register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : V8,V6,rivipaugutaja mootoriplokki vaja katsetamiseks-olemas  
Poster Message
wagoneer
V8,V6,rivipaugutaja mootoriplokki vaja katsetamiseks-olemas
Oleks siis vaja V8 mootoriplokki. Tootja on täitsa suva. Plokk võib olla täiesti praguline,kinni jooksnud või mis iganes. Peaasi,et mõnigi silinder kasutatav oleks.
Vaja on seda O-ringi lõikamise ning traadi paigaldamise õppimiseks. Ei tahaks kohe oma mootori kallale minna. Õpiks ja katsetaks enne veidike.
Kui kellegil vedeleb jalus siis lohistaks ära. asjaga nagu ikka suht kiire on.

EDIT: silindri läbimõõt võiks siis olla alates 96mm...113mm. Ning võib olla mis iganes mootoriplokk-rivipaugutaja,V6 jne. Peaasi,et silindri mõõt oleks antud vahemikus

EDIT: OLEMAS Tänud härra Kollasele kes leidis veel õhtul hilja aega oma töökojast ühe ploki välja sebida :)

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
06.08.2007 at 11:08 2 edits. Last edited 06.08.2007 at 22:56 by wagoneer
Moss
 
V8,V6,rivipaugutaja mootoriplokki vaja katsetamiseks-olemas
Õnnestus? Mingeid nippe, soovitusi? Pilte ehk isegi?
03.03.2009 at 15:55
raimo_r
V8,V6,rivipaugutaja mootoriplokki vaja katsetamiseks-olemas
quote:
Moss: Õnnestus? Mingeid nippe, soovitusi? Pilte ehk isegi?

http://www.r3vlimited.com/gallery/files/7/4/5/5/ohead5.jpg
http://i95.photobucket.com/albums/l125/excidium28/P9090073.jpg

I used 0.9mm steel MIG wire coated in copper (to prevent rust) so don't get wrong, it's steel wire, not copper/broze wire. We made every groove with a deep of 0.5mm , so, in that order, 0.4mm of the wire would stick out of the head and will be pressed in the reinforced metal rign of the head gasket making a mark. In that way the head should not slipp or blow th ehead gasket under hight boost applications.

Iseenesest on olemas ka paremaid lahendusi, mis ei eelda kaalika või ploki modifitseerimist ning mõeldud 1000hp+ lahenduste jaoks.

____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
03.03.2009 at 17:24 1 edit. Last edited 03.03.2009 at 17:25 by raimo_r
wagoneer
V8,V6,rivipaugutaja mootoriplokki vaja katsetamiseks-olemas
quote:
Moss: Õnnestus? Mingeid nippe, soovitusi? Pilte ehk isegi?

Õnnestus küll. Tegin O ringi ainult plokki ning kasutasin vasktraati. Mul selline käsi lõikaja on mis tsentreerib ennast hülsi seinast ära ja voilaa. Nippe ei oska öeldagi, mida vähem korraga maha lõikad seda parem tuleb tulemus.
Minul kestis standard tihendiga eelmisel aastal 60...70psi-d rõhku ja ei midagi. Isegi gaas põhjas 1 miili võistlusel ei juhtunud midagi. Seal oli boost pea algusest lõpuni 60 psi-d.
Uuel mootoril tuleb aga soon nii plokki kui ka kaanele kuna tahaks kahe puhuriga mingi 100psi-d puhuda. Aga sinna juba teist laadi tihend ka läheb.
Et minu arust igati soodne lahendus see ploki sisse soone tekitamine.


____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
03.03.2009 at 18:32
Moss
 
V8,V6,rivipaugutaja mootoriplokki vaja katsetamiseks-olemas
Soon siis vaid plokki ja tavaline kaanetihend?
03.03.2009 at 20:37
wagoneer
V8,V6,rivipaugutaja mootoriplokki vaja katsetamiseks-olemas
quote:
Moss: Soon siis vaid plokki ja tavaline kaanetihend?

Täpselt nii. Tehtava soone pead ainult nii paigutama,et traat seal sees suruks ilusasti tehase tihendi fireringi kokku(satuks täpselt tihendi fireringi keskele). Vähemalt minu cummins diislil kestis ja üle suure loigu tegelastel kestab ka ja seda päris kõvasti paugatades.
Loomulikult tuleb plokikaane poldid tunduvalt tugevamalt kinni tõmmata kui tehas seda ette näeb. Kas sinu mootori poldid seda kannatavad pead kusagilt uurima või kindluse mõttes kohe korralikud poldid ostma.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
03.03.2009 at 20:44
Moss
 
V8,V6,rivipaugutaja mootoriplokki vaja katsetamiseks-olemas
OK, siis ma pean ikkagi minema vasktihendi teed - firering OEM tihendis ei ole ümmargune. Cometic vms firma normaalset tihendit ka ei tooda, ARP polte samuti mitte. Minu auto mootorile siis.
03.03.2009 at 21:04 1 edit. Last edited 03.03.2009 at 21:04 by Moss
wagoneer
V8,V6,rivipaugutaja mootoriplokki vaja katsetamiseks-olemas
Kui sa autoga igapäevaselt tänaval liikled siis vask tihend ei sobi hästi. Kui aga sihtoststarbeliselt kusagil rajal siis miks mitte.
Polte saab tegelikult tellida igale liikurile. Lihtsalt jah kui pole lao toode läheb hind ikka päris kosmiliseks vahest.
Sama kehtib ka tihendite kohta.
Mul läheb midagi sellist: http://www.woodruffdiesel.com/Woodruff%20Diesel,%20Inc%20Cummins%20Gaskets.htm

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
04.03.2009 at 08:43 1 edit. Last edited 04.03.2009 at 08:45 by wagoneer
Moss
 
V8,V6,rivipaugutaja mootoriplokki vaja katsetamiseks-olemas
Palju pingutusmoment ja -viis tehase soovituslikust erineb?
04.03.2009 at 10:53
wagoneer
V8,V6,rivipaugutaja mootoriplokki vaja katsetamiseks-olemas
quote:
Moss: Palju pingutusmoment ja -viis tehase soovituslikust erineb?

Minu mootori puhul tehasest 90 lb-ft(120Nm) ja 0-rõngaga ploki korral standard tihendiga 125 lb-ft(170Nm)
Aga tõmmatakse ka kuni 135 lb-ft-ni. Ja seda originaal poltidega :devil Mina nii julge ei olnud ja tõmbasin 125 lb-ft.
Pingutus protsess ka jah tiba erinev kui tehases. Ja lõpus kui juba üle 100 lb-ft läheb on kohustuslikud nn. jahtumis pausid peale iga 10 lb-ft tõmbamist. Eks ta selline hirmus meelitamine on seal lõpus. Üritada keerata nii sujuvalt kui võimalik.
Ja üritada ära aimata kui mõni polt liiga palju venima hakkab, et enne katki minemist kohe välja saaks keerata.
Aga üle suure lombi ehitajatega sellest rääkides oli ka pingutus/järelpingutus töös erinevaid võtteid kasutatud. Aga jah lõpus kõigil ikkagi sujuvus ja jahutus pausid.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
04.03.2009 at 11:29
raimo_r
V8,V6,rivipaugutaja mootoriplokki vaja katsetamiseks-olemas
quote:
Moss: OK, siis ma pean ikkagi minema vasktihendi teed - firering OEM tihendis ei ole ümmargune. Cometic vms firma normaalset tihendit ka ei tooda, ARP polte samuti mitte. Minu auto mootorile siis.

Tänavamootorile on mõistlikum selline lahendus

http://img10.imageshack.us/my.php?image=ringe.jpg

Rõngad pead oma mootorile ise disainima aga põhimõte on sama mis o-ringi soone lõikamisel ja traadi kasutamisel. Rõnga peal on kõrgendus 0,2-0,3mm, mis lõikab ennast kaalikasse sisse ning hoiab boosti silindris. Kuna need tehakse nagunii CNC pingis, siis pole probleemi kui rõngas pole ümmargune. Materjaliks sobib tugev teras - roostevaba- või kroomteras.


____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
04.03.2009 at 15:39
tqhq.ee foorum : Vaba teema : V8,V6,rivipaugutaja mootoriplokki vaja katsetamiseks-olemas  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.