Poster |
Message |
deville 66 |
Quadrajett - help
* Carburetor: Rochester four-barrel type, model 7026030
Ühesõnaga, kas keegi oskab soovitada mehhaanikut, kes sellise karpa õigeks keeraks...........
____________________________
eks Tahoe´03
eks DeVille´66
eks Camaro x 2
eks Blazer 4,3
eks Chevrolet Lumina APV
eks Pontiac Sunbird
eks Pontiac Grand AM
eks Vette 68 |
30.09.2005 at 14:12 |
|
LaSa Moderator |
Quadrajett - help
Kas remondikomplekt juba sisse visatud?
Kui omal isu torkida, siis mul mingi (Haynes, elektroonilisel kujul) remondiraamat olemas Rochesteride kohta. |
30.09.2005 at 17:17 |
|
keevitaja |
Quadrajett - help
Oma karpa probleemidest sain lahti remont komplekti abil us partsist masksis mingi 400-500 vahel
|
30.09.2005 at 23:24 |
|
deville 66 |
Quadrajett - help
Tänades vastuste eest, kuid ise ei torgiks kindlasti ja se 400 kroonine komplekt oli ka juba korra sees...........
Siis keegi teadur ( olgu nimetu ) puuris õhu düüsid igaks petteks üle ja asi veel hullem
Seega, oleks vaja kedagi tõelist meistrit ( suurte tähtedega )
____________________________
eks Tahoe´03
eks DeVille´66
eks Camaro x 2
eks Blazer 4,3
eks Chevrolet Lumina APV
eks Pontiac Sunbird
eks Pontiac Grand AM
eks Vette 68 |
01.10.2005 at 16:43 |
|
LaSa Moderator |
Quadrajett - help
Algatuseks vaja ilmselgelt uusi õhudüüse. |
01.10.2005 at 16:51 |
|
dodge |
Quadrajett - help
Sellele on kõige parem remondikomplekt holley karpa. |
02.10.2005 at 17:59 |
|
Vanaisa Moderator |
Quadrajett - help
quote: dodge: Sellele on kõige parem remondikomplekt holley karpa.
Loll jutt suhu tagasi
QJet ON parim performance/küttekulu suhtega tänavamasina karpa (jah, kui on korralikult reguleeritud.
Kahjuks meil ei tundu selle peale meistreid olevat.
Teades Urmase karpa reguleerimise kolgata teed, imestan, et see "meister" veel elus on
Edit: väheke infi ka QJeti (reguleerimise)kohta
väheke infi ka QJeti (reguleerimise)kohta
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
02.10.2005 at 18:06 |
Last edited 02.10.2005 at 18:14 by Vanaisa (Moderator)
|
dodge |
Quadrajett - help
Lugeda ma oskan, ja linke tekitada samuti, aga see ei pane kvadrajetti käima. Endiselt kapsatünni raskuseks on ta. Ja auto peal Holley. Mida suudab ka lihtsurelik remontida - reguleerida. |
02.10.2005 at 20:26 |
|
Vanaisa Moderator |
Quadrajett - help
jajah, ma ei väidagi, et linkide panemine keeruline oleks. Küsimus on selles, et vajadusel ja piisava huvi korral on võimalik QJet ka ise korralikult reguleerida(lugeda ju oskad).
OK, teeme siis nii, et kui vahepeal meistreid kännu alt välja ei tule, siis kuskil kevade paiku, kui enda mootorile vaja hääl sisse panna, õpin ma selle reguleerimise ära (ja hakkan ropu raha eest seda teadmist müüma )
IMO on siiski Holley peale switchimine kergema vastupanu teed minek.
Kas see on hea või halb, pole minu asi arvata.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
02.10.2005 at 22:35 |
Last edited 02.10.2005 at 22:36 by Vanaisa (Moderator)
|
altraditional |
Quadrajett - help
Aga isegi kui tahaks vahetada - kas on olemas Holley't mis vastaks sellisele sisselaskele? Mina ei ole näinud.
Loomulikult on võimalik sisselaset ümber lõigata, osta edelbrock'i aftermarket, kasutada vaheplaati jne. kuid lihtsalt "kruti üks maha ja viska teine peale" ei hakka ka kõige paremini tööle, kui kõik 4 karpa lõõri on ühesuurused ning all on sellised augud. |
02.10.2005 at 23:25 |
|
LaSa Moderator |
Quadrajett - help
udu56: jah, sellisel juhul on ainus õiglane lahendus uus sisselase, kuna poldimustrid on lihtsalt erinevad. |
02.10.2005 at 23:37 |
|
japanspeed |
Quadrajett - help
huvipärast... aga mis on sümptomid ? Mida ta siis ei tee või tegemata jätab, et ei tööta ?
Edit: lugesin selle jutukese läbi mis siin viidatud oli ja tundub et tegemist on tõesti väga põneva asjakesega.
Võiks seda uurida põhjalikult. Ja võiks vaadata ka seda, et kui see karpa ikkagi üsna vana juba on siis logiseva mehhaanikaga ..häälesta palju tahad seda elus käima ei saa.
See et sinna paar uut tihendit panna, see ei päästa midagi.
|
03.10.2005 at 00:15 |
|
deville 66 |
Quadrajett - help
Tänades arvamuste eest, jõusse lausa PEAB jääma originaal
Eks ma jään siis ootama kuni Vanaisa ameti selgeks õpib
Kusjuures karpa töötas seni normaalselt kui meister häälestama hakkas......
Sümptomid sellised, et kui korra pöördesse lasta, siis kaob tühikäik ära ja ühtlasel sõidul nt 30 mph hakkab lambist tasakesi jõnksutama. Hullud on lood ka kõvemalt kurvis kallates, siis võib lausa mootor seiskuda. Kusjuures kui väga rahulikult sõita, toimib karpa üsna hästi.
Kummitus on see, et peale nn hullumist olles paar päeva seisnud, taastub normaalne seisund.
____________________________
eks Tahoe´03
eks DeVille´66
eks Camaro x 2
eks Blazer 4,3
eks Chevrolet Lumina APV
eks Pontiac Sunbird
eks Pontiac Grand AM
eks Vette 68 |
03.10.2005 at 08:47 |
|
DJ Seebimull |
Quadrajett - help
see teema end vist küll ammendas, kuid siiski jätkuks. On olnud au näha Holley päritolu karburaatorit, mis on loodud täpselt istuma GM originaal sisselaske juraka otsa. Nägi ta igati tore sõbrake välja. Samas on veel nähtud igasugu vaheplaadikesi, millega on istalleeritud erinevaid karpasid stock sisselasete otsa. Aga muide Tartus üks tegelane on minu andmetel QJet hingeelu uurinud. Täpsemalt küsi äkki Oldsu käest.
____________________________
FULL THROTTLE CLUB
http://usaraud.ee/?id=4_65_27_6436 (reklaam) |
03.10.2005 at 10:26 |
|
Olds |
Quadrajett - help
quote: camaro 3,4: Tänades arvamuste eest, jõusse lausa PEAB jääma originaal
Kusjuures karpa töötas seni normaalselt kui meister häälestama hakkas......
Kui originaal, siis originaal. Mina siiski soovitaks soojalt midagi muud sinna vaadata.
Ja camaro 3,4, kas sa sellist vanasõna tead, et "Kui toimib, siis ära näpi" (käis selle "mehhaaniku" kohta)
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
03.10.2005 at 10:29 |
Last edited 03.10.2005 at 10:29 by Olds
|
vr_ |
Quadrajett - help
khmm kas tõesti ainus põhjus holley-de peale minekuks on hallolluse puudumine, mis võimaldaks q-jet-i käima panna?
Ei saa ju üks karpa mis pärit aastast see ja too olla nii hirmus keeruline, et paika säetud ei saa..
ja kui on väsinud kulunud no miks siis ei peaks uus sama tüüpi kärama miks peab kohe holley võtma?
PS. miks see meister seda üldse häälestama hakkas? ma saan aru et minul oli vaja enda oma näppida sest tühikäiku polnud jms soga..
____________________________
Imperialist 71 |
03.10.2005 at 11:09 |
|
vvt |
Quadrajett - help
Vaatasin natuke netist neid Q-jeti pilte ja minul tõusid küll juuksed püsti selle mõtte juures, et sellist läbikulunud asjandust peaksin sättima
Asi pole seal hallolluses, vaid seal juba visuaalsel vaatlusel tundub meeletu arv külgeriputatud pudinaid, mis kõik on kulunud, logisevad, jäävad kinni jne...
Niipalju/vähe kui Holley't näppinud olen, on see karpa ikka imestamapanevalt lihtne, isegi primitiivne.
Pealegi on karpa eluiga kuskil 150 000 km (eurokarpadel vähemalt on selline) ja see remondikomplekt on pigem probleemi edasilükkamine. Selleks ajaks on nt segusiiibri võllid oma pesad ära kulutanud ja ei maksa imestada, et kord pole tühikäiku ja kord kakub.
Ja kui uus karpa, siis hääletaks ka Holley poolt. Qjet meenutab mulle kangesti seda 4bbl Solexit, mis vanadel 6potistel mersudel ja bemaritel peal on (=hallid juuksed).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
03.10.2005 at 11:19 |
|
rok3 |
Quadrajett - help
kas need sümptomid mitte madalale bensiinitasemele ei viita (ujukikambris)? Järsul gaasiandmisel tõmbab taseme liiga madalaks ja siis hakkab köhima.Kuna rahulikult sõites ei puterda ,siis on tase niiöelda kriitilise miinimumi peal. Kui nüüd gaasi anda ,siis langeb alla selle. |
03.10.2005 at 12:11 |
|
deville 66 |
Quadrajett - help
Nu eks näppima hakati selle pärast, et algselt tekkisid suurematel pööretel järsemates kurvides augud sisse, ei saanud kätte
usun, et seal sees on piisavalt võlle jms mis saavad ja lõpuks ka ära kuluvad, kuid kogu jura hakkas pihta pelae näppimisi ja tagatipuks siis õhudüüside ülepuurimine
Õnneks on endal Vanaisa abiga ka kogu karpa jooniste komplekt, sellest see nn meister suurt mütsigi aru ei saanud
tobedaim on see, et kui see perutamine peale hakkab, on tükk tegemist, et kuskil foori taga oodata kas ja millal mootor seiskub, krt, terve kere vibra all ja kapott kui suur trumm
Oleme muidugi saatnud abipalve auto kodumaale, uue tehase setingutega karpa saamiseks eks seni pea hakama saama ja kaugel see talvgi enam on
____________________________
eks Tahoe´03
eks DeVille´66
eks Camaro x 2
eks Blazer 4,3
eks Chevrolet Lumina APV
eks Pontiac Sunbird
eks Pontiac Grand AM
eks Vette 68 |
03.10.2005 at 13:20 |
Last edited 03.10.2005 at 22:36 by deville 66
|
vvt |
Quadrajett - help
igatahes tasuks ka üle vaadata, kas bensiinipump lööb piisavalt
vene autodel tekkis selline probleem (peale paarutamist välja suremine, kakkumine) siis kui bensiinipump vahetamist/remonti tahtis
tasasel käigul toidab ära, aga peale paarutamist jääb kuivale, samuti suurem koormusega jääb lahjaks
igatahes tasuks kontrollida
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
03.10.2005 at 14:58 |
|
muuseas |
Quadrajett - help
kui sul võimalik saada see karpa mulle Tartusse. Teen korda
50 29968 |
03.10.2005 at 15:50 |
|
japanspeed |
Quadrajett - help
vvt jutule lisaks.... teinekord tasuks isegi paaki vaadata.
Neid näiteid võib kümneid tuua kus on testitud pritseaju jne jne jne. kõiki asju mis üldse olemas on ja siis viga on olnud mingis ummistuses kuskil.
Ehk oled mingist kanistrist tankinud või on lihtsalt paagipõhjas mingi saast.
Ja siis ongi nii et kui palju ja kohe vaja siis pole.
Lihtsad asjad igaks juhuks kõigepealt. |
03.10.2005 at 19:14 |
|
jannu |
Quadrajett - help
Holleyl on spread bore karpad täitsa olemas:
http://store.summitracing.com/default.asp?Ntt=holley+spread+bore+4175&Ntk=KeywordSearch&DDS=1&searchinresults=false&N=0&target=egnsearch.asp&x=12&y=5
Omalgi selline kasutuses ja toimib hästi.
Ise läheks küll pigem seda teed, et soetaks ühe korraliku Quadrajeti raamatu, teeks omale tööpõhimõtted selgeks ja paneks asja toimima. |
03.10.2005 at 21:12 |
|
Martin460 |
Quadrajett - help
quote: Qjet meenutab mulle kangesti seda 4bbl Solexit, mis vanadel 6potistel mersudel ja bemaritel peal on (=hallid juuksed).
Minu vana mersu 4bbl Solex-i,millest pool oli kinni oksüdeerunud, võttis lahti,pani kokku ning näitas mis kruvisid ülevaatusel keerata kui co mõõtjad küljes on ja jama peaks tulema...Raimond "Speedster" nimelisest firmast.Speedsteriga saab ühendust tel.56565458
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
03.10.2005 at 21:41 |
|
deville 66 |
Quadrajett - help
Taas tänades uute infovoogude eest
Paagis ei tohiks kedagi ujuda, sel aparaadil ju kõigele lisaks enne karpat klaaskupliga bena filtrike, see särab kui päike
Pump on vana mehhaaniline ja see lööb igatahes piisavalt , mootori kapi käigus vahetati seal ka igasugu mudinaid
Versioon selline, et ootan kaugelt maalt laeva uue karpaga või kasutan siis võimalust kas Raimind või sügise edenemisel karpa saatmist Tartusse
Tnx,
____________________________
eks Tahoe´03
eks DeVille´66
eks Camaro x 2
eks Blazer 4,3
eks Chevrolet Lumina APV
eks Pontiac Sunbird
eks Pontiac Grand AM
eks Vette 68 |
04.10.2005 at 10:05 |
|