K:Buick Roadmaster 96` LT1 CEKuna LT1 mootoritest ja Buick`ist pole eriti vajadust ja huvi olnud,siis oskab keegi midagi kirja panna,et sellele automargile ja mootorile olulised nõrgad kohad.(omadused)
Mida peaks kindlasti jälgima selle auto ostmisel?Kas mootor on vastupidav?
Olles ise aastaid sõitnud TBI V8`ga ,oskan öelda,et mõnus,lollikindel,odavad jupid ja piisavalt jõudu igapäevaautole.
Kas ka LT1 selline või hoopis liiga palju elektroonikat juba küljes?Ja kuidas nende puitimitatsioonidega on?Kas mingi eriline hooldus nende jaoks?Laguneb talvel?
Küsin selleks,et pole veel autot oma käega näinud ja katsunud,uurin enne tausta.
Harige kellel aega ja viitsimist kirjutada.
Tänud!
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CEVäga mugav auto, jõudu piisavalt. Ainuke nõrk ja kallis jupp on optispark jagaja, ülejäänu üldjuhul on odav ja vastupidav. Samas kui jagaja vahetatud siis peaks 5+ aastat kindlasti mureta olema. Minu endine ka müügis
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
13.08.2009 at 19:56
1 edit. Last edited 13.08.2009 at 20:22 by antennimees
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CEOtsi siit foorumist ka Cadillac Fleetwoodi ja Chevrolet Impala teemasi.
Tehniliselt täpselt samad autod, vaid enamus kereplekid erinevad.
LT1 on ikkagi vanakooli ehitusega, kuid hea pritsungiga mootor. Käivad need pikalt, kui normaalselt hooldada.
Tasub üle kontrollida kindlasti veepump. Kui see väheke lekib, siis tulgutab jagaja täis ja kogu kupatus läheb kalliks maksma. Lisaks saavad veepumbast algust ka ülekuumutamise hädad.
Muus osas on tehnika pommikindel ja robustne.
____________________________
not done until it's done
Sellevõrra sain auto kohta teada,et ei puhu sooja õhku.Lubati asi üle vaadata ja otsustasin ka ise netis uurida asja.
Leidsin Buick`i foorumist sellise teema aga minu inglise keel paneb kahtlema,kas saan õieti aru..
Sain aru nii,et see mees õhutas süsteemi lihtsalt ära?
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CEMinula ka ei puhunud sooja õhku. Soendusradikas umbes äkki nagu minu oamlgi? Võta kaks otsa (soendusradikasse minev ja tulev ots) lahti kapoti alt puhu kompressoriga tagurpidi läbi ja pane külge tagasi. Õhk läheb nii soojaks et napilt kõrvetab.
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CEmul pole küll Buick, aga jamasin ka selle asjaga. oli vaja termostaati vahetada ja paar lõdvikut saba andnud, nii et ikka seda õhutamisevajadust oli... nüüd võin küll üelda, et õhutamisega peaks selle asja korda saama, kui just radikas umpes pole. Camarol üks nippel termostaadi peal, teine ühe vooliku küljes kohe seal lähedal. muide, seda õhku sealt kätte saada on paras jebimine.
____________________________
18.08.2009 at 10:16
1 edit. Last edited 18.08.2009 at 10:18 by mikimouse
quote:Madlobster: Minula ka ei puhunud sooja õhku. Soendusradikas umbes äkki nagu minu oamlgi? Võta kaks otsa (soendusradikasse minev ja tulev ots) lahti kapoti alt puhu kompressoriga tagurpidi läbi ja pane külge tagasi. Õhk läheb nii soojaks et napilt kõrvetab.
Kuna lähen homme autot üle vaatama,siis küsiks ette ära,kumb ots on soendusradikas sisse kumb äravool?
Pole manuaali käepärast ja netist ka ei leidnud
quote:Madlobster: Minula ka ei puhunud sooja õhku. Soendusradikas umbes äkki nagu minu oamlgi? Võta kaks otsa (soendusradikasse minev ja tulev ots) lahti kapoti alt puhu kompressoriga tagurpidi läbi ja pane külge tagasi. Õhk läheb nii soojaks et napilt kõrvetab.
Kuna lähen homme autot üle vaatama,siis küsiks ette ära,kumb ots on soendusradikas sisse kumb äravool?
Pole manuaali käepärast ja netist ka ei leidnud
Pane käima ja max sooja peale. Minuti pärast käsi voolikutele. Sisseminev on oluliselt soojem kui välja tulev. Kui on väga umbes siis väljatulev ei lähe üldse soojaks.
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CEEi ole elektroonika viga. Nii peabki. Ta viskab natukese ajaga igal tempil välilse näidu ette. Sisemist tempi sa ei näegi vaid saad ainult paika panna millist tahad. Ja seal nupp ka saad celsiustes vaadata. Mõtteu tellida!
quote:Madlobster: Ei ole elektroonika viga. Nii peabki. Ta viskab natukese ajaga igal tempil välilse näidu ette. Sisemist tempi sa ei näegi vaid saad ainult paika panna millist tahad. Ja seal nupp ka saad celsiustes vaadata. Mõtteu tellida!
Äkki ma tegin/vajutasin midagi valesti siis
Panin auto käima-vajutasin AUTO peale-vajutasin TEMP nii palju kui andis.
Segane värk,Oskad Sa täpselt öelda,mis järjestuses asi käib,et kontrollida?
quote:Madlobster: Ei ole elektroonika viga. Nii peabki. Ta viskab natukese ajaga igal tempil välilse näidu ette. Sisemist tempi sa ei näegi vaid saad ainult paika panna millist tahad. Ja seal nupp ka saad celsiustes vaadata. Mõtteu tellida!
Äkki ma tegin/vajutasin midagi valesti siis
Panin auto käima-vajutasin AUTO peale-vajutasin TEMP nii palju kui andis.
Segane värk,Oskad Sa täpselt öelda,mis järjestuses asi käib,et kontrollida?
Helista mulle saab otse rääkida. Mudu võime siin pikalt kirjtada ja võibolla üksteisest mööda rääkida.
Edit: Number profiilis
21.08.2009 at 11:11
1 edit. Last edited 21.08.2009 at 11:17 by Madlobster
quote:Madlobster: Ei ole elektroonika viga. Nii peabki. Ta viskab natukese ajaga igal tempil välilse näidu ette. Sisemist tempi sa ei näegi vaid saad ainult paika panna millist tahad. Ja seal nupp ka saad celsiustes vaadata. Mõtteu tellida!
Äkki ma tegin/vajutasin midagi valesti siis
Panin auto käima-vajutasin AUTO peale-vajutasin TEMP nii palju kui andis.
Segane värk,Oskad Sa täpselt öelda,mis järjestuses asi käib,et kontrollida?
Helista mulle saab otse rääkida. Mudu võime siin pikalt kirjtada ja võibolla üksteisest mööda rääkida.
Edit: Number profiilis
Sa ära unusta et 93 ja 96 roadmasterid on erinevate kliimaplokkidega ja Fleetwoodi oma ka ei sobi kuna seal pole osasid nuppe. Kas ta üldse tööle hakkab seal ei oska öelda kuna Fleetwoodi elektrisüsteem on hoopis teistsugune kuna tal on kereaju mida teistel pole. Seda tuleks skeemide pealt võrrelda mis ja kuidas töötab.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CENii olen mina ka aru saanud, et nad Buicki oma panevad igale poole kuhu võimalik, kuna seal on manuaalseid seadistamisi rohkem. Kas miskit on vaja ka ümber aretada seda pole uurinud.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CEProovin ilma selle kliimaploki vahetuseta hakkama saada.Tundub,et seal mingi muu kala.
Krt. müüja ka ei ole eriti huvitatud,et asjas selgusele jõuda
Üritan järgmine nädal sinna sõita ja välja uurida kõik võimalikud variandid,milles võib küsimus olla.
Muide leidsin sellise video:
Kas sellest oleks mingit kasu,näiteks muuta kliimaasetusi?
Video lõpus on pilt koos nende koodidega.kirjutasin üles aga kas annab midagi ka muuta nende koodidega-segane see tehniline inglise keel mul