Poster |
Message |
mix112 |
kompressor
Küsiks siis targematelt tegijatel ka nõu. Kui nüüd hakata kompressorit peale arematama, siis mis veel on vajalik peale elemendi enda ja mõne lõdviku? On äkki kellelgi mõni joonis vms? autoks on siis Pontiac Firebird 3,1 V6 |
15.10.2009 at 16:53 |
|
Koit |
kompressor
Ma ennustan mis tulema hakkab. "Pane kohe V8 peale ja seda mootorit pole mõtet ehitada üldse" selline jutt...mis on iseenesest õige tegelt
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
15.10.2009 at 17:41 |
|
askeldaja |
kompressor
quote: mix112: Küsiks siis targematelt tegijatel ka nõu. Kui nüüd hakata kompressorit peale arematama, siis mis veel on vajalik peale elemendi enda ja mõne lõdviku? On äkki kellelgi mõni joonis vms? autoks on siis Pontiac Firebird 3,1 V6
Säti kohe V8 mootor jõuallikaks.
See tüüpiline stampvastus pole sugugi kiusamiseks. Pealegi, asjalik väikeplokk annab vajadusel täiesti arvestatavat jõudu... ka kompressordamiseta. Kui midagi ekstreemset just plaanis pole. LSx strokerid (vabalthingavana) annavad vajadusel silmagi pilgutamata 600 - 700...hj mootorist. Tänavakõlbulikult (vabakäik olemas, ei koole igal sekundil).
Loomulikult otsustad Sina ise, mida oma autoga teed ja mida plaanid. Auto peab eelkõige ikka iseendale meeldima. Oma $$$ ka, ise tead, kuidas ja mismoodi kulutad.
Heasüdamlik nõuanne. |
15.10.2009 at 18:34 |
|
gets |
kompressor
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=27454
Siin näe on pandud kompressor peale.
Ma ei ütle küll kogusummat, aga pakun, et miski 4-5k kuus arvesta ehitusperioodil autosse. Perioodi pikkus vähemalt sõiduhooaegade vaheline aeg. |
15.10.2009 at 18:54 |
|
Maik |
kompressor
kompressor ca 10k eek või alla
pihustid 8tk 2000-5000
uus aju ca 4-5k , seadistamine 2k? + dynod..
torustik ala 500-2000 eek
uus õhufilter ca 1000 ?
silikoon lõdvikuid 1500 eest ntx
kütusepump 200-2500 eek
IC pole otseselt vajalik,saab väga odavalt neid asju vahest...? Aga kui pole siis 500-3500
lamda kellaga rent või ost võimalikud ... ca 3-3,5k
suvalisi torusid ja tükke kah mingi tuhande kahe eest ja ongi...
umbes nii see raha tiksub,kindlasti saab ka siit näpistada asju maha ,kui on juppe ja asju..
mul läks vist nats üle 40 ära aga mitmeid asjad olid kallid variandid liigselt,mõni tuli jälle odavamalt...
Minu teemas vanad pildid, hetkel on nii ja auto garaasis, eks näis mis talvel teeb..miskit vast ikka. Õhuvõtu torustik ennast häirib.
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=14092&g2_imageViewsIndex=1
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
15.10.2009 at 20:32 |
2 edits. Last edited 15.10.2009 at 20:54 by Maik
|
DevilDeVille |
kompressor
põhjusmõteliselt tuleb ikka Koidu pakutud rada käia ja kompressori raha eest korralik v8 aistevahele ajada
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
15.10.2009 at 20:53 |
|
Fog |
kompressor
Lisaks siia veel fakti, et konkreetne 60 kraadine chevy V6 on suhteliselt õnnetu ülelaadimise talumisel erinevalt 90 kraadisest.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
15.10.2009 at 21:00 |
|
Peeter82 |
kompressor
Pidage nüüd hoogu... ei ole vaja soovitada 600-700 hj LS mootorit, mida Eestis ühtki pole.
Inimesel ei ole ilmselgelt raha korraliku V8 jaoks, vaid küsimus on, kuidas saada hästi odavalt 3,1 mootorile kompressor peale.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
15.10.2009 at 21:09 |
|
hents99 |
kompressor
quote: Peeter82: Pidage nüüd hoogu... ei ole vaja soovitada 600-700 hj LS mootorit, mida Eestis ühtki pole.
Inimesel ei ole ilmselgelt raha korraliku V8 jaoks, vaid küsimus on, kuidas saada hästi odavalt 3,1 mootorile kompressor peale.
Odavalt saab kompressori peale niiviisi, et ostad tööriista marketist vms 12V rehvi pumpamiseks õhukompressori ja pistad peale.
Tegelikult saab ka korraliku töötava süsteemi odavalt (suhteline mõiste), kui omal veits nuppu on, piisavalt tutvusi, kellelt odavalt asju saada.
Kompressoriks näiteks Eaton M90 (ca 2000 - 3000.- ), veepritse ise meisterdada, siis pole coolerit vaja.
Kompressori jaoks kinnitused, flantsid jne - 500.- (vesilõikus, laserlõikus, materjal)
Kompressori rullik - custom made vastavalt oma vajadusele 200.- (oleneb jälle kuidas tuttavate treialitega lood on)
Rihm - 500.-
Pinguti 200.-
Lõdvikud võtad mingid olemasolevad nt veoautode omad (4-5 kihilised, väga tugevad ja usaldusväärsed, kui bling-bling pole esmatähtis) - 200-400.-
Progeaju (valik on sisuliselt 2 tootja vahel - need kõige odavamad MegaSquirt ja VEMS, viimast kasutan ka ise, sest minu jaoks on lõpphind VEMS`il odavam, kui kasutada ka lairiba lambdat, mis on vajalik vähemalt seadistamiseks) hinnaks 5-8k.
WB lambda laenad sõbralt või ostad kasutatud 500-800.-
Pihustid (kasutatud - 500-1000.-)
Vajalikud juhtmed, pistikud saab olemasolevast leiutada/ümber teha.
Nipet näpet vidinaid veel 1000.- krooni eest.
Odavalt tegemine on puhtalt leidlikkuse teema. Ise teen hetkel ka säästuprojekti 5.0 V8 + turbolaadur, mis on mingist ajast üle jäänud, asja teeb tsipa kallimaks asjaolu, et paigaldan manuaalkasti, V8`le pole aga kunagi manuaali tehtud, seega CNC pingis vaja teha uus hooratas jne. Ja sidur, mis talub ca 1000Nm`i, õnneks see on juhtumisi olemas, just sellised pisividinad maksavad veidi rohkem, kui plaanitud.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
15.10.2009 at 22:28 |
|
rnx69 |
kompressor
Selle raha eest, mis selle õnnetu kolmveerandsilindrilise modimise peale kuluks, saaks juba 305 CID pärismootori. Tänaval sõitmiseks täiesti piisav ning kannatab vajaduselt ka veel suhteliselt mõistliku raha eest ca 250-270 jõudu tänavalegaalsena välja meelitada. Meie banaanivabariigis peaks saadavus ka veel talutav olema - 350 võib mõistliku hinna eest vist viimasel ajal jäädagi otsima. Viimati nägin kusagil kuulutust, kus pakuti töötavat 305-t vist 6k eest.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
16.10.2009 at 07:02 |
|
smartshader |
kompressor
Pakuks isegi 305CID, 6.5K eest aga siia teemasse on see vist liiga vana mootor |
16.10.2009 at 07:09 |
|
mix112 |
kompressor
Asi ei ole üldse rahas. Lihtsalt maru igav on lugeda kuidas kõik oma V8 ära modivad ja sellega seoses tekkis huvi, et palju ma enda v6 suudan kätte saada.
Aitäh kõigile kes oma jutuga TEEMAS on! |
16.10.2009 at 16:16 |
|
LincCam |
kompressor
Mul tulevikuks sama plaan, kuid autoks on Mustang 3,8 V6 |
16.10.2009 at 16:27 |
|
madis |
kompressor
mix112, ära tegele enesepettusega. Kindlasti on asi rahas, eesmärk on raha optimaalselt kulutada. Või on sul piiramatu eelarve ? |
16.10.2009 at 16:42 |
|
mix112 |
kompressor
Loomulikult ei ole eelarve piiramatu. Ma tean, et sama raha eest mis ma praegu sinna magama panen saaks normaalse V8. Kõigil omad huvid! |
16.10.2009 at 16:51 |
|
rescue |
kompressor
Ära pane tähele, siin foorumis laidavad kõik V6 maha, kui inglise keelest aru saad siis külasta lehekülge:
www.fullthrottlev6.com seal selline 60 kraadiste mootorite nurk ka olemas, sealt saad kõige paremad vastused sest teadagi siin banaanivabariigis see teadus alles titepapudes.
Edu! |
16.10.2009 at 17:01 |
|
Hellborn |
kompressor
quote: mix112: Asi ei ole üldse rahas. Lihtsalt maru igav on lugeda kuidas kõik oma V8 ära modivad ja sellega seoses tekkis huvi, et palju ma enda v6 suudan kätte saada.
Aitäh kõigile kes oma jutuga TEEMAS on!
Kardan, et sellest pole suure raha eest ka võimalik midagi välja võtta.... ennem hakab lihtsalt pulkasid pudenema.
Mis sellise mootori tugevusvaru ültse tehasepoolt on?( kuni 400 hp vaevalt), sisaldab se näiteks sepistatud väntvõlli, kepse, korralike raamipukke tugeva kinnitusega plokkis.... vaevalt
Alustuseks uuri välja kui tugev su mootor on, mida se sisaldab, mis on surveaste .
puhuri võib külge kruvida odavalt , kuid korralik ajastus sellele kõigele on märksa olulisem, ehk siis EFI modimine ja sellesse investeerimine, nii, et sa oma mootori alumist otsa esimese burnoudiga roosiks ei laseks.
kuna eestis ilmselt keegi selle konkreetse mootori ülelaadimisega pole tegelenud siis kandikul infot ette ka ei tooda paraku.
Seega natuke rohkem infot teeks arutelu asjalikumaks
____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER
FULL THROTTLE CLUB |
16.10.2009 at 17:39 |
|
hents99 |
kompressor
quote: LincCam: Mul tulevikuks sama plaan, kuid autoks on Mustang 3,8 V6
Mul hetkel selline asi algstaadiumis, M112 kompressoriga. Eks kunagi kui asi valmis, siis omanik võib lähemalt rääkida.
Odav ta pole, aga hobiauto puhul on üldse mõttetu rääkida ära tasuvusest.
Teemaalgatajale: Alusta otsast tegemist, mis muud
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
16.10.2009 at 18:08 |
|
zippo |
kompressor
Ei ole see v6 nii hädine midagi.Pole küll kompressor,aga mul selline vahel http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_534 |
16.10.2009 at 18:32 |
|
DevilDeVille |
kompressor
quote: zippo: Ei ole see v6 nii hädine midagi.Pole küll kompressor,aga mul selline vahel http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_534
nu 3,1 ja sinu mootor on nagu siga ja kägu.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
16.10.2009 at 18:40 |
|
Fog |
kompressor
quote: zippo: Ei ole see v6 nii hädine midagi.Pole küll kompressor,aga mul selline vahel http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_534
Zippo, ka sinu puhutud V6 on Buicki 90 kraadise perekonna esindaja mis on HOOPIS teisest puust. 500 obese juures tasub kolvid ära vahetada, 600 juures raamsaaled või girdle, 700 juures betoon ja 1000 juures laiali.
Chevy 2.8 - 3.1 - 3.4 60 kraadine v6 hakkab pudenema 250 obese juures.
Ma olen ise selle researchi läbi teinud enne kui Fierot ehitama hakkasin, ning kokkuvõttes ikkagi viskasin 60 kraadise välja et 90 kraadine asemele istutada enne puhumist.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
16.10.2009 at 18:48 |
|
vlzman |
kompressor
quote: Fog: quote: zippo: Ei ole see v6 nii hädine midagi.Pole küll kompressor,aga mul selline vahel http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_534
Zippo, ka sinu puhutud V6 on Buicki 90 kraadise perekonna esindaja mis on HOOPIS teisest puust. 500 obese juures tasub kolvid ära vahetada, 600 juures raamsaaled või girdle, 700 juures betoon ja 1000 juures laiali.
Chevy 2.8 - 3.1 - 3.4 60 kraadine v6 hakkab pudenema 250 obese juures.
Ma olen ise selle researchi läbi teinud enne kui Fierot ehitama hakkasin, ning kokkuvõttes ikkagi viskasin 60 kraadise välja et 90 kraadine asemele istutada enne puhumist.
Jätkan su jada....kui 1000 juures laiali lastud, siis stage II oncenter vahele ja 88mm turbo, 1200 juures 92mm turbo+NOS, seejärel 102mm turbo+NOS ja kütuseks etanool ja siis laiali ja siis peaks vaatama aluploki poole ja majalaenu juurde võtma
Neid kahte V6-t ei maksa tõesti segamini ajada. Kui kindel soov V6 üle puhuda, siis vältimaks hilisemat rauapuru korjamist, leia teine V6 (3800 series ntx, mida üsna edukalt Buicki poolt eatoni bloweritega ülelaetud). Knowhow ja muu ka kohe olemas. Sai ka mingivahe oma Jeep GC 4.0L slant 6 superchargemise peale mõeldud, isu läks üle kui avastasin, et tegu oluliselt kallima operatsiooniga, kui asendada mootor V8-ga, millest juba kordades odavam lisajõudu välja pigistada.
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class! |
16.10.2009 at 21:22 |
|
Vanaisa Moderator |
kompressor
vlzman - jeepi 4 lirtsune ja slant six on kaks erinevat looma. |
16.10.2009 at 23:03 |
|
vlzman |
kompressor
quote: Vanaisa: vlzman - jeepi 4 lirtsune ja slant six on kaks erinevat looma.
väljendasin ennast valesti.... korrektsuse mõttes siis uuesti: juttu oli Jeepi 4 liitrisest straight 6 mootorist, sry peale reedeõhtuseid õllesid kipub segadus mootorite maailma tulema sry for massive OT
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class! |
16.10.2009 at 23:16 |
1 edit. Last edited 16.10.2009 at 23:17 by vlzman
|
|