Poster |
Message |
Rambler |
RAM 1500,4,7,2002a.
Pigem siis soov selline auto endale soetada,kas targemad ja kokkupuutunud jäsemed oskavad ehk vähe infi selle isendi kohta öelda??siis 2002a,pole ta Hemi ja kas seega on ta kütusekulu väiksem,et kw vähem?? |
17.10.2009 at 10:53 |
|
Martin460 |
RAM 1500,4,7,2002a.
Endal kogemused sellisega puuduvad aga paljudele oma küsimustele olen leidnud vastused siit: http://dodgeforum.com/forum/3rd-gen-ram-65/
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
17.10.2009 at 11:47 |
|
desiderii |
RAM 1500,4,7,2002a.
Kui ma õigesti mäletan, siis Autolehel oli ka selle põlvkonna ja mudeli kohta kasutatud auto test olemas.
____________________________
kirjanik
97' Expedition, unistuste auto.
ex 94' Seville STS
ex 97' Mark VIII |
17.10.2009 at 14:58 |
|
matuuu |
RAM 1500,4,7,2002a.
quote: desiderii: Kui ma õigesti mäletan, siis Autolehel oli ka selle põlvkonna ja mudeli kohta kasutatud auto test olemas.
http://www.autoleht.ee/tests/test_old?test_old_id=2129 siin jah vähe juttu
|
17.10.2009 at 17:27 |
|
Rambler |
RAM 1500,4,7,2002a.
Tänu siis teabe eest..,keegi siin väga soovitab Chevy Trailblazerit hoopis,et väiksem kütusejanu ja mugavam linnakulgur..kui see 4,7 ikkagi nii probleemne on,nagu siin arvatakse,siis ehk õigem hoopis selline Trail soetada..või ehk hoopis Tahoe..
|
18.10.2009 at 11:15 |
|
DevilDeVille |
RAM 1500,4,7,2002a.
selle mõtte võib küll kohe maha matta, et TrailBlazer väikse januga on - hobujõud ei tule niisama. isiklikult valaks selle kütusekoguse pigem v8 kurku - saad vähemasti häält vastu
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
18.10.2009 at 11:43 |
|
mrtn |
RAM 1500,4,7,2002a.
juhul, kui linnasõit on plaanis, siis vaata mõni kaasaegse vedrustusega auto, mugavuse vahe ei tule ainult pehmetest istmetest. |
18.10.2009 at 12:30 |
|
Rambler |
RAM 1500,4,7,2002a.
Kaasaegse vedrustusega??!!mida siis sellist soovitad?kas see trailblazer mitte pole linnas kulgemiseks piisavalt mugav..ja eks igaüks ju kiida oma..kui küsida mõnelt TBi omanikult,siis vankumatu vastus,et just selline see isend peabki olema ja see ju rohkem maitse ja nõudmiste küsimus..aga selle traili poole kisub just seetõttu,et ta vähe kaasaegsema väljanägemisega,kui Tahoe..mida arvata,kellele ema kellele tytar...
|
18.10.2009 at 12:50 |
|
mrtn |
RAM 1500,4,7,2002a.
ei maksa ägestuda. kuna sa ise mugavusest rääkima hakkasid, siis ma su tähelepanu ka sellele juhtisin. ma ei soovita sulle mingit autot, nii nagu ma ei soovita sulle konkreetset kondoomi, auto tuleb ikka oma maitse (höhöh, ei ole seost kondoomiga) järgi valida. kui on võimalik valida, siis ma kalduks pigem sõltumatu vedrustuse poole, vahe, eriti suure vedrustamata massiga sildade puhul nagu maasturitel, on ikka räme. |
18.10.2009 at 12:54 |
|
Astro SS |
RAM 1500,4,7,2002a.
'02 1500 Ram ON sõltumatu esivedrustusega ...
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
18.10.2009 at 13:09 |
|
kotkloom |
RAM 1500,4,7,2002a.
On või mitte , igal juhul on ehe aparaat!
____________________________
Jeep Cherokee 4x4 `77 4,2L
Jeep Cherokee 4x4 `90 4,0L
Dodge RAM 1500 4x4 Quad Cab`99 5,9L V-8 Magnum (4 inch lift) |
20.10.2009 at 21:48 |
|
Bikerman |
RAM 1500,4,7,2002a.
Mu 01 Chevy kastikal on kah kõik sõlumatu,eriti esisild.Sõltuv on aga kütusekulu.Rasked saapad-kulu suurem,piduking-saad muidu hakkama.
4,7 Ram i kulu ei ole väiksem kui hemi(ehk 5,7)oma.Kuna see 4,7 moto kipub sutsu lahja olevat selle suurele masinale.Olen sellist omanud ja tean öelda,et 4,7 isendil peab õlitasemel hoidma silma peal-kui teist vähe on,siis kipub mootori tagaots kuivalt käima.
Muidu küttekulu võrdselt linn+maantee normaalsõidul 15-16 liitrit keskmiseks. |
22.10.2009 at 21:17 |
2 edits. Last edited 27.10.2009 at 20:10 by Bikerman
|
|