register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära   1 2  
Poster Message
fire83
 
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
Head uudised. GM on välja käinud info, et uus Camaro V6 võtab 8.1 liitrit sajale maanteel.

Pange midagi vastu sellele!

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
17.03.2009 at 14:55 1 edit. Last edited 17.03.2009 at 17:49 by Vanaisa (Moderator)
vvt
  
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
quote:
fire83: Head uudised. GM on välja käinud info, et uus Camaro V6 võtab 8.1 liitrit sajale maanteel.

Pange midagi vastu sellele!

USA kontekstis kindlasti kõva sõna, aga muu maailma omas kindlasti mitte. Praegusel ajal tehakse kuuepotiseid mootoreid, mille kulu number algab juba kuuega.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
17.03.2009 at 15:17
fire83
 
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
quote:
vvt: USA kontekstis kindlasti kõva sõna, aga muu maailma omas kindlasti mitte. Praegusel ajal tehakse kuuepotiseid mootoreid, mille kulu number algab juba kuuega.
Ja milline neist evib üle 300hp? Sest V6 Camaro just seda on (304hp). Vaikus.


____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
17.03.2009 at 15:26
vvt
  
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
Näiteks BMW 335i. Kui võtta "perfoormats" autod, mitte tavasõiduautod, siis lennukimootoritehase autod, mis arendasid 300+hj, said maanteel 7-8 liitriga hakkama nii umbes 1995. aasta paiku. Ma ei tahtnud teemat solkida, aga sedavõrd enesekindlad karjatused kohe provotseerivad vastu näppe andma :)

Pealegi, mis puudutab 1800 rpm töristamise bensiinikulu, siis siin pole erilist vahet, kas mootor on 200 või 300 hj, ätt 90 kmh on see vahe ehk null koma midagi liitrit.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
17.03.2009 at 16:04 2 edits. Last edited 17.03.2009 at 16:08 by vvt
AK1
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
quote:
vvt: Näiteks BMW 335i. Kui võtta "perfoormats" autod, mitte tavasõiduautod, siis lennukimootoritehase autod, mis arendasid 300+hj, said maanteel 7-8 liitriga hakkama nii umbes 1995. aasta paiku. Ma ei tahtnud teemat solkida, aga sedavõrd enesekindlad karjatused kohe provotseerivad vastu näppe andma :)

Pealegi, mis puudutab 1800 rpm töristamise bensiinikulu, siis siin pole erilist vahet, kas mootor on 200 või 300 hj, ätt 90 kmh on see vahe ehk null koma midagi liitrit.
335i ei ole v6 ja ei ole vabalthingav.
17.03.2009 at 16:10 1 edit. Last edited 17.03.2009 at 16:11 by AK1
Vanaisa
  
Moderator
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
Räägiks siiski usa autodest.
fire83 - Caddy N* näiteks (275 ja 300HP) võtavad maanteel 8 liitrit ;)
Ja seda juba aastast 1993.
Ja vvt jutt hobujõududest täitsa õige - siin foorumist ka läbi jooksnud, võin numbrites eksida aga auto edasiviimiseks kiirusel 100kmh oli vajalik vist mingi 45 hobust ainult.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
17.03.2009 at 16:11 1 edit. Last edited 17.03.2009 at 16:12 by Vanaisa (Moderator)
Maik
  
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
Corvett näitas mul terve suvi 8-8,2l ca maanteel , 100km/h sõites , suure tagatiivaga
1500kg

345 hp
nii vähe kui praegu proovida sain paari kilomeetrit bloweriga siis näitas suht samasse suurusjärku btw..

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
17.03.2009 at 16:20 4 edits. Last edited 17.03.2009 at 16:24 by Maik
vvt
  
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
Kui nüüd võtate siia kõrvale 90ndate 4gen 3.4 Camaro oma suht nutuste jõududega, siis selgub pidulik tõsiasi, et ka see võtab maanteel midagi 7-8 kandis? Sõltub see rohkem õhutakistusest ja vähemal määral sellest, kui peeneks on mootoriasjanduses keegi läinud.

Aga tervitada tuleb, et GM on tõsiselt tegelenud hi-perf V6 loomisega ja see näitab juba midagi. 300+ hj V6 on kahtlemata kõva sõna.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
17.03.2009 at 16:28 1 edit. Last edited 17.03.2009 at 16:30 by vvt
mikimouse
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
vvt, ma suht pikaajaline BMW omanik olnud, erinevatega liigelnud ja fännan neid siiani (igapäevaautona ikka bemm :D) aga 300hp `95 bemmid, ehk siis M3,M5,540,750.850jne ei saa maanteel 8l/100km hakkama ka püsikiirusehoidjaga. se on fakt. 325/328 saab hakkama 7,5-8 l/100km@190hp
17.03.2009 at 17:17
fire83
 
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
quote:
vvt: Näiteks BMW 335i.
Täiesti teemaväline näide. See auto ei võta 6l maanteel.

Erinevatel andmetel, mis ma 2009 BMW 335i kohta leidsin sain maantekulu 28MPG ja 29MPG, ehk sisuliselt sama mis V6 Camaro (29MPG). Lühidalt pole see auto ei võimsam ega ökonoomsem ja ammugi 6l auto.

Pwned.

edit: Võid veel proovida. Aga siis pead ilmselt japsid appi võtma.
Hint: võid proovida 2009 350Z võrdlust - sellel 306hp! aga MPG 23-24.


____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
17.03.2009 at 17:21 1 edit. Last edited 17.03.2009 at 17:23 by fire83
ervin
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
kogu see 8l/100 on jutuks hea küll. nii palju võtab ta täpselt seni kui keegi või miski sulle ette jääb (teine auto, kiirusepiirang vms.) ja sa oled sunnitud uuesti gaasi vajutama. ma olen enda 4.3l v8 mootoriga ka näinud kütusekulunumbreid nagu 7.2/100 ja võin endale julgelt vastu rindu tagudes öelda, et see ei ole realistlik number
17.03.2009 at 17:35
fire83
 
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
quote:
ervin: kogu see 8l/100 on jutuks hea küll. nii palju võtab ta täpselt seni kui keegi või miski sulle ette jääb (teine auto, kiirusepiirang vms.) ja sa oled sunnitud uuesti gaasi vajutama.
Täpselt! Sellepärast ongi mingi 45hp auto teema mis sõidab 100km maanteel pointless.



____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
17.03.2009 at 17:42
Vanaisa
  
Moderator
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
pointless on ta siis, kui sõidustiil on nokkmütsiga kinni pigistatult hüplev.
Ma usun, et isegi Tln-Tartu on võimalik enamjaolt ilma pedaale tallamata ühtlasel kiirusel läbi sõita.

Ja veel - tehase näidatud kütusekulu on ka antud ühtlase sõidu juures.

Ehk siis vaidlemine vaidlemise enda pärast on siin taas teemaks.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
17.03.2009 at 17:46
fire83
 
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
Polegi midagi vaielda. VVT lubas esitleda kuuepotist mootorit, mille kulu number algab juba kuuega ja evib üle 300HP. Õhkuhüppamiseks prääksatusega BMW see aga ainult jäigi.


____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
17.03.2009 at 17:53
Madlobster
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
miinu rüüsler V6 3,5 võtab ka maanteel 8-9 liitrit sajale ühtlasel kiirusel. See, et keegi siin ütleb et seni kuni keegi ette jääb või mis iganes manöövrini. Siis, et näiteks ma sõidan 20 km jutti 8 liitirit sajale. Manööver kestab mõnisada meetrit ja kulu 15 liitirit sajale. Matemaatikud võivad keskmise sajale kokku lüüa. Tahtsin siis öelda, et mingi hetkeline kulu ei näita midagi.
17.03.2009 at 17:55
F.I.R.E
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
nojah, ja just seetõttu annavadki autotootjad enda autode parameetrites mitte hetkelise kütusekulu vaid keskmise. Ehk see camaro on ilmselt võimeline vahepeal sõitma kõrgeid 6-si või madalaid 7-id.

____________________________
No US car right now :( But there will be, just not the daily car again...
17.03.2009 at 18:05
Anti112
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
quote:
fire83: Polegi midagi vaielda. VVT lubas esitleda kuuepotist mootorit, mille kulu number algab juba kuuega ja evib üle 300HP. Õhkuhüppamiseks prääksatusega BMW see aga ainult jäigi.

335i Coupe maanteekulu on 6,7L/100km, mida sul siis veel vaja on?
17.03.2009 at 23:43
DevilDeVille
  
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
loe ja imesta, kuidas mingist kütusekulust röögatu number tehakse.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
17.03.2009 at 23:48
mrtn
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
quote:
DevilDeVille: loe ja imesta, kuidas mingist kütusekulust röögatu number tehakse.

kui auto on liikumisvahend, mitte hobi garaažinurgas, siis omab kütusekulu tähtsust küll.
17.03.2009 at 23:52
ervin
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
quote:
DevilDeVille: loe ja imesta, kuidas mingist kütusekulust röögatu number tehakse.

minu aastane läbisõit nimetatud autoga on minimaalselt 60k olnud. tee järgi ja räägi siis.
18.03.2009 at 00:04
Fog
 
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
quote:
Anti112:
quote:
fire83: Polegi midagi vaielda. VVT lubas esitleda kuuepotist mootorit, mille kulu number algab juba kuuega ja evib üle 300HP. Õhkuhüppamiseks prääksatusega BMW see aga ainult jäigi.

335i Coupe maanteekulu on 6,7L/100km, mida sul siis veel vaja on?
Siin käib jutt hetkel tehaseandmetest, ning seesama 335-l on see tomaadi otsas 8.8


____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
18.03.2009 at 00:20
Vanaisa
  
Moderator
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
kui te siin isiklikuks lähete, on taba kiire tulema.

Mingi tolerantsus võiks ikka nagu olla ka?

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
18.03.2009 at 00:21
Anti112
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
quote:
Fog:
quote:
Anti112:
quote:
fire83: Polegi midagi vaielda. VVT lubas esitleda kuuepotist mootorit, mille kulu number algab juba kuuega ja evib üle 300HP. Õhkuhüppamiseks prääksatusega BMW see aga ainult jäigi.

335i Coupe maanteekulu on 6,7L/100km, mida sul siis veel vaja on?
Siin käib jutt hetkel tehaseandmetest, ning seesama 335-l on see tomaadi otsas 8.8

Jutt käib maanteekulust, see on automaat 335i-l tehaseandmetel samuti 6,7L/100km
8,8L/100km on maantee+linn keskmine kulu...
18.03.2009 at 01:26
DevilDeVille
  
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
nu mida halli, kui see igapäevamasinale kuluva raha hulk nõnna hingelähedane on, ei tule euroopa premium margid ju üldse pildile - esinduse uksest välja sõites näed, kuis tuul kolmandiku auto hinna jagu rahasedeleid minema puhub. lisaks kümne aastase perioodi järel kümnendikuni kahanenud järelturu hind, mitteodavad hooldused/varuosad etc. kasko aastamakse pole just ka pisemate killast.

ei ole mingi baierlaste või mersude-audide vaenaja, lihtsalt seda meelt, et kui masin meeldib, siis sa temaga sõidad ja kulud ei prevaleeri.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
18.03.2009 at 08:11
vvt
  
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
quote:
fire83: Polegi midagi vaielda. VVT lubas esitleda kuuepotist mootorit, mille kulu number algab juba kuuega ja evib üle 300HP. Õhkuhüppamiseks prääksatusega BMW see aga ainult jäigi.


Jah, aga Camaro näitaja on hetkel GM PR osakonna claim? Kus seda 8.1 liitrit siis osta saab? "Kuuepotine kuuega algav" mootor on muide seeriatootmise reaalsus.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
18.03.2009 at 09:01
tqhq.ee foorum : Vaba teema : split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.