Pro-Street klassKuna "Fog" täiesti õigustatult sulges eelmise teema ( Jamezi vana auto topicus läks teema käest ära ) tekitaks siis eraldi Pro-Street klassi puudutava topicu.
Esmalt võiks siis kirja panna nimed,autod kes tunduvad selles klassis osa võtvat järgmisel hooajal, et oleks mingigi pilt ees.
Teen siis otsa lahti:
1. tõenäoliselt kui kõik hästi läheb, peaksin olema Pro-Street Chargeriga rajal
2. Jamezi endine Chevy, mille ta maha müüs ?
Pro-Street klassMõtetes on paar korda mõlkunud GN-i backhalfimine kuna pidamine on põhiprobleemiks olnud, kuid ei tea veel, kas raatsin ilusat tänavaautot retsima hakata, eks näis kui igav talvel hakkab
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
quote:vlzman: Mõtetes on paar korda mõlkunud GN-i backhalfimine kuna pidamine on põhiprobleemiks olnud, kuid ei tea veel, kas raatsin ilusat tänavaautot retsima hakata, eks näis kui igav talvel hakkab
Backhalfing pole ju retsimine. Mis saaks olla ilusam kui üüratult laia tagarehviga GN? Mäletan hästi kui Chargerit hakkasin üha rohkem drag`i jaoks kohandama tuli nuttu ja hala omajagu, et:"Miks sa nii teed? Rikud ilusa auto ära jne jne" Lihtne vastulöök - ignore ja aja oma asja edasi
quote:Fog: Edit: Ise isegi kõige märjemas unenäos enne 2011 aastat valmis ei saa midagi. Samuti on klass lahtine, kuna pole teada mis kaalu lõpprodukt jääb.
quote:vlzman: Mõtetes on paar korda mõlkunud GN-i backhalfimine kuna pidamine on põhiprobleemiks olnud, kuid ei tea veel, kas raatsin ilusat tänavaautot retsima hakata, eks näis kui igav talvel hakkab
Nojah, ja tugeva ameerika rauana oleks GN ka romurallis üsna konkurentsivõimeline... Võib-olla mõtled ka selle peale? Igavusest võiks ju proovida.
Back-halfing on ammu ajalugu, praegu on ikka paremad võimalused ja muide "stock suspension" klassid on kuumad, nagu ka 275 Drag Radial ja ammu juba 10.5" rehvi klassid. Kes teerullidega sõita tahab, neile on Outlaw, 25.1E toruraamiga.
Kes tahab back-half autot, siis toogu rullavana või turn key asi sisse, neid vast vedeleb, kuna oma aja ära elanud ja keegi neid osta ei taha.
quote:vlzman: Mõtetes on paar korda mõlkunud GN-i backhalfimine kuna pidamine on põhiprobleemiks olnud, kuid ei tea veel, kas raatsin ilusat tänavaautot retsima hakata, eks näis kui igav talvel hakkab
Nojah, ja tugeva ameerika rauana oleks GN ka romurallis üsna konkurentsivõimeline... Võib-olla mõtled ka selle peale? Igavusest võiks ju proovida.
Back-halfing on ammu ajalugu, praegu on ikka paremad võimalused ja muide "stock suspension" klassid on kuumad, nagu ka 275 Drag Radial ja ammu juba 10.5" rehvi klassid. Kes teerullidega sõita tahab, neile on Outlaw, 25.1E toruraamiga.
Kes tahab back-half autot, siis toogu rullavana või turn key asi sisse, neid vast vedeleb, kuna oma aja ära elanud ja keegi neid osta ei taha.
Ja 6-sil auto min kaal on 1021 kg...
10.5" ja drag radial klassid on kuumad radadel, kus nendega ka midagi muud peale uisutamise ja hambad ristis sõitmise teha saab. Fakt on see, et iga osaleja mõtleb, mida teha järgmiseks hooajaks (mootorit võimsamaks, vedrustus paremaks vmt). Paraku pole nii rikas, et turnkey rollereid muudkui sisse tuua ja siis nendele veel uus mootor osta. Eks igaüks üritab tänases p**ses majanduse olukorras parimat võtta. Backhalf lihtsalt üks paljudest mõttevälgatustest (nagu ka kaasaegsem vedrustus, plokivahetus, suurem turbo+nos või alternatiivne kütus ntx metanool), realiseerub neist ideedest arvatavasti heal juhul üks kuna vahendid lõpukorral. Räme iroonia GN'i romurallil osalemise kohta täiesti kohatu ja jääb mulle veidi arusaamatuks.
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
Pro-Street klassPraeguses korras GN'i eest saaksid päris mitu Pro Streeterit...
Mis uisutamisse puutub, siis 10.5 autod uisutavad ka liimirajal, samuti nagu Top Fuelgi hoolimata 36.5x17 rehvidest ja mitmetonnisest downforceist, küsimus on veojõu kontrollimises.
Sul on ju ometi AMS olemas, natuke veel fine tjuunid seda ja C-klassis pole kellelgi midagi vastu panna, ükskõik millega rajale tulevad.
Tekib soov klassi vahetada, siis tuleb autot vahetada. Sam tuleb ju 1000+ hj, 5-k air-shift Lenco asjaga peale, 4-sil min kaal on ka 816 kg ehk kergendusruumi on. Siduriseaded paika saab, siis ülejäänutele nael kummi...
quote:partel:Tekib soov klassi vahetada, siis tuleb autot vahetada. Sam tuleb ju 1000+ hj, 5-k air-shift Lenco asjaga peale, 4-sil min kaal on ka 816 kg ehk kergendusruumi on. Siduriseaded paika saab, siis ülejäänutele nael kummi...
Kas jutt käib sellest samast Nissanist?
Miks arvad, et ainult Sam`i garaazis olev ProStreet klassi Nissan üle 1000hp on/tuleb?
Pro-Street klassMinu teada yleyldse lenco meie liigas keelatud. Toonitan veelkord, backhalf oli lihcalt yks mitmetest mõtetest. Praegu pigem prioriteet mootor vastupidavamaks saada,pealegi ei tea me millise pöörde reeglid järgmine aasta teevad (käigukast, rehvide laius jne)
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
quote:vlzman: Minu teada yleyldse lenco meie liigas keelatud. Toonitan veelkord, backhalf oli lihcalt yks mitmetest mõtetest. Praegu pigem prioriteet mootor vastupidavamaks saada,pealegi ei tea me millise pöörde reeglid järgmine aasta teevad (käigukast, rehvide laius jne)
4. Lisanõuded ja reeglid Pro-Street sõidukitele.
4.8 Kasutatava käigukasti tüüp ei ole piiratud.
Aga turbokollidele see ei sobi imho. Pole millegi vastu spoolida.
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
quote:vlzman: Minu teada yleyldse lenco meie liigas keelatud. Toonitan veelkord, backhalf oli lihcalt yks mitmetest mõtetest. Praegu pigem prioriteet mootor vastupidavamaks saada,pealegi ei tea me millise pöörde reeglid järgmine aasta teevad (käigukast, rehvide laius jne)
4. Lisanõuded ja reeglid Pro-Street sõidukitele.
4.8 Kasutatava käigukasti tüüp ei ole piiratud.
Aga turbokollidele see ei sobi imho. Pole millegi vastu spoolida.
Nonoh? Stardipiirajas paukumise vastu, sidur sees.
Automaadi puhul on just raske, stallspeed peab üsna õige olema.
Ja Veljo, kes käsib autot modida? Kui pole hetkel vahendeid korralikult midagi ehitada, siis lihtsalt oodata ja vaadata kuidas reeglid, konkurendid ja rahakott arenevad, mitte mingit jama teha. C-klassi võid ju mitu aastat igati võidukonkurentsis sõita. Sinu ainus puudus on ju 100 kg ülekaal. AMS annab esimese 150 m peal edumaa, konkurendid ei jõua hiljem järgi, ükskõik palju jõudu on.
quote:Olds:Miks arvad, et ainult Sam`i garaazis olev ProStreet klassi Nissan üle 1000hp on/tuleb?
Ei arva, loodan hoopis vastupidist ja võimalikult arvukalt!
Noh, võrdluseks, et Erkki sõitis '07 hooajal 1000-1100 hj kandis kiirega 8.6 ja 260+ auku, kusjuures kaaludes tervelt 1220 kg.
Ehk Pro Streetis peab olema min 8 sek auto kui üldse tahad võidu peale mõeldagi.
Mina ikka ootan aegu, mil seadistusoskused oluliseks muutuvad. Ka ilma saab ju üsna kiiresti sõita. Näiteks ju Lauri eelmise aasta 8.2 single stage nitroga, s.t. jõudu oleks võinud veel rohkemgi olla, mitte ei pidanud maha rahustama.
Tea, kas Pro Streetist hakatakse Sami/Zhenja eest OL'i põgenema, kuna seal konkurents hetkel suht olematu. Hetkel ju näiteks C-klassis nii mõngi B-klassi auto, kes ei taha B's poole maaga pähe saada.
Võimas mootor on lihtsalt üks eeldus, tore oleks kui võtja otsustab ikkagi see, kes oskab turbomootoril rõhukõverat joonistada, nitro puhul 3-4 stageilise shoti taimeritega mängida või bloweril süütekõverat ja kütusekogust sättida.
Pro-Street klassOn Sam ise üldse kinnitanud, et auto järgmisel hooajal rajale jõuab? Viimati kui temalt selle projekti kohta pärisin, siis peale selle, et käigukasti oodati, käis ka masu teema läbi. Samamoodi pikka aega oodatakse ka Avo Rahula outlaw stangi. Eks asjaosalised ise muidugi oskavad paremini kommenteerida, kuulujutt on kuulujutt.
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
quote:Olds:Miks arvad, et ainult Sam`i garaazis olev ProStreet klassi Nissan üle 1000hp on/tuleb?
Ei arva, loodan hoopis vastupidist ja võimalikult arvukalt!
Ehk Pro Streetis peab olema min 8 sek auto kui üldse tahad võidu peale mõeldagi.
Tea, kas Pro Streetist hakatakse Sami/Zhenja eest OL'i põgenema, kuna seal konkurents hetkel suht olematu. Hetkel ju näiteks C-klassis nii mõngi B-klassi auto, kes ei taha B's poole maaga pähe saada.
Min. 8 sek auto? Kahtlen selles sügavalt
Põgenema?? Sellise suhtumisega ei ole mõtet ju üldse midagi teha või mis?
Pro-Street klassMul tõsiselt kahju, et sel hooajal nii PS klassiga. Eelmise hooaja lõppedes kui uut klassi välja töötasime tundus PS selle hooaja kõige põnevam tulema ja potentsiaalseid osalejaid oli ~8se eliminaatori jagu. Pole midagi teha, raha paneb rattad käima ja üle oma võimete pole mõtet hüpata. Võtsime just sellise joone Nissaniga, teeme endiselt edasi ja täpselt enda jaoks parajas tempos, et tunda ehitamisest rõõmu ja kvaliteet ei kannataks. Tänaseks on 3/4 toruraam tack-welded ja eelpool mainitud 5ne Lenco St1200 siiapoole teel. Kast tuleb klassikaliste Lenco hoobadega siiski, sõitmine peab olema fun ikkagi. Automaadi saaks ka toimima, kuid meie tiimis kõigile "meeldib" manual lahendus rohkem. Mootoriga loodetavasti probleeme ei teki, kuigi on palju täiesti uudseid lahendusi juba vanas tuttavas mootoris. Mootor muide puhas 2000cc
Kuskil on väike lootus, et saaks sel aastal siiski ratastele ja teha esimesed testid. Siis oleks talvel aega asju täiustada, muuta, parandada jne. Kui asi toimib, siis plaanis ka FHRA OL külastada
Pro-Street klassNissani puhul vähemalt minu jaoks suurim tundmatu on sidur, põhiteooria muidugi selge. 4-link, DA amordid, metanool juba pisut näpitud asjad. Küsimus eelkõige testsõitude arvus, samuti mida parem datalogger, seda kiiremini asja enam-vähem paika saab.
Mis muidu PS'i puutub, siis heads-up klassi puhul tähendaks näiteks 0.1 sek edu seda, et ülejäänute tehnika on mahakandmiseks. Eesti-Soome praktika näitab muidugi seda, et kiireim laseb end õhku, jääb stardis magama, lekib vms ja paberi peal konkurentsitu nopib muudkui punkte.
Kiirpilgust min kaaludele piisab, et back-halfimisest ei piisa. Samuti saab ju mõnest mootorikombost kasvõi 3000+ hj. Ehk Soome OL reeglite järgi kohustuslik kaks varju kui kiirus üle 290...
Võimalik, et nii mõnigi entusiastlik backhalfija kodanik saab isikliku kogemuse põhjal teada, et nende koht on bracketis.