Poster |
Message |
vvt |
MIG-keevituse probleem?
Selline case musta pehme terase keevitamisel. Kasutan argooni-co2 segu (agamix).
Aeg-ajalt jääb keevitusõmblus nagu mullitama, läbi maski on hästi näha, kuidas hõõguv keevituskoht ajab nagu gaase välja ja pärast jahtumist on õmbluskoht selline poorne-haamriga tagudes läheb isegi lössi. Gaasi nagu tuleb (gaasi kogus on nagunii suht põhjas). Keevitamisel ragiseb ja kipub tilkuma. Kohati on ja kohati ei ole. Ise kahtlustan, et mingi probleem on vahest gaasi kättesaamisega. Aparaadiks on 400V töötav Telwini 203 (195A or smth).
Milles on probleem?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
16.03.2009 at 10:53 |
|
Tim |
MIG-keevituse probleem?
Mis reduktorit kasutad? Kas seda mis telwiniga kaasa on ilma kellata? Mis tähendab "gaasi kogus suht põhjas"? Kaitsegaasi pealevool käpa otsas peab olema 1mm traadi kasutamisel 12l/min umbes. Selle arvutamiseks on valem mida hetkel peast ei mäleta, aga sõltub see just traadi jämedusest. Gaasikogust saad kontrollida rotameetriga, kui reduktoril näiduk puudub.
Edit: Rotameeter siis selline
AGA peaks müüma, ei maksa palju aga gaasi koguse paika panekuks äärmiselt vajalik. |
16.03.2009 at 11:05 |
2 edits. Last edited 16.03.2009 at 11:15 by Tim
|
Timo |
MIG-keevituse probleem?
Esmalt kontrolli, kas gaasi tüüs puhas on. Keevitus pritsmed kipuvad vahest selle ära ummistama, aga see sul kindlasti kontrollitud, elementaarne asi, enne, kui keevitama hakata. Ega kuskilt gaasi voolik kahekorra pole. Tosaator kontrollida, jne. . Ise teinud kogu aeg AGAMIX´iga ja pole miskeid probleeme olnud, isegi roostevabat keevitades. Samas võib viga olla ka keevitatavas materjalis. Võibolla miski mega sita materjaliga tegu ja krt teab, mida sisaldab ja tekib miski reaktsioon.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
16.03.2009 at 11:05 |
1 edit. Last edited 16.03.2009 at 11:06 by Timo
|
mart154 |
MIG-keevituse probleem?
Kui vahest gaas kinni keeratud on, siis tuleb selline mulle täis keevis...
Ühesõnaga kontrolli seda teemat jah.
Tim'i mainitud reduktoreid olen mina 2tk minema visanud ja asendanud AGA-st pärit korralike vastu... |
16.03.2009 at 11:15 |
|
vvt |
MIG-keevituse probleem?
Kas gaasi düüs on see auklik jubin, millele ligipääsemiseks tuleb otsik ära võtta?
Kasutan AGA kellaga reduktorit. Põhjas seepärast, et kuna inertgaas keevitusprotsessist ju osa ei võta, siis liiga palju gaasi ei tee midagi, lihtsalt kulub rohkem, liiga vähe-siis pääseb hapnik ligi. Etteanne on muidu suht "põhjas" -st gaasi surve, mis reduktori järel on, on suht punase ligidal.
Selline ragin tuleb jah siis, kui hakkad suure hooga pihta, aga unustad ballooni lahti keerata. Peab seda gaasi värki ikka kontrollima.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
16.03.2009 at 11:17 |
2 edits. Last edited 16.03.2009 at 11:19 by vvt
|
mart154 |
MIG-keevituse probleem?
Liiga suur gaasi pealevool "puhub küünlalt tule ära"
Lisaks puhub sulametalli ka minema. Keera ikka normi. |
16.03.2009 at 11:30 |
|
vvt |
MIG-keevituse probleem?
Probleem ei sõltu gaasi etteandest. Samamoodi esineb nii poole kui täiega. Vahetevahel keevitab korralikult, vahetevahel jamab.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
16.03.2009 at 11:42 |
|
Timo |
MIG-keevituse probleem?
Krt ega sa juhuslikult õues ei keevita. Paar korda endal nii olnud, esimest korda oli müstika, et no mis nüüd siis on. Tuul puhub gaasi niimoodi minema, et imesta ainult. Tööd võimatu teha tuulega. Gaasi tüüsi all mõtlesin ikka seda, mis traadi tüüsi ümber.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
16.03.2009 at 14:25 |
|
Astro SS |
MIG-keevituse probleem?
quote: vvt: Probleem ei sõltu gaasi etteandest. Samamoodi esineb nii poole kui täiega. Vahetevahel keevitab korralikult, vahetevahel jamab.
Kas sul on 230 voldine mänguasi ?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
16.03.2009 at 14:33 |
|
Fog |
MIG-keevituse probleem?
quote: Astro SS:Kas sul on 230 voldine mänguasi ?
quote: vvt:...Aparaadiks on 400V töötav Telwini 203 (195A or smth)...
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
16.03.2009 at 14:34 |
|
Astro SS |
MIG-keevituse probleem?
Ok, ei lugenud vist hoolikalt.
Kuidas on lood traadikõrgiga?
Tegelikult kuis sul on vaja siis leiaksin sulle ka Telwingi guru numbri, kunagi istus ta mul teisel pool kontori lauda.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
16.03.2009 at 14:46 |
1 edit. Last edited 16.03.2009 at 14:48 by Astro SS
|
viplala |
MIG-keevituse probleem?
Käpal düüs umbes või juhul kui on mitte äravõetav käpp (nagu odavamatel) siis on gaasi etteannde klapp seal paras pask. Sai kunagi üks selline ümber tehtud normaalse mootori ja käpa peale. Muide samad sümptomid olid ka sellel aparaadil, kah Telvini oma. Tol korral peitus üks vigadest veel orig. reduktoris, kui palju keevitasid, tõmbas samuti gaasil kõri kinni, ei tea kas külmus kinni vist. Aitas reduktori vahetus. Muidugi võib ka gaas otsas olla |
16.03.2009 at 22:42 |
|
uscars |
MIG-keevituse probleem?
kas monda tig inverter keevituse remontiat ei ole soovitada massin tehtud saksas nimeks L-TEC 250i,ei teagi mis viga error kiri ees ja kogu lugu |
21.03.2009 at 19:31 |
|
Madman |
MIG-keevituse probleem?
quote: uscars: kas monda tig inverter keevituse remontiat ei ole soovitada massin tehtud saksas nimeks L-TEC 250i,ei teagi mis viga error kiri ees ja kogu lugu
Küsi Aircomist, neil remondimees olemas. Ei tea küll kas nad peale enda müüdud aparaatide ka teisi remondivad.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
21.03.2009 at 21:34 |
|
astro94 |
MIG-keevituse probleem?
quote: Astro SS: Ok, ei lugenud vist hoolikalt.
Kuidas on lood traadikõrgiga?
Tegelikult kuis sul on vaja siis leiaksin sulle ka Telwingi guru numbri, kunagi istus ta mul teisel pool kontori lauda.
Kas jutt käib Marekist?
____________________________
Astro 94a 5,7 V8 müüdud
huvid läinud metsa poole ;)
igapäevaseks kärutamiseks euro Chevy ja jaapani Fjord |
23.03.2009 at 23:49 |
|
Astro SS |
MIG-keevituse probleem?
quote: astro94: quote: Astro SS: Ok, ei lugenud vist hoolikalt.
Kuidas on lood traadikõrgiga?
Tegelikult kuis sul on vaja siis leiaksin sulle ka Telwingi guru numbri, kunagi istus ta mul teisel pool kontori lauda.
Kas jutt käib Marekist?
Ei, ta oli/on õpipoiss
Õige guru on Viktor
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
23.03.2009 at 23:58 |
|
kalef |
MIG-keevituse probleem?
Viga võib peituda ka keevituspõletis , kusagilt võtab õhu vahele . Proovi mõnda teist põletit sellel aparaadil , kui töötab siis viga põletis näiteks.
____________________________
1974 El Camino 5,7
ex-1993 JEEP WRANGLER 4,0
ex-1988 PONTIAC TRANS AM GTA 5,0 |
24.03.2009 at 11:42 |
|