register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Mis Saab 2010   1 2 3 4 5 6  
Poster Message
tmac
 
Mis Saab 2010
Tere!

Hooaja viimased emotsioonid ei ole veel lõplikult jahtunud. Oli ikka totaalne masu hooaeg. C-klass ainus mis oli nö. säästuklass igasugu kiirematele autodele. Muudes klassides oli näha selgelt 50% kadu. Kuna minu missiooniks on ja jääb lõunanaabrite "export-import", siis olen kogunud mõtteid sealt. Need mõtted on osalt head osalt ohkama panevad. Kuna klassijaotus on meil nii nagu on ,siis eelmine aasta jäi meil puudu umbes 5-8 võistlejat, kes lihtsalt klassijaotuse pärast eemale jäid. Järgmise aasta koha pealt võin öelda ,et ei tule tänase seisuga enam neidki kes see aasta käisid. Vaja on muutusi ja kui muutused isegi eeldavad mingeid tagasiminekuid ja järeleandmisi ,siis need TULEB TEHA. Muidu me vaatame järgmine hooaeg A-klassis 3me B-klassis 2te C-klassis ehk jätkub samamoodi ja D-klassis samuti kahte autot võistlemas. tsikliklasside pärast ma ei muretseks. Juba täna teeb Korke kõva koostööd lätlastega ja selle eest talle minu poolt 5 pihku.

Ise promon Lätis kõvasti bracketit streetmani ,et sealt saaks rahvast juurde. A-klassis küsitakse miks ei ole kuni 2liitrit klassi. seal oleks 3-4 masinat kohe võtta ,kes on võimelised aegadeks alla 13 seki. Meil paar meest juurde ja on madistamist nagu vanadel aegadel.

Nagu ma ütlesin muutusi on vaja ja miks ma järjekordselt selle teema üles võtan, sest esimene aasta naerdi mind välja ja tegelikult läks kõik nii pmts nii nagu ennustatud sai.

PS: Pärtel see teema ei ole mõeldud sulle nii ,et ära loe. Juhul kui sa muidugi oma American Dreamist toibunud oled ja reaalselt mingeid häid lahendusi pakkud, siis lase käia

Mul on sarnane teema jooksmas ka lätis kust ootan ideid ja ettepanekuid



____________________________
Team Ilms-Motorsport
Carbon Destroyer 8.56@274km/h
29.09.2009 at 20:04 2 edits. Last edited 29.09.2009 at 20:09 by tmac
Peeter82
 
Mis Saab 2010
Sten - BHRA foorumis juba käib arutelu sel teemal. Seda sa vist ei näe?

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
29.09.2009 at 23:57
sam
  
Mis Saab 2010
Ma võin öelda sulle sama asja mida pärtelgi, võibolla teiste sõnadega, aga mõte jääb enamvähem samaks - reeglid ne prichom. Neid on alati kirutud, ükskõik millised ka poleks. Inimestel pole raha (praeguse tasemega täishooaeg on isegi min eelarvega arvestatav summa) selleks, et tegeleda selle alaga tõsiselt. Puudub motivatsioon. Suht möödas on ajad, kui sai just for fun hobi harrastada. Paljud kes eemale jäävad ei taha teha valikut spets.auto kasuks. Reeglid on ju jamad kui oma igapäeva- / pere- / hobi- vm iganes autoga ei pärja enam... Ühelgi teisel autospordi alal ei sõideta meistrivõistlustel "hobiautoga".
C klassis 10st sõitjast täpselt pooled (5) olid ka "võõrast" klassist ja täishooaega sõitis ainult 2 ("1 võõras" ). Põhim on see ju US raua klass. Kus Teie USA fännid olete kõik? Dragrace on ju USA raua sport. Järgmine aasta ei lubata "võõras" klassis osaleda (pidi juba see aasta nii olema) - palju siis sõitjaid Cs on?!
Alternatiive tmac on muidki - näiteks, hooaeg "raskel ajal" üldse pidamata jätta, korraldada EMV ainult sõitjatele ilma ürituste ja publikuta, üritada saada välisvõistlejate huvi ülesse (enamvähemgi arvestatav auhinnafond) jne.
Klassijaotusega saab teha samuti mitut asja:
a. mitte midagi
b. väiksed korrektuurid
c. suured muutused
Mina arvan, et tohiks kasutada ainult variante "a" v "b", pigem "b". Tuleb arvestada sellega, et inimesed on ammu ehitanud enda autosid enamvähem aastatega kujunenud reeglite järgi ning ehitavad ka praegu.
Kuni 2l n/a. Ehk teeme juurde uue klassi, kus oleks jällegi 2-3-max 5 osalejat. Whats the point? Turbovennad enda foorumis tahaksid ka väga "väikse mootori turboklassi" - veel 1 klass. Camoon, igale jorsile oma klass või? Kõik need kes virisevad ei oska, ei taha (põhjuseid on palju) või puuduvad võimalused, thats it. Klassijaotus võimaldab kõigil sõita.
13-14sek võidusõitu ma ei viitsi vaatamas käia, ükskõik kui palju võistlejaid ka ei oleks ja kui pingeline nende võistlus ka poleks.
Selline on minu arvamus. Peace. :)
30.09.2009 at 00:37 1 edit. Last edited 30.09.2009 at 00:38 by sam
tmac
 
Mis Saab 2010
ei näe kui näeks ja teaks ,et kuskil miskit toimub ja arutatakse ,siis poleks seda teemat siin. Minu Nägemus klassidest oleks selline


A-kuni 2 liitrit vh
B 2-4 liitrit vh ja kuni 2l ülelaetud
C üle 4 liitri vh ja 2-4 liitrit ülelaetud
D outlaw igasugu kitsas sillad käigukastid ja muu träni lubatud

Põhjendan

kuni 2 liitrit igasugu Gsi-d ja japsid tagasi radadele. B klass vh sõidavad meil 11-13 seki vahel kiiremad kes praegu a-klassis. Igasugu datsuni vennad on ka seal maal VAG gruppis 1.8 T mootorid küll tulevad. Kui lõpuks inimestele kohale jõuab ,et ntx 1.8t mootorist tuleb 500hj odavamalt kui vanast heast 2.2st. C klass palun las jätkub lahing softima usa raua ja muu maailma vahel. D tahate kiiresti sõita palun istuge kõik ühes pajas. Ehitage omale popid kastid pange alla kitsad sillad ehitage kasvõi toruraamile ja tuld. Mis te arvate ,et ntx Ilmars heal päeval ei või võita Jamesi või vastupidi või viljar või markel või tuleb mõni somm või leedukas või ükstapuha kes.

Selle pärast ma arvan kartma ei pea ,et keeg kangetest hakkab otsima võimalust madalamas klassis sõita. Ma ühes mehes pole kindel ,aga enamus 9 seki mehi sõidab ikka täie raha eest ja nii heade vastaste vastu kui antakse või ma eksin.

Ja kes ütleb et nii pole võimalik siis põhjendage

____________________________
Team Ilms-Motorsport
Carbon Destroyer 8.56@274km/h
30.09.2009 at 00:38 1 edit. Last edited 30.09.2009 at 01:04 by tmac
lordvampire
Mis Saab 2010
Wai not, vaataks küll selliseid klasse... tooks evod, 4silindrilised turbokad ja muud rahvale tuttavad autod ka rajale. Iseasi kui teema on koguaeg klasse muuta.
30.09.2009 at 01:30
sam
  
Mis Saab 2010
quote:
tmac: ei näe kui näeks ja teaks ,et kuskil miskit toimub ja arutatakse ,siis poleks seda teemat siin. Minu Nägemus klassidest oleks selline
A-kuni 2 liitrit vh
B 2-4 liitrit vh ja kuni 2l ülelaetud
C üle 4 liitri vh ja 2-4 liitrit ülelaetud
D outlaw igasugu kitsas sillad käigukastid ja muu träni lubatud
Ja kes ütleb et nii pole võimalik siis põhjendage
Ja see sinu arvates tooks kõvasti osalejaid juurde? Ehk sinu arvates põhiline põhjus osalemise vähesuses on klassijaotus?! Kõigepealt peab nendele küsimustele vastused leidma.
Mille järgi sa klassid mõtled, a`la meil on sellised autod täna? Nii me jäämegi vahetama klassijaotust vastavalt olukorrale, mis iga aasta muutub. Õige klassijaotus peab olema tehtud autode ehitamise potentsiaali järgi. Siis on reegel õiglane ja seda ei pea pidevalt muutma.
Mixida n/a ja ülelaetud autosid on praktiliselt võimatu, n/a autod jäävad lõpuks ikka jalgu. Sinu klassijaotusega 4+ ülelaetud mootori ja tavasillaga sõita ei saagi?
30.09.2009 at 09:17
partel
  
Mis Saab 2010
Nojah, mittevõistlemiseks põhjust leida on maailma lihtsaim asi. Reeglitest ja osavõtutasudest piisab küll ja veel. Kuid tegelikult on siiski tegemist ettekäänetega oma ego kaitsmiseks.

Tegelik põhjus on rahapuudus, mille eest tuleb olulises osas tänada lahket idanaabrit, kes Eestit vabastas roiskuvast kapitalismist poole sajandi jooksul. Samas Saksa ja Jaapan tehti WW2 käigus maatasa, aga töötasid end üles tagasi.

Minu arvates ei ole siiski kohane nõuda, et SMS-laenu eest peaks saama EMV tiitli. Keegi ei käsi ju osaleda, lisaks on arvukalt teisi võistlusi. Kui tekivad võimalused ja tahtmine meistriks tulla, siis tere tulemast.

Mis autode konkurentsivõimelisusse puutub, siis "kui mina ei võida, siis mina ei sõida" puhul peakski igaühel oma klass olema.

Või milleks üldse sõita, kohad saab ju jagada osalejate nimekirja alusel! :) Võiks ikkagi aru saada, et konkurentsivõimeline auto on ainult üks eeldus heaks tulemuseks. Näiteks aastatega tulev võistluskogemus on ülioluline.

Samuti, mis takistab nõuetele vastavat "alamõõdulist" autot osalemast, peale sõitja ego? Paberi peal kiiremal võib igasuguseid äpardusi juhtuda, lisaks saab veel kogemusi.

Minu arvates need, kel on võimalik osaleda, osalevad juba praegu või ehitavad, arvestades hetkel kehtivaid reegleid. Igasugune muutmine pigem sunnib mõnda olemasolevat võistlejat loobuma, mitte ei too uusi juurde.



____________________________
_
30.09.2009 at 09:39
anryo
Mis Saab 2010
Ma tuletaks meelde kõigile hoopis SEDA teemat...
Saab ju küll võita ka otse tänavalt tulnuna?

http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto/article.php?id=25266933





____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
30.09.2009 at 09:56 3 edits. Last edited 30.09.2009 at 09:58 by anryo
valdz
Mis Saab 2010
Kui ajatakse taga võrdsust ja vaatajahuvi, siis nagu olen juba öelnud, et võiks teha indexipõhised klassid. Klasse tuleks u. samapalju kui praegu. Kui keegi ütleb et ahh jura - see ju bracket, siis võiks ka Kuriksi käest küsida miks ta Bracketit SM'il sõidab... See muidugi väga suur muutus.

Aga kuna loen nüüd kõiki kolme teemat (bhra, turboclubi ja nüüd see teema) siis ma olen juba äraootaval seisukohal.
Et järgmine aasta üldse sõitjaid oleks siis oleks vaja võimalikult kiiresti ükskõik millised reeglid paika saada või vähemalt teada anda täpselt millal nad tulevad. Kes see ikka ehitama/arendama hakkab kui ei teagi mis tegema hakatakse.
Hea oleks kui järgmise aasta reeglid oleks juba hooaja alguses paigas, sest minu väikese dragikogemuse põhjal käib koguaeg peale hooaega reeglite ootamine, keegi ei julge viili kätte võtta sest see tuleb äkki pärast uuesti ümber teha.
30.09.2009 at 10:05
sam
  
Mis Saab 2010
quote:
valdz: see ju bracket, siis võiks ka Kuriksi käest küsida miks ta Bracketit SM'il sõidab
Bracket, ehk handicap ja indeks on 2 väga erinevat asja. Lauri sõidab SM Outlaw, mis on heads-up klass turvaindeksiga 7.500sek.
30.09.2009 at 10:37
Indrek_S
 
Mis Saab 2010
Ma pole küll ekspert, kuid ehk aitaks nö boonuskülaliste külgepookimine miskist muust autospordialast. Noh näiteks BMW 325 cup klass (ühe etapi raames) jne ?
Meistritiitlit küll seal ei jagataks, kuid for fun on ringraja konkurendid ehk mõõtu võtma tulemas.

____________________________
not done until it's done
30.09.2009 at 11:04
Peeter82
 
Mis Saab 2010
Mina kraaksun ka siia juurde indeksiklasside teemat.
See tooks tagasi EMV dragi sõitma 12 (11) sekundi autod.
Ei maksa öelda, et neid pole vaja.
Pidurdamise vältimiseks anda näiteks ajasõitude esikolmikule sama palju punkte kui eliminaatoris.
Indeksi lõhkisõitmine = kohene disfklaff. Aga ei pea järgmisel võistlusel siirduma järgmisesse klassi.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
30.09.2009 at 11:16 1 edit. Last edited 30.09.2009 at 11:17 by Peeter82
malloc
Mis Saab 2010
imo oleks ka poolt väikeste vabalthingavate ja ka väikeste turbokate klassile. Oli ju suht huvitav tegelt vaadata, kuidas näiteks Kristo Post oma väikese pesupulbrisinise Corsaga 13 (vist?!) sekundit paugutas.

Aga tegelikult, hakkab drift eestis niiguinii vaikselt drag racingut välja suretama, loodetavasti küll mitte täielikult, kuid publikut meelitab ta küll.
30.09.2009 at 11:19
tmac
 
Mis Saab 2010
Jah ma mõtlesin ise ka selle üle ja muutus nö. minu nägemuses oleks C-klassis Üle 4l vh + alates 2 liitrit ülelaadimist.

Sam vaata mis toimub Tartu autoclubi kiirendustel. Kõik need autod mis sa leiad sealt võid sa leida ka EMV + veel entusiaste. Minu klasside jaotus tuleb loogikast ,et tegelt ei muutu siin maailmas need asjad nii kiiresti.

Kindlasti on veel agasid mille pärast rahvast vähe on alates tasudest ja muust sellisest, aga kui ma küsin kiiremate pillide omanike käest miks dragi ei sõida ,siis on vastus nagu ühest suust klassid.

Kui ei ole kvaliteeti siis tuleb natuke rohkem kvantiteedi poole vaadata. Mitu head sõitu tegi see aasta markel mitu tegi ilmars. 40-50% ehk kõikidest sõitudest ja kõik on arusaadav ja loogiline ,et kui seal kast või muu asi ei töötanud siis ei töötanud. Ilmarsil tegelikult ei õnnestunud 100% ükski sõit see aasta.

Ma vaatan asja rahva mäta otsast, sest lõppude lõpuks. ürituse saab lugeda õnnestunuks kui sõidud õnnestuvad ja rahvast on palju ning nad on rahul.

Anryo unusta ära. Lexus ISF millel on absoluutselt kõik võimalikud launchcontrollid tractionid ja muu jama peal+ natukene õnne.

____________________________
Team Ilms-Motorsport
Carbon Destroyer 8.56@274km/h
30.09.2009 at 11:23 1 edit. Last edited 30.09.2009 at 11:43 by tmac
gets
Mis Saab 2010
Mis saab, mis saab? Kui järgmisel aastal rahval raha rohkem on ka võistlejaid rohkem, kui raha vähem on ka võistlejaid vähem. Lihtne. Mingi klasside jupitamine siin ei aita, pigem jah, võib mõne kallilt praegusesse klassi ehitatud masina ära kustutada. OL läks masu ajal sekundi võrra aeglasemaks, eks jätkuv langus kärbib lõpuks ka teiste klasside aegasid - ja lõunakad saavadki sõitma tulla, kui veel raha järgi on :).

Ma ei tea, kuidas mujal indeksiklassid töötavad aga siin, olen kindel, et rahvas hakkab indeksisse pidurdama, et võitu saada, mis teeb selle jaotuse natuke mõttetuks.

Meie A klassis on väga edukalt sõitnud ka väiksemad mootorid, kui 2l. Lõunas lihtsalt sitad autod äkki? Vanasti tehti ka 1.6l klasse, et Civicud sõita saaksid :).

Streetman on jah ainuke õige koht, mida promoda. Paljud meil sellel aastal streetmanis alla 13 sek sõitsid? Sinna kõlbaksid need lõunlaste 2l masinad ju küll.

Bracket on ikka selline tagaotsa asi, mida massidesse ei vii. Vaevalt, et sinna keegi lõunast sõitma tuleb. Kuidas Soomes muidu bracketiga on? Kahtlen, et midagi roosilisemat.
30.09.2009 at 11:29
vlzman
 
Mis Saab 2010
Kisub ka see teema nagu teisedki sarnased teemad võssa ära, üks ja sama jutt igal pool: reeglid pahad, aina müstilisemad uued klassid (indeksipõhised vmt), kui muudatusi ei tule, lähen driftima jne jne. Mingi hetk tundus endalegi huvitav idee teha tänavasari, samas ei saa mööda vaadata sellest, et automaatselt laienevad uuele sarjale kõiksugused kohustuslikud tehnilised jmt nõuded ehk enam pole võimalik 12-11 seki põrutada ilma täitmata näiteks puuri- ja muid taolisi nõudeid ja jälle häda käes. Samas pole ükski teema jõudnud ühegi konstruktiivse ettepanekuni, mida oleks võimalik asjaosalistel alakomitees arutada. Aina rohkem hakkab mõistlikuna tunduma see, et kui finantsiline pool ei parane ja olemasolevate reeglitega võistlejaid juurde ei tule (nagu kõik ähvardavad), siis teha järgmise aasta äkki tõesti EMV kinnisena ehk korraldaja ei peaks tegema suuri kulutusi pealtvaatajate jaoks, samas need, kes on kulutanud palju aega ja raha, saaksid korralikult võistelda terve hooaja. Ilmselt oleks tegu tagasiminekuga selles suhtes, et leida publikuhuvi ja tagada uute võistlejate pealekasvamine, kuid vähemalt ei teki meil olukorda, kus kõik potensiaalsed korraldajad on pankrotis kuna tehakse etappide korraldamiseks suuri kulutusi ja lõpptulemus on see, et suures protestivaimus on kohal ainult paar võistlejat ja kümmekond pealtvaatajat. Selle asemel, et süüdistada BHRA-d ja reegleid ja ähvardada alternatiivspordialadele kolimisega võiks parem teha konkreetsed ettepanekud koos loogiliste põhjendustega ja üritada dragi ikka elus hoida ka 2010 aastal. Selge on see, et mingit revolutsiooni niikuinii ei tehta, väikesed muudatused samas vägagi tõenäolised kui need ala huvisid kaitsevad.

____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
30.09.2009 at 11:40
mart154
 
Mis Saab 2010
Super!!! EMV kinniseks ja saadame need viimasedki sponsorid sooja kohta???
30.09.2009 at 12:12
rivo09
Mis Saab 2010
Autosid mis sõidavad alla 11 sek.-i on eestis ehitamisel tegelikult palju. Ei sõida need autod selle pärast ,et eluke meil nõnda viletsamaks läinud ja ongi kõik. Üldiselt on vale ,et reegleid mille järgi on ehitamisel julgelt üle 10-ne auto muuta. .Enamus autospordi aladel on sees tagurpidi käik. See ,et osad sõitjad driftima läinud mind küll ei kõiguta nii või naa on need autod ehitatud mitte dragi vaid funni pärast ja sõidetaksegi kus parasjagu tuju on. Ja kui driftist rääkida siis EE kõige populaarsem saade tähed tansudega jäeti see aasta (jumal tänatud) ära mis me veel dragi sõitjate ja publiku arvust siin jahume.

Money talks and bull shit walks
30.09.2009 at 12:14
partel
  
Mis Saab 2010

Minu arvates siiski kiiremate ehk ala tuumiku "premeerimine" peedistamisega ei ole õige lähenemine. Aeglasemad võiks ise peeglisse vaadata ja raha hankida ning tööd teha, mitte reeglimuutuste abil võita püüda.

Näiteks kui palju see 10.5 rehvipiir ja stock vedrustus võistlejaid juurde tõi? Vanad olijad pidid auto ümber ehitama, aga ikkagi olid pikalt ees. Samas ei olnud soomlasi, kelle autod on laia rehvi ja 4-linkiga, mis minu arvates oli kahetsusväärne.

Kas kui jalgpallis on üks võistkond teisest 6-0 ees, peab kohtunik võitjatiimil paar meest punase kaardiga minema saatma või üldse ise mõne värava lööma, et seis võrdsem-huvitavam oleks?

Muidugi see teema, et võistlejaid enam ei tule ja drag sureb välja on BS, usas on seda räägitud 50+ aastat, aga ikka hingitseb teine. On mõõnaperioode, aga siis on jälle võimalus "väikevendadel" särada. Esikolmiku vast ikka täis saab. :)

EMV väliseid kiirendusvõistlusi on samuti. Kui aga isu suuremaks läheb, peab leidma ka vastavad võimalused.

Mina paanikaks põhjust ei näe. Ootan pigem mitmete ehitusjärgus olevate autode debüüti.



____________________________
_
30.09.2009 at 12:35
vlzman
 
Mis Saab 2010
Mitu võistlejat on meil täna, kelle sponsorid hüppavad alt ära põhjusel, et nii väike huvi on ala vastu?
Mõned mõistlikud reeglimuudatuste ettepanekud:
9 sekundi autod PS-i ja lisaks sinna 10.5 rehvi nõue.
Laia rehviga võistlejad võivad OL-s omavahel kakelda, see jutt, et seal pole võimalik konkurentsivõimeline olla, on BS. Meil on 9 sekundi OL, iga võistleja, kes viitsib kohal käia korralikult, peaks poodiumikandidaat olema. Praktika näitab, et kui olemas on juba 4-link ja lai rehv, siis tõenäoliselt on masin võimeline ka madalateks 9 sekundi aegadeks. Soomlaste jaoks peaks meie OL igati võimetekohane olema, seda näitavad ka badtoy head tulemused sel aastal, vabandused a'la tuleks küll aga pole klassi kuuluvad koos muude vabandustega kategooriasse "horseshit".
2.0T autod saavad vabalt B klassis jageleda, peale kiirete (Viljar ja Markel) PS-i minekut peaks ka seal üsna võrdne seis olema. A klass on OK praeguste reeglitega. Streetman klassi kontseptsiooni kohendamine võib ka tulemuslik olla, indeksit veidi kiiremaks ja muuta EMV klassiks. Mina isiklikult näen streetmani modimises väga häid võimalusi tänavaautode jaoks.
Kui nüüd natukene sarnaseid ettepanekuid veel kohandada ühise ja konstruktiivse arutelu käigus, siis peaks ju ühtteist sealt kooruma.


____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
30.09.2009 at 12:59
Raceboy
 
Mis Saab 2010
quote:
gets: eks jätkuv langus kärbib lõpuks ka teiste klasside aegasid - ja lõunakad saavadki sõitma tulla, kui veel raha järgi on :).



IMO andsid paljudes klassides tooni just lõunanaabrid ja nt Outlaws sõideti toore autoga (VW Corrado) pekkikukkunud sõidul 9.4s? B-klassist viimasel võistlusel ei hakka rääkimagi.

Lähinaabrite alahindamine tuleks lõpetada, minu teada nendel võistlejate hulgaga oma võistlustel probleeme ei olnud, meie vindume siin oma EMV-ga.

____________________________
www.vems.ee
30.09.2009 at 13:03
gets
Mis Saab 2010
Absoluutselt ei alahinda lõunanaabreid! On ju väga konkurentsivõimelisi masinaid sealt käinud. Seda enam jääb imelik mulje, kui mingid 4 meest sealtsamast imestavad meie klasside üle :). See oleks nagu, ma ei tea, meie A või B läheks Soome paluma, et me sõidame teil, kui te oma klassid ümber teete, sest muidu me ei ole konkurentsis.
30.09.2009 at 13:13 1 edit. Last edited 30.09.2009 at 13:14 by gets
anryo
Mis Saab 2010
quote:
vlzman: Mitu võistlejat on meil täna, kelle sponsorid hüppavad alt ära põhjusel, et nii väike huvi on ala vastu?
Mõned mõistlikud reeglimuudatuste ettepanekud:
9 sekundi autod PS-i ja lisaks sinna 10.5 rehvi nõue.
Laia rehviga võistlejad võivad OL-s omavahel kakelda, see jutt, et seal pole võimalik konkurentsivõimeline olla, on BS. Meil on 9 sekundi OL, iga võistleja, kes viitsib kohal käia korralikult, peaks poodiumikandidaat olema. Praktika näitab, et kui olemas on juba 4-link ja lai rehv, siis tõenäoliselt on masin võimeline ka madalateks 9 sekundi aegadeks. Soomlaste jaoks peaks meie OL igati võimetekohane olema, seda näitavad ka badtoy head tulemused sel aastal, vabandused a'la tuleks küll aga pole klassi kuuluvad koos muude vabandustega kategooriasse "horseshit".
2.0T autod saavad vabalt B klassis jageleda, peale kiirete (Viljar ja Markel) PS-i minekut peaks ka seal üsna võrdne seis olema. A klass on OK praeguste reeglitega. Streetman klassi kontseptsiooni kohendamine võib ka tulemuslik olla, indeksit veidi kiiremaks ja muuta EMV klassiks. Mina isiklikult näen streetmani modimises väga häid võimalusi tänavaautode jaoks.
Kui nüüd natukene sarnaseid ettepanekuid veel kohandada ühise ja konstruktiivse arutelu käigus, siis peaks ju ühtteist sealt kooruma.

Umbes sinna kanti muudatusi on ka Alakomitee arutanud. Kinnitus saabub natukese aja pärast - seda just seetõttu et ootame veel, mis ettepanekuid kasvõi siitsamast foorumist näiteks juurde tuleb.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
30.09.2009 at 13:22 2 edits. Last edited 30.09.2009 at 13:23 by anryo
partel
  
Mis Saab 2010
Vaevalt keegi enam lõunanaabreid alahindab.

Kui kohalikel raha pole, siis peavadki võitma Läti, Leedu, Poola, Ukraina, Vene jne võistlejad. Minul küll probleemi pole. Tõsine probleem oleks hoopis siis kui neile takistusi tehakse, "siseturu kaitse" jne. Väliskülalisi tuleb igati tervitada.

Ja Veljo, aastal 2008 sai 8.3 sek auto, mis osales kõigil etappidel, OL II koha...

Veel:
quote:
vlzman:Kui nüüd natukene sarnaseid ettepanekuid veel kohandada ühise ja konstruktiivse arutelu käigus, siis peaks ju ühtteist sealt kooruma.

Seetõttu ma reeglimuudatuste võimalikkust eriti ei kardagi! :)

If it's not broken, don't fix it...


____________________________
_
30.09.2009 at 13:27
Fog
 
Mis Saab 2010
Eks hakkab see teema jah ühte auku juba liikuma nagu näha. A, OL, SM ja C jäävad ilmselt paika, PS saab rehvipiirangu, ning B piiratakse ära.
Kusjuures, mulle on meeldima hakanud Turboclubis väljapakutud 8.0 rehvipiir B klassi piiranguks.
Saaks 2 kärbest ühe hoobiga, väiksemale töömahule natukene eelist(ei jõua seda 1.8T meeste viginat ära kuulata, et olenemata miinimumkaalust ikka suurtel eelis.) ning kiired PS-i.



____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
30.09.2009 at 14:52
tqhq.ee foorum : Üritused : Mis Saab 2010   1 2 3 4 5 6  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.