Poster |
Message |
trs200 |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
Tere!
Tekkis vajadus veidi mahukama ja vastupidava 4x4 liikuri vastu, millega kõlbaks ka igapäevaselt liigelda. Soov oleks v8 mootor, lihtsus ja mugavus. Hetkel on kaalukausile jäänud Grand Cherokee 4.7 v8 aastatest 00-03 ja Trailblazer 02-03. Hetkeks on enamik neist vähemalt 150kkm läbinud ning probleemide esinemisega tuleb minu nägemuses arvestada. Millised on kummagi varuosade saadavus ning kui tihti neid vaja läheb? Mis on põhilised probleemid, mida ostmisel kontrollida ja mille ilmnemisega tuleb arvestada? Kuidas võiks lõppeda võrdlus koostekvaliteedi ja vastupidavuse koha pealt? Mida kujutab endast Jeepi High Output 190kw mootor?
Tuli paras hunnik küsimusi, aga USA-päritolu masinatega ja 4x4 pole enne kokkupuudet olnud. |
22.03.2009 at 22:25 |
|
DevilDeVille |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
esimese asjana tuleks mainida, et kumbki ei hiilga just erilise suurusega, jeep lausa pisike. sees istudes jätab chevy parema mulje, mootor on ka oluliselt kangem. juppe on saada mõlemale ja ei maksa nad suurt miskit (kui ikka usast tellida). chevy puhul tuleks kontrollida neliveo lülitumist.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
22.03.2009 at 22:43 |
1 edit. Last edited 22.03.2009 at 22:44 by DevilDeVille
|
trs200 |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
Tänapäeva populaarsete "pereautodega" (nagu näiteks C3 või Civic) on nad ikka päris suured. Olen ka Tahoed ja Navigatorit vaadanud, aga need tunduvad veidi kohmakad ja veelgi rohkem kütust tarbivad.
Kuidas Trailblazeril üldise vastupidavusega lood on? USA foorumeid lugedes olen kohanud palju juttu viletsa koostekvaliteedi ja elektroonikaprobleemide kohta. Grand Cherokeel tundub põhiliseks probleemiks olema kliimaga variantidel soojenduse siibrid ja esimestel aastatel esimesed supportid.
Kuidas Trailblazeril juhitavusega lood on? Mis süsteemiga tal nelivedu toimib? Grand on oma talasildadega suht puine ja euro-jaapani sõiduautodega üles kasvanuile on see igatahes veidi harjumatu. |
22.03.2009 at 23:07 |
|
brougham |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
Trailblazeri mootor ju vaid R6, kuid mitte halb.
Trailblazer valiti North America aasta autoks kui välja tuli.
____________________________
Fuck the beer economy |
23.03.2009 at 09:53 |
|
Kummipuru |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
quote: brougham: Trailblazeri mootor ju vaid R6, kuid mitte halb.
Trailblazer valiti North America aasta autoks kui välja tuli.
Just! Mul oleks sulle üks korralik 2005 aasta V8 Grand pakkuda...
____________________________
puidust väikeehitised ja saunad
võitlussport, enesekaitse, eratreeningud |
23.03.2009 at 09:55 |
|
DevilDeVille |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
loeme nüüd uuesti ja jätame meelde, et jutt käis suht mõttetust 4,7 Powertech v8-st mille kõrval on see TrailBlazer-i ainultridakuus ikka kilomeetri jagu parem valik.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
23.03.2009 at 10:04 |
|
hunt |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
Grandil mingisugusedki maastikuomadused olemas, Trollil pole neid ollagi. Kui sel pole tähtsust, siis valik vaba.
Kütusekulude kohta olen kuulnud väga erinevaid jutte. Keegi Trollimees räägib, et alla 23 ei juhtu midagi, teine, et üle 15 ei lähe kuidagi ....
Jeebul annab tark raamat normiks linnas 22, maal 12.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
23.03.2009 at 10:10 |
|
trs200 |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
Trailblazer r6 mootorivalemist olen teadlik. Miks Jeepi v8 mõttetu on? Kuidas 190kw variandiga lood on?
Kas keegi on ka Trailblazerit pikemat aega pidanud siinsest rahvast? Kuidas kvaliteedi ja vastupidavusega lood on? Tegu oleks rohkem igapäevase liikuriga, seega mingit 9x remondi ja 1x sõida hobiautot ei tahaks. Maastureid saigi selle pärast üldse piilutud, et võiksid nagu oma ehituse poolest veidi robustsemad ja vastupidavamad olla meie oludes. |
23.03.2009 at 11:15 |
|
Iff |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
Olen mingi aja kulgenud 2002a 190kw overlandiga. Sõita on minumeelest hea, minek on jeebu kohta piisav, kütusekulu normaalne. Maantee 10-11, linnas 15-18. Kui vihaselt tallata, eks siis saab rohkem ka. Kes ei ole jeep`iga sõitnud siis võib häirida kõikumine aga sellega harjub ära. Overland`i võib veel kiita hea varustuse eest. Vastupidiselt viimasele põlvkonnale on materjalid mida salongis kasutatud kvaliteetsed ja ilusad.
Edit:typod |
23.03.2009 at 12:14 |
1 edit. Last edited 23.03.2009 at 12:15 by Iff
|
DevilDeVille |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
sõbral kaks Trailblazerit mitu aastat igapäevases kasutuses, juppe pole justnagu nõudnud. Küttekulu linnas ikka 18-23 sõltuvalt jalast. ise sõitnud nii jeebu, kui chevyga ja juba pelgalt mõõdu poolest eelistan viimast. maastikul jeep selgelt parem.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
23.03.2009 at 12:48 |
|
CoachMan |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
WJ Cherokee kohta (V8, Limited) ütleks järgmist:
- Edasi liigub oma suuruse kohta ülilõbusalt, võimsusest pole kordagi puudu jäänud.
- Üllatas bensiinikulu, mis reaalsuses on isegi "raamatust" väiksem - keskmine 15-16 vahel (enamuses linnasõit ja lühikesed otsad), puhtal maanteesõidul (90-120 km/h) olen saanud ka 10,5 keskmiseks.
- Kõigub, mitte väga häirivalt aga tuntavalt. Isegi tuttuute Rancho amortidega, mis pidavat olema ainuke vahend kõikumise leevendamiseks. Enne oli muidugi jubedam.
- QuadraDrive II on väga asjalik asi.
- Salong - materjalid ja varustustase tõsiselt head. Eriti helisüsteem
Kokkuvõttes ütleks et kui kuidagimoodi saaks sellest kõikumisest (või ma ei oskagi kirjeldada - "väntsutamisest" ) lahti siis oleks IMHO üsna ideaalilähedane liikur. |
23.03.2009 at 14:32 |
|
HardStep |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
WJ-le on valik jämedamaid swybare, jäigemaid pukse ja vedrusid, amorte (ka reguleeritavaid), paremaid roolisüsteemi ja vedrustuse juppe ka saadaval, millega asfaldil sõitmise omadusi upgradeda.
GMC Envoy ja Oldsmobile Bravada vast grammike kobedama interjööriga kui Trailblazer.
GC õõtsumist pole suurt tähele pannud, olenemata autost, millest sinna rooli istunud. Maanteel võib talasild ainult väsitama hakata, linnas on aga hea manööverdamisvõime kitsastes kohtades.
Paberil GC Trailblazerist törts kiirem ja H.O. pea sekund kiirem nullist sajani.
____________________________
Smiles Per Gallon
|
23.03.2009 at 17:10 |
1 edit. Last edited 23.03.2009 at 17:22 by HardStep
|
vvt |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
quote: trs200: Maastureid saigi selle pärast üldse piilutud, et võiksid nagu oma ehituse poolest veidi robustsemad ja vastupidavamad olla meie oludes.
Piuksatan kah vahele. Kui sa tahad autot, mille sildasid ei pea kord aastas putitama, siis maasturid tasub küll ära unustada. On üsna levinud müüt, et maasturid on robustsed ja ei lagune. Lagunevad küll ja hullemini veel kui sõiduautod. Kui tükk on robustne, siis auto on raske ja liikuvate osade suur mass teeb sama tööd mis tänavaaugud. Kui eesmärk on "hodovajat" mitte putitada, siis tuleb osta jaapani väikeauto.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
23.03.2009 at 17:17 |
1 edit. Last edited 23.03.2009 at 17:18 by vvt
|
mrtn |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
ma piiksatan ka - meie oludel pole viga midagi. lihtsalt osade valmistajate autod lagunevad, osade omad ei lagune, sõltumata keretüübist või veermikulahendusest. |
23.03.2009 at 17:20 |
|
HardStep |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
Enda kunagise ZJ sillad küsisid 70 000 km peale ainult uusi stabikakonte. Lisaks oma kaks senti sellesse robustsuse müüti.
____________________________
Smiles Per Gallon
|
23.03.2009 at 17:33 |
|
Märt |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
quote: HardStep: WJ-le on valik jämedamaid swybare, jäigemaid pukse ja vedrusid, amorte (ka reguleeritavaid), paremaid roolisüsteemi ja vedrustuse juppe ka saadaval, millega asfaldil sõitmise omadusi upgradeda.
GMC Envoy ja Oldsmobile Bravada vast grammike kobedama interjööriga kui Trailblazer.
GC õõtsumist pole suurt tähele pannud, olenemata autost, millest sinna rooli istunud. Maanteel võib talasild ainult väsitama hakata, linnas on aga hea manööverdamisvõime kitsastes kohtades.
Paberil GC Trailblazerist törts kiirem ja H.O. pea sekund kiirem nullist sajani.
GMC-st veel parema sisuga on sama masin SAABi nime all - saadaval ka V8ga
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
23.03.2009 at 18:28 |
|
HardStep |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
Seda Saabi saab alates aastast 2005
____________________________
Smiles Per Gallon
|
23.03.2009 at 18:47 |
|
Märt |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
quote: HardStep: Seda Saabi saab alates aastast 2005
Sorry jah, Saab saadaval 05 ja edasi.
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
23.03.2009 at 18:53 |
|
trs200 |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
Saab on päris viisakas, aga jääb hinnaklassist välja. Hetkel vaatasin umbes 150k eeki max.
Eks katsun leida mõne HO Overlandi, aga Eestis paistab neid ainult 2tk olema müügis. Üks tundub BRC-s juba (üle?)eelmisest suvest seisvat ja teine Saksa Auto platsil, mille eest ei tundu just eriti hoolt kantud olevat. Kahjuks elu on näidanud, et pikalt kusagil platsil seismine on autole kõige halvemini mõjuv kasutusviis.
Kuidas Grandil ja TB kontrollida 4wd toimimist? Nagu ma aru saan, siis Quadradrive-i puhul jagab vahekast veojõudu ette-taha ja lisaks ka mõlemas diffris mingi vidin, mille abil veojõudu kummagi poole rattale reguleerida? TB ei jaga midagi ja keskel on differ, mida saab lukustada, ning taga hea õnne korral LSD? |
23.03.2009 at 19:58 |
|
hunt |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
Lätis siis alates sellisest hinnast. Alla 100 tuhhi eegu üle 15 käru saadaval.
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/jeep/grand-cherokee/hnkcl.html
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
23.03.2009 at 20:09 |
|
trs200 |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
Lätis on valik veidi laiem tõesti, aga Overlande on ka seal vähe. Kas keegi on kursis, kes Lätis Jeepi müüb ja hooldab, et auto lasta üle vaadata? Kas Lätis on ka mingi LKFi sarnane asutus, kust päringu abil mingit ajalugu võimalik teada saada? Ei tahaks mõne plastiliinist saaledega kolme erinevat autot sisaldava puzzle otsa sattuda.
4wd kontrollimine huvitaks aga endiselt. |
23.03.2009 at 20:43 |
|
viva |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
Mul tuttav töötab http://www.amerikasauto.lv/ , asub Riias.
____________________________
+372 555 65 900 |
26.03.2009 at 16:12 |
|
Nicholas |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
Kasutanud TrailBlazer´it igapäeva sõidukina üle kahe aasta.
Kütusekulu - linn 17, maantee 10, maantee-linn 13.
Auto suhteliselt vastupidav ja vajab peaasjalikult vaid korralist hooldust (sõltuvuses kindlasti konkreetse isendi eelnevast kasutusest ja korrashoiust).
Lisaks üldisele heakskiidule jagan isiklikult vaid kiidusõnu ka nelikveo süsteemi kohta, mida jah, kasutama peab kindlasti õigesti, sõltuvalt teeoludest.
TrailBlazeri soetamisel oli valikus ka Grand Cherokee kuid selle juhitavuse- ja sõidukindluse puudumine peletas kahjuks koheselt eemale.
____________________________
Mustang Bullitt ‘08
Mustang GT ‘20
Challenger ‘15 |
29.03.2009 at 19:20 |
|
challenge |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
Grandi kütuse kulu võiks öelda et linn 19 ja maal 13-14.
____________________________
Jeep Grand Cherokee Limited 2000 |
31.03.2009 at 20:53 |
|
porge |
Trailblazer vs Grand Cherokee WJ
meie esinduses, Pärnu Ascar, on aja jooksul müüdud kuni 10 uut Trailblazerit, vaadates nende autode korralist hooldusajalugu siis teeb mind küll murelikuks. Näiteks 4 aastaga 100 000km. ja kohtab igasugu võimalikke probleeme, sillajupid, elekter, käimakast, mootori elekter jne.... Kui oled eelnevalt ainult japside ilmetut Corollat kasutanud siis on üllatusmoment kindlasti suur, eriti kui rahakott on õhuke
Mina vaataks Tahoed, neid on hakatud ka päris heade hindadega pakkuma. Kui juba kütusele kulutada siis stiilselt ! Trailblazeril on ehedat Ameerikat natuke kärbitud, Tahoe on ehe. |
03.04.2009 at 17:34 |
1 edit. Last edited 03.04.2009 at 17:36 by porge
|