Poster |
Message |
LaSa Moderator |
Pontiac siis kah kinni.
Nüüd on siis ka Pontiac minevikku kuuluv bränd
Uudisnupp |
28.04.2009 at 10:51 |
|
Madman |
Pontiac siis kah kinni.
Et mitu % nüüd Pontiac'de hinnad päevas tõusma hakkavad?
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
28.04.2009 at 10:54 |
|
fire83 |
Pontiac siis kah kinni.
Pole hetkel aega ka otsida aga kui Hummer, Saab (ja Saturn?) müüakse maha, siis Pontiac lihtsalt lõpetatakse ära?
RIP
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
28.04.2009 at 11:45 |
1 edit. Last edited 28.04.2009 at 11:45 by fire83
|
jass |
Pontiac siis kah kinni.
Pontiaci pidi fiat ära ostma. |
28.04.2009 at 11:49 |
|
askeldaja |
Pontiac siis kah kinni.
Peale 2002 Trans Ami lõppu tekkis juba väga kehv aimdus. Nüüd siis on asjaga ühel pool.
Küllap aja jooksul sõidetakse autosid läbi/vähemaks, helgemad isendid säilitavad ikkagi mingisugust hinda.
Tegelikkus paistab elu käigus, kas ja millal see mark riiulilt välja jälle võetakse.
Pisut hirmutav on fantaseerida, kuidas mõnda marki hakatakse ühel hetkel näiteks kuskil riisipõllul kokku vorpima.
Mul on vist väga rikutud fantaasia.
|
28.04.2009 at 11:52 |
1 edit. Last edited 28.04.2009 at 11:53 by askeldaja
|
fire83 |
Pontiac siis kah kinni.
Not funny
Chevy, Cadillac, GMC ja Buick jäävad siis. GMC pääses üle noatera, Buick on populaarne Hiinas.
GM nägi 20 aastat vaeva ka, et Pontiaci märki p****e keerata, teadvustades alguses tervele põlvkonnale, et see on chevy kloon, siis tapsid Firebirdi ja tõid Azteki. Good job losers!
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
28.04.2009 at 11:55 |
|
kps |
Pontiac siis kah kinni.
quote: jass: Pontiaci pidi fiat ära ostma.
Selles valguses ma rohkem Fiat GTO'st ei unista.
____________________________
Worst signature ever! |
28.04.2009 at 11:56 |
|
fire83 |
Pontiac siis kah kinni.
quote: kps: quote: jass: Pontiaci pidi fiat ära ostma.
Selles valguses ma rohkem Fiat GTO'st ei unista.
Inimene tegi lihtsalt nalja. Aga tegelt naljatuju ei ole üldse.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
28.04.2009 at 12:01 |
|
Madman |
Pontiac siis kah kinni.
Fiat pidi ikka Chrysler'st mingi % ära ostma mitte Pontiaci.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
28.04.2009 at 12:01 |
|
tfr |
Pontiac siis kah kinni.
quote: fire83: Pole hetkel aega ka otsida aga kui Hummer, Saab (ja Saturn?) müüakse maha, siis Pontiac lihtsalt lõpetatakse ära?
Hummeri, Saabi ja Saturni kohta on öeldud, et nende kohta võetakse otsus vastu selle aasta jooksul. Kui "lahti saadakse", siis ma isiklikult usun, et Saturn pannakse kindlasti kinni, Saab müüakse üsna kindlasti maha (on ta ju ka kunagi üles ostetud, mitte omas majas välja töötatud bränd) ja Hummer on siuke ihan fifty-sixty.
Kuigi Saturni kinnipanek, millest palju räägitud on, on minuarust idiootsus kuubis, see viimaste aastate suund, kus Opeli mudelivalik lihtsalt USA jaoks Saturniks bränditi, on imho väga hästi töötanud - R&D-kulud on olematud, samas jänkid rõõmustavad, et saavad Euroopa Auto.
Aga Pontiacist - Newton ja teised võivad mulle kindlasti ajalooraamatuga piki pead anda ja parandada, aga Pontiac on ju eluaeg olnud selline "nišibränd" olnud, mis on lihtsalt "veidi tuunitud Chevysid" müünud. Ainsad erandid, mis meelde tulevad, on Fiero ja Aztek. |
28.04.2009 at 12:04 |
1 edit. Last edited 28.04.2009 at 12:07 by tfr
|
fire83 |
Pontiac siis kah kinni.
quote: tfr:Aga Pontiacist - Newton ja teised võivad mulle kindlasti ajalooraamatuga piki pead anda ja parandada, aga Pontiac on ju eluaeg olnud selline "nišibränd" olnud, mis on lihtsalt "veidi tuunitud Chevysid" müünud. Ainsad erandid, mis meelde tulevad, on Fiero ja Aztek.
Pontiac GTO ja esimesed TransAm-id olid tuunitud chevyd? 1920 aastatest ma ei hakka rääkimagi. USA-s on suur hulk rahvast, kes põhimõtteliselt Chevyt ei osta kunagi ja see on perekondlik traditsioon - nö isalt pojale (chevy peetakse entry level ostja margiks). Pontiac on ikkagi ajalooga auto ja ennem võinuks Saturn 3x lõpetatud saada.
Edit: See selleks. Viimastel aastatel oli Pontiac muutunud sisuliselt Holdeniks, enne seda jah Chevy mis vist sai alguse Pontiaci OHV mootorite asendamisega Chevy omaga.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
28.04.2009 at 12:18 |
3 edits. Last edited 28.04.2009 at 12:30 by fire83
|
fire83 |
Pontiac siis kah kinni.
2008 GM Vehicle Sales
Chevrolet 1,801,131
GMC 376,996
Pontiac 267,348
Saturn 188,004
Cadillac 161,159
Buick 137,197
Hummer 27,485
Saab 21,368
Total 2,980,688
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
28.04.2009 at 12:52 |
|
Astro SS |
Pontiac siis kah kinni.
quote: fire83: 2008 GM Vehicle Sales
Chevrolet 1,801,131
GMC 376,996
Pontiac 267,348
Saturn 188,004
Cadillac 161,159
Buick 137,197
Hummer 27,485
Saab 21,368
Total 2,980,688
Paistab ,et kõige paremini läheb margil nimega : Total ... , ilmselt Toyota Hiina kloon
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
28.04.2009 at 14:27 |
|
tfr |
Pontiac siis kah kinni.
quote: fire83:Pontiac GTO ja esimesed TransAm-id olid tuunitud chevyd?
Sisuliselt ju ikkagi olid - TransAm oli Firebirdi tippversioon, mis oli Camaro sõsarmudel. GTO oli lihtsalt üks A-body teisenditest.
Meie fännidena võime verist sappi pritsida, aga praegusel ajal ei tasu lihtsalt GM-il üleval hoida brändi, mille praktiliselt kogu mudelivalik on ka teiste nende brändide all saadaval. Mõistlikum on kogu see marketingiraha kokku hoida ja firma päästmisse suunata. |
28.04.2009 at 14:37 |
|
LaSa Moderator |
Pontiac siis kah kinni.
Ma isiklikult ei saa näiteks GMC fenomenist üldse aru - see on asi, millepuhul oleks mõtet rääkida "teise märgiga" Chevyst. Ainus eelis vast Pontiaci ees on tõik, et nad pakuvad ka tarbesõidukeid?
Müüginumbreid vaadates peaks ju Buicki ja Caddy kohe kinni panema.. |
28.04.2009 at 16:18 |
|
mrtn |
Pontiac siis kah kinni.
quote: LaSa: Ma isiklikult ei saa näiteks GMC fenomenist üldse aru
truckerid on äärmiselt margitruud. |
28.04.2009 at 16:45 |
|
tfr |
Pontiac siis kah kinni.
quote: tfr: Kuigi Saturni kinnipanek, millest palju räägitud on, on minuarust idiootsus kuubis, see viimaste aastate suund, kus Opeli mudelivalik lihtsalt USA jaoks Saturniks bränditi, on imho väga hästi töötanud - R&D-kulud on olematud, samas jänkid rõõmustavad, et saavad Euroopa Auto.
Okei, see uudis veidi seletab.
Tundub, et p***e on ikka majas. |
28.04.2009 at 17:25 |
|
hunt |
Pontiac siis kah kinni.
Njah, mis aastal see maailmalõpp pidi tulema ?
... kui ma õieti mäletan, siis 2012 ?!
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
28.04.2009 at 17:44 |
|
askeldaja |
Pontiac siis kah kinni.
Täpselt! Enne jõuavad Viperi ka ära tappa. |
28.04.2009 at 17:55 |
|
tfr |
Pontiac siis kah kinni.
Veel üks uudis olukorrast, mida peale Pontiaci-tappu nüüd kiirelt päästa üritatakse. |
28.04.2009 at 18:03 |
|
tfr |
Pontiac siis kah kinni.
Ja samal ajal teises linna otsas - Chrysler reorganiseeritakse kolhoosiks |
28.04.2009 at 18:10 |
|
tõnisson |
Pontiac siis kah kinni.
quote: tfr: Ja samal ajal teises linna otsas - Chrysler reorganiseeritakse kolhoosiks
On, mis on aga die hard mopari fännid.. olid, on ja jäävad..
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
28.04.2009 at 18:17 |
|
Marx |
Pontiac siis kah kinni.
Tõesti kurb. Pontiac oli ka minu üks isiklike lemmikuid. Oli ka kurb näha äsja New Yorkis taksodena juba palju mazdasi ringi vuramas... Millest me üldse räägime. Samas kui vaadata mis toimub Detroidi linnapildis – tühjad pilvelõhkuvad, odavad kinnisvara hinnad. See on nagu laiba mõnitamine. Olgem ausad – pidu on ammu läbi. Kahjuks.
____________________________
Lincoln Mark VIII |
28.04.2009 at 19:53 |
|
Gsinut |
Pontiac siis kah kinni.
Saturniga kah ühel pool. Iseenesest ei näe ma sellel küll mõtet, sest nii ehk naa oli nende plaan Opelid Saturni märgi all USA-sse viia. Ostja kes võtab Opeli, võiks ju iseenesest selle pealekauba saada, nii oleks turg suurem. Iseenesest on Saturni bränd USA-s üsna lörtsitud ja selle ülestöötamine Opelitega (olgu nende uued mudelid nii head kui tahes) praeguses seisus tundub üsna keeruline. Seda enam, et USA kodubrändide hinnad on seal ikka vastikult madalad ja ega see Opelil põhinev Saturn nii odav ei tulekski. |
29.04.2009 at 11:30 |
|
Madman |
Pontiac siis kah kinni.
Obama kuulutab homme välja Chrysler'i pankroti.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
29.04.2009 at 21:25 |
|