Battery Race 2009. 22. august, Haapsalu lennuväli.Eesti Meistrivõistluste viimane etapp kiirendusspordis toimub 22. augustil 2009.a. Haapsalu lennuväljal.
Nagu ka varasematel aastatel, siis ei ole tegemist vaid kiirendusvõistlusega, vaid üritus hõlmab erinevaid põnevaid tegevuskohti nii emadele, isadele kui ka lastele.
Kuna tegu on selle aasta viimase võistlusega, siis tagasi ei hoia ennast keegi, ning masinatest võetakse kõik, mis vähegi võtta annab. See omakorda tähendab seda, et oodata võib mitmeid katkestamisi või isegi tehnika purunemisi, kuid kindlasti ka väga häid tulemusi mitmetes klassides, sest meie kohalikele võistlejatele pakuvad tugevat konkurentsi ka võistlejad Lätist ja Soomest.
Naistelal
hoiavad tuju taevas ning lõbustavad kõiki õrnema soo esindajaid kenad baaripoisid ning kuumimaid hitte mängib DJ Taavi Laas. Lastealal
on 2 batuuti ning lastega mängib ja hullab ringi Balbiino Jeti, mis on kindlasti eriti põnev väiksematele põngerjatele Meestealal
oleme välja valinud kõige kenamad noored piigad, pakkumaks härradele silmailuks "Wet T-shirt" autopesu.
Selle aasta eriboonusena on ka veel IGALE ürituse külastajale ära anda 6 tasuta piletit samal ajal Haapsalus viibivale Tivoli Tuurile!
kutsusin varakult hulle ka madistama. Peaks päris korralik seltskond sealt tulema. Carla lemmikud audid lubasid madalaid 10neid kui kõik hästi läheb
kusjuures ma ei tunne lätis ühtegi venda kes tsikliga sõidaks. Kuna sa oled pea,et superstaari seisuses nii siin kui sealpool Daugava jõge, siis sa peaks tsiklidräägi kooli Riia linna tegema. Igale sõnale S lõppu ja asi moos.
____________________________
Team Ilms-Motorsport
Carbon Destroyer 8.56@274km/h
Battery Race 2009. 22. august, Haapsalu lennuväli.Poodiumile? Hehe, kui ta seal niisama tatsamas käib siis pole vast kellelgi selle vastu midagi, aga kui autasustamise aeg ja nii pingeline seis EMV sarjas ning Hanno, Marko, Ivar jne. on kindlalt kohal... tahaks näha
Battery Race 2009. 22. august, Haapsalu lennuväli.nu mina olen ka kohal kindlasti kui ilma annab, mis siis et pealtvaatajana, ju kõvasti karjudes saab mõne hobuse ikka oma lemmikule juurde.
Battery Race 2009. 22. august, Haapsalu lennuväli.MIKS ?
Pärnus on vaja kinni hoida ,et rajalt välja ei kalduks ning ei ole pidamist ega mitte midagi. Haapsalus on kõik olemas ja võimalus astuda rekorditele kannale.
Battery Race 2009. 22. august, Haapsalu lennuväli.
quote:korgits: MIKS ?
Pärnus on vaja kinni hoida ,et rajalt välja ei kalduks ning ei ole pidamist ega mitte midagi. Haapsalus on kõik olemas ja võimalus astuda rekorditele kannale.
quote:Maik: Tõsiselt kahju,et pärnus ei toimu.
Korke - arvan, et Pärnu rada oleks pakkunud nii sõitjatele kui ka pealtvaatajatele natuke vaheldust, muud miskit. Pidamise osas paraku Kiltsi rajale üksi muu rada Eestis vastu ei saa.
Ega keegi ei tea, kas plaanitakse rajaga ka mingisuguseid ettevalmistusi ( rehvi maha, liimi ehk? ) või on masu/pupu aeg liialt liiga teinud?
Battery Race 2009. 22. august, Haapsalu lennuväli.Pärnu rada?
See oli nii jube, et 200 m peal oli +1 sek ja 15 km/h aeglasem! Siis sai alles gaasi põhja panna!
Ilm oli jahe, boost tõstetud, kütus õige ja ise olin düüsivalikuga ka juba suht sina peal, ehk kõige võimsam kogu hooaja jooksul, mida näitas ka 200-400 m tõmme.
Haapsalus oleks esimesena eestlasena 280 km/h lõhki sõitnud...
Raadil 219.86 -> 277.45 (+58), teine parem oli 215.64 -> 276.24 (+60)
Siis sai buusti pisut tõstetud + õhk jahedam, aga rada nullis kõik.
Pärnus 202.08 -> 268.72 ja 198.1 -> 266.08 (+68, 198/266 suhe on 74%! )
Lauril teadagi pidamine parem, näiteks 215.96 -> 275.9
200 m kiirus ongi vast kõige tähtsam näitaja. Kui see on korras, on ka ET ja lõppkiirus korras. 100 m aega kahjuks veel pole lisatud, 60 ft pole päris see võimsamate autode puhul, kuna raskem on kehvema 60 ft ajaga, aga parema 100 m ajaga.
PS Ei maksa end segadusse ajada uute omanike tegemistest Soomes. Nimelt vahetasid kütuse E85 vastu, mis nõuab kõvasti muutmist ja on ka parimal juhul kehvem kui metanool kui seal üldse midagi muudeti . Praegu sõidavad samasse auku kui siin 2007 bensiiniga ja 15 psi'ga oli, 1000-1100 kanti, Santala dünos 1033. Kuna mul pole õrna aimugi, mida nad seal teevad, siis jätan arvamuse enda teada...
Battery Race 2009. 22. august, Haapsalu lennuväli.See ei ole üldse meeldiv vaheldus...eriti viimasel etappil kus punkti seis on suht kriitiline.
Tsiklitel on seal palju raskem sõita. Pidamine ei ole põhi probleem aga vaid see ,et peale 200m tuleb rippuda ühel pool tsiklit ,et ta rajalt välja ei kalduks. Pluss pidurdus maa ei olnud kõige mõnusam F klassi tsikliga. Lõppus rapputas jubedalt ikka.
Küll aga ta võiks olla näiteks esimene etapp kus nagunii kunagi tehnika ei toimi 100% ja paras koht kus saaks testida lihtsalt
quote:Olds:
Korke - arvan, et Pärnu rada oleks pakkunud nii sõitjatele kui ka pealtvaatajatele natuke vaheldust, muud miskit. Pidamise osas paraku Kiltsi rajale üksi muu rada Eestis vastu ei saa.
Ega keegi ei tea, kas plaanitakse rajaga ka mingisuguseid ettevalmistusi ( rehvi maha, liimi ehk? ) või on masu/pupu aeg liialt liiga teinud?
Battery Race 2009. 22. august, Haapsalu lennuväli.Huvitav kas põhja poolt potensiaalsete tulijatega on juba läbirääkimistes ka mingite tulemusteni jõutud?
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
Battery Race 2009. 22. august, Haapsalu lennuväli.
quote:korgits:Küll aga ta võiks olla näiteks esimene etapp kus nagunii kunagi tehnika ei toimi 100% ja paras koht kus saaks testida lihtsalt
Kui sellise suhtumisega tiitel võidetakse, siis näitab see vaid konkurentsi nõrkust!
Avaetapil peab olema 100% tippvormis, mis mõistagi eeldab hooajaeelset põhjalikku testimisprogrammi.
Avaetapi võit on tohutu eelis ja mitte ainult punktide, vaid ka tiimi moraali jaoks. Ja konkurentide demoraliseerimiseks, kes peavad mõtlema, mida valesti tegid ja üldse punkitabelis tagaajajad.
Hooaeg võidetakse või kaotatakse enne selle algust!
Battery Race 2009. 22. august, Haapsalu lennuväli.Pärtel, mitu korda sa veerand miili tsikliga läbinud oled üldse muidu?
Kui sa pole tähele pannud, siis 4 rattaliste kohta leiab ka siit samast foorumist know-howd lademetes, dragiks ratta ehitamine on veits teine maailm. Sa mine pärnusse nt Põlluste juurde ja vaata kui palju sa teda oma dragi teadmistega harida suudad, või kasvõi ürita Korgitsat õpetada oma teadmistega, vaata kui palju neil sellest kasu on. Juhuks veel kui sa pole märganud, siis meie kohalikud dragi rattad pole bigblock chevy millele võid kataloogist miljonite juppide vahelt enda jaoks sobivama valida.
____________________________
Dodge Ram 1500 2002
Cadillac SRX 2007
Cadillac STS 1999
Chevrolet Astro 4x4 Tiara
Lincoln Mark VIII ´97
Cadillac STS 1997
Thunderbird 3.8 LX
Battery Race 2009. 22. august, Haapsalu lennuväli.Seekord keegi A-klassis vist ei sõidagi?
Finaali kohta on ikka väga vähe autosi mis siis, et nädal veel aega regada.
Battery Race 2009. 22. august, Haapsalu lennuväli.
quote:Marko L: Seekord keegi A-klassis vist ei sõidagi?
Finaali kohta on ikka väga vähe autosi mis siis, et nädal veel aega regada.
Rahu, küll tekivad
Muidugi ääretult kahju, et Soomlaste osavõtt üha väiksemaks on jäänud. Olgem ausad - lausa olematuks. Ainukesena BadToy. Kuhu on jäänud kõik ülejäänud?