Poster |
Message |
trs200 |
Cadillac CTS ja SRX
Plaanis auto välja vahetada ja silma jäänud caddy srx ja cts v6 mootoritega hinnaklassis alla 200k. Cts-i kohta vana teema leidsin, aga huvitaksid hetkel valitsevad meeleolud seoses vastupidavuse ja hoolduse/varuosade hindadega. Olen vaadanud leedus pakutavaid masinaid ja isegi alla 150k liiguvad seal sellised. Mis vastupidavuse/mineku/kütusekulu vahe on 3.2 ja 3.6 mootoritel+kastidel? Mis neil põhilised tüüpvead? Läbisõidud kipuvad juba üle 100k- milliste suurte hoolduste ja probleemidega peaks arvestama? Kuidas neile üldse b-varuosade saadavusega lood(silladetailid näiteks ja pidurid) Autot oleks vaja igapäevaseks liiklemiseks, niiet ootaks vastupidavust ja kasutusmugavust ning veidi ökonoomsemat(hetkel üle 18l/100) keskmist kütusekulu. SRX oleks kindlasti praktilisem, aga olen kuulnud probleemidest elektroonika ja awd poolelt?? |
05.10.2009 at 23:40 |
|
DevilDeVille |
Cadillac CTS ja SRX
b-jupina on enamvähem kõike tarvilikku saada ja hind on võrreldes konkureerivate eurojapsidega olematu. vaat vastupidavusest ei tea rääkida, meil klubis pilgud rohkem vanade caddyde suunale pööratud.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
06.10.2009 at 00:40 |
|
hunt |
Cadillac CTS ja SRX
No need CTS ja SRX on ikka värgendused täiesti eri ooperitest ...
Endise SRX-i omanikuna võtan küll julguse selle auto praktilisust, mugavust ja sõiduomadusi kiita.
Ei jõudnud teisega niipalju sõita, et miskit ära oleks lagunenud.
Aga Vikingi poolt rääguti küll õuduslugusid kartulikottide suurusest, millega sinna raha peab viima, kui mõni poliitiline jupp ära juhtub koolema.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
06.10.2009 at 07:51 |
|
Indrek_S |
Cadillac CTS ja SRX
Mikid omades foorumites kiidavad kogu tagavedust mudelikolmikut (exc. XLR).
Nagu juba mitmeid kordi mainitud, kõik nad on ühe põhja peal, STS puhul tejlevahet pisut venitatud.
Kõike saab teispool lompi ka nelivedusena. Nelikveol olen kuulnud vaid mõningaid esidifri hädasi. Siin on raske nüüd öelda, kas tegu autos või kasutajas vms. Muidu aga nelikvedu korralik 50/50, nagu Subarul.
Juppide hinnad on USAs vaadates väga mõistlikud, Ei pea sital ajal Vikingisse ronima.
CTS vigadest niipalju, et võti kipub süütelukku kinni jääma, nuppudelt ja nuppude ümert kipub nn "kummine" osa plastikult maha kooruma. Tagaistujal võiks vähe rohkem ruumi olla ja pagass koos laadimisavaga võiks suurem olla. Kui pidevalt 4 inimest koos pagasiga vaja mahutada pole, siis saab hakkama.
SRX näol on siis tegemist CTS-i universaalversiooniga, millel on kõrgendatud kliirens ning sammuti saadaval nii nelivedulisena kui ka tagavedulisena. Vigadest kuulnud:
- Vesi tungib pagasiruumi sisse ja ladestub varuratta koopasse. väga tihe mure ja lahendused on olemas (uus pagasitihend ja tagatulede mooduli täiendav tihendamine).
on kuulda olnud võtme süütelukku kinni jäämist, esidifri muresi ning sammuti selle kummise plastiku kulumist.
Tehniliselt pole kumbalgi mudelil väga tüüpprobleeme esinenud. V6-si kiidetakse ja veermikku sammuti. Eks mingeid pisihädasi ikka on , nagu kõigil.
SRX kasuks räägib veel avaram salong, rohkem ruumi tagaistujale ning korralik pagasiruum. Lisaks saadaval 7 kohalisena ning built-in LCD telekatega, et tagaistujaid tegevuses hoida.
____________________________
not done until it's done |
06.10.2009 at 08:18 |
|
Vanaisa Moderator |
Cadillac CTS ja SRX
jep, enamus ära räägitud. kui nende vahel minu valida oleks, siis eelistused sellised:
1. SRX Northstar mootoriga
2. SRX V6 mootoriga
CTS on ikka väike auto ja kui keegi peaks tahaistmele ronima, tunneks ta seal õnnetult |
06.10.2009 at 10:11 |
|
FM02 |
Cadillac CTS ja SRX
Olles omanud 2 cts kumbagi aasta ja nüüd srx aasta siis võin ölda et eks mõni special jupp ole kindlasti kallim caddidel aga teistega võrreldes on ikka siga mõnus auto.
Cts olid mõlemad 100k-km läbisõidu ümber ja vahetatud on neil mõned üksikud sillajupid siiani mis ika väga odavad. (hiljuti küll läks ühel roolilatt (hind 9k).
Srx-ga aasta sõit ja praktiliselt aint bena sisse valand ja õli vahetand. läbisõit 65k ja samuti läksjust roolilatt, mis nende nõrk koht pidi olema esimese mudeliaasta autodel.
(Hind 7k.) Lisaks ühed stabikapuksid tagumised -hind kokku 350.-
Võrreldes nüüd cts ja srx siis srx salong tunduvalt suurem ja istumiseks rohkem ruumi, pagassiosa samuti ika korralik. Mul 7 kohaline variant ja 7kesi mahub ka väga lahedalt ära. Srx vaade ka ikka nagu maasturi oma juba ja linnas üsna mõnus. Cts kasuks räägib muidugi bena kulu 3,2-ne võttis maantel 8, linnas 13-15. Srx 3,6 läheb maanteel vähemalt 10 ja linnas 15-16.
Mugavuse poolest on praktiliselt ühed, salongis tunne et istumine ligi meeter kõrgem lihtsalt.
Kuna mul palju tavaari vedada ja vaja metsateedel mütata aegajalt siis tahtsin 4 vedust srx (talvel ka väga mõnus) ja olen sellega väga rahul. Kui sedaani/sõiduautot ostaks siis ostaks vabalt ka 3-nda cts.
Kokkuvõttes mõlemad igati mõnusad, lihtsalt vali kas tahad sedaani või nn jeepi millel 4-vedu ja suurem pagass...
____________________________
Royal Surf
Lohesurfi koolitus ja varustus |
06.10.2009 at 19:36 |
|
trs200 |
Cadillac CTS ja SRX
Kuidas selle v8 srx küttekuluga lood on ja kuidas see mootor vastu peab? Vanemate n* mootoritega caddyde kohta olen kuulnud, et pole just kõige lihtsam ja pommikindlam mootor, mis eeldab varasema hooldusajaloo head tundmist/korralikku hooldust. Praegu v8 kulgedes oleks see hingelähedane küll, aga osalt tingib autovahetust just kütusekulu, mis igapäevaautol võiks ikka alla 15 jääda. Mis nendel cts 3.2 ja 3.6 mootoritel vahet? Kuidas srx veermikuga lood on(selflevel amordid ja muud keerulised/kallid jupid?)? Kas 4wd on pidevalt 50:50 taga või majandab ta sellega ise vastavalt vajadusele? |
06.10.2009 at 20:04 |
|
Vanaisa Moderator |
Cadillac CTS ja SRX
2001 ja üles on N* uuendatud ja kaaneprobleeme väidetavalt ei esine ka viletsal hooldusel.
SRX suurem kütusekulu on tingitud tema viletsamast aerodünaamikast vs. CTS.
Ja IMHO võtavad kõik mootorid alates 3 liitrist sama palju |
06.10.2009 at 20:28 |
|
FM02 |
Cadillac CTS ja SRX
Srx peaks enamasti tagavedu olema ehk elektrooniliselt lükkab esiveo taha siis kui libisema hakkab... Ise ketsi lastes tundub vähemalt...
NV sai sõbra hemi proovitud 5,7st (300C) siis hakkas omal küll ila v8 mootori järgi voolama....
____________________________
Royal Surf
Lohesurfi koolitus ja varustus |
06.10.2009 at 20:48 |
1 edit. Last edited 06.10.2009 at 20:51 by FM02
|
STEPSIDE |
Cadillac CTS ja SRX
Mõlemad head autod sõitmiseks.
3,2 mootor on olnud kasutusel Opelil ja on hammasrihmaga, 3.6 aga tiba uuemast GM-i toodangust kettmootor.Mõlemad täidavad oma osa täitsa edukalt nendel autodel,4.6 NS SRX-i peal veel eriti särtsakas.
Srx-i sillaülekanded ikka aeglasemad kui cts-i oma ja see ka vastavalt kütusekulu numbrites peegeldub.Srx-i 4 wd ei ole elektrooniliselt kontrollitud ja vahekast täiesti lollikindel.Veermiku osad peavad üldiselt hästi vastu,probleemiks vast just el.jäikusekontrolliga esiamordid.Samas tavavarustusega autol esiamort jälle kestab(siis amort millel pole el.juhet taga)
Srx-ile pandi 2004-2006 alum.roolivõimu torud millel polnud kaitsvat väliskihti ilmastiku ja meh.hõõrdumise vastu kinnituskohtades,neid on tulnud palju vahetada,õnneks tooteuuendused selles osas tehtud ja uued kestavad.
Eestis enamus SRX-id 3,6 mootoriga,4.6 esindusest müüdud alla 10 tk,lisaks muidugi Usast otse toodu.
Igapäevaliikuriks omalgi SRX-i ja töiselt puutun nendega iga päev kokku,seega julgen soojalt soovitada |
06.10.2009 at 21:12 |
|
Rein000 |
Cadillac CTS ja SRX
Aga mis DTS il häda oleks. See ka igati vinge suur massin. Võru autoaias imelikult kaua juba üks müügis. Pole saanud piiluma minna seda, aga päris suur tundub küll piltide järgi. |
06.10.2009 at 23:22 |
|
Indrek_S |
Cadillac CTS ja SRX
DTS on neist kõige traditsioonilisem. 6 kohaline ja V8 + esivedu.
CTS/STS/SRX ei ole DTS-iga tehniliselt mitte mingil moel suguluses. DTS on otsene Deville/Seville edasiarendus.
Mikide arvates tegu Cadillaci lipulaevaga (meite arvates on selleks STS)
____________________________
not done until it's done |
07.10.2009 at 08:01 |
1 edit. Last edited 07.10.2009 at 08:02 by Indrek_S
|
Vanaisa Moderator |
Cadillac CTS ja SRX
nojah, peale ´96ndat kui nad Fleetwood Broughami ära tapsid üritati jah DeVillest lipulaeva teha. DTS seda juba enam-vähem ka on.
Enne majanduslangust räägiti midagi ka Fleetwoodi järglasest aga jutuks see jäigi. |
07.10.2009 at 10:09 |
|
Indrek_S |
Cadillac CTS ja SRX
Hetkel on A24-s tervelt 4 Northstar V8 SRX-i müügis. Tea, kas neid meitemaal väga palju rohkem üldse ongi...
____________________________
not done until it's done |
22.10.2009 at 14:11 |
|
bob |
Cadillac CTS ja SRX
Sõidan momendil teist aastat CTS-iga aastast 2004. Üldiselt mootori ja silla poolepealt on tegemist vastupidava ja pommikindla autoga. Kütusekulu linnas on 12-13, maanteel 8-9. Kui ostsin auto, oli tal odomeetril 80k, nüüdseks olen läbinud pooleteise aastaga ca 40k. Mootori poolepealt olen vahetanud vaid õli-filtreid. Kuskil 100k peal läks vahetusse üks tagumine rattalaager, muid sillaosi pole pidanud vahetama - kolinaid pole. Juppide ostmise korral tuleb esindusest suure kaarega mööda käia, kui vähegi oma raha loed. Tallinnas on mitmeid b-varuosi pakkuvaid poode, tuleb ainult uurimustööd teha. American Beauty ja US partsi abiga saab kõik kuluosad väga mõistlike hindadega ning alati on olemas ka e-bay
Näiteks kevadel käisid pätipoisid mul autos ja lõhkusid küljeakna. Viking Motors küsis originaal klaasi eest 18k, seevastu Ameerika Autost sai tellida sama asja ca 3k-ga.
Kui proovisõitu teed, siis kindlasti kuula tagasillast undamist. Esimestel mudeliaastatel oli probleeme taga diffriga, tihendid kippusid lekkima ja seetõttu kuivale jäänud diffrid kippusid undama. Tasub ka põhjaalla piiluda ja veenduda, et differ oleks kuiv. Samuti kui peaks rattalaager häält tegema, tuleks arvestada vähemalt 5k-se väljaminekuga (kuna laagrit müüakse koos anduri ja korpusega).
Kui saad korraliku isendi on sõidurõõmu kauaks. |
02.11.2009 at 18:26 |
|