Poster |
Message |
BigKeidu |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
Tervist !
On väike mõte panna turbo vahele , mootor siis 440 cci 7,2 BigBlock V8 400 HP .
Kes mida soovitaks ? Ja kas on mõtet ja mida ?
Kõik vastused ja soovitused on oodatud .
|
27.05.2009 at 00:19 |
|
tõnisson |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
Äkki siis juba kaks turbot.. Auto jääb tänavale sõitma?
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
27.05.2009 at 00:39 |
|
gets |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
Kui mõte on väike, siis peab raha olema päris suur . |
27.05.2009 at 02:05 |
|
Maik |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
www.turboclub.ee
rahaliselt arvestaks mina nii 50-100k
saab ka oluliselt odavalt,aga erilist võimsuse kasvu siis ka ei saa.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
27.05.2009 at 06:17 |
1 edit. Last edited 27.05.2009 at 06:17 by Maik
|
MiL472 |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
Oled ju hunniku raha kulutanud et heas korras stock auto soetada, miks seda turboga tahad solkida? |
27.05.2009 at 07:26 |
|
Messer |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
[quote Oled ju hunniku raha kulutanud et heas korras stock auto soetada, miks seda turboga tahad solkida?]
Sama mõte, milleks. On sul mingi eriline mõte asjaga?
____________________________
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_293
Dodge Dart Swinger`73
Rebel by nature |
27.05.2009 at 09:02 |
|
anryo |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
Turbo asemel võid kaaluda ka kompressorit, kuid mõlemal juhul pakun et hind jääb ka eelpool välja käidud 50...100k eek piiridesse.
Kui hinnaskaala on sobiv, siis võin ju ise ka natuke teemat uurida edasi.
Siin üks sarnane masin:
http://www.cardomain.com/ride/281368
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
27.05.2009 at 09:22 |
1 edit. Last edited 27.05.2009 at 09:24 by anryo
|
Maik |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
Compressor kiti paneb peale ka alla 35-40k ma arvan, kui käed küljes seisavad ja natuke asjaga tegeleda viitsid ja kõiki juppe päris tutikaid või brandnamesid ei osta.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
27.05.2009 at 09:32 |
|
BigKeidu |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
Suured tänud teile , pani mõtlema küll , ega erilist soovi ei ole küll kuskile võistlema minna , ja seesuhtes pole tänaval vist turboga midagi teha , kui autoga stocki kohta juba päris hea liiklemiseks on . |
27.05.2009 at 13:32 |
|
Peeter82 |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
Kui see auto ikka reaalselt siinmail eksisteerib, siis milleks seda mingiks monsteriks muuta. Sõida, hoia korras ja tunne rõõmu. Kui on hirmsasti ülevõlli hobujõude vaja, siis selleks on sobivamaid autosid.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
27.05.2009 at 14:23 |
|
BigKeidu |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
eksisteerib ikka , Tartus ja pikemat aega , ei ole liiklusesse veel lasknud seda pilli , arvatavasti Juuni kuust . |
27.05.2009 at 16:14 |
|
RockinBandit |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
2 tuttavat on seda autot Tartus oma käega ka katsunud. Niiet eksisteerib küll jah. Ise vaid piltidel paraku näinud. Õnnitlused omanikule sellise masina soetamise puhul. Teemasse: Mina ei soovitaks ka solkida sellises seisukorras autot igasugu turbode ja muu juraga eriti kui ta tänavaautoks jääb.
____________________________
'04 Savana & '09 Grand Voyager for everyday. In family '14 Town&Country & '03 Navigator
With American car everyday since 2005
www.rockinlady.com |
27.05.2009 at 16:24 |
|
RockinBandit |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
Seda autot oleks hea sul näidata 30-ndal F-Body kokkutulekul Tartus!
____________________________
'04 Savana & '09 Grand Voyager for everyday. In family '14 Town&Country & '03 Navigator
With American car everyday since 2005
www.rockinlady.com |
27.05.2009 at 17:41 |
|
anryo |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
quote: RockinBandit: Mina ei soovitaks ka solkida sellises seisukorras autot igasugu turbode ja muu juraga eriti kui ta tänavaautoks jääb.
Mul jääb arusaamatuks, miks igaüks ei või oma autot ehitada nii kuidas tahab, vaid on alati soovitajaid stiilis, et ära sa jumalapärast midagi tee, sõida aga edasi? Nii et kallis teemaalgataja - mina olen kümne käega poolt, et tee mida sa vaid iganes tahad oma masinaga ja las need soovitajad sõidavad oma uunikumidega ringi, sest on vaid üks asi mida kuulata tasub - oma südame hääl!
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
27.05.2009 at 22:31 |
|
rescue |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
quote: anryo: quote: RockinBandit: Mina ei soovitaks ka solkida sellises seisukorras autot igasugu turbode ja muu juraga eriti kui ta tänavaautoks jääb.
Mul jääb arusaamatuks, miks igaüks ei või oma autot ehitada nii kuidas tahab, vaid on alati soovitajaid stiilis, et ära sa jumalapärast midagi tee, sõida aga edasi? Nii et kallis teemaalgataja - mina olen kümne käega poolt, et tee mida sa vaid iganes tahad oma masinaga ja las need soovitajad sõidavad oma uunikumidega ringi, sest on vaid üks asi mida kuulata tasub - oma südame hääl!
10pts
|
27.05.2009 at 23:48 |
|
R.Ott |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
OT jätk:
Seni, kuni suures hulgas majapidamistes leidub kolmejalgseid taburette (disainiklassika - mudel 60, Alvar Aalto 1933), ei ole probleem, kui keegi selle jalad teatud vajadusest lähtuvalt lühemaks saeb, neljanda jala alla kruvib vms. teeb.
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
28.05.2009 at 00:28 |
|
RockinBandit |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
quote: anryo: quote: RockinBandit: Mina ei soovitaks ka solkida sellises seisukorras autot igasugu turbode ja muu juraga eriti kui ta tänavaautoks jääb.
Mul jääb arusaamatuks, miks igaüks ei või oma autot ehitada nii kuidas tahab, vaid on alati soovitajaid stiilis, et ära sa jumalapärast midagi tee, sõida aga edasi? Nii et kallis teemaalgataja - mina olen kümne käega poolt, et tee mida sa vaid iganes tahad oma masinaga ja las need soovitajad sõidavad oma uunikumidega ringi, sest on vaid üks asi mida kuulata tasub - oma südame hääl!
Mina olen küll viimane inimene kes uunikume taga ajab. Antud juhul ma usun, et noorel inimesel oleks see 100K mujale ka kulutada kui justkui tehasest välja sõitnud autole mingeid vurre ostma hakata millest erilist kasu nii ehk naa pole. Ma saan aru kui tegemist oleks mingi käkiga millel teed kõik oma maitse järgi ümber. Ja ega seda va raha praegusel ajal sellistes summades vist võtta polegi. Sinugi uhke projekt vist seisab selle sama asja taga olgugi, et juba sel suvel pidi kommertskanali lipu all ringi vurama.
Teemaalgatajale : Hooaeg on just alanud niiet käi võimalikult paljudel üritustel ja kokkutulekutel. Näed mis toimub ja kuidas teised on/ei ole asju ümber ehitanud jne. Kogud suveläbi mõtteid ja siis saad ise otsustada kas sul üldse on vaja ja kui siis mida ümber teha või mida juurde panna. Selliseid autosid pole eestis just palju ja veel sellises seisukorras. Enamus on käkid või siis garaazinurgas seisvad projektid. Täielikult restaureeritud või taastatud isendeid on väga vähe kahjuks.
____________________________
'04 Savana & '09 Grand Voyager for everyday. In family '14 Town&Country & '03 Navigator
With American car everyday since 2005
www.rockinlady.com |
28.05.2009 at 07:02 |
|
Olds |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
Mäletan isegi kui ostsin Eesti esimese Chargeri, mille ehituse alguses hakkas sama jutt peale - miks sa hakkad rikkuma, tee originaali jne jne. Aga milleks?? Jah, kindlasti on inimesi, kes hindavad, et iga liistuke, poldike oleks originaal. Mina paraku see inimene pole ja ei leie selles midagi imelikku, et soovitakse rohkem võimsust ja omapära. See on tore väljakutse.
Hetkel näiteks minu Charger - üha rohkem, päev-päevalt muutub ta linnamasinast-dragrace masina poole. Väheste näidetene- "flip" esinina, turvapuur, "salong", mootor, käigukast, tagasild jne jne. Olen siiamaani kuulnud ütlusi :"Miks sa nii tegid, miks sa naa tegid?" Aga miks mitte? Miks peab kõik ringisõitev olema originaal?
Igatahes soovin sulle edu ja paksu rahakotti oma plaani teostamisel. Kui saan Sind kuidagi aidata, siis teen seda meeleldi. Tuletan siinkohal meelde, et olen nii FBO Systems kui ka Liuzzo Racing dealer, kellest just eriti FBO on enim orjenteeritud Mopar konserni autode arendusse. Need firmad on seda teinud aastakümneid ja teenivad sellega igapäevast elatist, ehitades autosid/mootoreid nii tänava,drag race kui ka oval race sarja tarbeks.
Loomulikult nagu ka RockinBandit soovitas - sõida see hooaeg rahulikult ära, mõtle mida täpselt tahad ja vajadusel hakka sügisel oma plaani ellu viima!
Ja veel - õnnitlused väga ilusa muskli puhul!
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
28.05.2009 at 07:36 |
|
rnx69 |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
Kusjuures, päris huvitav oleks reaalselt näha ka tõesti toimivat (rõhk sõnal toimivat) turbotatud karburaatormootorit. Nii et mina omaltpoolt sooviks küll teemaalgatajale ainult jõudu ja paksu rahakotti.
Selline auto minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt nagunii lõpuks väga tänavasõidukõlblikuks ei jää, ning ega ta tänapäevamõistete järgi mingi eriline igapäevaliikur polegi. Perfektselt originaali taastada tasub ning reeglina ka õnnestub ikkagi väga heas seisukorras ning komplektsuses auto, lihtsalt talutavas seisukorras auto taastamine läheb ikkagi mõttetult kalliks, eriti meie tingimustes. |
28.05.2009 at 08:34 |
|
tfr |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
quote: rnx69: Kusjuures, päris huvitav oleks reaalselt näha ka tõesti toimivat (rõhk sõnal toimivat) turbotatud karburaatormootorit. Nii et mina omaltpoolt sooviks küll teemaalgatajale ainult jõudu ja paksu rahakotti.
Minu omanduses on üks selline kunagi isegi olnud - tõsi küll, Prantsuse, mitte USA päritolu. Ja antud (turbo+karpa) kombo oli seal juba tehaseväravast välja sõites. |
28.05.2009 at 08:56 |
|
MiL472 |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
Antud kontekstis on just imelik see, et omanik rääkis Autolehes et otsis tükk aega võimalikult originaali etc, ning nüüd räägib turbotamisest. Selles pole midagi halba kui blower peale tekitada (minumeelest turbo ehk siis tavaline kõrvits pole sellisele musklile just eriti soblilik), aga siis kaob justkui see originaali tagaajamise point ära. |
28.05.2009 at 10:06 |
|
rnx69 |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
Samas meenub ka Autolehest see, et siiski on tegu originaalist suhteliselt kauge aparaadiga - mootor on 3 aastat vanem, enamik detaile on tutikate uustoodangudetailidega asendatud. USA-s võib-olla nimetatakse seda tõesti restaureerimiseks, meil peaks originaalseks restaureeritud sõiduk ikkagi sisaldama võimalikult palju tehasest seal küljes olnud ning taastatud osi. Eks muidugi on asju, mida pole võimalik ning mõtekas taastada.
|
28.05.2009 at 10:30 |
|
Varblane |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
Ja mis selle auto otstarve siis oleks?Kiirendus pilli tegemine?.Parem siis see masin maha müüa(kellegile kes originaalsust hinnata oskab) ja mingi teine masin osta mis ei oleks nii heas korras ja poleks kahju kiirendus masinaks teha.Eestis keresi küll mida pole kahju rikkuda.Kas omanik on selle autoga korralikult üldse sõitnud?Ma mõtlen nii nagu see ei oleks sinu oma vaid oleksid selle varastanud(käike sisse raiudes,kummi vilistades ehk siis nagu õige muskliga ikka sõitma peab.On see 440 siis tõesti nii lahja?Mingi honda tegi fooritaga ära või?
Kena auto on küll muidu. |
28.05.2009 at 11:50 |
|
Maik |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
Tagarehvid pane oluliselt laiemad,kui tahad,et auto ka kiirendaks ka gaasi vajutamisel...
ise pean ka nüüd selle probleemiga maadlema hakkama, väänet nagu on ,aga vastu maad see ei jõua....
üleüldse selle keretüübi autodel on minu silma jaoks jube kitsad rattad all ees-taga :=)
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
28.05.2009 at 12:34 |
1 edit. Last edited 28.05.2009 at 12:35 by Maik
|
BigKeidu |
Dodge Challenger 1973 / Mootor 1970 R/T küsimus ?
Tegelt mul oli mõte selle teema algatamisega see , et tahtsin teada mis inimesed arvavad sellest . Polegi suurt mõtet panna turbot peale ja rikkuda masinat , tahtsin teada mis on inimeste erinevad arvamused , ei ole kellegagi kiirendanud , inimesed ärge saage valesti aru , ja mis puutub originaalsusesse , kõik originaal VA 1970 nda aasta mootor ja siis Porimatid 2 tükki . Ise olen tahtnud väikesest peale sllist masinat umbes 14 aastasest saadik , ja nüüd see olemas , ma hindan väag originaalsust , ja mis veel puutub sellesse autosse , ei oleks seda ostnud kui hinges poleks seda olnud , nii et ma otsisin seda masinat ja nägin vägapalju aveva et selle siia saada ja nii originaalsena kui vähegi võimalik . Ja kes arvavad et ms selle avrastasin või mida iganes , see arvaku edasi . |
28.05.2009 at 20:52 |
|