasti"aju"
Kas keegi on sellist toodet proovinud Eestis http://www.powertraincontrolsolutions.com/content-4.html
Huvitab lihtsalt käsitletavus ning kui hea see soft ikka on? |
03.03.2009 at 01:01 |
1 edit. Last edited 03.03.2009 at 01:06 by M.J
|
anryo |
Programeeritav käigukasti"aju"
Minu Cudale tuleb FAST Transmission Controller: http://www.fuelairspark.com/Products/details/controller/over.asp
Täpsemalt see:
http://www.compperformancegroupstores.com/store/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=FS&Product_Code=301002
Ja sobib sellistele kastidele:
http://www.fuelairspark.com/Products/details/controller/benefits.asp
Kasutanud veel ei ole, kuna lihtsalt ei ole töödega sealmaal, kuid mulje karbist välja võttes ja manuaali lugedes on väga hea. Tundub et on kvaliteetne toode.
Soft tundub täpselt nii hea, kui oled võimeline seda seadistama, sest seadistamisvõimalused tunduvad piiramatud. Softi saad proovimiseks tõmmata ka nende kodukalt: http://www.tciauto.com/Base/files/Downloads/TCI-TCU-CD.exe, kjuid mul on see CD'l ka olemas.
Minu kontrolleri + juhtmestiku hind Eestisse toimetatuna oli tsipa üle 20 000.- eek, kuid täpse pakkumise saad näiteks American Beauty'st.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
03.03.2009 at 11:22 |
5 edits. Last edited 03.03.2009 at 11:28 by anryo
|
M.J |
Programeeritav käigukasti"aju"
Jah paraku soovin Mercedese 722.6... (5 käiguline kast) juhtida. Võib ju oletada, et selle Chrysleri skeem on samalaadne kuid....
Softi kohapealt on nad ilmselt mõlemad suht sarnased (niipalju kui sisendeid ja väljundeid võrdlesin). See et saab kiiruse, sisendi, temperatuuri või koormuse jne sõltuvalt seadustusi muute on OK ja arusaadav. Kuid tundsin huvi just selle vastu, et kuidas on lahendatud niiöelda käiguvahetus kui ühte siduripakki hakatakse avama ja teist sulgema - kas neid peab ise 100% seadistama või on juba nende poolt minig kodutöö ära tehtud ja lõpptarbija saab ainult näiteks selle vahetamise KIIRUST ja LÖÖGITUGEVUST muuta.
Ei tahaks ise küll leiutama hakata mitu millisekundit ühte sidurit enne teist avama peaks, et kast ikka kümneid tuhandeid kilomeetreid vastu peaks. Vastasel juhul kui ühte pakki liiga hilja avama hakkad saab hüdromuhv ning sidurid pidurid ikka kohutavalt kuuma.
Aga selge jään siis sinu katsetusi ootama - oskad ehk öelda millal selle tööga alustad.
EDIT2: proovisin mõlemaid tarkvarasid arvutis ja 100 % näevad samasugused välja - ehk siis tegemist ilmselt sama tootega kuid erinevad nimed?? |
03.03.2009 at 20:38 |
3 edits. Last edited 20.03.2009 at 00:42 by M.J
|
anryo |
Programeeritav käigukasti"aju"
Jah. Mersu kasti kohta kirjutavad mõlemad "et under progress" vist veel?
Minu lingi alla ei olnudki manual, vaid hoopis see programm - ja ausalt öeldes, mulle tundub ka, et toode on üks ja seesama, vaid karbvid on erinevat värvi ja erinevate kirjadega.
Kui sa aga programmi vaatasid, siis oleks pidanud nägema, et iga kasti mudeli kohta on programmis ka nö "vaikimisi" seaded olemas, mis peaksid siis olema tehaseseadetega identsed. Vähemalt mulle tundus nii - ma väga põhjalikult muidugi ei süvenenud.
AGA - softil on olemas ka "datalog" funktsioon ja ilmselt saaks seda faili saata vast kuhugi mõnele tarkpeale teiselpool ookeani, kes oskaks siis sellest mingeid järeldusi teha. Ma ka ei tea, kuidas ma selle ise seadistatud vel saan.
Millal alustan - kurat seda teab. Sel aastal, oleks ilmselt aus vastus...
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
03.03.2009 at 22:52 |
1 edit. Last edited 03.03.2009 at 22:53 by anryo
|
anryo |
Programeeritav käigukasti"aju"
quote: M.J:EDIT2: proovisin mõlemaid tarkvarasid arvutis ja 100 % näevad samasugused välja - ehk siis tegemist ilmselt sama tootega kuid erinevad nimed??
Jah, ka väljanägemine on neil sama - ainult värv ja kirjad erinevad.
No siis võid osta selle, kumb soodsam on.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
20.03.2009 at 10:02 |
|