Poster |
Message |
kasp |
PlyVal'i Plymouth Valiant
Käisin paar nädalat tagasi ühe töökoja hoovis ja mida ma maja ääres nägin...Priidu Plymouth Valiant.
Ehk siis see auto.
Aga mis konditsioonis. Rehvid tühjad. Kerel rooste väljas. Täiesti hüljatud auto. Külajutu järgi midagi tehnikaga viga.
Ehk asjaosalised räägivad ise täpsemalt, miks see auto niimoodi nukralt seal seisab. |
26.09.2009 at 16:57 |
|
Joel |
PlyVal'i Plymouth Valiant
Minu teada ootab inspiratsiooni ja pealehakkamist.
____________________________
2xV8 |
27.09.2009 at 07:29 |
|
malloc |
PlyVal'i Plymouth Valiant
Seisis veel nukramalt seesama auto siin kodugarages mul väga pikalt. Eelmine sügis sai elu sisse puhutud ja elementaarsemad remonttööd tehtud (kandevkontsruktsioon osaliselt 0-ist uuesti ehitatud, pidurid, sillad jms), et sõita kannataks ja mõned tiirud tehtud. Talvel jäi jälle seisma. Kevadel sai uuesti natuke kruisatud, siis sai originaalkarpa lõplikult otsa. Esimese kruiisi tarbeks installiti sinna lada karpa, millega absoluutselt auto ei toimetanud. Nüüd ootab tõsisemaid keretöid (üks poolraam sai juba pmtslt nullist uuesti ehitatud) V8-t ja ülevärvi, aga selle auto järg jõuab kätte alles siis, kui teised projektid valmis saavad (tagamootoriga V8 Lada nt. ja algusest lõpuni üle käidud oranž Chevy Van)
Rooste tappis seda autot juba varem, täpsemalt peale kunagist Grease-i näidendit jäi seisma tehniliste probleemide tõttu ja läks magusalt rooste. Vanad rehvid lähevad ikka aja jooksul tühjaks. Iseenest läheb auto ka praegugi käima ja mingil määral ka sõidab, lihtsalt mingit rõõmu sellest nii tunda ei saa. Nina on taotuslikult vastu maad, ehk saab kunagi hiljem ka tagaotsa nõnda madalaks.
Edit: Ahjaa, auto praegune omanik on ka siin foorumis tegutsev, küll rohkem loeb, kui postitab, aga kui auto tegemiseks läheb, siis võib sellest kindlasti ka siin lugeda, suure tõenäosusega see auto teeb veel kunagi Tallinna linnapilti kirevamaks. |
27.09.2009 at 18:12 |
1 edit. Last edited 27.09.2009 at 18:14 by malloc
|
PlyVal64 |
PlyVal'i Plymouth Valiant
Nii on: otsustasime kaasaga, et kingime Valiandi järeltulevale USA-raua-põlvele ehk auto on nüüd Berg'i oma. Poisid (eesotsas Mallociga muidugi ) ajasid peale, et tahavad suvel lõbutseda, et mis ta ikka garaažis roostetab. Eks ta õige oli ka, peale seda Linnahalli jama kus auto lihtsalt lödiks trambiti, ei tulnudki enam motivatsiooni. Aku peale, törts bensu sisse ja asi käis peale mitmeid aastaid seismist. Selle ajaga oli torsiooni kinnitus poolraamist eraldunud ja asi nägi välja väga "low". Et Berg auto sõitma saamiseks pidi palju tööd ja vaeva nägema aga Mallocki sai osa rõõmsatest sõitmistest, siis läkski oma poisi asemel Valiant võõrastesse kätesse. Kuid vaadates Bergi bussi, siis kindlasti õigetesse.
Nüüd on meil kaasaga otsustamata, kas järgmiseks saab kunagi 20'te lõpu-30'te alguspoole tõllakujulisemat rauda või tiivulise ajastu esindaja. Minul kisub ikka sinna boattail-Auburnide poole (mis on muidugi märg unistus, reaalsem oleks midagi Ford A või Chevkade ämmaistmega masinate valikust või hoopis järgmine PLYMOUTH) et saaks mõnuga ka vanaautorallidel sõita, kaasale meeldib rohkem kosmoseajastu. Ma tean, mõlemaid oleks vaja |
28.09.2009 at 16:28 |
2 edits. Last edited 28.09.2009 at 16:36 by PlyVal64
|
hardtop |
PlyVal'i Plymouth Valiant
Ma loodan,et see Plymouth ikka korda saab ja seda kunagi jõuna tulla ka elusuuruses vaatama. Edu tegijale! |
28.09.2009 at 18:40 |
|
berg_CSG |
PlyVal'i Plymouth Valiant
Mina siis see kelle peale kõik lootuseid panevad hetkel. Malloc oli mulle juba aastaid rääkinud, et mis iludus tal garaazis seisab. Jõudis kätte päev, kui ta mind seda vaatama viis. Kui garaaziuks avanes, siis see mis ma nägin, meeldis mulle kohe (esimene emotsioon: kupee Volga )! Eks see masina seisukord oli vähe teine, kui ma ootasin, kuid paduvihmas ta käima panime. Juba järgmine päev oli ta tähetornis. Sai keevitatud torsioon kere külge tagasi, summuti lapitud, põhi mastiksiga üle tehtud, uus piduritrass, uued klotsid, uued silindrid. Selle kena kapriisitari karburaator oli niivõrd kulunud igast otsast, et erilist tühikäiku ta üles ei näidanud, kuid siiski sai ülevaatusele mindud ja see ka läbitud (roostet katsime ülevaatuse ajaks musta magyver teibiga). Kohe esimesel päeval põrutasin sellega linnast välja Neeme kanti randa. Pill suri pidevalt välja, tekitasin väikestel külateedel hoolega ummikuid :P kuid inimesed kes minu pärast veidi viivitama pidid olid pigem väga abivalmis, kui pahased. Jäädi seisma ja pildisati ning sooviti edu. Tagasiteel tulid tagumised vedrupakid osaliselt läbi põhja Peale seda sai ka malloc pilliga lustimas käiia, ning siis kooles karpa lõplikult ära. talve läbi ta vedeles, ning kevadel sai sigullilt ajutiselt karpat laenatud, et esimesel üritusel käia.
Hetkel pill jälle seisab. Kahjuks lähitulevikku masina kere taastamine ei mahu, kuna endal buss veel natuke lõpetada, ning üks sigull V8 keskmootoriga ootab kah valmimist. Kui PlyVal'iga kokkuleppele saame, siis peaks millalgil üks kobedam bigblock minuni jõudma. Esialgu sooviks selle moto lahti võtta, korrastada ja vähe kaasa aidata.
Austus selle masina vastu suur, teine ju varsti poolsada aastat vana. Paljud küll ei soovita seda masinat enam tegema hakata, kuid siuke plaan ikka on.
Elame näeme!
____________________________
CSG Customs - Keretööd - Autoremont - 58IOO793 |
10.10.2009 at 08:41 |
|
Moss |
PlyVal'i Plymouth Valiant
Natuke kurb jah seda praegu vaadata. Loodan, et omanikul jätkub aega see masin kunagi korda teha. Kere seisund paneb suvalise Opeli irvitama. |
10.10.2009 at 23:11 |
|
|