register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Erkki OL dragster müüdud   1 2  
Poster Message
Erkki
  
Erkki OL dragster müüdud
Punase ja musta duell jätkub täie rauaga... :)

Tukiainen Jussi FHRA Tukiainen Jussi CHEVROLET CAMARO

vs

Kuriks Lauri FHRA Kuriks Lauri Pontiac Trans Am

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
09.05.2009 at 22:27
ervin
Erkki OL dragster müüdud
quote:
Erkki: Punase ja musta duell jätkub täie rauaga... :)

Tukiainen Jussi FHRA Tukiainen Jussi CHEVROLET CAMARO

vs

Kuriks Lauri FHRA Kuriks Lauri Pontiac Trans Am
müüdud?
09.05.2009 at 22:37
Erkki
  
Erkki OL dragster müüdud
Müüdud.

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
09.05.2009 at 22:52
partel
  
Erkki OL dragster müüdud
Eks muidugi selles mõttes kahju, et see hooaeg jääb 7 sek sõitmata, aga siiski oli müük üsna õige tegu.

Võistlemiseks on vaja lisaks rahale ja know-how'le ka aega sellega tegelemiseks. Muude projektide jms tõttu ajapuudusel krooniline hooldamatus ja alafinantseeritus ei saa ju hästi lõppeda. Kui pole võimalik korralikult asja teha, siis pole ju mõtet marki teha iseendale, tiimiliikmetele ja mõistagi sponsoritele. Aja ja rahaga ju parematki teha.

Korraliku tulemuse saavutamiseks tuleb ikka talvel 24/7 asjaga tegeleda, mitte nädal enne ämblikuvõrgud maha pühkida. Hooaeg võidetakse või kaotatakse enne selle algust.

Ostja "Tuksa" on ka Eestis võistelnud ja kogu kambas on ju nii mõnigi tuttav nägu ja auto.

http://www.redblackracing.com/red_black_racing_team.htm

Kuuldavasti oli algselt plaan Super Pro'd sõita (7.00-11.99 sek bracket, jah, bracket ei tähenda tingimata 15 sek aega), aga siis nagu näha OL minna.

Minu jaoks on küsimärk E85 peale üleminek, aga loodame parimat, näis, kuidas hakkama saavad.

Igatahes oli tegemist tohutu kogemusega ja Eestis pioneeri mängimisega, mistõttu pidi pidevalt ööd-päevad netist ja tellitud raamatutest asju uurima, kuna Eestis polnud ju kellegi käest küsida, ega teha lasta. 4-link tagasild ja üldse vedrustuse seadistamine, mehaaniline pritsung, metanool jne. Vähemalt on selge, ei ole nii, et valad kütust paaki ja sõidad. Auto valmimisega õige töö alles algab, nagu ka rahakulu. Ja Eestisse müügi puhul oleks ka mina pidanud "hinna sees olema". :)

Aga müügi mõte oli ju ikkagi uue OL auto paremini tegemine, ajakava peale pole küll jõudnud mõeldagi...

Eks siis näis, kuidas Soomes OL hooaeg läheb.


____________________________
_
10.05.2009 at 09:06
jürgen
 
Erkki OL dragster müüdud
Ehk on Teie tiim järgmine aasta tagasi uue ja parema autoga. ;) Ja sellel aastal võiksite lihtsalt lõbu pärast mõnel üritusel osaleda, olgu siis chevellega või siis 1 gen. camaroga või siis mõne muu autoga, sest teie katuse all on neid autosid ju küll. :D. Vähemalt saaks ilusaid autosid vaadata.

Edu.
10.05.2009 at 10:26
partel
  
Erkki OL dragster müüdud
Punase puhul tuleb ikkagi arvestada, et tegemist on mehaanilise pritsega, 4-link vedrustuse, double adjustable amortide jne ehk peab natuke asja ka oskama, muidu võib esimene sõit kesta 60 jalga vms ja olla ühtlasi ka viimane sõit.

Mul pole õrna aimugi, kes seda seadistama hakkab, aga lihtsalt näide ühe teise põhjanaabri kommentaarist, kui ma kuulisin, et plaanis on metanool -> E85 ja mainisin, et siis tuleb ju kõik düüsid välja vahetada.

"Nääh, ei pea seal midagi muutma!" :uhoh


____________________________
_
11.05.2009 at 09:51
IceUul
 
Erkki OL dragster müüdud
Veidi OT, aga ikkagi väga kõvad masinad said teil (erkki ja lauri) valmis tehtud, sellised mis Eesti oludes suudavad madalat 8-s sõita ja autode ehitus kvaliteet on ka väga hea.
Eks siis paistab, kuidas Soomes minema hakkab neil.
11.05.2009 at 10:02
jeff01
  
Erkki OL dragster müüdud
Tundub mullegi, et soomlaste masinatel on rohkem kaablitrippide hooleks jäetud kui erkki või lauri autol, mille ehituskvaliteet on tasemel.
Kui punane soomes kiirem on, kas siis on tegu vaid parema rajaga? :)

____________________________
www.facebook.com/whlsup
13.05.2009 at 18:46
taaniel
Erkki OL dragster müüdud
Mis võiks olla metanool -> E85 põhjenduseks?
13.05.2009 at 20:53
partel
  
Erkki OL dragster müüdud
Soome OL's on blown metanool combo keelatud. See keeld on IMHO oma aja ära elanud, spekuleerin nüüd, et point oli omal ajal vältida Pro Modi mootorite kasutamist, kui oldi aeglasemad.

Tänapäeval saab 7.50 indeksi lõhki ka vabalthingavana, mis on ka parim combo stabiilsuse tõttu.

Ja tuleb ka arvestada, et OL ei ole Soomes tippklass, nagu meil, vaid hüppelauaks tänavaklassidest Pro Mod'i. Kiirema sõidu huvilistele on ka teisi klasse nagu Pro Mod, Comp Eliminator, Super Pro, Pro Stock jne.

Nagu ma ütlesin, mul pole õrna aimugi, kes "kruvisid keerab". Mina eriti ei kahtle, et minu korral laoks 7 sek hommikust õhtuni.

P.S. Lauri auto on ex Jari Sokura auto, mitte Eestis ehitatud. Aga eelmine aasta võitis ju siin meistritiitli.


____________________________
_
13.05.2009 at 22:37
sam
  
Erkki OL dragster müüdud
ilmselt see kes vabalthingavana 7.5 lõhki suudab sõita sõidab Pro Stocki :)

kas soomlastel keelatud ainult metanool/blower combo või alko/blower? e85 pole küll õige asi metanooli asenduseks.

must vs punane soomes. arvan et kiirem on see kellel on profimad mehed tiimis.
14.05.2009 at 08:53
ervin
Erkki OL dragster müüdud
loodame, et düüsimehi kiired jalad päästma ei pea hakkama :D
14.05.2009 at 09:48
otipoiss
Erkki OL dragster müüdud
Kui suur saladuskate sellel on, mis Camarot asendama hakkab kunagi?
14.05.2009 at 22:04
Fog
 
Erkki OL dragster müüdud
quote:
otipoiss: Kui suur saladuskate sellel on, mis Camarot asendama hakkab kunagi?
Nagu registreerimise lehelt näha, on Erkki stardis oma 3-gen katuseta camarossiga. Mis järgnevad hooajad toovad, seda ei tea ilmselt keegi.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
14.05.2009 at 22:20
partel
  
Erkki OL dragster müüdud
Nojah, punase põhihäda oli see, et 2004 sügisel sai teadmatusest alustatud valest kohast, nimelt stock kerest, mistõttu ei mahtunud suuremad rehvid kui 32x16. Samuti oli see mild steel raam, mille indeks on 7.50 sek. Ehk sein oli ees.

Samuti ka muud komponendid olid eelmise hooaja lõpuks üsna max'i peal. Väike blower, nõrk süüde piirasid võimsust, kuigi plokki hinnatakse a la 2000 hj peale.

Mõttekam oli teadagi maha müüa "võtmed ees" ja alustada puhtalt lehelt koos tohutu kogemusega. 2004.a. ei teadnud praegusega võrreldes midagi...

Tuleb ka arvestada, et auto ehitamine on "pisiasi", sellega võistlemine on hoopis midagi muud. Tiim, infrastruktuur nagu töökoda, transpordivahendid. Varumootor, kastid jne jne. Sponsorid ja meediasuhted.

Ehk päris korralik ettevõtmine...


____________________________
_
14.05.2009 at 23:19
R.Ott
 
Erkki OL dragster müüdud
On see endine Ingermanni Camaro kere?

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
15.05.2009 at 00:54
prr
 
Erkki OL dragster müüdud
quote:
R.Ott: On see endine Ingermanni Camaro kere?
positive

____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud
15.05.2009 at 01:06
partel
  
Erkki OL dragster müüdud
Nojah, nägu peab ju näitama ja pealtvaataja ei oska ju olla, ehk loopisime midagi kokku, ühest gaaraazhinurgast kere, teisest käigukast, kolmandast radikas. Eedu laenas lahkesti mootorit jne (see oli viimati ju deforsseeritud 10 sek sõitmiseks, hea kui 700 hj on). Kriitiliseks muidugi läks, kuna "postikana" oli süüteboksi ära kaotanud. Põhitöö oligi igasugused elektritööd, sekka ka kütusesüsteemivoolikud.

Eile (neljap) õhtul sai tõstuki peal ka avapaugud tehtud, käigud tundusid töötavat.

Igatahes konkurentidel pole midagi karta, pigem saavad suutäie naerda. Tuleme lihtsalt ilma boosti ja poole gaasiga osa võtma. Kui finishisse jõuab, võib eesmärgid täidetuks lugeda.


____________________________
_
15.05.2009 at 09:39
partel
  
Erkki OL dragster müüdud
Hehe, õppesõitudeks on ka abirattad installeeritud: :)

http://www.urheilukuvat.net/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=55810

____________________________
_
08.06.2009 at 11:18
TCOFF
Erkki OL dragster müüdud
Huvi pärast, et millist aega näitas?
10.06.2009 at 21:02
Fog
 
Erkki OL dragster müüdud
quote:
TCOFF: Huvi pärast, et millist aega näitas?
OL565 Jussi Tukiainen 9,090 236,35 km/h



____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
10.06.2009 at 21:16
_siim_
Erkki OL dragster müüdud
heh...
10.06.2009 at 22:48
tõnisson
 
Erkki OL dragster müüdud
Vara veel aegu oodata.

____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44
10.06.2009 at 23:09
Fog
 
Erkki OL dragster müüdud
Huvitav, kas selle kuulutuse taga on Tukiainen...

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
26.07.2009 at 20:44
partel
  
Erkki OL dragster müüdud
"askut" tagurpidi on "tuksa"

____________________________
_
26.07.2009 at 21:33
tqhq.ee foorum : Autod : Erkki OL dragster müüdud   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.