Poster |
Message |
Mell |
Bensiinipumba voolutarve?
Hai,
kuna ise elektriga seotud küsimustes ple just kõiga pädevam,ja ingl.k ple kah 100%...siis äkki keegi,kes jagab paremini,viitsib ühe lause täpsemalt lahti seletada:
Fuel pump:
6.5 - 8 bar, high pressure pump with low electrical power absorption, < 0.5 A
täiendavaks seletuseks veel niipalju,et mure siis seoses ühe pritsega "säästusikliga",Gilera Runner Purejet(pm.sama mis Aprilial DiTech),millel bensupump maha surnud,ja ülalmainitud numbrid siis sellise võrri teh.infost (loodan,et moded ei pahanda sellise teema peale siin,kuna rolleriklubis või bikeri lehe võrrisektsioonis enamus kasutajaid vaevleb alles hilispuberteedis ja sealt adekvaatset vastust loota ple mõtet )
kuna uus pump maksab u.3k,kasutatut ei leidu (või kui,siis kuskilt piiri tagant,Ebay jne...millega kaasneb ajakulu ja lisaks risk,et saab sama saasta asemele...ja kuna internetist loetu põhjal tundub see neil suht tüüpiline olema,et bensupumbad maha surevad!),siis liigubki mõte selles suunas,et miks mitte proovida see asi mõne levinuma auto bensupumbaga ära lahendada...aga ettevaatlikuks teeb just see ülalmainitud lause,et low power absorption,millest ma saan aru,et madal voolutarve?alla o,5 A?
siit siis tekivadki küsimused (kuna see võrr oma anomaaliatega on mind juba jube ettevaatlikuks teinud ja ei tahaks,et mu katsetused lõpeksid veel mahapõlenud ajuga vms...):
kas seda voolutarvet on võimalik suvalisel el.bensupumbal ka kuidagi kontrollida/mõõta?
kui ohtlik või kui suurtes piirides voolutarbe erinevus võib üldse olla?
juhul,kui nüüd auto pump ikka erineb oluliselt...siis kas seda pumbale tulevat voolu annab kuidagi lihtsate vahenditega võimendada/kuskilt mujalt võtta? (tegelikult on tänapäeva võrridel see 12v ju täitsa pädev,noored junkrud tuunivad neid ju igasuguste põhjavalgustuste ja stereosüsteemide ja ei tea mis bling-blingiga veel kõik...)
veel lisana tekkis selline väike küs mehhaanilise poole pealt,et kui võrri pump peaks suutma ette anda 7,5l/h...ja auto pumbad reeglina algavad 40-50l/h...siis tavalise vedruga 2,5bar rõhuregulaatoriga ja tagasivooluga süsteemi puhul ei tohiks see ju takistuseks saada...lihtsalt käiab rohkem bensiini ringi...või on mingi l/h limiit võimalik välja arvutada,kui palju ntks 4mm ristlõikega torust tagasivoolu üldse mahub?
tänud ette,kui keegi viitsib veids kaasa mõelda...muidu saab suvi kohekohe läbi ja ongi lihtsalt üks kasutu ront graazis jälle jalus lihtsalt
Mell
____________________________
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0 |
20.06.2009 at 14:17 |
|
Sören |
Bensiinipumba voolutarve?
voolutarvet saad ampermeetriga lihtsalt mõõta, paned aga toiteahelasse ja vaatad, mis numbreid näitab. sellega peab muidugi ettevaatlik olema, et ameprmeeter (enamasti siis multimeeter) ka sellist voolu kannataks.
ma arvan, et see voolutarbe küsimus on aktuaalne eelkõige kogu tsikli voolutarbe seisukohalt - kui genekas näit kokku 10A välja annab, siis 10A bensupump tarbib ära kogu voolu ja pritsungi (ning muude elektirseadmete) jaoks ei jää enam midagi üle. lisaks veel muidugi bensupumga toiteahel, mis peab suutma vajalikku voolu ka läbi lasta. kui voolu on küllalt ja pump sobib, siis võid pumba toite vedada otse akult (läbi kaitsme ikka), panna vahele relee ja algse pumba toite panna seda releed lülitama. vaata alternatiivina ka teiste pritsungiga rataste pumpade hindu, ma ei oska öelda kui palju need maksta võivad. minu tsiklil (eelmise sajandi yamu gts) on nii pristung kui kat ja siiani tunduvad mõlemad töötama.
____________________________
gts1000 & gl500 & w140 |
21.06.2009 at 11:00 |
|
|