Poster |
Message |
mehaanik666 |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
quote: chevymees: tulemus on selline: 580,3 rwhp ja 726,4 nm
Selline küsimus, et miks selle tabeli järgi on umbes 460 rwhp mtte 580 rwhp ja 680 nm 726nm asemel
EDIT by Newton: asjaosaliste soovil sai veel asju ringi tõstetud, sry tekkinud segaduse pärast. Siia teemasse on jätkuvalt oodatud kogemused nendelt, kes on Maksimi juures dünomas käinud. |
13.02.2008 at 23:10 |
1 edit. Last edited 16.02.2008 at 10:37 by newton (Moderator)
|
Fredy.ee |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
Kuna sa ajad HP ja LB.FT. segamini.- Graafikul on pöördemoment lb.ft (Katkendlik joon) All keskel rohelisel taustal on tegelik pöördemoment NM, Võimsus on pidev joon, üleval vasakul kastis on tegelik võimsus HP.
____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.instagram.com/fredysworks/
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland |
14.02.2008 at 09:19 |
2 edits. Last edited 14.02.2008 at 09:30 by Fredy.ee
|
partel |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
Aga jällegi tuletan meelde, et dünotulemuse absoluutnumbrid on pohui. Iga düno näitab eri numbreid, mis sõltuvad ka korrektsioonifaktori metoodikast (õhurõhk, -temp, -niiskus).
Düno on töövahend, mille point on erinevate seadete tulemuse muutus. Rattadüno selles mõttes kehva, et seal on nii palju teisi muutujaid. Kui dünosse minna, siis tuleb kaasa võtta võimalikult palju juppe, aga kõne all olevate mootorite puhul erinevaid plokikaasi proovida on juba suht ajamahukas.
Ja ei tule tuunida max hp peale, kuna käiguvahetusel kukub see tühja kohta ja ei lähe edasi. Tähtis on tööpiirkonna keskmine moment ja võimsus. Näiteks Pro Stocki max moment oli mõni aeg tagasi 8100 rpm, max hp 9500, redline 10100. Kui käiguvahetusel läks kogemata 10200 kaks korda, siis klapivedrud olid kutud.
____________________________
_ |
14.02.2008 at 12:06 |
|
antennimees |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
quote: chevymees: Kuna sa ajad HP ja LB.FT. segamini.- Graafikul on pöördemoment lb.ft (Katkendlik joon) All keskel rohelisel taustal on tegelik pöördemoment NM, Võimsus on pidev joon, üleval vasakul kastis on tegelik võimsus HP.
Aga ülemises paremas kastison kirjas, et 535,7 Nm. Ma küll kusagilt välja ei loe et need on LB.FT.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
14.02.2008 at 20:25 |
|
foke |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
quote: antennimees: quote: chevymees: Kuna sa ajad HP ja LB.FT. segamini.- Graafikul on pöördemoment lb.ft (Katkendlik joon) All keskel rohelisel taustal on tegelik pöördemoment NM, Võimsus on pidev joon, üleval vasakul kastis on tegelik võimsus HP.
Aga ülemises paremas kastison kirjas, et 535,7 Nm. Ma küll kusagilt välja ei loe et need on LB.FT.
isegi hästi ju, arvestades vaid 580 W võimsust |
15.02.2008 at 08:23 |
|
Fredy.ee |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
See et ühikud on valesti on Maksimi näpukas - Pilt on ainult selleks näha kuidas jooksevad jõu kõverad. Numbrid on õiged ja öeldud ja aga, ega, ot jne lähevad ainult Maksimi suunas tema maili või telefoni teel. Vähem möla, rohkem .....
____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.instagram.com/fredysworks/
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland |
15.02.2008 at 09:50 |
|
hunt |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
Mina ka numbrite õigsuses ei kahtle - juhul, kui Maksimi dynol on ''sama setting''. Fredy autol ju 2 -3 x rohkem boosti.
A vot selle settingu õigsuses kahtlen mina küll kõvasti. Ja ma ei ole kindlasti mitte ainus.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
15.02.2008 at 11:31 |
|
Fredy.ee |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
Hunt mis settingust jutt? Ma haige ja juhe koos ei saa kohe mõttest aru.
____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.instagram.com/fredysworks/
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland |
15.02.2008 at 11:40 |
|
partel |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
quote: antennimees:
Aga ülemises paremas kastison kirjas, et 535,7 Nm. Ma küll kusagilt välja ei loe et need on LB.FT.
Noh, selle peaks saama vabalthingavana ja rohkemgi veel.
____________________________
_ |
15.02.2008 at 12:30 |
|
hunt |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
quote: chevymees: Hunt mis settingust jutt? Ma haige ja juhe koos ei saa kohe mõttest aru.
Jutt sellest, et Masimi dyno väga paljude sealkäinute jaoks uskumatult suuri numbreid näitab.
Samamoodi ei lisa konkreetse dyno usaldusväärsust fakt, et mul kahe sealkäimise vahe oli +- 90 hp ?!?
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
15.02.2008 at 14:35 |
|
Olds |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
quote: hunt: quote: chevymees: Hunt mis settingust jutt? Ma haige ja juhe koos ei saa kohe mõttest aru.
Jutt sellest, et Masimi dyno väga paljude sealkäinute jaoks uskumatult suuri numbreid näitab.
Samamoodi ei lisa konkreetse dyno usaldusväärsust fakt, et mul kahe sealkäimise vahe oli +- 90 hp ?!?
Maksimi dyno kohta olen ma ennemgi kuulnud, et vahed on kosmilised...
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
15.02.2008 at 14:45 |
|
M.J |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
OT:
Ma katsun kevadel/suve alguses ka seal ära käia, siis võibolla saab mingi järelduse teha, sest mul on momendikõver (mootori mitte tagaratta oma) olemas ja siis saaks võrrelda Maksimi stendiga. Kuigi jah lisanduvad käimakast, sild jne mis omakorda toovad segadust majja.
Kuid küsimus autoomanikule kas tegemist on võimsusega tagaratastest või mingi koefitsienduga juba läbi korrutatud ja eeldatava mootori võimsus. Kirjutasid küll rwhp aga lihtsalt küsin üle.
Ja mehed teete mul meele igatahes tusaseks sest siis kui oma tegevusi C klassi ja keskmisest võimsama suvesõiduki poole pöörasin siis olid C-klassi tulemused ikka kõvasti viletsamad kui nüüd. Nüüd jään vist ilmselt pealtvaatajaks sest teerulliga ju 11 sekundisse ei sõida ning minu laeks jääb vist 12+ |
15.02.2008 at 15:56 |
|
Raceboy |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
Maksimi düno peaks suht täpselt näitama, sest täiesti stock Cupra FR-i ja BMW 740 puhul olid tuttava kinnitusel võimsused tehaseandmetega võrreldes 5% piiresse jäänud, ehk siis mõõteviga pmst.
____________________________
www.vems.ee |
15.02.2008 at 23:58 |
1 edit. Last edited 15.02.2008 at 23:59 by Raceboy
|
peep Moderator |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
Ma arvan, et seal pigem probleem selles, et vist ainult üks inimene teab, kuidas seda stendi kasutada ja kui tema kohal pole,siis tuleb neid numbreid nagu jumal juhatab ja graafikut ei suudeta üldse välja lasta. Vähemalt nii oli, kui ma ise seal käisin. |
16.02.2008 at 08:21 |
1 edit. Last edited 16.02.2008 at 08:21 by peep (Moderator)
|
Fredy.ee |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
M.J - jah tegu on tagaratta näitajatega.
Tom plaanib oma Kollase Z06-ga lähiajal Maksimi külastada siis saab täpselt teada kui palju ja mis suunas stend puusse paneb kuna usas on ju paljud oma stock Z-e dynotanud siis on hea võrdlus olemas. Samas hea et meil üldse selline võimalus siin olemas on.
____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.instagram.com/fredysworks/
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland |
16.02.2008 at 13:58 |
1 edit. Last edited 16.02.2008 at 14:00 by Fredy.ee
|
SRT10 |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
Mina täna käisin Maksimmi dünos....
Pane see pink midagi puusse.Ma olen vahetanud õhuvõtu ja ülekande tagasillas.Ja tulemuseks saime 459,7 hp ja 667,4 Nm tagarattast.
Mootor on ju 505 hp ja 711 njuutonit tehasest.
Henessy kirjutas kodulehel et 40 hp tuleb rattasse juurde kui ülekanne vahetada kuna originaal on väga kiire ja kadu suur.
Mina käisin seal selleks et veenduda stoc auto numbrites ja kuu aja pärast võtan selle käigu uuesti ette.
____________________________
2 korda 2006 Viper |
11.03.2008 at 15:40 |
|
Astro SS |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
quote: SRT10: Mina täna käisin Maksimmi dünos....
Pane see pink midagi puusse.Ma olen vahetanud õhuvõtu ja ülekande tagasillas.Ja tulemuseks saime 459,7 hp ja 667,4 Nm tagarattast.
Mootor on ju 505 hp ja 711 njuutonit tehasest.
Henessy kirjutas kodulehel et 40 hp tuleb rattasse juurde kui ülekanne vahetada kuna originaal on väga kiire ja kadu suur.
Mina käisin seal selleks et veenduda stoc auto numbrites ja kuu aja pärast võtan selle käigu uuesti ette.
Peaülekande vahetus paraku hobuseid juurde ei anna
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
11.03.2008 at 16:54 |
|
SRT10 |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
To astro.
Ma ei kirjutanud et annab juurde-ega peaülekanne tagasillas ei käi mootori külge.
Mootorist jõuab rohkem hp-sid teekattesse ehk sildade ja kastide kadu on väiksem.
levinult on see 20 prossu mootori võimsusest.Pane aeglasem ülekanne ja asjal on jumet.
____________________________
2 korda 2006 Viper |
11.03.2008 at 18:41 |
|
Astro SS |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
Väidan ikkagi ,et ülekande vahetus ei vähenda kadusi ega tooda hobeseid
Tekitame olukorra kus ühele ja samale autole pannakse erinevad rehvid(sellega muutes peaülekannet, orig rehv 27'' ja ülekanne 3.73)
1. esimesel juhul kruvime alla 35'' rehvid --> reaalne ülekanne 2.89
2. teisel juhul kruvime alla 20'' rehvid ---> reaalne ülekanne 5.04
Nüüd küsimus: kummal juhul jõuab rohkem hobeseid tagarattasse?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
11.03.2008 at 19:10 |
1 edit. Last edited 11.03.2008 at 19:10 by Astro SS
|
Märt |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
rattasse jõuab võrdselt hobuseid.
Maha pannakse teisel juhul rohkem... ehk
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
11.03.2008 at 19:37 |
|
Astro SS |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
Hobuseid saab juurde ,kui kapoti alt paisab .....
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
11.03.2008 at 20:50 |
|
Jesper |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
Omamoodi õigus on mõlemil, kui defineerida auto võimsus = see mida veermikudüno näitab, siis mõjutab ülekanne suht palju, sest pidamine rullidel pole ideaalne ja korrektsioonivalemites tekkis ka mingi kamm, täpselt küll hetkel ei mäleta mis seal oli.
Mitte et see muutus autot kuidagi paremini edasi aitaks, selle pärast öeldaksegi, et düno on ikka abivahend häälestamiseks, mitte absoluutskaalaga mõõteriist.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
11.03.2008 at 22:57 |
1 edit. Last edited 11.03.2008 at 22:57 by Jesper
|
PlyVal64 |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
Jõuame jälle tagasi selle juurde, et mõõta saab vaid momenti, võimsust arvutatakse. Momenti saab suurendada ülekandearvu muutmsega, sellega vähenevad aga pöörded. Suurem moment tähendab suuremat läbilibisemist ja suuremat arvutusviga. Samamoodi ei tea keegi, palju maksimummomendil rattaid pidurdades sidur läbi libiseb. Kui jõulisem peaülekanne õigetpidi vähendab koormust sidurile (tekib lihtsalt kiiresti ), siis teistpidi asja väänates hakkab sidur palju varem läbi libisema, sest veorattad ei taha teps mitte rullikutel libisema hakata. Düno rullikud peavad vähegi mõõtetulemuseks teekattest kordi haarduvamad olema. Seega on kõik rattadünod väga umbmäärased riistapuud.
Ainus täppismõõteriist on mootoridüno. |
12.03.2008 at 00:58 |
|
vvt |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
quote: SRT10: To astro.
Ma ei kirjutanud et annab juurde-ega peaülekanne tagasillas ei käi mootori külge.
Mootorist jõuab rohkem hp-sid teekattesse ehk sildade ja kastide kadu on väiksem.
levinult on see 20 prossu mootori võimsusest.Pane aeglasem ülekanne ja asjal on jumet.
Kui selle teooria autor "unustab" dünoprogrammis ära muutmata nt peaülekande ülekandearvu või pöördeid ei mõõdeta, siis võib igasuguseid asju välja sealt "dünoda". Tegelikkuses ei sõltu võimsus ega kaod peaülekandest mitte üks gramm. Suureneb vaid teele kantav pöördemoment, mis vastavalt mehhaanika kuldreeglile (nii mitu korda kui võidame jõus, kaotame teepikkuses) õnnestub teele kanda vähem aega.
Kui nüüd mootori pöördeid mitte mõõta (mõõta rullide kiirust) või jätta peaülekande arv parandamata, siis läheb kogu graafik rööplükkesse. Jutt, et peaülekande vahetamisega kasvab võimsus, on selge jura, olgu selle autoriks kasvõi Lingenfelter ise. Tõsi, seda võib lugeda sedasi, et "peaülekande arvu suurendamine feels like +40 hp", aga võimsust see ei mõjuta.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
12.03.2008 at 13:02 |
|
madis |
SPLIT: Kogemused seoses Dynomax (Maksimi) dünoga
Rullidüno mõõdab rulli nurkkiirust ja ülejäänud on arvutuslik. |
12.03.2008 at 13:22 |
|