Poster |
Message |
kulgur |
tarkvara ja riistvara küsimus?
Küsimus siis selline et, milliseid riist-, ja tarkvara programme kasutatakse nii sõidu-, maastur-,kui veoautodes?
Eriti huvitab just veoautodes kasutatavad programmid.
Ja kus neid toodetakse?(eestis?)
Ühesõnaga huvitab kõik mis seotud autode kompuutritega. |
07.11.2009 at 17:16 |
|
Astro SS |
tarkvara ja riistvara küsimus?
Näiteks Scania ECU on toodetud Motorola poolt....
Milleks sul seda infot on vaja ? Koolitöö?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
07.11.2009 at 17:23 |
|
Sören |
tarkvara ja riistvara küsimus?
kasutatakse spetisaalset sardriistvara koos sobiva sardtarkvaraga. mingit standardriistvara või -tarkvara sarsüsteemide maailmas ei ole.
kogu sardsüsteemide maailm on nii suletud, et heal juhul saad mõne versiooninumbri kuskilt teada, täpsema info saamine on suht ebatõenäoline.
seda riistvara ja tarkvara toodetakse ule maailma, ma ei tea et seda eestis oleks tehtud.
autokontrollerite maailm on nii keeruline, et neid paris põlve otsas ei tee. olen käinud Continentali (endine Siemens VDO, nüüd see on vist jälle edasi müüdud) arenduskeskuses, kus neid asju tehakse ja näinud Matlabi mudeleid, milles erinevat funktsionaalsust simuleeritakse. sellise tarkvara arendusprotsess on suhteliselt sarnane lennunduse ja kosmose jaoks tehtava tarkvara arendusele. erinevate funktsionaalsete tükkide (näiteks detonatsiooni detekteerimise moodul võib olla selline tükk) kohta tehakse mudelid (väga suur osa arendajaid kasutab Mathworks Matlab Simulink/Stateflow keskkonda), mida siis simuleeritakse. mudelit muudetakse, kuni selle käitumine on küllalt lähedane soovitud käitumisele, peale mida luuakse mudeli alusel tarkvara. senini on see tarkvara loomise protsess olnud valdavalt käsitöö, mina olen osalenud ühes projektis, kus töötati välja koodigeneraator, mis on võimeline kõrgtaseme mudelist looma C koodi, mida saab siis sihtplatvormile kompileerida.
kontrolleri tarkvara koostatakse siis sellistest moodulitest ning seega ei ole seal programme kui selliseid vaid terviktarkvara, mis annab kontrollerile funktsionaalsuse. konfidentsiaalsuslepingute tõttu ei saa ma sellest kahjuks palju täpsemalt rääkida.
____________________________
gts1000 & gl500 & w140 |
07.11.2009 at 21:15 |
|
kulgur |
tarkvara ja riistvara küsimus?
quote: Sören: kasutatakse spetisaalset sardriistvara koos sobiva sardtarkvaraga. mingit standardriistvara või -tarkvara sarsüsteemide maailmas ei ole.
kogu sardsüsteemide maailm on nii suletud, et heal juhul saad mõne versiooninumbri kuskilt teada, täpsema info saamine on suht ebatõenäoline.
seda riistvara ja tarkvara toodetakse ule maailma, ma ei tea et seda eestis oleks tehtud.
autokontrollerite maailm on nii keeruline, et neid paris põlve otsas ei tee. olen käinud Continentali (endine Siemens VDO, nüüd see on vist jälle edasi müüdud) arenduskeskuses, kus neid asju tehakse ja näinud Matlabi mudeleid, milles erinevat funktsionaalsust simuleeritakse. sellise tarkvara arendusprotsess on suhteliselt sarnane lennunduse ja kosmose jaoks tehtava tarkvara arendusele. erinevate funktsionaalsete tükkide (näiteks detonatsiooni detekteerimise moodul võib olla selline tükk) kohta tehakse mudelid (väga suur osa arendajaid kasutab Mathworks Matlab Simulink/Stateflow keskkonda), mida siis simuleeritakse. mudelit muudetakse, kuni selle käitumine on küllalt lähedane soovitud käitumisele, peale mida luuakse mudeli alusel tarkvara. senini on see tarkvara loomise protsess olnud valdavalt käsitöö, mina olen osalenud ühes projektis, kus töötati välja koodigeneraator, mis on võimeline kõrgtaseme mudelist looma C koodi, mida saab siis sihtplatvormile kompileerida.
kontrolleri tarkvara koostatakse siis sellistest moodulitest ning seega ei ole seal programme kui selliseid vaid terviktarkvara, mis annab kontrollerile funktsionaalsuse. konfidentsiaalsuslepingute tõttu ei saa ma sellest kahjuks palju täpsemalt rääkida.
Tänud vastamise eest.
Aga kas on võimalik edastada auto ECU infot ka näiteks tavalisse läppakasse ja sealt edasi info sellele kellel on vastava info lugemiseks vajalikud programmid?
Kas üldse on võimalik ühendada autot ja läpakat? |
08.11.2009 at 17:28 |
|
Astro SS |
tarkvara ja riistvara küsimus?
quote: kulgur:Kas üldse on võimalik ühendada autot ja läpakat?
ON küll, vaja on sobivat adapterit ja programmi
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
08.11.2009 at 18:38 |
|
kulgur |
tarkvara ja riistvara küsimus?
quote: Astro SS: quote: kulgur:Kas üldse on võimalik ühendada autot ja läpakat?
ON küll, vaja on sobivat adapterit ja programmi
Oskad ehk mõnda konkreetset asja nimetada. Väga huvitaks. Tänud.
|
09.11.2009 at 22:43 |
|
Maik |
tarkvara ja riistvara küsimus?
www.hptuners.com ja supported vehicle list
http://www.hptuners.com/products/vcmscanner_vehicles.php
muuta saab praktiliselt kõike mida auto ajus muuta saab..
tarkvara saad niisama ka proovida ja suvalise auto ecu faili saad foorumist... sealt edasi näeb mida kõike teha saab.
btw keegi seda jubinat osta tahab 2-3 peale ma oleks vb isegi käpp...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
10.11.2009 at 00:31 |
2 edits. Last edited 10.11.2009 at 00:34 by Maik
|
Astro SS |
tarkvara ja riistvara küsimus?
quote: kulgur: quote: Astro SS: quote: kulgur:Kas üldse on võimalik ühendada autot ja läpakat?
ON küll, vaja on sobivat adapterit ja programmi
Oskad ehk mõnda konkreetset asja nimetada. Väga huvitaks. Tänud.
Näiteks : Scania
programm: ECOM
adapter: VCI 12 + password key USB
jne....
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
10.11.2009 at 10:50 |
2 edits. Last edited 10.11.2009 at 10:50 by Astro SS
|
Jutulind |
tarkvara ja riistvara küsimus?
quote: Astro SS: + password key USB
jne....
Khm, et siis kõik on tore kuni esinduses töötad. Väljaspool seda ime näppu ? :P
____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4 |
10.11.2009 at 11:03 |
|
inc13 |
tarkvara ja riistvara küsimus?
quote: Astro SS:
Näiteks : Scania
programm: ECOM
adapter: VCI 12 + password key USB
jne....
Tehasepoolt sõimatakse originaal programmi SDP
versioon 2 toimib 4 serria autodel ja vers 3 PRT seerial,
lisaks kasutusel busside puhul ka BNS ja BNS 2
vers on lihtsalt vci-ga vers 3 on vci+usb key
|
10.11.2009 at 11:26 |
|
Astro SS |
tarkvara ja riistvara küsimus?
SDP3'ga ei saa päris kõike teha mida lubab ECOM
Mul on õnneks mõlemad kasutusel....
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
10.11.2009 at 12:17 |
|
inc13 |
tarkvara ja riistvara küsimus?
quote: Astro SS: SDP3'ga ei saa päris kõike teha mida lubab ECOM
Mul on õnneks mõlemad kasutusel....
Jaga siis saladust mida sdp-ga teha ei saa ? (või mida rohkemat saab ecom-iga teha)
Ma ise olen kasutanud põhiliselt originaal progesid siiani,mingi universaal junn mis üle wifi vci ja arvuti toimetab on ka olnud kasutuses backupina
Truckidele on piisavalt igast universaalseid adaptereid saada,mõned on suht asjalikud isegi
|
10.11.2009 at 21:32 |
2 edits. Last edited 10.11.2009 at 21:36 by inc13
|