register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Osaliselt toetava autoveohaagise kohta mõned küsimused  
Poster Message
Fog
 
Osaliselt toetava autoveohaagise kohta mõned küsimused
Tekkis säherdune mõte, et hea oleks võistlustele kaasa tassida päästepaati, ehk siis üheteljelist autoveohaagist.
(kui enda auto terveks jääb, siis hea ka laenuhaagisena õlut teenida:) )
Haagis siis selline, kuhu saab esiratastega peale sõita, ning tagumine ots veereb maas.

Kas selline käru vajab pidureid?
Kas kellelgi jooniseid vedeleb?

Kärupeale siis ilmselt minu kontekstis auto tagument, ehk tiba vähem kui 800kg

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
14.03.2009 at 21:01
heiki6666
Osaliselt toetava autoveohaagise kohta mõned küsimused
kui sul on auto niinimetatud käru peal siis on selle nimi pukseerimisseade ja ei pea olema registris, aga kui vead tühjalt siis on ta juba haagis ja peab olema registris. Mingeid pidureid see küll ei vaja.
14.03.2009 at 21:23
Fog
 
Osaliselt toetava autoveohaagise kohta mõned küsimused
quote:
heiki6666: kui sul on auto niinimetatud käru peal siis on selle nimi pukseerimisseade ja ei pea olema registris, aga kui vead tühjalt siis on ta juba haagis ja peab olema registris. Mingeid pidureid see küll ei vaja.
Ahhaa, seega läheb tühjalt lihtsalt kerghaagise alla. Ei taha sellega edasi-tagasi autot vedada, vaid ikka nautida autot. Lihtsalt päästepaadiks transaautole sappa kui midagi katki peaks minema.



____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
14.03.2009 at 21:35
mr. RocknRoll
 
Osaliselt toetava autoveohaagise kohta mõned küsimused
Tegu siis `poolhaagisega´, millel vajalik kindlustus (veetaval autol) ning max. kiirus 50km/h. Paar aastat tagasi sai pobi liigutatud siis sai kõik välja uuritud. Samas maanteid liigeldes silma jäänud, kes maantekiirusel kulgevad. Kellelgi kogemusi haagis+ülekiirus?
Rendist neid saab ning B-kat-st piisab.

____________________________
44269
14.03.2009 at 23:33 3 edits. Last edited 14.03.2009 at 23:35 by mr. RocknRoll
Valmet
 
Osaliselt toetava autoveohaagise kohta mõned küsimused
Kui tahad ise ehitada, siis arvesta ka uue riigilõivuga mida tuleb maksta isetehtud sõiduki pealt ehk +3000kr. http://www.ark.ee/atp/index.php?id=33546

____________________________
Wagoneer`79 (Valmet powered)
Wagoneer`76
15.03.2009 at 09:47
Fog
 
Osaliselt toetava autoveohaagise kohta mõned küsimused
quote:
Valmet: Kui tahad ise ehitada, siis arvesta ka uue riigilõivuga mida tuleb maksta isetehtud sõiduki pealt ehk +3000kr. http://www.ark.ee/atp/index.php?id=33546
Kui keegi sellist müüks oleks tore, hetkel aga ei paista kuskilt. Tuleb ise ikkagi midagi aretama hakata. Silmeees on mingi pilt esisillast(tiisel keerab rattaid, mitte ratastel keerav raam) ning ühildada pisikese madel-plaadiga. Vaja peale sõita siis laseks otsa vastu maad.
Kokkuvõttes selline pool pisi-kastikäru, pool autoveotreila. Ilma autota liikumiseks saaks tiisli fikseerida otseasendisse.

Keegi äkki teab mingit toredat keeravat silda mõne laiatarbeliikuri alt, mida oleks antud kontekstis lihtne kasutada?

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
16.03.2009 at 21:28
emty
Osaliselt toetava autoveohaagise kohta mõned küsimused
quote:
mr. RocknRoll: Tegu siis `poolhaagisega´, millel vajalik kindlustus (veetaval autol) ning max. kiirus 50km/h. Paar aastat tagasi sai pobi liigutatud siis sai kõik välja uuritud. Samas maanteid liigeldes silma jäänud, kes maantekiirusel kulgevad. Kellelgi kogemusi haagis+ülekiirus?
Rendist neid saab ning B-kat-st piisab.

lisaks veel, et korra sai ka ise seda varianti yke projektika liigutamiseks uuritud...as eesti politsei arvamus oli, et kui s6idukil pidurid puuduvad, siis peab olema s6iduk t2ielikult haagisel...lihtsalt hoiatuseks, kui keegi peaks hakkama t2navaliiklusesse mittelubatud s6idukit sellega tirima...
16.03.2009 at 21:56
Fog
 
Osaliselt toetava autoveohaagise kohta mõned küsimused
quote:
emty:lisaks veel, et korra sai ka ise seda varianti yke projektika liigutamiseks uuritud...as eesti politsei arvamus oli, et kui s6idukil pidurid puuduvad, siis peab olema s6iduk t2ielikult haagisel...lihtsalt hoiatuseks, kui keegi peaks hakkama t2navaliiklusesse mittelubatud s6idukit sellega tirima...
Eesti politseil võib palju arvamusi olla, kuid seaduse järgi on lugu teisiti. Kui sellel auto peal on, siis võid numbri ära kruttida küljest haagisel, ning tegemist on jäiga ühenduslüliga pukseerimisega(koos kaasnevate piirangute ja seadustega.) Sellisel juhul ei pea isegi juhti veetavas autos olema, mis need pidurid seljuhul veel tähendavad, keegi neid ju ei vajuta.
ARK tõlgendus seadusest on samuti selline.


____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
16.03.2009 at 22:03
Valmet
 
Osaliselt toetava autoveohaagise kohta mõned küsimused
Mine vaata mõnes rendis käru üle, nendel see "platvorm" tegelikult keerab seal peal ja käru sild on neil vedrustamata. Tegelikult on rummud otse raami külge keevitatud.

____________________________
Wagoneer`79 (Valmet powered)
Wagoneer`76
17.03.2009 at 07:37
stihl
  
Osaliselt toetava autoveohaagise kohta mõned küsimused
4x4s vahepeal keegi müüs: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=14266&highlight=konn, uuri ehk on alles.

Aga viimane kord, kui Tallinnas Nurmevana käest seda laenutasin, küsis ta juba 150.- /kord (varem oli hind kõrgem) ; pole vist väga mõtet endale ehitama hakata...?

Ja mõlemad, mis tal seda tüüpi rendis on, seisid vabana hoovis.
Et õlleraha teenida, peaks enne seda riistapuud sissejuhatuseks umbes 70 korda välja laenutama, pärast mida kipub ta, aga juba uut investeeringut tahtma. (rehvid, tuled jne)


P.S. Ei ole Nurmevana tuttav, pigem olen teenuse tarbija, seega rentijate konkurents (=hindade langemine) minu jaoks ainult teretulnud...:)

____________________________
--------------------------------------------
KR Töötuba
17.03.2009 at 09:23 2 edits. Last edited 17.03.2009 at 09:29 by stihl
Fog
 
Osaliselt toetava autoveohaagise kohta mõned küsimused
quote:
stihl:...Et õlleraha teenida, peaks enne seda riistapuud sissejuhatuseks umbes 70 korda välja laenutama...
Ei mõtelnud rendipunkti avada, vaid kui ta juba Tartus/Haapsalus kaasas on, siis leiab ilmselt tagasi Tallinna otsale sinnapeale midagi.

Need mida kohanud olen, on tõesti liikuva pealisraamiga, mitte keeravate ratastega, ning ilmselt lihtsam on midagi sarnast teha. Samas 300 krooni võistluste kohta(2 päeva) pole ka teab mis kulu. Ehitamisraha ja regamine alla 10k ei jää kuskilt otsast.


____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
17.03.2009 at 09:44
Peeter82
 
Osaliselt toetava autoveohaagise kohta mõned küsimused
Muide õiged usakad on nii laiad, et sellele kärule nad ei mahu.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
17.03.2009 at 10:11
antennimees
 
Osaliselt toetava autoveohaagise kohta mõned küsimused
quote:
Peeter82: Muide õiged usakad on nii laiad, et sellele kärule nad ei mahu.

Või kui mahuvad siis läheb käru 2,55m gabariidist välja või siis nibin nabin mahub piiridesse. Oli ka vahepeal mõte selline teha aga mõtteks ta jäigi.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
17.03.2009 at 18:56
Astro SS
Osaliselt toetava autoveohaagise kohta mõned küsimused
Näiteks Ram'i laius tehaseandmete järgi on 201cm

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
17.03.2009 at 19:02
antennimees
 
Osaliselt toetava autoveohaagise kohta mõned küsimused
Ma enda autol mõõtsin ära, ratta välisservast teise ratta välisserva oli 204-205cm (suveratastega tunduvalt laiem) s.t., et käru siselaius peab olema vähemalt 205cm pluss paned rattad porilaudadega veel ja vist ongi juba lõhki see 255cm. Kõige kitsam porilaud mis müügil nägin oli 26cm.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
17.03.2009 at 19:13 1 edit. Last edited 17.03.2009 at 19:14 by antennimees
MacMaster
Osaliselt toetava autoveohaagise kohta mõned küsimused
Jäi silma selline lahendus vanatehnika.ee lehelt.

18.03.2009 at 02:09 1 edit. Last edited 18.03.2009 at 02:11 by MacMaster
Pedaal
Osaliselt toetava autoveohaagise kohta mõned küsimused
tahtsin just sama pakkuda, et alati ei pea pukseeritav mahtuma haagise rataste vahele
praegu müüakse vägagi pädevaid 10" ,ja vist oli ka väiksemaid, rattaid mis haagistele mõeldud ja nendega on tehtud ka paljud nn. tehase treilerid - sellised kus kogu auto on seljas.
ise tegime treileri kus samuti need pisikesed on all ja toimib eduliselt ise ostsime Knoke´st
rataste kandevõimed olid ka erinevad meil vist ~800 kg/tk kui ei eksi.
jah mõnele madalamale autole ei sobi sest teine ots ehk vastu maad hakkab käima kuid seda saab eelnevalt ju mõõta kui ots ülesse tungida.
eelmainitud Ram´id ja muud Loomad saavad seal peal rahumeeli olla.

samas lisaks oma kogemused et sellise "kitsega" tühjalt sõitmine meie teedel IRW
sellel asjal on rohkem rattad õhus kui maas.
ja tavalised hõõgniitidega pirnid saavad ikka väga tihti otsa ja neid peab pikemal otsal peoga kaasas olema.
18.03.2009 at 08:44
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Osaliselt toetava autoveohaagise kohta mõned küsimused  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.