Texas Mile, uus rekordNädalavahetusel toimus USA üks tuntumaid paigaltstardist miilisõidu üritusi ja jällegi tehti uusi rekordeid.
Võitis Toyota Supra tulemusega 396,2 kmh ja selleks oli vaja ca. 1300 rwhp. Video.
Kiireid autosid oli teisigi, Porsche 996 TT sai kirja 372,4 kmh. Neil on seal muidugi korralik lennuväli kaustada, Haapsalus oleks selline kiirus natuke overkill...
quote:peep: Nädalavahetusel toimus USA üks tuntumaid paigaltstardist miilisõidu üritusi ja jällegi tehti uusi rekordeid.
Võitis Toyota Supra tulemusega 396,2 kmh ja selleks oli vaja ca. 1300 rwhp. Video.
Kiireid autosid oli teisigi, Porsche 996 TT sai kirja 372,4 kmh. Neil on seal muidugi korralik lennuväli kaustada, Haapsalus oleks selline kiirus natuke overkill...
kuidas meie kohaliku miilikiiruse purustamisega sel aastal olema saab?
Texas Mile, uus rekordKas seda rekordit purustada ongi vaja ? Aga igaüks saab oma autot proovida ikka, ürituste programm vähemalt esialgselt peaks sama olema kui eelmisel aastal.
31.03.2009 at 22:09
1 edit. Last edited 31.03.2009 at 22:09 by peep (Moderator)
Texas Mile, uus rekordOn ikka närvikava neil tüüpidel, 350+ km/h ring-ringi järel vahetustega päeval, öösel, vihmas, udus. Ja ise nad pidasid seda pikka sirget hoopis puhkehetkeks sõidu ajal:
quote:After the new breed of Group C sportscars had been clocked at over 230 mph on the Mulsanne straight, it was decided to insert two chicanes to slow the cars down, bringing the track length up to 8.450 miles. This change was much lamented by the drivers, as they used the straight to 'rest' on, and they were now required to perform some 3000 more gearchanges during a race. It also led to the typical driving squad being raised from two/three to three/four drivers.
Eesti osas, kui ka absoluutrekordit ei lööda, siis isiklikke rekordeid ootame ikka, sest tublid inimesed on ju taaskord talv läbi tööd teinud.
Texas Mile, uus rekordTop Fuel võidaks üldse kõik ära, isegi F1 saaks lutti.
Le Mans'il kiiremad sõitsid 400+ kmh. Lugesin just intervjuud ühe vana võidusõitjaga ja ta ütles, et sel sirgel ei olnud võimalik autot juhtida, teda sai ainult "tüürida", nagu laeva...
Texas Mile, uus rekordNoh, ei tea, kas miilipikkusel distantsil võidaks, sest pole kindel, et ta finišisse jõuab. Väiksema distantsi peal aga kindlasti.
Texas Mile, uus rekordMa juba imestan, et eesti dragi teooria koolkonna looja pole juba platsis selgitamas, et 400 kmh on nii mage kiirus, et topfuel saavutab selle umbes 300 meetriga.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
quote:vvt: Ma juba imestan, et eesti dragi teooria koolkonna looja pole juba platsis selgitamas, et 400 kmh on nii mage kiirus, et topfuel saavutab selle umbes 300 meetriga.
Millise teooria omanik Sa ise oled? Igalpoolvajatühjamölaajada teooria mees?
Texas Mile, uus rekordHehe, herr vvt eksib üsna täpselt 2 korda. TF saab 400 kätte 150 m kandis, 2.6xx sek, ja 400 juures on kiirendus kuskil 3.5 G.
Miilisõit on kogu aeg olnud a la #3 prioriteet, milleni pole lihtsalt jõudnud. Hetkel on avakruis ja dragi hooaja algus pakitsemas. Meie tehtud käigukastid on pea kõik ära ostetud, täna kruvisime juba oma vana punase alt ära. Lisaks mitu autot ja mootorit vaja kokku panna jne. S.t. vaba aja ülejääki pole.
Eks igaüks ise arvaku, mis tahab, aga kui me oleks muude asjade asemel miilisõiduauto teinud, kelle nimel siis rekord oleks? Aga oleksid mõistagi ei loe.
See ei välista muidugi tuleviku miilisõidu plaane.
Texas Mile, uus rekordHm, miks Partel arvab, et miilisõit nii labane asi on?
Sellise raja peal nagu Kiltsi lennuväli on, imestan ma juba isegi kuidas seal 300+km/h sõidetud on, tähendab seal pole enam eriti kuhugi minna. Rada on 2,45km, starditakse kuskilt umbes 0,15km pealt ja pidurdamiseks jääb umbkaudu 0,7km, peale selle on tee täiesti ebatasane ja enamuse teest sa ju kiirendad koguaeg ning siis äkki tuleb see hetk kus sa pead tugevalt pidurdama ja keerama, liikudes oma rauaga päris mitu meetrit sekundis....
Ma arvan, et siin on mängus palju suurem faktor sõitja näol kui veerandmiilil ja veel suurem faktor auto näol mis kiirust seal üle 300 teeb.
Mine proovi Partel, mingi 250ga ntx sealt tulla ja siis räägi muljeid.........
03.04.2009 at 01:04
2 edits. Last edited 03.04.2009 at 01:10 by Pierre
Texas Mile, uus rekordJutt õige.
Mina üks kord olin pidurdamisel veidi hooletu ja 280 pealt sain pidama alles põlla peal ....
Muidugi oli see suuresti minu enda viga, aga pidurdamisse tuleb äärmiselt tõsiselt suhtuda.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
Texas Mile, uus rekordKuulge võidusõitjad, ma tegin nalja tuues TF siia teemasse, 1 aprill oli ju !
Need on kaks eri ala, pole midagi võrrelda. Kindlasti annaks ehitada spets monster miilisõidu auto, mis raju rekordi teeks aga seni on ala piirdunud tagasihoidlikemate klassidega. Tõeliselt kiiresti sõidetakse soolajärvedel. TF dragsteriga pole kiiruse osas midagi peale hakata - igal alal oma reeglid. Tõsi ju neil mootorid on ilmselt suht sarnased ?
Kolbmootori ja rattaveoga autodest on täna kaks kiireimat Al Teague "Spirit of 76" ja Tom Burklandi streamliner. Esimese nimel on aastast 1991 pärinev kilomeetri rekord 684 kmh ja teisel õnnestus lõpuks eelmise aasta septembris lüüa Al'i vana miilirekordit ja uueks tulemuseks miilil on 669 kmh.
Kui te nende meeste kohta loete, siis panete tähele, et kiirusrekordite maailm on väga erinev tipp-dragracingu omast. Tööd tehakse ise, autot arendatakse pikki aastaid ja pole suuri toetajaid ja kommertskära, tiimiks on perekond ja mõned sõbrad. Väga normaalne minu arvates.
03.04.2009 at 09:07
1 edit. Last edited 03.04.2009 at 09:07 by peep (Moderator)