Poster |
Message |
xrs390 |
Nõu Escalade ostmisel...
Praegu on igasuguseid soodsa hinnaga autosid saadaval, ei tahaks üle maksta ja igaks juhuks küsin. Varem USA autot omanud pole. Üks mis silma hakkas selline, oskate nõu anda kas 280 000 on palju selle eest maksta?
Escalade, 6.0, 2005 reg., 135 000 km, automaat, elektrilised mäluga eesistmed, kroomveljed, sat nav, dvd mängija 2 ekraaniga istmete peatugedes, parkimisandurid. Kütusekulu on muidugi nii nagu ta on, aga sellega olen arvestanud.
Tänud ette! |
18.05.2009 at 15:59 |
|
mrtn |
Nõu Escalade ostmisel...
reeglina ei oma satnav mingit praktilist väärtust nendest autodes. kauple alla. |
18.05.2009 at 16:00 |
1 edit. Last edited 18.05.2009 at 16:00 by mrtn
|
DevilDeVille |
Nõu Escalade ostmisel...
hetkel on ostja turg ja kui sama aasta asju saab mikidemaalt sootuks väiksema läbisõidu juures alates 12 kilo USD, ei kannata antud isendist küll üle 200-220 tuhande maksta.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
18.05.2009 at 16:07 |
|
Olds |
Nõu Escalade ostmisel...
Kui soovid töökorras Escaladet, siis imeodava hinnaga on tuttaval korralik isend müüa. Inimene on konkreetset autot hooldanud minu juures ligi 4 aastat ning kõik vajaminevad osad on vahetatud originaalosade vastu.
Müügipõhjus on lihtne- raha on kiiresti vaja ja autopark on suur. Võime oma teeninduses sinu silme all ka diagnostika/ülevaatuse teostada, et saaksid olla kindel auto korrasolekust.
Link : http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/305/auto_php-id=606305-www_auto24_ee.html
PS. ka "soodushind" on veel omakorda kaubeldav!
Lisainfo : 56 921060
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
18.05.2009 at 16:56 |
|
karlakk |
Nõu Escalade ostmisel...
quote: DevilDeVille: hetkel on ostja turg ja kui sama aasta asju saab mikidemaalt sootuks väiksema läbisõidu juures alates 12 kilo USD, ei kannata antud isendist küll üle 200-220 tuhande maksta.
2005 a. oma sa vaevalt 12K USD saad.
____________________________
05 Saleen S281 3V #960
08 Ram 1500, HEMI Laramie
EX 06 Ram 1500 HEMI
EX Chevrolet Express 03
|
18.05.2009 at 19:22 |
|
DevilDeVille |
Nõu Escalade ostmisel...
quote: karlakk: quote: DevilDeVille: hetkel on ostja turg ja kui sama aasta asju saab mikidemaalt sootuks väiksema läbisõidu juures alates 12 kilo USD, ei kannata antud isendist küll üle 200-220 tuhande maksta.
2005 a. oma sa vaevalt 12K USD saad.
nu kõige lihtsam on monitoorida asja e-bay-st ja seal on alumine müügihind viimase kuu kohta 11995 USD. politseioksjonitelt saaks vast soodsamaltki.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
18.05.2009 at 19:50 |
|
xrs390 |
Nõu Escalade ostmisel...
Ebay oli hea mõte, vaatasin lõppenud oksjonid järgi ja mõni üksik oli tõesti kuskil 13000 USD, aga enamus korraliku lisavarustusega ikka 18000 USD kandis.
Mis võiks mõistlik hind olla, mida kaubelda?
@Olds
Tänud ja usun et korralik, aga oli plaan midagi teise põlvkonna lõpust hankida (2005-6) |
18.05.2009 at 20:04 |
|
DevilDeVille |
Nõu Escalade ostmisel...
quote: xrs390:
@Olds
Tänud ja usun et korralik, aga oli plaan midagi teise põlvkonna lõpust hankida (2005-6)
igal juhul on mõistlik oldsu pakutav ligi võtta, peale sinu ei tea seda aastaarvu keegi, tehniliselt/varustuselt sama ja viie aasta pärast pole ka vahet enam - siis loeb ikka masina enda olukord, mitte väljalaskeaasta. elik tuleb osta autot, mitte aastaarvu
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
18.05.2009 at 22:08 |
1 edit. Last edited 18.05.2009 at 22:09 by DevilDeVille
|
rescue |
Nõu Escalade ostmisel...
krt nati palju ikkagi linnamaasturi eest Oldsu pakutav tõesti tundub vähe parem |
18.05.2009 at 22:37 |
|
Rein000 |
Nõu Escalade ostmisel...
1 generatsioon ei tohiks linnamaastur olla. Seal peka neliku juhtimine veel nuppudega olema. 2 generatsioon on nii, nagu 1 omanik tellis, kas siis auto nelik või lülitatav. |
18.05.2009 at 22:55 |
|
Vanaisa Moderator |
Nõu Escalade ostmisel...
I generatsioon on kahjuks ainult rebadged Suburban. |
19.05.2009 at 08:14 |
|
tfr |
Nõu Escalade ostmisel...
quote: Vanaisa: I generatsioon on kahjuks ainult rebadged Suburban.
Pigem rebadged '92 Tahoe. |
19.05.2009 at 08:17 |
|
Vanaisa Moderator |
Nõu Escalade ostmisel...
Tegelikult hoopis GMC Yucon Denali
1st generation
First Generation Cadillac Escalade
Also called GMC Yukon
Chevrolet Tahoe
Production 1999-2000
Assembly Arlington, Texas, United States
Body style(s) 4-door SUV
Layout Front engine, four-wheel drive
Platform GM GMT400 platform
Engine(s) 5.7 L Vortec V8
Transmission(s) 4-speed automatic
Wheelbase 117.5 in (2985 mm)
Length 201.2 in (5110 mm)
Width 77.0 in (1956 mm)
Height 74.3 in (1887 mm)
Related Chevrolet Suburban
The introduction of the Lincoln Navigator in 1999 necessitated that General Motors be able to compete in the burgeoning American market for full-size luxury-type sport utility vehicles. This generation was only a five-seat SUV. The first Escalade was a largely unsuccessful endeavor from the start. Fearing the growing hegemony of the Lincoln Navigator, the Escalade was rushed through the design process to reach dealers quickly. Essentially little more than a badge-engineered GMC Yukon Denali, the SUV's aesthetics were similar and identical to the Denali and the final vehicle was smaller than the Navigator. The Escalade's wheels were borrowed from the Denali line, with the GMC logos on the center caps replaced with Cadillac's crest. The Escalade also used the same 5.7 L Vortec 5700 V8 at 255 hp (190 kW), which was greatly underpowered compared to the Navigator's 300 hp (220 kW) and 365 lb·ft (495 N·m) 5.4 Liter InTech V-8. All first-generation Escalades featured Autotrac selectable 4x4. |
19.05.2009 at 08:19 |
|
rescue |
Nõu Escalade ostmisel...
quote: Vanaisa: I generatsioon on kahjuks ainult rebadged Suburban.
kuna ka suburban maastikul pole millegagi silma jäänud siis järelikult võib need masinad ju ikkagi nimetada....
aga nuh kuidas kellelegi, masinat ei osta ju mina ja võimalik et ostuhuvilisel polegi linnast kaugemale asja
omal talveks vähe tagasihoidlikum riistapuu opel frontera aastast 98, nelivedu , lukud värgid särgid, talvisel ajal metsa marupalju asja ja siiani pole alt vedanud
sry teemas risustamise pärast tõusin voodist vale jalaga |
19.05.2009 at 08:23 |
|
Indrek_S |
Nõu Escalade ostmisel...
ah, Opel, Cadillac - Üks Daewoo kõik.
Mina jälle soovitan pideva 50/50 neliveoga SRX-i vaadata. Sellel suurust niipalju, et peaks piisama ja DVD ekraane on standardis 1. Teise võid ise juurde panna.
Lisaks ei saa teadjamehed öelda, et sul On Opel Või Saab või Chevrolet. Auto platvorm on Cadillac exclusive ja üldine töökindlus on priima.
SRX eelis on veel ka see, et isegi 4.6 mootori puhul on kütusekulu inimmõistuse piirides, rääkimata 3.6-st. Kui sa just räpp-bändi tegema ei hakka siis Escalade otstarve jääb väheke selgusetuks
____________________________
not done until it's done |
19.05.2009 at 08:32 |
1 edit. Last edited 19.05.2009 at 08:35 by Indrek_S
|
Vanaisa Moderator |
Nõu Escalade ostmisel...
4,6 SRX on meil suur haruldus. |
19.05.2009 at 08:34 |
|
Indrek_S |
Nõu Escalade ostmisel...
Paar tükki on a24-s siiski pidevalt ringluses. Vähemalt viimase poole aasta jooksul on näha olnud
____________________________
not done until it's done |
19.05.2009 at 08:35 |
|
tfr |
Nõu Escalade ostmisel...
quote: Indrek_S: SRX eelis on veel ka see, et isegi 4.6 mootori puhul on kütusekulu inimmõistuse piirides, rääkimata 3.6-st. Kui sa just räpp-bändi tegema ei hakka siis Escalade otstarve jääb väheke selgusetuks
Minul näiteks jääb viimasel ajal Laguna pagasnikuruumist pidevalt väheks. Escalade (eriti EXT) lahendaks seda probleemi kindlasti rohkem kui SRX. |
19.05.2009 at 22:21 |
|
Rein000 |
Nõu Escalade ostmisel...
Kas siis I generatsiooni pika, ehk ESV kere varjandina ei tehtud? |
19.05.2009 at 22:36 |
|
Vanaisa Moderator |
Nõu Escalade ostmisel...
quote: Rein000: Kas siis I generatsiooni pika, ehk ESV kere varjandina ei tehtud?
Ei tehtud |
20.05.2009 at 08:18 |
|
Rein000 |
Nõu Escalade ostmisel...
Kuladi pelse! II gen. ESV ja Lülitatav nelik on päris raske leida |
20.05.2009 at 14:41 |
|
Indrek_S |
Nõu Escalade ostmisel...
quote: Rein000: Kas siis I generatsiooni pika, ehk ESV kere varjandina ei tehtud?
II gen (2001 - 2006) on olemas
____________________________
not done until it's done |
20.05.2009 at 22:29 |
|
Indrek_S |
Nõu Escalade ostmisel...
quote: tfr: quote: Indrek_S: SRX eelis on veel ka see, et isegi 4.6 mootori puhul on kütusekulu inimmõistuse piirides, rääkimata 3.6-st. Kui sa just räpp-bändi tegema ei hakka siis Escalade otstarve jääb väheke selgusetuks
Minul näiteks jääb viimasel ajal Laguna pagasnikuruumist pidevalt väheks. Escalade (eriti EXT) lahendaks seda probleemi kindlasti rohkem kui SRX.
Õigus!
Aga siiski närin tähte..
EXT on kastikas
ESV on pikk versioon
...aga võib-olla sa kastikat silmas pidasidki
____________________________
not done until it's done |
20.05.2009 at 22:33 |
|
Rein000 |
Nõu Escalade ostmisel...
Seda teist teadsin jah, et on olemas, aga juhitavat nelikut pea võimatu kohata teisel generatsioonil. |
20.05.2009 at 22:46 |
|
kaups |
Nõu Escalade ostmisel...
Escalade-t ja SRX-i ei saa ju võrrelda kaks täiest erinevat autot,sorry aga SRX on ikka täiesti mööda asi. |
21.05.2009 at 00:44 |
|