Poster |
Message |
AndreesZ |
Mure superchargeriga
Mure siis järgmine. Kasutan vortechi kompressorit http://www.vortechsuperchargers.com/product.php?p=4
Mootor fordi 2.9 v6 cosworth. http://album.ee/node/20435683/50101221
Kui rahulikult sõitta teepeal 100km/h ja mootori pöörded 3000rpm. siis hakkab kompressori labadevahelt õhku uuesti tagasi välja suruma. Kas see on kompressorit rikkuv asi ja kuidas sellest pääseda? Panna segusiiber kompressori ette, või ka mõni lihtsam võimalus?
Tänud
|
13.07.2009 at 21:24 |
|
Maik |
Mure superchargeriga
ee..
õige vedruga bov peab sul olema ju? Maanteel on ju vaakum.
Tühikäigul on mul koguaeg bov lahti ja maanteel ka ilmselt (mul samas pöörded 1400 ca ) (aga seda ei kuule ,sest mul on suur bov=ei kuule õhu häält) .
Aga lahti ta peabki olema koguaeg,kui mootor vaakumis...
Kohapeal gaasi annan rahulikult on bov koguaeg lahti ja pahiseb kõik õhu välja.
Jah see võib rikkuda kompressori labasid ja lõdvikuid + kuumutab õhku ja võib katki lüüa ka sisselaske torustiku või maf-i.....
edit: vaatasin nüüd pilti ka, sul lausa kaks bov-i seal? Vedrud liiga kanged?
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
13.07.2009 at 21:29 |
4 edits. Last edited 13.07.2009 at 21:35 by Maik
|
AndreesZ |
Mure superchargeriga
Kasutan forge bov-e. Ja koguaeg need lahti, kui tühikäik. Samas äkki jäävad need 2tk väheks, sest see SC suure tootmisega ja 3000rpm juures ei mahu lihtsalt see õhukogus neist läbi. |
13.07.2009 at 21:35 |
|
Maik |
Mure superchargeriga
Mis see suur tootmine on ? Imo alla 1 bari pole vaja 2-te bov-i... ei paista nad sul eriti väikesed ka.
Mul on ju veel suurem kompressor ja Tiali 50mm - väheks arvan,et ei jää. Kuidas tead üldse,et välja surub õhku,dünostendis vaatasid? Kas bov-id on lahti ka 3000rpm juures?
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
13.07.2009 at 21:37 |
1 edit. Last edited 13.07.2009 at 21:37 by Maik
|
AndreesZ |
Mure superchargeriga
Nagu ma ütlesin, on kuulda, kuidas hakkab pahistama tagasi sõiduajal. Võimalik jah, et äkki väikesed, sest ühel bov-il ainult 20mm ava, kuskohast välja laseb. Peaks siis esimesena vahetama selle bov-i suurema vastu!?
Dünos ei ole käinud ja rõhku näitab 6300rpm juures 1,5bar-i sisselaskes. |
13.07.2009 at 21:43 |
|
hents99 |
Mure superchargeriga
Rõhk ja õhukogus ei ole samad asjad.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
13.07.2009 at 23:22 |
|
Fog |
Mure superchargeriga
Enne kui raha hakkad raiskama võta ühel või mõlemal BOV-il vedru üldse välja, ning proovi kuidas on 100@3000.
Kui seljuhul probleemi enam ei esine tuleb mõlemal vedru nõrgemaks lasta ja kogu muusika.
Me @ hiina BOV-ilt pidin lisaks seibidele eemaldama ka kokku 2 keerdu vedru tangidega, et korralikuks saada. Korralikul BOV-il on mõlemad pooled võrdse pindalaga, ning vedru on vaja väga minimaalselt. See suure vedru teema on ebavõrdsete kolvipindaladega BOV-ide teema.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
13.07.2009 at 23:40 |
|
AndreesZ |
Mure superchargeriga
Sai võetud ühel bov-il vedru välja ja asi muutus. Vast tuleb siis verdusid natuke nõrgendada.....
tänud |
14.07.2009 at 20:02 |
|
Maik |
Mure superchargeriga
Näide: Superchargeri jaoks teeb ekstra Tial 3psi vedrusid , mul on sees näiteks 11psi vedru (lahti jõuab hoida küll tühikäigul, samas ega see ava suur pole kust õhk liigub).
Mida rohkem õhku välja laseb mõtetutel pööretel ja vaakumi alas, seda vähem sisselase kuumeneb õhupressimisest....
http://www.extremepsi.com/store/customer/product.php?productid=17674&cat=249 ehk siis vedrud peavad tõesti nõrgad olema,kui bov-i tahad kasutada ...
samas mina pole täheldanud,et sisselaske tempid kuumaks lähevad, suht jahe õhk ikka enamuse ajast.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
14.07.2009 at 20:28 |
1 edit. Last edited 14.07.2009 at 20:29 by Maik
|