register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Split: Osavõtutasude arutlus TartuDrag teemast ära  
Poster Message
SeppSepp
Split: Osavõtutasude arutlus TartuDrag teemast ära
Tore on näha,et keegi vähemalt arvestab ka rasket seisu ja suudab teha võistlusi taskukohase hinnaga.
300eeki osalemine ja mõni küsib 1500eeki. (tule taevas appi)
See näitab vist seda kui palju ühel või teisel on liisinguid kaelas,aga vb hoopis mõnda kaalu vaja juurde.

igatahes tublid mehed tartus!
07.04.2009 at 15:46
Marko L
 
Split: Osavõtutasude arutlus TartuDrag teemast ära
Äkki on ka vahe selles et üks on EMV ?


____________________________
Ford Mustang Club Estonia
66" Ford F600
96" Camaro Z28
07.04.2009 at 16:37
prr
 
Split: Osavõtutasude arutlus TartuDrag teemast ära
Speedesti nimel võin öelda, et meie tahaksime teha klasside võitjatele ikka rahalisi auhindu. Selleaastane sponsorite seis on sant, kui mitte öelda, et olematu.
Siit tuleb ka erinevus osavõtumaksus.

____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud
07.04.2009 at 17:25
SeppSepp
Split: Osavõtutasude arutlus TartuDrag teemast ära
quote:
Marko L: Äkki on ka vahe selles et üks on EMV ?


Ja sellest tuleb kohe vahe ühe osaleja pealt 1200eeki? Osalejal on vahe selles v ? Ma ei ütleks,et kui ma sõidan emv etappi,et siis ma saan parema aja või kõvema adreka kui mõnel emv välisel etapil väiksema stardiraha eest sõites.
Rohkem huvitab mind kuidas saab viia enda kulud minimaalseks ja samas ka jätkata võistlemist.
Kahju kuulda lihtsalt teistelt "ma ei sõida enam,paha seis ja osalemine nii kallis" lõpuks 3 ratast stardis,siis ei viitsi ise ka enam sõita.
Mida siis see emv kolmas koht annab hooaja lõpuks kui tead,et tegelikult jäid viimaseks.

Eriti äge on tartu dragi juures see, mida ei ole siiani vist keegi teinud,et esikoha vennad saavad tasuta osaleda.
07.04.2009 at 17:31 1 edit. Last edited 07.04.2009 at 17:45 by SeppSepp
Marko L
 
Split: Osavõtutasude arutlus TartuDrag teemast ära
Kui küsimus on rahas siis on veel odavam ju osaleda - Streetrace.org Season Opening üritusel?
Nagu ma aru saan siis olete Teie ka võistleja?
Pigem oleksin õnnelik, et kaalud osteti ja keegi enam petta kaaluga ei saa.
Kuskilt peab see raha ka tulema mille eest need asjad kinni maksti mis EMVl väljas on.

Point on siiski selles, et iga inimene leiab omale vastava ürituse.
Kui Te peate selleks Tartu dragi siis tore on, kuid EMV võistlusi pole mõtet maha teha.
Korra tuleks mõelda ja küll siis aru saaks kuhu see raha läheb.

Ps - EMV sarjas saab ka võistluse tasuta.

____________________________
Ford Mustang Club Estonia
66" Ford F600
96" Camaro Z28
07.04.2009 at 19:32 1 edit. Last edited 07.04.2009 at 19:32 by Marko L
Pierre
Split: Osavõtutasude arutlus TartuDrag teemast ära
quote:
Marko L: Kui küsimus on rahas siis on veel odavam ju osaleda - Streetrace.org Season Opening üritusel?


quote:
streetrace.org season opening 2009
...
4.2 Eelregistreerimist ei toimu
4.5 Osalemistasu võistluspäeval kohapeal on 250.-
4.6 Osalemistasu maksmine toimub kohapeal sularahas.
4.7 Osalemistasu sisaldab võistleja ja võistlussõiduki pääsu võistluspaika.
...

Oluliselt odavam ei tule.
streetrace.org üritus on kah mingitsorti võistlus seeaasta....
07.04.2009 at 23:23
SeppSepp
Split: Osavõtutasude arutlus TartuDrag teemast ära
quote:
Marko L: Kui küsimus on rahas siis on veel odavam ju osaleda - Streetrace.org Season Opening üritusel?
Nagu ma aru saan siis olete Teie ka võistleja?
Ps - EMV sarjas saab ka võistluse tasuta.

streetrace.org üritusele ei lasta 2 rattalisi peale kuna puudub kiirabi ja tuletõrje.

Hea on muidugi see,et ringrajal ei tõusnud stardiraha.. kui ma ei eksi,siis krossis ja rahvarallis ka mitte.
Ainult kiirendusel viskas tonni otsa. :D
17.04.2009 at 11:25
aivoha
 
Split: Osavõtutasude arutlus TartuDrag teemast ära
quote:
SeppSepp:
quote:
Marko L: Kui küsimus on rahas siis on veel odavam ju osaleda - Streetrace.org Season Opening üritusel?
Nagu ma aru saan siis olete Teie ka võistleja?
Ps - EMV sarjas saab ka võistluse tasuta.

streetrace.org üritusele ei lasta 2 rattalisi peale kuna puudub kiirabi ja tuletõrje.

Hea on muidugi see,et ringrajal ei tõusnud stardiraha.. kui ma ei eksi,siis krossis ja rahvarallis ka mitte.
Ainult kiirendusel viskas tonni otsa. :D


Huvitav kuidas streetrace.org üritust korraldada saab kui pole ei kiirabit ega tuletõrjet?

Kiirenduses viskas jah 1000 osalemistasu otsa ilmselt ainukesena, aga kui palju teistel aladel osalemistasu on?
Kas BMWCup, Ralli jne. on odavamad?
Ei saa su rahuloematust kiunust aru.
17.04.2009 at 12:47
anryo
Split: Osavõtutasude arutlus TartuDrag teemast ära
quote:
SeppSepp:
Aga kiirendusel osalemine ei ole ju kohustuslik - sa võid minna ju rahvarallit sõitma?


____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
17.04.2009 at 13:24
SeppSepp
Split: Osavõtutasude arutlus TartuDrag teemast ära
quote:
anryo:
quote:
SeppSepp:
Aga kiirendusel osalemine ei ole ju kohustuslik - sa võid minna ju rahvarallit sõitma?

Ei tasu nüüd arutlemise teema peale ka nii leili minna.. saan aru,et Sulle see teema ei meeldi.
Lihtsalt võiks mõelda kuidas ala populaarsemaks teha, mitte seda kuidas suretada välja ala eestis.

Samas on see muidugi väga tore kui alaliit annab nii häid soovitusi,et ära kiirenda ja tee midagi muud hoopis.
Selle peale tuleb kindlasti palju uusi inimesi peale.
17.04.2009 at 13:30 1 edit. Last edited 17.04.2009 at 13:37 by SeppSepp
Peeter82
 
Split: Osavõtutasude arutlus TartuDrag teemast ära
Aga kes sa Sepp sihuke oled siis ja mis masinaga peale tulla plaanid?
Sorry, aga aeg-ajalt tundub, et virisevad need, kes iial ise midagi ei tee.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
17.04.2009 at 14:42 1 edit. Last edited 17.04.2009 at 14:42 by Peeter82
partel
  
Split: Osavõtutasude arutlus TartuDrag teemast ära
Nojah, NHRA just tõsteti Sportsman klasside (harrastajad) kõikvõimalikke makse, mitte ei alandatud neid "majanduskriisi" tõttu.

Algav etapp Atlantas (vt. "Super" klasse):
http://www.nhra.com/events/entrylist06.aspx

Ehk hinnatõusust hoolimata mõni ikka osaleb ka.

Osavõtutasu on ikkagi tilk meres, selle üle nurisejatelt tahan alati küsida, et kas pidurite korrashoiu jaoks ikka raha on? Samuti, olles näinud erinevate kodanike muud rahakasutamist, ei saa nurinat kuigi tõsiselt võtta, pigem prioriteetides-planeerimises küsimus.

Eelmine aasta poleks näiteks mul midagi selle vastu olnud, kui võistlejaid oleks poole vähem olnud - rohkem sõita saanud. Tuleb ikkagi arvestada, et alla 11 sek asju tuleb seadistada ka, mitte et lööd gaasi põhja ja kõik.


____________________________
_
17.04.2009 at 14:44
anryo
Split: Osavõtutasude arutlus TartuDrag teemast ära
quote:
SeppSepp:Samas on see muidugi väga tore kui alaliit annab nii häid soovitusi,et ära kiirenda ja tee midagi muud hoopis. Selle peale tuleb kindlasti palju uusi inimesi peale.
Eks alaliit vastab samal tasemel, nagu on esitatud küsimus. Sellel osavõtutasude teemal on jahutud juba NIIIIII palju, et võiks ometi aru saada, et ei ole vaja enam sel teemal sõna võtta.
Ütle mulle PÄRIS AUSALT kas kokku hoitud 4000.- krooni AASTAS, on sinu (või kellegi teise) jaoks tõesti nii suur motivaator, et tõesti see raha jääb puudu täielikust õndsusest? On ju välja pakutud variant, et kes soovib sellel aastal soodsamalt võistelda, saab esimesel etapi tasuda korraga 4-etapi osalustasuna vaid 4500.- eek.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
17.04.2009 at 14:53 2 edits. Last edited 17.04.2009 at 14:54 by anryo
Jesper
 
Split: Osavõtutasude arutlus TartuDrag teemast ära
Ma küll olen kiirenduskauge inimene, aga ma ei saa aru sellest kui kommenteerida misiganes hinda liiga kõrgeks, siis tambitakse pmst maa sisse, stiilis et "mis sa mömm ei jäksa 4k maksta vä"? Ma ei saa pihta milleks stressata, küsida ju ikka võib, ega see ei tähenda et kohe peab kas vastu vaidlema või parema hinna tegema. Aga kui küsijaid juba mitu koguneb, siis äkki on ikka tagasiside mõttes parem kui nad küsivad, mitte ei nukrutse kodus vaikselt? See ei ole muidugi kiirenduse spetsiifiline probleem, pigem ühiskonna oma laiemalt.

Mis puudutab pidureid, siis 4k eest saab juba näiteks mingid päris okeid klotsid piduritesse osta, hea ja lihtne on paukuda kui võidu sõites oma raha ei põleta ;)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
17.04.2009 at 15:59
SeppSepp
Split: Osavõtutasude arutlus TartuDrag teemast ära
quote:

Ütle mulle PÄRIS AUSALT kas kokku hoitud 4000.- krooni AASTAS, on sinu (või kellegi teise) jaoks tõesti nii suur motivaator, et tõesti see raha jääb puudu täielikust õndsusest? On ju välja pakutud variant, et kes soovib sellel aastal soodsamalt võistelda, saab esimesel etapi tasuda korraga 4-etapi osalustasuna vaid 4500.- eek.
Jah, see suur summa arvestades praegust seisu majanduses,nii mõnigi on jäänud töötuks,mõnel on toimunud väike juurdekasv peres + koondamine jne. variante palju ja sellistel juhtudel on see 4k päris arvestatav raha.
Selge on ju see,et tasuta ei saa midagi ja iga hobi maksab.
Aga osalejale ei ole ju kulu ainult stardiraha ja hooajapeale on vahe sees,et kas läheb osalemiseks 16.000 või 20.000eek
Hetkel ma tean kolme inimest E klassis kes just sellel põhjusel ei osale sellel hooajal,et stardiraha on liiga suur. Kui nüüd vaadata seda kui palju oli eelmine aasta osalejaid E klassis,siis on see 3 inimese kadumine protsentuaalselt peaagu 50% osalejatest.
Mõni on teinud otsuse,et sõita ainult rinkat kuna osalemistasu on sama, ainuke vahe on sellest,et kiirendusel sõidad kokku 1500eegu eest ehk 50 sekundit,aga rinkal selle raha eest kokku umbes 60minutit.
Midagi võiks mõelda välja ju,et E klass ei kaoks täitsa ära ja samasuguseks nagu on viimased aastad olnud F klass kus on ainult 3 osalejat.

See,et maksta kõik korraga ära on nii ja naa. Kes käivad rinkal ka,siis neile on see paras risk kuna rinkas on võimalused ratta mahakandmiseks väga suured. Ja kui peale esimest dragi sõita ratas rinkal ribadeks,siis ei saa edasi dragis ka osaleda. ja seda ettemakstud raha dragis ka ei tagastata (nii mulle vastati vähemalt kui küsisin selle kohta)

Partel. Kui Sa ei ole märganud,siis tsiklid hoiavad ammu dragis pidurite arvelt kokku,sellep ongi eest keeratud üks piduriketas maha koos supordiga :)
Mul ei oleks ka midagi selle vastu olnud kui võistlejaid oleks olnud vähem eelmisel aastal. Aga kindlasti ei meeldi mulle see kui E klassis on poole vähem võistlejaid.

Kes siin midagi vingumise kohta kirjutas,siis ma ei tõlgendaks seda nii.
Parem võiks võtta asja nii,et väga tore kui keegi tsiklimeestest käib siin ja toob ka osakese nende muredest Teile nähtavale.
Kas see variant oleks parem kui oleks võistlustel teadmatus.. kurat.. miks yhtegi tsiklit ei tulnud kohale,huvitav mis neile probleemiks on?!?!?!

Loodan,et keegi nüüd jälle närvi ei läinud ja suudab ka natuke laiemalt vaadata asja!


Kui mõnele on see 4k nii väike peenraha,siis ma võin anda lahkelt enda konto nri, vaataks kui palju neid ässasid on kes ei pea seda raha millegiks! :)

17.04.2009 at 16:42 2 edits. Last edited 17.04.2009 at 17:50 by SeppSepp
Steelrider
 
Split: Osavõtutasude arutlus TartuDrag teemast ära
Mina olen üks nendest, kes E- klassi rongilt maha astus. Peamiselt pere suurenemise tõttu, kuid hinnatõus oli heaks vasturohuks kiusatusele mõni etapp siiski kaasa teha.
17.04.2009 at 17:57
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Split: Osavõtutasude arutlus TartuDrag teemast ära  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.