LS1 mootorTegu üsna kalli projektiga, seega kindlasti mõtekas enne juppide muretsemist konsulteerida inimestega, kes analoogse projektiga maha saanud (foorumid jmt). Pahatihti pannakse suur raha magama ja tulemus vähem kui keskpärane ja just seetõttu, et valitud jupid, mis oma olemuselt on väga head, kuid ei sobi koosluses töötama. Kindlasti abiks turboclub'i tyybid. Kas projekt mõeldud puhtavereliseks dragipilliks? Sobiv kest olemas, mis seda powerit majutaks?
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
LS1 mootorKaaned tuleb samuti kindlalt vahetada koos kogu klapiasjandustega....
vänt ja nukk samuti...
sealt hundi soovitatud kohast leiab tõesti builde kus on palju 1000hp kanti masinaid,aga odav see lõbu ei tule sul...
soovitaks kõik asjad usasse enne kokku osta ja siis eestisse saata, mitte eestist ükshaaval tellima hakata.
või veel parem, äkki keegi müüb kogu mootorit. Oleks odavam olnud tegelt sul... kui see stock konditsioonis puhuriga ei rahulda.
100k min läheb ära ise tehes kõik ,sul enamus supporting mode vast tehtud..küte ja sillad ja sidur õnneks, turbo on kallis teha sellele
mootorile..
LS1 mootorKrt, jube raske on ikka sellist asja ''postimüügist'' osta ...
Usalduse küsimust üsna lootusetu lahendada !?!
corvetteforumis kolanuna julgen küll väita, et kellegi sealse vana kala käest ostes on petukauba variant küll suht minimaalne, aga suvalise Johni käest !!!
Aga miks LS1 ?
Põdrad küll vanemaid ja lihtsamaid ja odavamaid konesid sinna 1000 hp peale (edukalt) ära turbotanud ju ... esimesena meenub Tallinnaski käinud C3
Ole mees ja tee valmis see eesti esimene SBC twin turbo!!
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
quote:hunt:
corvetteforumis kolanuna julgen küll väita, et kellegi sealse vana kala käest ostes on petukauba variant küll suht minimaalne, aga suvalise Johni käest !!!
Selle Johni käest julgeks küll osta , samas tal ainult 725 hobust tagarattast (nu teebki vast miskit 1000 juurde hoorattast) ja hinne ka 40 K mikitugrikut.
ja see sisteem ka omajagu kiita saanud (mitte ainult nende endi suust), lahe detail on panustamine valukolledesse.
e: kurask, kuda see aju nii kehvasti töötab, ikka 850 suunas see esmamainitud kit.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
17.08.2009 at 23:26
3 edits. Last edited 17.08.2009 at 23:35 by DevilDeVille
LS1 mootorÜrita siit välja filtreerida üldine info, vaata foorumitest asjade tugevuspiirid ja anna minna. Kui cossu said kompressitud 500+ peale, küll sellest ls1'st see 1000 ka välja tuleb. Siit foorumist saad väga konservatiivset infot, sest sarnast asja on vähesed siinmail ette võtnud. Ja mulle tundub ka usa saite lugedes, et pigem kirjutavad seal rohkem sellised tuunijad, kes ei julge asjaga oma rada minna ja kasutavad kindlate järgiproovitud parameetritega tükke. Suures piiris on mootor ikkagi mootor ja mis kehtib ühele, kehtib ka teisele.
Milleks näiteks tuleks vahetada kaaned ja nukk? Kanalitest ma pakun puhub suur vurr väga edukalt 1000 jõudu läbi? Või hakkab midagi takistama? Pole tõesti ls1 asja uurinud, seepärast küsingi. Kas ls1 nukale ei ole näiteks reguleeritavat ratast saada või tahab ülelaadimine vabalthingavast nii erinevat seadet?
LS1 mootorKõik, mis on midagi muud kui low-boost, soovitaks LS mootorite puhul sättida tõsisema hülsikomplekti peale.
Alumootorid on pehmevõitu, stock hülsid kipuvad murenema ka 1000hj puhul, kui natukenegi kauem mootor sõidus on. Lühemat aega kestvat küll.
Ise pole ehitanud ühtegi ülelaetud LSx´i, huvilisena olen selle tera kõrvataha pannud.
Korralikult ehitatud vastavate tugevate osadega aluplokiga mootorid on suhtkoht talutava (?) stabiilsusega andnud ~1600hj.
Võiks mõelda kasvõi Darton hülssidele. Ma ise ei julgeks 1000hj puhul stock hülssidele lootma jääda, ütlen ausalt kohe ära. 700...hj oleks veel täiesti mõeldav.
Kui juba turbomootorit ehitada, siis olulise tugevusvaruga, kardetavasti jääb mistahes võimsusest alati väheseks.
Edit: typo
18.08.2009 at 00:01
2 edits. Last edited 18.08.2009 at 11:01 by askeldaja
LS1 mootorPraeguses täpede ja muude elukate olukorras arvan, et kõige parem nõuanne, mis sa siiani saanud oled, on osta juba valmis ja ennast tõestanud mootor. Loomulikult tuleb hoolikalt vaadata, kelle käest osta, uurida ajalugu nii mootoril (et ei saaks kohviks lastud racemootorit) kui ka müüjal (et ei saaks lihtsalt petta). Ostes tuleb kindlasti vaata et isegi poole odavam kui ise ehitades.
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
LS1 mootor345 obest poest, väiksema surveastmega(8:0) sepiskolvid võtavad sellest oma 30 obest ära. Sinna 1,5 bari otsa ja on 750hp aga mitte rohkem.
Sealt üles tuleb juba kaaned-nukk-sisselase-väljalase paremaks teha.
Kui ei ületata maagilist BP/PR piiri, ehk BP ja PR tõusevad umbestäpselt lineaarselt nagu tavalistel turbokatel siis kehtib jõu rusikareegel(NA HP * PR = uus HP ) 99% juhtudest.
LS1 mootorMõtteid, kui palju.
Alguses oli plaan panna see mootor taunusele, aga nii vast ei tee.
Piilun siis usas keresid, mis ratastel ja ilma mootrita. Äkki nii lihtsam.
Plaan teha masin põhiliselt 400m sõiduks ja ka teepeal kulgemiseks, kui võimalik.
Uurinud igasugu projekte mujalt ja mõned asjad ka välja valinud.
Ega see 1000hj just pole tähtis, aga puudu jääb ju alati. Ja kui juba teha, siis vast ikka selline mootor, mis ka kannataks peale keeramist.
1000hp street/strip auto puhul probleemiks meie radadel tagumise rehvi laius+ turvanõuded.
Buick`i Veljo võib ehk pajatada, kui reaalne tänavaauto ta Grand National on.
Nüüd võtab sõna Pärtel ja räägib kuidas Soome sõbrad 1000+hp tänavaautodega kulgevad/kulgesid.
LS1 mootorBuick`i Veljo võib ehk pajatada, kui reaalne tänavaauto ta Grand National on.
GN on vägagi tänavaauto , OK OK, sõnastame ringi ....tänavalegaalne auto
Njah, eks iseenesest oleks võimalik ka 1000hp autoga tänaval sõita, samas sellised tegurid nagu plokksild, summuti puudumine jmt kindlasti pärsivad seda olulisel määral. Esiteks sellise autoga väga kallis liigelda niisama lõbu pärast kuna kytus ei maksa mitte vähe, samuti ka kulumine, pealegi nii võimsa auto tänavalegaalseks ehitamine väga kulukas lõbu. Ühtin paljude arvamusega, et kui ehitad dragipilli, siis tee ta 100% dragi jaoks. 50%-50% street/strip autod peaksid ikkagi 600hp piiresse jääma. Samas mulle annab kuidagi hea tunde teadmine, et võin suva hetkel GN'iga ka kesklinna poodi minna
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
quote:vlzman:50%-50% street/strip autod peaksid ikkagi 600hp piiresse jääma.
Vaesed rumalad Veyroni ehitajad ei teadnud seda!
Egas tänaval pea kõiki hobuseid korraga kasutama. Small-blockist saab muide 1000 hj ka vabalthingavana. Vastavaid turboprojekte peaks leiduma küllaga.
Tänavasõidul korraliku jahutusega mingeid probleeme ei tohiks olla, stripisuunitluse puhul hakkaks vast amortidest kahju.
Võimsusnumber iseenesest niiväga ei loe, rohkem ikka muud asjad nagu summutid, tagasilla spool, sidur (kui on). Näiteks on-off siduriga on liiklusummikus üsna tüütu sõltumata võimsusest, blower big blockiga tekitab stressi gaasi puudutamisele üliergas reaktsioon, erinevalt uimasest turboläägist jne.
Ja mis antud teema puhul ratsionaalsuse või terve mõistusega pistmist?
LS1 mootorNagu mina aru olen saanud siis kõige parem suhe odavus\kiirus on torupillidel. A´la fuel altered.
PlyVal neid linkinud soomest ja rootsist küll mis ikka suht odavad.
Kokkuvõttes ikkagi kõige odavam tuua valmis auto - kui just ise ehitada ei taha.
LS1 mootorTeema tundub natuke trollamise moodi, aga
1. 1000 hp auto on esimeseks projektiks way overkill (see on küsija jutust näha)
2. 400 hp pärast pole sinna turbotamisel suurt pointi
Tänavasõidu turboautol pole tänapäeval mingit turboläägi enam, momendigraafik on rohkem horisonaalne joon ja võimsusgraafik lineaarne tõusev joon. Pole vaja mingist 5000 hj hüpersupertopfuel autodest vales teemas kõvatada. Selleks võiks teha eraldi teema "ehitame virtaalne topfueli" vms.....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
quote:vvt: Teema tundub natuke trollamise moodi, aga
1. 1000 hp auto on esimeseks projektiks way overkill (see on küsija jutust näha)
2. 400 hp pärast pole sinna turbotamisel suurt pointi
Tänavasõidu turboautol pole tänapäeval mingit turboläägi enam, momendigraafik on rohkem horisonaalne joon ja võimsusgraafik lineaarne tõusev joon. Pole vaja mingist 5000 hj hüpersupertopfuel autodest vales teemas kõvatada. Selleks võiks teha eraldi teema "ehitame virtaalne topfueli" vms.....
Ei ole ju tegemist 1. projektiga. Üks vau mootor Andresel edukalt üle laetud, aga töömahu vastu ei saa, seepärast küsis ka suurema mootori kohta.
400+hp mootor ongi hetkel see, mis vajaks vahetust võimsama vastu.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.