register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Overdrive  
Poster Message
Taurus_93
Overdrive
Siin enne juttu olnud juba overdrive'st, ntx alla 55MPh(90 Kmh) ei tohi sisse lylitada??? Miks ei vöiks see ise öigel hetkel sisse minna? Tegu ju automaatkastiga... Minul alla 70 Kmh see sisse ei läe ja automanuaalis on kirjas, et normal driving is overdrive? Ainult mootoriga pidurdamiseks vaja D peale lykata... Kas siis vöib seda innas kasutada vöi mitte???
19.05.2002 at 09:46
mrtn
Overdrive
keegi ei keela sul O/D kasutada. seda ei soovitata ainult sellepärast, et linnasõidul ei kasuta sa sellist kiirust reeglina ja edasitagasi pendeldav vahetus O/D-le on tarbetu kasti- ja mootoripatjade kulu. esiteks, iga vahetus eraldab soojust ja kulutab vahetuses osalevaid kompoente. teiseks: taurus veab vabalt juba 1200 pöörde pealt linnasõidul, siis ongi koguaeg O/D sees ja küünlad tahmased. kolmandaks (seotud esimesega): iga väikseim kiirendusvajadus vahetab koheselt madalamale käigule, kolmandaga seevastu kiirendab päris normaalselt ja koheselt. seda pisiasjade nimekirja võib veel jätkata, kokkuvõttes ongi välja kujunenud nii, et linnas D, alates 70 km/h O/D. pentsukuluvahet praktiliselt ei ole.
19.05.2002 at 10:01
Taurus_93
Overdrive
aga overdrive ei aktiveeru ju alla 70kmh vöi aktiveerub??
19.05.2002 at 11:14
BlueStang
 
Overdrive
Millest jutt? Mstngil on O/D kogu aeg peal. Soovi korral saab selle välja lülida - O/D off. Ehk siis linnasõiduks lülitataksegi see välja, et käiguvahetusi liiga tihti ei toimuks. Overdrive aga on muidu kogu aeg aktiveeritud ja ma pole küll täheldanud, et ta alles 70kmh peal mõikama hakkaks.

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
19.05.2002 at 11:21
Ragnar
Overdrive
Kasutan juhust väikeseks selgitamiseks. Ehk siis juba pikemat aega on yks suur küsimärk, millised automaatkastid nagu reaalselt üldse eksisteerivad...???

1) Kolmekäiguline ilma lukustuseta ?
2) Kolmekäiguline lukustusega ?
3) Neljakäiguline ilma lukustuseta ?
4) Neljakäiguline lukustusega ?
5) Kolmekäiguline kast koos overdrive'iga ?
6) Neljakäiguline kast koos overdrive'iga ?
7) Viiekäiguline automaatkast ?

Võiks lisada kastide tüübinumbrid ning ajastud, mil siis eelmainitud tootmises olid/on. Võib-olla ka lisaks veel mainida, millistel kiirustel ja/või pööretel vastav käik lülitub...
19.05.2002 at 11:33 Last edited 19.05.2002 at 11:36 by Ragnar
gets
Overdrive
Well, bonnevillel sai linnas vabalt od'ga kruisata. Ei vahetanud alla 85...90km/h OD peale mingi valemiga.
19.05.2002 at 11:43
mrtn
Overdrive
et keegi valesti aru ei saaks: OD ei ole mittemidagi muud kui alla 1:1 ülekandega käik, reeglina viimane. loomulikult saab OD-ga linnas kruisata, ja enamasti ta tõesti ei rakendu, kui linnas kiirusepiirangutest kinni pidada. minu taurusel lülitas kas OD-le, elik 4.-le kohe kui kiirus stabiliseerus üle 45 km/h
19.05.2002 at 12:08
capricorn
 
Overdrive
siin ka jube segane jutt, mina pole ikka aru veel saanud mis se o/d siis on ja millal seda kasutatakse, pealegi kumb se o/d veel on siin pildi peal, või tähendab see Automatic Overdirve seda, et ta ise läheb sisse, kui nii siis küsiks mis vahe nendel D-del on mis seal on??? aidake mees hädast välja ja tehke korralikult selgeks


____________________________
ex. Buick owner
Buick rocks
08.11.2003 at 23:50 Last edited 08.11.2003 at 23:54 by capricorn
mrtn
Overdrive
O/D on see O ringi sees. loe kogu jutt uuesti läbi ja saad aru, misasi on O/D, kui ei saa, siis ei hakkagi saama.
09.11.2003 at 05:03
vvt
  
Overdrive
See D peal sõitmine ei anna absoluutselt mingit efekti, vähemalt siiani pole keegi vastupidist tõestada suutnud. D pole mitte linnasõiduks vaid reeglina raske koorma või haagise veol selle kaitseks, et OD clutchi sisse mitte kärsatada. Kolmekäigulist OD-ga kasti pole olemas. 3 ja 4-käigulisi on aga nii lukustuvaid (lock-up) kui ka mittelukustuvaid (non-lock-up). Viimane on siiski vähe levinud ja peamiselt vanematel autodel. Lock-upi toimet tavainimene praktiliselt ei tunne, pealegi on kodumaistel ärakäunutatud autodel need lock-upi katted ära kulunud ja asi õieti ei toimi. Siinsed hüdromuhve remontivad kuliibinid neid parandada ei suuda ega oska.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
09.11.2003 at 10:12
capricorn
 
Overdrive
quote:
mrtn: O/D on see O ringi sees. loe kogu jutt uuesti läbi ja saad aru, misasi on O/D, kui ei saa, siis ei hakkagi saama.
ringi sees ei ole o vaid d

____________________________
ex. Buick owner
Buick rocks
09.11.2003 at 16:30
altraditional
Overdrive
quote:
Kolmekäigulist OD-ga kasti pole olemas. 3 ja 4-käigulisi on aga nii lukustuvaid (lock-up) kui ka mittelukustuvaid (non-lock-up).
Õige jutt, väike 'aga' võib olla selles, et kuna 4-käigulised on uuema aja leiutised (kas mitte 80dad), siis võiks arvata, et neil on ehk ka lock-up kõigil olemas.
quote:
Lock-upi toimet tavainimene praktiliselt ei tunne
ei tea üldistada, aga minul on küll hästi tunda, kui jälgida, kui lock-up sisse lülitub. Pöörded langevad nii u.400-500rpm, ja sellest tulenevalt jääb sõit ka vaiksemaks. See juhtub u. 37-38 mph.
09.11.2003 at 17:30
BlueStang
 
Overdrive
quote:
capricorn:
quote:
mrtn: O/D on see O ringi sees. loe kogu jutt uuesti läbi ja saad aru, misasi on O/D, kui ei saa, siis ei hakkagi saama.
ringi sees ei ole o vaid d

Pealegi ei ole see ring vaid O:D


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
10.11.2003 at 11:23
BlueStang
 
Overdrive
Aga, et maakeeli selgeks teha, siis Overdrive on ikka kõrgem käik, mida peamiselt maantesõidul kasutada, et kütusekulu väiksem oleks.

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
10.11.2003 at 11:25
ylovoitka
Overdrive
Ma arvasin ka alguses, et OD on tegelikult lihtsalt ringi sees olev väike D, aga näed, ei ole. hoopis OD on :D
10.11.2003 at 11:26
bels
Overdrive
Oldsi owner's manual ütleb ringis D kohta nii:
'Overdrive range is the overdrive gear range positsion, used for most normal driving. This position lets the transaxle choose the appropriate gear for load and driving conditions. Also, the transaxle is designed to shift into overdrive when the car reaches a steady cruising speed of about 40 mph (65 km/h) or faster.'
Ilma ringita D soovitatakse kasutada mägistel teede või järelkäru vedades.


____________________________
Ford Explorer
10.11.2003 at 11:43
vvt
  
Overdrive
Minumeelest oli D kasutamise point selles, et OD peal ei toimu käiguga pidurdamist, mis aga D peal toimub. Seepärast on D kasutusel nt mägedes

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
10.11.2003 at 11:56
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Overdrive  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.