Poster |
Message |
vlzman |
Slikkide säilitamine
Oskab keegi öelda, kas on olemas mingit sorti ainet/marinaadi, tänu millele saaks talvel slikke hoiustada, ilma et nad oma häid omadusi kaotaksid? Olen kuulnud, et kipuvad muidu veidi kõvaks tõmbuma.
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class! |
01.09.2009 at 06:26 |
|
Olds |
Slikkide säilitamine
quote: vlzman: Oskab keegi öelda, kas on olemas mingit sorti ainet/marinaadi, tänu millele saaks talvel slikke hoiustada, ilma et nad oma häid omadusi kaotaksid? Olen kuulnud, et kipuvad muidu veidi kõvaks tõmbuma.
Olen ise püüdnud hoida slikke jahedamas (mitte külmas) ning otsese päikese eest kaitstud ruumis. Enne seisma jätmist ja kevadel käid sliki küljed üle näit WD-40 immutatud lapiga.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
01.09.2009 at 07:06 |
|
hunt |
Slikkide säilitamine
Igal juhul köetav ruum võiks olla.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
01.09.2009 at 07:19 |
|
RICAMB |
Slikkide säilitamine
Keerad kile sisse kõvasti (see läbipaistev liimiga kile nagu toidukilegi, ainult suuremas rullis - ei tea kuidas selle peenem nimi on...). |
01.09.2009 at 08:29 |
|
charger |
Slikkide säilitamine
On olemas mingid konserveerimisvahendid, ES-Racingust võid küsida.
Enne järgmist hooaega töötled pehmendusvahendiga üle: GRIP Tyre Softener
edit: WD-40 on paras keemia, ei usu selle soodsasse mõjusse kautsukile; vbolla lühiajaliselt, aga pikem tagajärg võib hullem olla. |
01.09.2009 at 12:25 |
1 edit. Last edited 01.09.2009 at 12:31 by charger
|
Olds |
Slikkide säilitamine
quote: charger:edit: WD-40 on paras keemia, ei usu selle soodsasse mõjusse kautsukile; vbolla lühiajaliselt, aga pikem tagajärg võib hullem olla.
siiamaani on null probleemi olnud
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
01.09.2009 at 13:12 |
|
vvt |
Slikkide säilitamine
Ennevanasti leotasid veoautodel rallit sõitnud mehed asfaldikatsete rehve tärpentiinis, pidi päris slikiks võtma.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
01.09.2009 at 13:17 |
|
LaSa Moderator |
Slikkide säilitamine
Niipaljukest kui mina kuulnud olen, siis peaks rehvi säilitamise ruum olema pime ja normaalse temperatuuriga.
Tirerack.com räägib rehvide hoiustamisest. |
01.09.2009 at 21:32 |
|
gets |
Slikkide säilitamine
No mina viskasin ilma veljeta slikid sügisel garaažinurka ja kevadel sikutasin kogunenud rehvivirna alt välja. Olid küll tiba lapikud algul aga õhk sisse ja sõitis nagu muiste. Ja nii mitu aastat . Eks mootor oli muidugi tiba lahjem ka, kui Buickil aga selle hoiustamisega üle pingutada enivei ei maksa. Betoon ja asfalt kulutab rehvi palju kiiremini, kui aastad. |
01.09.2009 at 21:45 |
2 edits. Last edited 01.09.2009 at 21:48 by gets
|
Astro SS |
Slikkide säilitamine
quote: vvt: Ennevanasti leotasid veoautodel rallit sõitnud mehed asfaldikatsete rehve tärpentiinis, pidi päris slikiks võtma.
Vanasti võrrimehed panid petroolised lapid ümber slikkide ja tulemus pidavat nii hea olema ,et isegi jää peale jäävad mustad jutid maha ........
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
01.09.2009 at 21:50 |
|
partel |
Slikkide säilitamine
Hehe kui osta "uued rehvid", kas nad ikka tulevad otse tehasesoojana? Äkki on paar aastat kuskil laos seisnud?
Me oleme nii pohhuistlikult suhtunud kui olla saab. Auto on pikalt seisnud tühjade slikkide peal õues päikese ja vihma käes, pole kunagi päikesevarju kasutanud, kunagi rehve enne starti puhastanud, liimida sai vist 2004.a. mõni kord, kiiret ja hobikarti mitte kunagi.
Sellest hoolimata on Eesti abs kiirusrekord, C klassi mõlemad rekordid, OL 2007 ja C 2009 meistritiitel jne.
Rehvid on kulukaup kui tunned muret, siis osta lihtsalt uus jooks ja asi mutt!
____________________________
_ |
01.09.2009 at 22:55 |
|
vvt |
Slikkide säilitamine
Rehvile on kõige hullem UV kiirgus, temperatuur on vähemalt tavapärase hoidmise juures teisejärguline. Auto all saavad rehvid way hullemaid katseid kui näiteks 20 kraadine toasoe. UV mõjul muutub pealispind kõvaks ja läikivaks ning rehv libedaks. Näiteks meil müüdavad kasutatud rehvid, mida veetakse sisse Saksamaalt - seal vedelevad need enne hulk aega lageda taeva all hoiuplatsidel. Velje peal täispumbatud rehvi asend on kah-IMO teisejärguline. Mina hoian garaaziz püstiasendis, üksteise kõrvale laotuna seina ääres. Osa seisavad "tornis" ka.
Osa neid rehvitarkusi pärineb kahtlemata vene ajast, kus tõesti rehvid võisid auto all talvega ära vajuda nii, et vibrama hakkaks. Tänapäeva rehvidega, kui need on norm täis pumbatud, ei juhtu ka aastase ühe koha peal seismisega midagi. Ka oli rehvide vastupidavus UV-le vilets - kõik vist mäletavad kolhoosi tehnikaplatsidel hõbedakseks võõbatud rehvidega haagiseid-niidukeid. Praegu ei võõpa keegi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.09.2009 at 10:16 |
|
trihei |
Slikkide säilitamine
Ise slikke omanud/hoiustanud pole, kuid seisma jäävad rehvid käin üle rehvipuhastusvahuga. See sisaldab silikooni, mis ei lase rehvi välispinnal kuivada. Ka peale pikemat seismist on rehvi pind pehme ja kergelt kleepuv. |
02.09.2009 at 11:37 |
|
vlzman |
Slikkide säilitamine
quote: partel: Rehvid on kulukaup kui tunned muret, siis osta lihtsalt uus jooks ja asi mutt!
Njah, lambist uute ostmine paraku käib üle jõu, muidugi kui oled nõus sponsima, siis sobib, peale igat etappi uued minugi poolest ...
Muretsen seetõttu, et garaazis enamuse ajast talvel miinuskraadid, koju voodi alla neid vedada ka ei tahaks
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class! |
02.09.2009 at 18:00 |
|
BENBEN |
Slikkide säilitamine
No maitea, mis seal külmas garaashis siis ikka juhtub? Ma enda omadega sõitsin ühe hooja, siis seisid nad kütteta garages terve talve, siis enne järgmist hooaega müüsin "konkurendile" maha, sõitsid nad veel ühe hooaja ja maitea mis neist edasi sai...
Pole mõtet muretseda. Mul olid velgede peal, sama palju õhku kui sügisel sisse panin oli kevadel alles...
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee |
02.09.2009 at 18:40 |
|
gets |
Slikkide säilitamine
Selle aasta sõitsid nad juba Hanno auto all ja 0 probleemi. Üllatav on see, et need Hoosierid peavad väga hästi õhku sees. Ka minul polnud peale talve väga pumbata vaja. MT omad aga vajusid juba kahe võistluse vahel täitsa lössi, rääkimata talvest. Ei viitsi ju talvel iga nädal rehve pumpamas käia . |
03.09.2009 at 10:45 |
|
partel |
Slikkide säilitamine
Täpselt nii!
M/T lekivad, Hoosierid ei leki.
____________________________
_ |
03.09.2009 at 12:43 |
|