Poster |
Message |
Raul |
Kannatus otsas
Et asjast täpsemalt rääkida peab alustama algusest....
Jaanuari alguses sai siis soetatud endale ameeriklane, kuigi soov oli omandada suur ja võimas usakas võitis otsustamisesl siiski reaalsus ja omandatud sai suht lahja pontiac,millega kannataks ka igapäevaselt liigelda...
Peale omandamist sai seiskorra hindamiseks auto ette näidatud ühele suht teada usakate remoga tegelevale firmale. Vaadati auto üle ja hinnag oli, et kui filtrid,õlid, piduriklotsid vahetatud siis on tegu igati tipp-topp masinaga..OK..esimene remont-sai vahetatud kõik filtrid, esiklotsid, voolikud, küünlad, õlid, šarniirid...igati vajalik tegu..sain auto kätte-nüüd peaks teil korras auto olema. Kuna autol ülevaatus tegemata läksin rõõmsalt ülevaatust tegema-Pidureid pole, CO sisaldus tühikäigul 8 jne..Teine remont-vahetatud said tagumised klotsid, uued piduritrummlid, CO andur, õlirõhuandur. Teine ülevaatus...tagapidureid ei ole..saadeti ülevaatuselt minema...
Kolmas remont-pandud sai uus pidurisilinder, lisaks uus tagapütt ja uus katalüsaator. Kolmas ülevaatus-tagapidureid ei ole..CO sisaldus tühikäigul juba 10!!!
Kui ülevaataja kuulis palju atoremo juba maksma on läinud soovitas ta remondikohta vahetada ja kirjutas ülevaatuse ära ning andis ka ülevaatuse paberid mis tegelikult olid enne ülevaatusel käinud volkswageni andmetega, muudetud oli ainult automarki. Vähemalt sain nüüd ametlikult autoga ringi sõita. Viisin siis jälle auto remosse et ehk saaks ikka CO korda ja bensukulu ka normi..15 sajale on ikka nati palju..nemad viga ei leia miks mootor nii janune on,arvatavasti on mootoriga midagi viltu. Ok..seadsin siis oma sammud teise tuntud usakate remoga tegelevasse asutusse.tehti diagnostika ja viga selles et aju saadab valesid signaale. Uus aju oleks 5K olnud..sain vanast kohast katsetamiseks kasutatud aju. Keerasin aju külge, esimese asjana läks kohe põlema jahustussüsteemi tuluke. Muidu kõik igati hea pöörded tunduvalt madalamad jne...sõitsin siis tööle ja kohalejõudes avastasin et jahtusvedelik laseb paisupaagi ülevoolutoru kaudu jalga. Panin uue vee ja tundus et enam muret pole..tegin ka uue CO testi ja ülevaataja ütles et kõik on ideaalne, tõesti Co oli 0.05.
Läksin siis jälle remosse, et milles mure,vesi laseb mootorist jalga. Nende arvamus oli, et mootor kuuma saanud ja surve sees. Egas midagi auto jälle remosse ja lihviti siis plokikaas ja klapid ära, vahetati tihendid jne...
lisaks vahetasid omaalgatuslikult ka starteripuksid kuna nad polnud autot käima saanud. Jah tõesti vahel ei tahtnud auto käima minna, aitas starterijuhtmete liigutamine. Ok sain auto kätte ja plaanisin kumme vahetama minna..100 meetrit peale remot läks kumm katki ..kuna kummivahetus polnud kaugel siis sõitsin kohale ja esimene asi mis autost välja astudes nägin, oli see kui jahutsvedelik autost jalga lasi. Siis hakkas juba närv mustaks saama....sain kummid vahetatud ja ...auto ei läinud käima...egas midagi jälle juhtmeid liigutama. Viisin siis jälle auto remosse...lubati asi üle vaadata...Ok..läksin siis õhtul autole järgi ja siis tunnistati et kogu jama oli tingitud ajuvahetusest, pandi vana aju tagasi, parandati starterit, vabandati ja lubati soodust uue aju ostmisel. Ok..sõitsin siis jälle minema ja kuna oli vaja korra linnast välja sõita ja tundus et nüüd on tõesti korras. Ok..sain linnast nii 15km kaugusele ja low coolanti tuli lõi põlema....temp näidiku lõi ka pea hetkega lakke..pidasin auto kinni ja avanes juba tuttav vaatepilt sellest kuidas jahutsvedelik omavoliliselt autost lahkub. Sai mootor maha jahutatud ja teeäärsest ojast uus vesi sisse pandud. Siit algas piinarikas teekond tagasi linna...iga paari km tagant peatus 10-20 min ja kraavist uus vesi. Lisaks otsustas ka radikas surve tõttu töölepingu lõpetada ja järgnes see, et lisaks paisupaagi ülevoolutorule tuli vett välja ka radikasse tekkinud august ja seda juba tõesti suuremas koguses. Egas midagi..auto jälle remosse..seekord tunnistati süüdlaseks radikas ja mingi voolik. Sain auto kätte ja sai jälle 2 päeva muretult sõita (muretult sõitmine oli suhteline-veekulu mis tuli peale sõitu juurde valada oli lihtsalt väiksem)...kuni auto otsustas jälle mitte käima minna ja seda loomulikul kõige õigemal hetkel, nimelt öösel ja kodust kaugel. Seekord ei ei aidanud enam ka juhtmete liigutamine ja starteri klobimine, peale tunnist üritus loobusin ja jätsin auto maha. Hommikul kohale jõudes läks auto poolest pöördest käima....võtsin jälle suuna remosse ja poolel teel otsustas auto, et vabatahtlikult ta seda ei tee ja foori tagant startides murdus mootorikinnitus, mille tulemusena otsustas ka mootor lahkuda...oma põgenemisteel lõhkus ta ka mootoririhma ja ettejäänud jahutussüsteemi voolikud. Õnneks oli mootoririhm paari niidiga otsustas ikka peale jääda ja see päästis hullemast( ei taha mõeldagi klappide ja muu peale )
Seekord jõudis siis auto nööri otsas remosse. Ok..uus kont..uus rihm..uus .........lisaks pakuti, et põhjuseks miks vesi jalga laseb on see, et panin vett üle maksmimumi paisupaaki. Peale remot( remost sain auto kätte reedel) ja peale esimest pikemat sõitu lasi vesi jälle jalga..mõtlesin et mine tea..ehk on vett tõesti palju, ei pannud juurde, temp nädik näitas norm temperatuuri. Peale teist sõitu jälle loik maas...paari km puhul ei löö vett välja, pikematel juba lööb...niikaua ei pannud vett juurde kuni täna hakkas ka temp andur tõusma...vett läks oma 3 liitrit enne kui paisupaagi miinimumini jõudis....lisaks ütles ka ABS jälle üles ja seda loomulikult sel hetkel kui eesolev auto järsult pidurdas, blokis esirattaga pidurdades sain ikka kuidagi seisma....siit sai ka kannatus otsa.....
Kokkuvõte....auto remole on läinud iga kuu pea 6-10 kilo ja tudengile on seda natuke palju. Teiseks, kaua ma pean seda autot remoma, et ta tõesti korda saaks? Auto on praktiliselt samas seisu nagu peale ostmist..st. pidureid ei ole, CO on taevas,lisandunud on jamad mootoriga kus ikka on surve sees...igat asja olen ma käinud veel 3 korda üle parandamas ja ikka pole korras.... on tekkinud kahtlus, et kas nad ikka oskavad autot remoda? Siiani pole õnnestunud autoga sõita üle kolme päeva ilma et poleks pidanud autot tagasi remosse viima. Ja enamasti on remo olnud vigade parandus. Ainuke milles ma end süüdlaseks tunnistan on see, et mootoripadi katki läks. Niih..nüüd olen ma siis oma romaani kirja pannud ja olen seisus kus ma ei oska enam midagi peale hakata. Ma võin ju auto jälle remosse viia aga nagu praktika on näidanud siis korras autot ma ikka tagasi ei saa,,,,,,,,Karta on, et ei õnnestu ka autot maha müüa, kuna low coolant,check oil ja ABS tuli põlevad vahelduva eduga(põleks ka SES tuli kindlasti aga eelmine omanik on ettenägelikult selle pirni juba välja võtnud )....Hetkel ma veel remoga tegelevat firmat siin ei maini, kuna homme lähen viimasele katsele ja kui midagi ei muutu siis ei kavatse ma oma arvetepakki ka enam kasvatada ja vahetan ka remokohta, kuigi vigadeparandused on nad oma arvel teinud .....igatahes kui midagi ei muutu siis mainin ka firmanime ja olgu see õpetuseks teistele....
|
02.06.2002 at 23:55 |
Last edited 03.06.2002 at 07:16 by Raul
|
Ago |
Kannatus otsas
Kurb lugu, väga kurb lugu.
Samas ka väga õpetlik. See tähendab, et kui sul on võimalusi, oskust ja aega siis tuleb igaljuhul odavam ja kindlam ise oma autot remoda. Vähemalt ei saa pärast kedagi peale enda süüdistada. Kõik mis sitasti, oled ise teinud. Remondimeestelt kellele nende tegevus nö. igapäevase leiva toob ootaks muidugi pädevamat tegutsemist. Aga paistab, et nad võtavad iga autoomanikku kui potensiaalset lüpisiobjekti. Jätavad mingi asja tegemata, et omanik ikka kindlalt mõne aja pärast nende kontorisse oma rahakotiraudu laiutama tuleks. Vähemalt jääb Sinu case puhul selline mulje, või on nad siis tõega nii saamatud. Selle raha eest mis Sa masinasse matnud oled saanuks juba kindlalt uue mootori. Aga lootus sureb viimasena, eriti veel siis kui peale igat remo öeldakse, et nüüd peaks küll korras olema.
Müük on ka antud juhul kindlat kahjumit andev tegevus, sest autosse investeeritud remondiraha Sa ostjalt ju sisse ei kasseeri. Pole autot ja remondirahast ka ilma. Ainus võimalus on minuarust tõesti uus ja korras ning miks ka mitte vähe suurem/võmsam mootor.
____________________________
Pontiac Trans Sport `96
|
03.06.2002 at 06:36 |
Last edited 03.06.2002 at 06:39 by Ago
|
Vanaisa Moderator |
Kannatus otsas
selle jahutusvedeliku kohta oli siin kuskil ju päris pikk jutt, otsi üles.
Loodan, et sa remontijatele iga kord ei maksnud, kui nad oma sitta ümber tegid...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
03.06.2002 at 10:13 |
|
ylovoitka |
Kannatus otsas
Mina käisin ka oma autoga teada-tuntud usakate remondi firmas, Nimelt parandati konditsioneeri, vahetati õli, loeti veakoode ja kontrolliti cruise control'i (selgus, et tross katki). Üllatuseks avastasin pärast seda, et benakulu on jube väike, varasema keskmise 14l/100km on nüüd 9.8l/100km. Ise olin rahul ja mõtlesin, et äkki siis õlivahetus mõjus või teab mis. Kahe päeva pärast, kui ma olin suutnud paagitäie bena autost läbi põletada otsustasin cruis control'i trossi ära vahetada. Suur oli mu üllatus, kui avastasin õhupuhasti kaant maha võttes, et selle kinnitused olid lahti ja kaan ise asetses oma õigest kohast ligi sentimeetri kaugusel ja loomulikult haigutas seal sama lai mustav sügavik, mille kaudu viimased 300 miili (sellest vähemalt 20 miili kruusa/tolmuteed) oli õhk minu auto mootorisse imendunud. Ma ei taha üldse mõeldagi mitu kuupmeetrit tolmu mootorist läbi käia võis. Kaas oli sellises asendis, et isegi kui ta oleks sõiduga oma klambrid maha visanud, poleks see mitte kuidagi saanud sellesse positsiooni minna. Ja avastada sai seda ka ainult katsumise teel, sest kaane tagaosa oli oma nõksu tagant mainitud sentimeetrid ülevalpool. Olin paar minutit sõnatu, pisar tuli peaaegu silma.. Mulle lihtsalt ei mahu pähe, et firmad saavad endale sellist hooletust lubada, krt kas kõik asjad peab alati üle kontrollima? Mis mõtet on üldse firmasse minna, kui pead nagu lapse järel valvama ja kõik üle kontrollima. Konti ei saa ju ise parandada! Praegu on tellitud samast firmsat amordid ja ilmselt ka paigaldus, paneb sügavalt mõtlema...
Raul, äkki sa jagaksid minuga privas oma firmanime? Kui kokku langeb, loobun selle firma teenustest. |
03.06.2002 at 11:16 |
|
Raul |
Kannatus otsas
quote: Vanaisa:
Loodan, et sa remontijatele iga kord ei maksnud, kui nad oma sitta ümber tegid...
ei maksnud..aga vihaseks teeb see, kui oled mootoriremo eest 10K maksnud ja auto on peale remo täpselt samas seisus nagu enne. Ma olen selle tõttu juba 3 korrda neile auto tagasi viinud ja arvata on et ka peale 4 korda on seis ikka sama. Mul on autot siiski muudel eesmärkidel vaja kui remo ja kodu vahel sõitmiseks. Pealegi on ju kogu remo tingitud ajust mida nad katsetamiseks pakkusid.....
|
03.06.2002 at 12:20 |
|
Ragnar |
Kannatus otsas
Ma ei mõista rahvas, keda tee püüate kaitsta vältides mainimast remofirmade nimesid?!
Isiklikult olen seda kibedat vilja juba korduvalt maitsnud - vigadest õpitakse. nyydsest teen 99% ise. |
03.06.2002 at 12:34 |
Last edited 03.06.2002 at 12:42 by Ragnar
|
ylovoitka |
Kannatus otsas
quote: Ragnar: keda tee püüate kaitsta vältides mainimast remofirmade nimesid?!
Ilmselt iseennast, sest tulevikus võib sama firma teenuseid võibolla vaja minna. Ei ole eestis ju eriti palju usakate remontijaid.. |
03.06.2002 at 12:39 |
|
askeldaja |
Kannatus otsas
Juhul, kui tõesti on mõni firma lohakas või ikka käkiga hakkama saanud, ei tohiks ju olla ohtu firmapoolse rünnaku suhtes (olemas vastuväited ja faktid) ning hea hoiatus ka foorumi lugejatele
Näide: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=2302
Näiteks Transrem ja Salva nimede kuuldes olen kohe hästi ettevaatlik, arvan, et ka mõned muud foorumi lugejad |
03.06.2002 at 12:41 |
Last edited 03.06.2002 at 12:43 by askeldaja
|
Ragnar |
Kannatus otsas
Isiklikult on mul pretensioone Madara 33 asuva American Beuty suhtes. Isenesest minu kahju on olnud küll minimaalne(küünalde juhtmete vale paigutuse näol, mõni väiksem asi veel, mida ma hetkel ei viitsi mainida, kuna mu autol hetkel nii kui nii kapitaalremont käigus on), kuid tean inimest, kes on päris tugevalt tõmmata saanud! Nimelt lubati teha rooliosa korda vahetades remondikomplekti näol roolilati sisu ära, kuid!! Auto mootori mahavõtmisel selgus, et ei oldud roolilatti yhe näpugagi puudutatud! Ehk siis, kui ma ei eksi summas, siis 2500.- eest vahetati heal juhul ainult õli latis... |
03.06.2002 at 12:46 |
Last edited 03.06.2002 at 12:49 by Ragnar
|
LaSa Moderator |
Kannatus otsas
quote: Ragnar: Ma ei mõista rahvas, keda tee püüate kaitsta vältides mainimast remofirmade nimesid?!
Isiklikult olen seda kibedat vilja juba korduvalt maitsnud - vigadest õpitakse. nyydsest teen 99% ise.
mnjah, ideepoolest nõus Sinuga, aga kõigil pole ju vastavaid oskuseid, seadmeid ja aega (minujaoks isiklikult näiteks suurim probleem) |
03.06.2002 at 12:47 |
|
Ragnar |
Kannatus otsas
quote: LaSa: quote: Ragnar: Ma ei mõista rahvas, keda tee püüate kaitsta vältides mainimast remofirmade nimesid?!
Isiklikult olen seda kibedat vilja juba korduvalt maitsnud - vigadest õpitakse. nyydsest teen 99% ise.
mnjah, ideepoolest nõus Sinuga, aga kõigil pole ju vastavaid oskuseid, seadmeid ja aega (minujaoks isiklikult näiteks suurim probleem)
Mul on selline tunne, et tuleks tuua turule uus USA autode remont, kes siis pakuks korrektset teenust, mitte aga ei situks sõna otses mõttes näkku! |
03.06.2002 at 12:50 |
|
ylovoitka |
Kannatus otsas
Okey. Minu mootor sõi tolmu ka tänu Madara 33 asuvale ettevõttele, mis siin ikka varjata, kui teistel ka seal probleeme olnud.
Samas tegijatel juhtub, aga see roolilati värk on otsene pettus küll. |
03.06.2002 at 13:07 |
|
Raul |
Kannatus otsas
Esialgne plaan on selline, et lasen neil mootori ja pidurid korda teha, kuna see läheb juba vigadeparanduse alla ja seda peavad nad enda arvel tegema.Pole ju mõtet uues kohas hakata vanu asju parandama. Peale seda tuleks ka remofirmat vahetada ja siit ka küsimus- millist firmat eelistada? Valik ei tohiks vist väga suur olla..... |
03.06.2002 at 13:43 |
|
ylovoitka |
Kannatus otsas
Kunagi esitasin siin küsimuse parima remondifirma kohta, ei saanud ühtki vastust, siis otsustasin ise otsida.. |
03.06.2002 at 13:51 |
|
Vanaisa Moderator |
Kannatus otsas
quote: ylovoitka: Kunagi esitasin siin küsimuse parima remondifirma kohta, ei saanud ühtki vastust, siis otsustasin ise otsida..
Väga keeruline küsimus on... Iga auk ju samas mingi asja poolest parem, kui teine.
Kastid ja ehk ka mootorid - Imre Paldiski mnt.?
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
03.06.2002 at 13:53 |
|
Aare |
Kannatus otsas
Tere
Äkki läheks pisut konkreetsemaks? Mis pontiac see oli ja mis firmas käisid?
Tegu ka väga emotsionaalse teemaga ning kui auto juures midagi katki
läheb, siis kiputakse ikka kellelegi näpuga näitama
Kui see rada kõik õige on, siis oled ikka õnnetuse otsa sattunud
Äkki täpsustame nüüd natuke?
Aare
quote: Raul: Et asjast täpsemalt rääkida peab alustama algusest....
Jaanuari alguses sai siis soetatud endale ameeriklane, kuigi soov oli omandada suur ja võimas usakas võitis otsustamisesl siiski reaalsus ja omandatud sai suht lahja pontiac,millega kannataks ka igapäevaselt liigelda...
Peale omandamist sai seiskorra hindamiseks auto ette näidatud ühele suht teada usakate remoga tegelevale firmale. Vaadati auto üle ja hinnag oli, et kui filtrid,õlid, piduriklotsid vahetatud siis on tegu igati tipp-topp masinaga..OK..esimene remont-sai vahetatud kõik filtrid, esiklotsid, voolikud, küünlad, õlid, šarniirid...igati vajalik tegu..sain auto kätte-nüüd peaks teil korras auto olema. Kuna autol ülevaatus tegemata läksin rõõmsalt ülevaatust tegema-Pidureid pole, CO sisaldus tühikäigul 8 jne..Teine remont-vahetatud said tagumised klotsid, uued piduritrummlid, CO andur, õlirõhuandur. Teine ülevaatus...tagapidureid ei ole..saadeti ülevaatuselt minema...
Kolmas remont-pandud sai uus pidurisilinder, lisaks uus tagapütt ja uus katalüsaator. Kolmas ülevaatus-tagapidureid ei ole..CO sisaldus tühikäigul juba 10!!!
Kui ülevaataja kuulis palju atoremo juba maksma on läinud soovitas ta remondikohta vahetada ja kirjutas ülevaatuse ära ning andis ka ülevaatuse paberid mis tegelikult olid enne ülevaatusel käinud volkswageni andmetega, muudetud oli ainult automarki. Vähemalt sain nüüd ametlikult autoga ringi sõita. Viisin siis jälle auto remosse et ehk saaks ikka CO korda ja bensukulu ka normi..15 sajale on ikka nati palju..nemad viga ei leia miks mootor nii janune on,arvatavasti on mootoriga midagi viltu. Ok..seadsin siis oma sammud teise tuntud usakate remoga tegelevasse asutusse.tehti diagnostika ja viga selles et aju saadab valesid signaale. Uus aju oleks 5K olnud..sain vanast kohast katsetamiseks kasutatud aju. Keerasin aju külge, esimese asjana läks kohe põlema jahustussüsteemi tuluke. Muidu kõik igati hea pöörded tunduvalt madalamad jne...sõitsin siis tööle ja kohalejõudes avastasin et jahtusvedelik laseb paisupaagi ülevoolutoru kaudu jalga. Panin uue vee ja tundus et enam muret pole..tegin ka uue CO testi ja ülevaataja ütles et kõik on ideaalne, tõesti Co oli 0.05.
Läksin siis jälle remosse, et milles mure,vesi laseb mootorist jalga. Nende arvamus oli, et mootor kuuma saanud ja surve sees. Egas midagi auto jälle remosse ja lihviti siis plokikaas ja klapid ära, vahetati tihendid jne...
lisaks vahetasid omaalgatuslikult ka starteripuksid kuna nad polnud autot käima saanud. Jah tõesti vahel ei tahtnud auto käima minna, aitas starterijuhtmete liigutamine. Ok sain auto kätte ja plaanisin kumme vahetama minna..100 meetrit peale remot läks kumm katki ..kuna kummivahetus polnud kaugel siis sõitsin kohale ja esimene asi mis autost välja astudes nägin, oli see kui jahutsvedelik autost jalga lasi. Siis hakkas juba närv mustaks saama....sain kummid vahetatud ja ...auto ei läinud käima...egas midagi jälle juhtmeid liigutama. Viisin siis jälle auto remosse...lubati asi üle vaadata...Ok..läksin siis õhtul autole järgi ja siis tunnistati et kogu jama oli tingitud ajuvahetusest, pandi vana aju tagasi, parandati starterit, vabandati ja lubati soodust uue aju ostmisel. Ok..sõitsin siis jälle minema ja kuna oli vaja korra linnast välja sõita ja tundus et nüüd on tõesti korras. Ok..sain linnast nii 15km kaugusele ja low coolanti tuli lõi põlema....temp näidiku lõi ka pea hetkega lakke..pidasin auto kinni ja avanes juba tuttav vaatepilt sellest kuidas jahutsvedelik omavoliliselt autost lahkub. Sai mootor maha jahutatud ja teeäärsest ojast uus vesi sisse pandud. Siit algas piinarikas teekond tagasi linna...iga paari km tagant peatus 10-20 min ja kraavist uus vesi. Lisaks otsustas ka radikas surve tõttu töölepingu lõpetada ja järgnes see, et lisaks paisupaagi ülevoolutorule tuli vett välja ka radikasse tekkinud august ja seda juba tõesti suuremas koguses. Egas midagi..auto jälle remosse..seekord tunnistati süüdlaseks radikas ja mingi voolik. Sain auto kätte ja sai jälle 2 päeva muretult sõita (muretult sõitmine oli suhteline-veekulu mis tuli peale sõitu juurde valada oli lihtsalt väiksem)...kuni auto otsustas jälle mitte käima minna ja seda loomulikul kõige õigemal hetkel, nimelt öösel ja kodust kaugel. Seekord ei ei aidanud enam ka juhtmete liigutamine ja starteri klobimine, peale tunnist üritus loobusin ja jätsin auto maha. Hommikul kohale jõudes läks auto poolest pöördest käima....võtsin jälle suuna remosse ja poolel teel otsustas auto, et vabatahtlikult ta seda ei tee ja foori tagant startides murdus mootorikinnitus, mille tulemusena otsustas ka mootor lahkuda...oma põgenemisteel lõhkus ta ka mootoririhma ja ettejäänud jahutussüsteemi voolikud. Õnneks oli mootoririhm paari niidiga otsustas ikka peale jääda ja see päästis hullemast( ei taha mõeldagi klappide ja muu peale )
Seekord jõudis siis auto nööri otsas remosse. Ok..uus kont..uus rihm..uus .........lisaks pakuti, et põhjuseks miks vesi jalga laseb on see, et panin vett üle maksmimumi paisupaaki. Peale remot( remost sain auto kätte reedel) ja peale esimest pikemat sõitu lasi vesi jälle jalga..mõtlesin et mine tea..ehk on vett tõesti palju, ei pannud juurde, temp nädik näitas norm temperatuuri. Peale teist sõitu jälle loik maas...paari km puhul ei löö vett välja, pikematel juba lööb...niikaua ei pannud vett juurde kuni täna hakkas ka temp andur tõusma...vett läks oma 3 liitrit enne kui paisupaagi miinimumini jõudis....lisaks ütles ka ABS jälle üles ja seda loomulikult sel hetkel kui eesolev auto järsult pidurdas, blokis esirattaga pidurdades sain ikka kuidagi seisma....siit sai ka kannatus otsa.....
Kokkuvõte....auto remole on läinud iga kuu pea 6-10 kilo ja tudengile on seda natuke palju. Teiseks, kaua ma pean seda autot remoma, et ta tõesti korda saaks? Auto on praktiliselt samas seisu nagu peale ostmist..st. pidureid ei ole, CO on taevas,lisandunud on jamad mootoriga kus ikka on surve sees...igat asja olen ma käinud veel 3 korda üle parandamas ja ikka pole korras.... on tekkinud kahtlus, et kas nad ikka oskavad autot remoda? Siiani pole õnnestunud autoga sõita üle kolme päeva ilma et poleks pidanud autot tagasi remosse viima. Ja enamasti on remo olnud vigade parandus. Ainuke milles ma end süüdlaseks tunnistan on see, et mootoripadi katki läks. Niih..nüüd olen ma siis oma romaani kirja pannud ja olen seisus kus ma ei oska enam midagi peale hakata. Ma võin ju auto jälle remosse viia aga nagu praktika on näidanud siis korras autot ma ikka tagasi ei saa,,,,,,,,Karta on, et ei õnnestu ka autot maha müüa, kuna low coolant,check oil ja ABS tuli põlevad vahelduva eduga(põleks ka SES tuli kindlasti aga eelmine omanik on ettenägelikult selle pirni juba välja võtnud )....Hetkel ma veel remoga tegelevat firmat siin ei maini, kuna homme lähen viimasele katsele ja kui midagi ei muutu siis ei kavatse ma oma arvetepakki ka enam kasvatada ja vahetan ka remokohta, kuigi vigadeparandused on nad oma arvel teinud .....igatahes kui midagi ei muutu siis mainin ka firmanime ja olgu see õpetuseks teistele....
|
03.06.2002 at 15:24 |
|
peep Moderator |
Kannatus otsas
Mulle ei meeldi remofirmade juures, et seal ei ole tänavalt tulijal tegijaga isiklikku kontakti, vastuvõtus võetakse töö sisse, tihti isegi meistriga pole võimalik rääkida, siis mingi suva, parajasti vaba töömees teeb asja ära, Sina tuled lönta-lönta kohale antakse auto kätte, sõidad koju, leiad hulk "ülejäänud" mutreid-polte kapoti alt, miski on valesti tehtud (mis selgub kojusõites või veel hiljem), siis lähed tagasi, seletad vastuvõtjale/meistrile, see räägib omakorda töömehega jne, jne.
Enamik autoremo firmasid ei oma mingitki ettekujutust performance juppidest ja auto modimisest kui sellisest, samas on nad ise raskelt heal arvamusel endast ja kliendi juttu tavaliselt tõsiselt ei kuulata, tehakse ikka oma pea järgi ja valesti. Tundub, et ka mehaanikud on suht. madalalt makstud mustatöömehed, keda on pea võimatu motiveerida korralikku tööd tegema.
See minu nägemus on kindlasti subjektiivne ja pean tunnistama, et ma olen kasutanud vaid ühe usakate remofirma teenuseid, kus töö tehti ära väikeste märkustega ja muidu ka suhtumine minusse kui klienti oli igati hea aga nendega suhtlemise käigus ma mõistsin, et modimise asjadega pole sinna küll mingit mõtet minna, seda peavalu ma poleks välja kannatanud. BTW. see koht ei olnud AB. |
03.06.2002 at 15:33 |
|
Vanaisa Moderator |
Kannatus otsas
just just - isiklik kontakt enamus aukudes null.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
03.06.2002 at 15:42 |
|
Raul |
Kannatus otsas
quote: Aare:
Tere
Äkki läheks pisut konkreetsemaks? Mis pontiac see oli ja mis firmas käisid?
Tegu ka väga emotsionaalse teemaga ning kui auto juures midagi katki
läheb, siis kiputakse ikka kellelegi näpuga näitama
Kui see rada kõik õige on, siis oled ikka õnnetuse otsa sattunud
Pontiac Grand Am 1992 ja firmat kus seda parandatud on ma veel ei maini. Samas pole ma neid süüdistanud ka millegi katki minemises vaid selles, et nad pole suutnud autot seni korda teha. Asi selles- pidureid on nad juba kolm korda parandanud..ikka ei ole pidureid, ootan juba 2 kuud millal ABS mansetid kohale jõuavad. Mootor-surve on sees ka peale remonti ja nad on seda ka juba 3 korda üritanud parandada- seis ikka sama..igapäevane tegevus on vee lisamine ...pealegi tunnistasid nad ise ka, et põhjuseks võis olla ajuvahetus. Kui Sa auto remonti viid siis loodad ju ikka ka korras auto tagasi saada, mitte et kaks päeva sõitu ja siis jälle remosse tagasi poolikult tehtud remondi vigu parandama....arvestades seda et remo peale on läinud juba ~40 kilo ja seis sama mis peale auto ostmist, kui mitte hullem, siis on mul õigus ka nati emotsionaalne olla....tekib lihtsalt küsimus et mille eest ma maksnud olen?
|
03.06.2002 at 15:45 |
|
Aare |
Kannatus otsas
Tere
On juhust olnud selle teemaga mitmed aastad tegeleda ning sinu jutust noppisin
paar fakti välja, mis mulle asja selgeks tegid
a) aju vahetuse ja veesärki tekkinud surve vahel puudub põhjuslik seos. Nähtavasti
on tegu eelmise omaniku "keemiaga", mis näiteks diagnostika ajal (ntx jahutusvent
ei töötanud, radikas tihendusainet täis) kuumenedes järgi andis.
b) tegu on nähtavasti suht õnnetu eksemplariga, nähtavasti mõni "ringlev" auto.
Teinekord uuri põhjalikumalt tausta
c) sellises konditsioonis auto puhul paneb viimane kui ametlik teenindus "täie
rauaga". Miks? Sellepärast, et kui üks asi on juba väga pehme ning kliendile
vastu tulles jätad mõne "käib veel küll" jupi külge, siis on klient reeglina kõri
kallal. Samuti võib see jupp sulle peale auto kokku korjamist karuteene teha,
kui päevatöö õhtuks korstnasse lastuks ostutub.
c) ükski nimetatud asi ei õigusta lohakust ning pooliku auto kätteandmist
loomulikult
Aare
Pontiac Grand Am 1992 ja firmat kus seda parandatud on ma veel ei maini. Samas pole ma neid süüdistanud ka millegi katki minemises vaid selles, et nad pole suutnud autot seni korda teha. Asi selles- pidureid on nad juba kolm korda parandanud..ikka ei ole pidureid, ootan juba 2 kuud millal ABS mansetid kohale jõuavad. Mootor-surve on sees ka peale remonti ja nad on seda ka juba 3 korda üritanud parandada- seis ikka sama..igapäevane tegevus on vee lisamine ...pealegi tunnistasid nad ise ka, et põhjuseks võis olla ajuvahetus. Kui Sa auto remonti viid siis loodad ju ikka ka korras auto tagasi saada, mitte et kaks päeva sõitu ja siis jälle remosse tagasi poolikult tehtud remondi vigu parandama....arvestades seda et remo peale on läinud juba ~40 kilo ja seis sama mis peale auto ostmist, kui mitte hullem, siis on mul õigus ka nati emotsionaalne olla....tekib lihtsalt küsimus et mille eest ma maksnud olen?
|
03.06.2002 at 16:14 |
|
Raul |
Kannatus otsas
a) nõus- aju ja surve vahel võib seos puududa..
b) auto eestis alates aastats 1994 ja olen 8-s omanik, tõesti oleks võinud rohkem tausta uurida...
c) mul pole ühegi jupi vahetuse vastu midagi olnud, olen nõus ka rohkem maksma, kui mingi murega on auto remosse läinud ja peale kättesaamist võin mure listist maha tõmmata...see ongi punkt millega ma rahul ei ole..remod ja remod ja probleem on ikka alles, ma ei ole ju süüdistanud neid mootori lõhkumises, see oli nende endi pakutud versioon, et põhjuseks võib olla ajuvahetus. Milles ma süüdistan on see, et probleemi ei suudeta lahendada.....kui oled 3 korda ühet ja sama asja parandanud ja seis on sama, siis on ju midagi valesti...
|
03.06.2002 at 16:33 |
|
QRX |
Kannatus otsas
quote: askeldaja: Juhul, kui tõesti on mõni firma lohakas või ikka käkiga hakkama saanud, ei tohiks ju olla ohtu firmapoolse rünnaku suhtes (olemas vastuväited ja faktid) ning hea hoiatus ka foorumi lugejatele
Näide: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=2302
Näiteks Transrem ja Salva nimede kuuldes olen kohe hästi ettevaatlik, arvan, et ka mõned muud foorumi lugejad
Ikka Seesam, mitte Salva!
|
03.06.2002 at 22:01 |
|
peep Moderator |
Kannatus otsas
Salvas on ka parajalt kliendivaenulik teenendamine. |
03.06.2002 at 22:18 |
|
Riho |
Kannatus otsas
c) mul pole ühegi jupi vahetuse vastu midagi olnud, olen nõus ka rohkem maksma, kui mingi murega on auto remosse läinud ja peale kättesaamist võin mure listist maha tõmmata...see ongi punkt millega ma rahul ei ole..remod ja remod ja probleem on ikka alles, ma ei ole ju süüdistanud neid mootori lõhkumises, see oli nende endi pakutud versioon, et põhjuseks võib olla ajuvahetus. Milles ma süüdistan on see, et probleemi ei suudeta lahendada.....kui oled 3 korda ühet ja sama asja parandanud ja seis on sama, siis on ju midagi valesti...
Kui sul autoga sellises koguses stressi kaasneb müü ta ära siis. Ükskõik kui väikese raha eest, aga oled killinud omal päris suure kuluallika, võid rahus õlut juua ja tööd teha ning mingil hetkel omale mõne teise auto osta.
|
03.06.2002 at 22:22 |
|
Raul |
Kannatus otsas
quote: Riho:
Kui sul autoga sellises koguses stressi kaasneb müü ta ära siis. Ükskõik kui väikese raha eest, aga oled killinud omal päris suure kuluallika, võid rahus õlut juua ja tööd teha ning mingil hetkel omale mõne teise auto osta.
Jah..selle mahamüümise peale olen päris palju mõelnud. Samas on autol juba nii palju juppe vahetatud, et sõbrad juba irvitavad, et kui nüüd midagi katki läheb siis saab see olla ainult jupp mis juba vahetatud on ja ehk läheb siis veel garantii alla..Teiseks-mootori ja pidurite remont peaks olema juba nn ``vigade parandus`` ja sellega ei tohiks enam kaasneda suuri väljaminekuid. Jääks teha veel ainult värviparandustööd ja siis peaks tegu olema korras autoga. Kolmandaks..ma ei taha olla nii paha inimene, et oma õnnetusehunnikut maha müües veel ühe inimese õnnetuks teen. Parem juba asi lõpuni viia ja vähemalt on üks korras usakas eestis juures.
PS! Õlut ma ei joo |
04.06.2002 at 09:36 |
Last edited 04.06.2002 at 09:37 by Raul
|
|