register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : 3,4 või 3,8?   1 2  
Poster Message
ERAK
  
3,4 või 3,8?
Tervist siinsed härrad:)

Tekkinud on tarve soodsa auto järele, mis toimiks ühtlasi talveautona. Enda eelarvet ja vajadusi arvestades on silma jäänud selline masin nagu Pontiac Trans Sport, tootmis-aastatelt vahemikus ca 94-96.
Nii palju kui nende kohta olen lugenud siis kõik kiidavad seda 3,8 V6 mootorit ja kiruvad 2,3 mootorit kuid kuskilt ei leia kogemustele tuginevaid arvamusi 3,4 mootori kohta, mis on ju uuem ja vahetas välja 3,1 ja 3,8 mootorid...

Kumba mootorit peaks siis eelistama kas 3,4 või 3,8 ja miks? Hea oleks teada ka (endiste) TS omanike ja selle autoga kokkupuutunud inimeste arvamusi (kiitke/laitke)-

...head/vead, juhitavus meie talves, ülalpidamiskulud, kas on toimiv/otstarbekas aastaringse tarbeautona/talveautona jne.
Vaikselt varitsen juba, et kui sobiv isend vaatevälja ilmub siis...

Tänud kui keegi viitsib asjalikku infot siia veidi kribada

Terv.
ERAK

____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük
22.11.2009 at 17:54 1 edit. Last edited 22.11.2009 at 18:25 by ERAK
R.Ott
 
3,4 või 3,8?
Paljudel 3.4 mootoritel on ülemise otsa probleemid liialt silma jäänud. 3.8 on vana buicki plokk, mis on tootmises olnud varsti vist juba ligi viiskümmend aastat ja mida peetakse üldiselt suht pommikindlaks. Enda mootoril hakkavad siisselaske tihendid ära väsima - lekivad õrnalt õli ja tosooli, kuid see pidi olema tüüpviga, mis juhtub nii umbes 180000 läbisõidu juures (enda masinal 202000 kellal hetkel)
Ise kasutan valdavalt talveautona 3.8 "L" koodiga mootoriga 95 aasta isendit (viimane tootmisaasta, passis registreerimisaastana 97). Kütusekulu lühikeste otstega (alla nelja kilomeetri tööle, seisab õhtuni ja siis väikese poeringiga koju tagasi) on suurema külmaga vahemikus 17-19 l/100km. Alguses arvasin, et jama aga konsulteerisin mitmete sama mootoriga busside omanikega ja nii ongi. Vahemärkusena - samades tingimustes võtab mu kolmeliitrine chrysler 15.5-17.5 sajale. Suvine kütusekulu 8.5 maanteel ja nii umbes 13 linnas. Samas on selle eest ühe bussi kohta astumist ikka mehemoodi.
Käigukasti kohta ei julge väga sõna võtta - peetakse heaks kastiks, kuid sellest hoolimata olen näinud suurt hulka isendeid, millel neljas ei lülitu või ei püsi sees.
Juhitavus - suht sõiduautolik võrreldes transitite jms. Selline tunne alguses oli, et tahab kurvis natuke rohkem "otse" minna, kui mu senised sõiduautod.
Viimas(t)e aastate isendid on varustatud ka veojõukontrolliga kuid midagi erakordset selle kohta ei oska arvata ja puudust ka ei tunne (üks esirattaandur lõpetas töö ja seda saab vahetada ainult koos laagriga). Paksu lume sees pole kahe talve jooksul olnud võimalust mütata aga need tavapärased tuisud sai lamellidega kenasti üle elatud.
Üldised nõrgad kohad on ukselingid ja tagaluugilink. Tüüpveana ei pruugi töötada tagumise otsa kõrguse automaatne reguleerimine.
Kui enda oma otsisin, siis vaatasin läbi 11 autot ja pea kõik evisid suuremaid ja väiksemaid vigu.
Postitus sai üsnagi hüplik, kuid kahjuks on hetkel kiire ja kui aega saan ja midagi meelde tuleb, siis kirjutan juurde.

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
22.11.2009 at 19:11
ERAK
  
3,4 või 3,8?
quote:
R.Ott:

Tänan vastuse eest. Olin ise sama meelt mootori suhtes. Ka kiidetakse seda wikipedias

...The 3800 was on the 10 Best Engines of the 20th century list , and is one of the most-produced engines in history. To date, over 25 million have been produced.


Sinupoolt mainitud kütusekulu mind ei hirmuta. Muinasjutuliste hindadega pidid neil autodel olema esklaasid? :-/

Kujutan ette, et roolitunnetus ja "astumine" on võrreldav Chr Voyaga...



____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük
22.11.2009 at 19:59 1 edit. Last edited 22.11.2009 at 20:01 by ERAK
R.Ott
 
3,4 või 3,8?
Esiklaase pidi B-varuosana ka juba normaalse hinnaga (alla nelja tuhande) liikuma, need muidugi kahjuks ilma UV filtrita.
3.8 - kiirendus nullist sajani on 10.0. Olen korra olude sunnil sõitnud paarkümmend kilomeetrit kiirusega 180 kmh ja kiidan väga juhitavust ja sõidutunnetust selle kiiruse juures.

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
22.11.2009 at 20:44
mambr
3,4 või 3,8?
Ülalolev mootor on L27 ja seda oli PTS peal (90-95a) ja Buick Park Avenue peal (91-94a), 95a pandi Buickil selle asemele series II.
Voyast etem! Mul mõlemaid palju olnud, nii müügis ja samas ka endal kulgemiseks. Paar talve olen üle elanud L27 (3800) mootoriga PTS-iga ja Buick Park Avenuega.
Puhas linnasõit (TARTUS: ainult foorid ja paremakäe ristmikud) talvel (lühikesed linnasõidud suurte külmadega, max 6km ja siis jälle õhtul tagasi) oli maximaalselt 19L/100km ja seda koos soojendamisega. Kui taksot sõita, siis ei läheks ka talvel kuidagi üle 15l/100km linnas. Maantee oli 8,5l/100km ja seda ikka nii, et võis ka täistallaga möödasõite teha! 6st autost mööda hüpata polnud probleem.
Mina eelistaksin 3800 motoga isendit 3400 isendile (3400 motoga toodeti Pontiac Trans Sporti ainult 96a erimudelina, põhiliselt Kanada turule ja siis edasi Oldsmobile Alero ja Chevy Trans Sport'i peal kuni vist 2004a-ni). Põhjendus lihtne, vana 3800 on lihtsam ja odavam, eriti hoolduste poolest - 3800-l on võimalik kodus tagumise rea küünlaid ja küünlajuhtmeid vahetada, 3400 motol ma seda teha ei taha (tõstukit vaja ja parem, kui eemaldaks leegitoru...). ATM kast mõlemal sama, aga erinevus diffris (3400 ülekanne on teine ja hammasrattad vaja ümber visata, siis saab ka diffri ümber tõsta). Benakulu mõlemal mootoril umbes sama ja minekus ka mina erilist vahet ei näe, kuid kui 3400 mootori pilbasteks lasete, siis mõistliku hinnaga seda korda ei tee ja teist teile ka keegi ei kingi. 3800 mootori saab 5000.- krooni eest! Ise müüsin pea aasta ja keegi isegi ei küsinud, et äkki saaks soodsamalt!!! Siis tegin tükkideks ja sain "pulgakaupa" müüdud.
2,3l motost ma selle auto puhul lihtsalt ei räägi, keeldun ja kõik. Ameeriklased olid piisavalt targad, et oma siseturu jaoks sellist õuduskompotti (R4 ja manuaalkast) mitte toota. Ka kataloogid keelduvad sellist tunnistamast ja testimisel tuleb otsida tarkvara Grand Ami alt.
Remontinud/lammutanud olen kõiki kolme ja ikka fännan 3800 mootorit ja selle otsas olevat kasti. Hetkel mul varuosadeks/ümberehituseks 6 bussi.
Midagi ideaalset ei maksa 20 kilo eest tahta, esineb lanzeronidel juba kerget roostet (on ka läbiroostetanud tagarattakoobaste ja lanzeronidega iga aastakäigu minivane), häguseid esitulesid, sisuplastikute naginaid ja loomulikult armatuuri esiosa üleskaardumist. Üldiselt on minivan maanteel vaiksem kui enamus uuemaidki keskklassi ja kallimaid sedaane. Vabalt saab juhikohalt rääkida tagumises reas oleva inimesega nii, et ei pea pead keerama ja häält tõstma.
Keredel defekte (parklakingitusi) ei esine, sest on vaja juba väga hullu pauku, et neile kerepaneelidele jälg jätta. Tegemist sama materjaliga nagu kanuude/laevade juures: mingi klaaskiudplastik. Kõik mida väljast näete ei ole metall (va rattakoopad, kapotealune ja põhi) ja seega - ei idane/ei mädane (minu mehaanikusilm puhkab - vihkan korrosiooni). Samas on masin päris kindel avariides: 4 terasest turvakaart on üle katusealuse ning uste ja küljepaneelide sees on 1,5" turvatalad. Üks minivan läks emexisse ja siis oli vaja proovida tellisega esiklaasist jagu saada (originaal, see lilla tooniga) ja oh imet, seisin auto ees ja viskasin 6kg tellise otse klaasi, aga see põrkas üles ja läks üle katuse!!! Esiklaasis polnud ka täket, klaasi kalle on lihtsalt nii suur, et löök peab tulema väga suure kaarega, et klaasile viga teha. Esiklaasi pakutakse juba koos liimimisega 3800.- eest, see pole muidugi mingi sama taseme klaas nagu originaal, aga abiks ikka!
Pikk jutt, aga keda huvitab, see loeb ja võite ka mulle helistada...

____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532
22.11.2009 at 21:08 1 edit. Last edited 22.11.2009 at 21:13 by mambr
ERAK
  
3,4 või 3,8?
Tänan väärt info eest- siis jääb sihik 3,8 peale ;) Kui ost veel aktuaalsemaks läheb siis otsin Teiega kontakti.
Terv.
ERAK

____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük
22.11.2009 at 21:26
Madman
 
3,4 või 3,8?
quote:
mambr: 2,3l motost ma selle auto puhul lihtsalt ei räägi, keeldun ja kõik. Ameeriklased olid piisavalt targad, et oma siseturu jaoks sellist õuduskompotti (R4 ja manuaalkast) mitte toota. Ka kataloogid keelduvad sellist tunnistamast ja testimisel tuleb otsida tarkvara Grand Ami alt.
Remontinud/lammutanud olen kõiki kolme ja ikka fännan 3800 mootorit ja selle otsas olevat kasti. Hetkel mul varuosadeks/ümberehituseks 6 bussi.



Ma lihtsalt huvi pärast küsin et kas põhimõtteliselt R4 ja manuaalkast teeb autost õuduskompoti või millest selline hinnang? Ma olen ise piisavalt palju sellisega sõitnud ja ei oska küll midagi halba öelda. Üks asi veel, kusagilt nagu ei leia et keegi otsiks infot või juppe et remontida R4 mootorit sest see ei lagune erinevalt V-6'st.

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
22.11.2009 at 21:39 1 edit. Last edited 22.11.2009 at 21:39 by Madman
mambr
3,4 või 3,8?
Emotsioonid jäägu magamistuppa :). Ei maksa kontekstist rebida! Jutt on minivanidest, mitte Grand Amist (ja on ka siin foorumis piisavalt Grand Amilegi polkikaant otsitud) ja minivani peale see mootor ei sobi (va esimesed 200 000km).
Mootor ise polegi halb, aga 200 000km ja ta on pöördumatult igast otsast otsas (sidur, tihendid, ketikomplekt, plokikaan, kasti sisu...) ja hinnad on sellised, et sinna ei taha raha laduda (plokikaan 12000.-; sidurikomplekt 8000.-; ketikomplekt 4500.-; tihendikomplekt 4500.-...). No saaled on üldiselt OK, aga täiesti lambist võib näiteks sõidu pealt puruneda keps või kolb ja plokk sobib ainult ankruks :). Kasutatud tükid on utiil, mitte nagu V6 puhul.Samasugust jama pole ma aga V6 mootoril märganud. Vaata minivani foorumisse, siis saad aru, et nuttu ja hala on 2,3 lidrastega rohkem kui krooni eest :) Ja no lihtsalt ei kannata neid kahte (R4 ja V6 PTSi) kõrvuti joonele panna. Muide, bensiinikulu oli minul V6 kasuks (ökonoomsemad ja võrdlesin 3x2,3 ja 5x3800).

"Üks asi veel, kusagilt nagu ei leia et keegi otsiks infot või juppe et remontida R4 mootorit sest see ei lagune erinevalt V-6'st." Ei otsigi, hoopis küsitakse, et äkki saaks asemele panne hoopis Vectra 2,0 moto :) Teaks sa kui palju R4 PTSe aedade ääri juba risustab, hakkaks sul koitma kui hullult sul vedas, et sinu käes olnud 2,3l PTS lihtsalt laiali ei lennanud...

____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532
22.11.2009 at 22:03
Madman
 
3,4 või 3,8?
quote:
mambr: Muide, bensiinikulu oli minul V6 kasuks (ökonoomsemad ja võrdlesin 3x2,3 ja 5x3800).

hullult sul vedas, et sinu käes olnud 2,3l PTS lihtsalt laiali ei lennanud...


No 2.3 ei võta kusagilt otsast 19L 100 km peale nagu Sa ise paar posti eespool mainisid V6 kohta. Võibolla lihtsalt Sul pole oma autodega vedanud. Terve Euroopa on 2.3L mootoritega Trans Sporte täis ja kõik sõidavad.
Ma ei taha siin mingit tüli tõsta aga lihtsalt valeinfot (näiteks küttekulu) levitada pole ka eriti aus kui keegi tahab objektiivset infot saada.
Ja veelkord ma ütlen et R4 ei lagune. Ei lenda keps pooleks, ei kuku autost välja, isegi õli ei võta. Keskmine kütusekulu on ca 10-11 L/100km, ma usun et V-6 omanikud alla 14 eriti ei saa.

Ei tee maha V-6 mootoreid, kes tahab madalal pöördel väänet ja autom. kasti siis on see igati OK variant. Selge see et R4 ja manuaal on täiesti erinev auto.

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
22.11.2009 at 22:34
rrrr
  
3,4 või 3,8?
quote:
mambr: Ülalolev mootor on L27 ja seda oli PTS peal (90-95a)
Mina eelistaksin 3800 motoga isendit 3400 isendile (3400 motoga toodeti Pontiac Trans Sporti ainult 96a erimudelina, põhiliselt Kanada turule ja siis edasi Oldsmobile Alero ja Chevy Trans Sport'i peal kuni vist 2004a-ni). Põhjendus lihtne, vana 3800 on lihtsam ja odavam, eriti hoolduste poolest - 3800-l on võimalik kodus tagumise rea küünlaid ja küünlajuhtmeid vahetada, 3400 motol ma seda teha ei taha (tõstukit vaja ja parem, kui eemaldaks leegitoru...). ATM kast mõlemal sama, aga erinevus diffris (3400 ülekanne on teine ja hammasrattad vaja ümber visata, siis saab ka diffri ümber tõsta). Benakulu mõlemal mootoril umbes sama ja minekus ka mina erilist vahet ei näe, kuid kui 3400 mootori pilbasteks lasete, siis mõistliku hinnaga seda korda ei tee ja teist teile ka keegi ei kingi. 3800 mootori saab 5000.- krooni eest! Ise müüsin pea aasta ja keegi isegi ei küsinud, et äkki saaks soodsamalt!!! Siis tegin tükkideks ja sain "pulgakaupa" müüdud.
2,3l motost ma selle auto puhul lihtsalt ei räägi, keeldun ja kõik. Ameeriklased olid piisavalt targad, et oma siseturu jaoks sellist õuduskompotti (R4 ja manuaalkast) mitte toota. Ka kataloogid keelduvad sellist tunnistamast ja testimisel tuleb otsida tarkvara Grand Ami alt.

Ei ole 3400 mootoriga isendiga ise lähemalt kokku putunud. Seega selle kohta ei oska midagi erilist lisada kui, et plokk sellel on pärit 3,1-lt. Seega mitmed osad kattuvad.
To mambr: põhi mudeliks loeme siiski usa turu mudeleid. 3800 mootori võeti valikusse minivanidel 1992.
usa (Lumina APV, Trans Sport, Silhouette):
1990-1991___3,1
1992-1995___3,1 ja 3,8
1996___3,4
euro (Trans Sport Silhouette nahas alates 1993):
1992___3,8
1993-1996___2,3 ja 3,8

Korralikult hooldatud isendid sõidavad kaua. Kahjuks ei saa seda öelda kõikide kohta. Nähtud palju neid pealt siledai isendeid mida euroopast siia kokku toodi ja siin elule turgutati. Teema algatajal on soov osta 13+ vanust autot. Sellises vanuses võib mis iganes ära väsida. 3800 on hakanud esinema õlituse probleeme.
Remondimeeste hinnang ei ole alati õiglane. Nemad vaatavad seda oma mätta otsast. Nende remondi statistika ei arvesta arvel olevate autode hulka.
Uurida võid ka http://minivan.pri.ee/foorum/index.php Seal on ka mõni 1996 3,4 omanik.
Seda küünalde vahetust ma nii hirmsaks ei peaks, et selle pärast ostmatta jätta. Ei vaheta neid ju iga päev. Vanemal kerel peaks normaalselt siiski ülevalt küünaldele ligi pääsema mida muidugi enam 97+ kohta öelda ei saa.





____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid
23.11.2009 at 03:11
PlyVal64
3,4 või 3,8?
Ühinen: 2,5 Iron Duke R4 (too "diisli"kolviga ehk 101,6), mis oli GM pisemate autode peal RWD Monzast/Sunbirdist FWD GrandAmideni, on saast. Kui nende busside peal on sama paja mistahes kujuline edasiarendus, ei saa see parem olla. 2,3 peaks vist aga midagi oluliselt uuemat olema, sest sda väga kehva ID'i toodeti Pontu poolt aastani 1993. Uuem on ju OHC ja mingist ajast veel ka DOCH ning tasakaalustusvõllidega. Seega vist neil bussilaadsetel on peal ikka see uuem ja palju normaalsem pisipada?
23.11.2009 at 13:55
Fog
 
3,4 või 3,8?
quote:
PlyVal64: Ühinen: 2,5 Iron Duke R4 (too "diisli"kolviga ehk 101,6), mis oli GM pisemate autode peal RWD Monzast/Sunbirdist FWD GrandAmideni, on saast. Kui nende busside peal on sama paja mistahes kujuline edasiarendus, ei saa see parem olla. 2,3 peaks vist aga midagi oluliselt uuemat olema, sest sda väga kehva ID'i toodeti Pontu poolt aastani 1993. Uuem on ju OHC ja mingist ajast veel ka DOCH ning tasakaalustusvõllidega. Seega vist neil bussilaadsetel on peal ikka see uuem ja palju normaalsem pisipada?
ID-st pole bussi peal haisugi. Bussi peal on ikka Quad-4 OHC konfis.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
23.11.2009 at 14:03
PlyVal64
3,4 või 3,8?
Seda ma kahtlustangi :D Ja too Quad-4 peaks olema moodne Offenhauser, mida suisa hot-rodides kasutatakse. Nii on magaziinidest silma jäänud. Seega ei saa ju sitt pada olla? Muidugi omaette teema võib olla 200K+ km raske bussi peal sõitnud paadiankur.
Edit: hot-rodi jaoks pole ka ID üldse pahavalik. Mina ristasin 1977 aasta Monza ID 1986 ja 1992 aasta GranAmi pealt tulnud padade juppidega. Ainult pushrodid olid eri pikkustega. Lihtne oli remontida, vahvad tõukurikaaned ploki üljel jne, ehe kügedeta mootoriruumiga rodi pada... Aga noh IGApäevaautole ta küll ei sobinud;)
23.11.2009 at 14:16 1 edit. Last edited 23.11.2009 at 14:21 by PlyVal64
ERAK
  
3,4 või 3,8?
Tänud vastanuile

Kuna otsustasin oma Trans Am'i talveks seisma panna siis minu idee oli osta selleks ajaks kui Fire talvitub, võimalikult odav kuid siiski autona toimiv masin peaasjalikult talviseks kasutamiseks. Eelmisel talvel sõitsin Trans Am'iga sellisena nagu ta ostetud sai- sel aastal enam niisama soola sees lörtsida Teda ei oleks raatsinud, ka oleks olnud tarvis uusi talverehve, põhjale korrosioonikaitset jne. Kuna Fire talvesuutlikuks muutumisse tehtavad kulutused moodustaks ca pool Talveauto hinnast siis saigi loobutud mõttest Firega talvel sõita ning hankida asemele odavam auto talviseks kasutamiseks. Mingeid väga suuri vahemaid Talveautoga läbima ei hakkaks, suviti sõidaks vaid siis kui on vaja vedada koera või suuremat karja inimesi.

Odava talveauto ülesanne oleks toimida tarbeautona e olla funktsionaalne, tegemist ei oleks hobiautoga- seega ka auto välimus on minujaoks sekundaarse tähtsusega, ei pea olema mingi väga sile pill kuid tehniline pool peaks toimima, st tee äärde jäämist tarbeautole väga tihti lubada ei tahaks :)
Mõte osta PTS tekkis sellest kui vaatasin kuni 20 tuhhiseid autosid ning siis lugesin, et need Luminad ja PTS'id on paremad kui nt. Voyad- sealt läkski mõte tööle, et poleks paha saada talveauto ca 20 tuhhiga, milles on lausa 7 istekohta ning mis on veel pealegi Pontiac :)

Mõned, mis seni on silma jäänud:

Tartus , 96' punane 3,4 http://www.hydra.ee/14909.html
Viljandis, 96' tumesinine 3,8- täna hommikul ei olnud seda kuulutust enam näha- ilmselt keegi krabas ära:)

Keegi Gerli müüb GM minivan foorumis 94' a 3,8 isendit 17K

____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük
23.11.2009 at 14:46
rrrr
  
3,4 või 3,8?
Sellel Kalevi punasel 3,4 ei tööta üks silinder korralikult...kuivade ilmadega.
Viga ei ole leidnud ja otseselt sõitmist ei ole seganud, kuna märja ilmaga toimib kõik nagu peab.
Omanik ise kahtlustab pihustit.

____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid
23.11.2009 at 17:06
ERAK
  
3,4 või 3,8?
quote:
rrrr: Sellel Kalevi punasel 3,4 ei tööta üks silinder korralikult...kuivade ilmadega.
Viga ei ole leidnud ja otseselt sõitmist ei ole seganud, kuna märja ilmaga toimib kõik nagu peab.
Omanik ise kahtlustab pihustit.

Selge pilt- tänud! Siis langeb see konkreetne ära. Huvi on selliste masinate vastu juhul kui hind ei jää oluliselt üle 20K ning auto on tehniliselt laitmatus korras (välimus ei pea olema pärl) Võib ka vanem kui 96 korras masin olla. Kui hind läheb piirist välja siis hakkaks vast pigem huvitama Cherokee, GC või Astro või siis üldse mingi 2000+a diisel ökopunn, aga esialgu uurin sama teemat edasi. Rootsis on need PTS'd odavad vist? ...aga nii põletavat vajadust ei ole, et viitsiks sinna otsima minna...


____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük
23.11.2009 at 17:34 1 edit. Last edited 23.11.2009 at 18:45 by ERAK
vvt
  
3,4 või 3,8?
Kunagi oli üks kunde, kellel käimakast oli Eesti töökojad läbi käinud ja iga kord kohe uuesti laiali lagunenud. Kuna omanik oli sellest tsirkusest tüdinenud ja tahtis kätte saada ainult tõesti pidama jäänud kastiga autot, siis oli tema palve, et ma sõidaks sellega nädalapäevad ringi, et asi kindel oleks. Sõitsingi. Tõesti, igati vinks-vonks autoga on 3.8 Trans Sporti näol tegemist. Kütusekulu oli linnas (noh ega võõra autoga ei riski paarutada) 14 l/100 km kohta ja mootor oli tõesti igati ontliku olemisega. Ei kujutagi ette seal üürgavat nelipaugutajat ja käigukangiga siputamist. Massi on sellel bussil kenasti ja minuarust on Q4-ga see asi selgelt alamotoriseeritud, mis muidu väljendub klass suurema mootoriga samaväärses kütusekulus.

Selliste sõiduriistade probleem on õhutakistus ja kenake mass võrreldes samapika sõiduautoga, niiet see 2,3 peab seal higistama ja kiirendus on saadud muidugi kõrge ülekandearvu ja pöörete arvelt. Väike ime siis igasugu veninud ketid ja õlist nõretavad mootorid. 11l/100 peale linnas on muidugi selge ulme, 11 võtavad 200 kilo kergemad ja 10 aastat uuemad väiksed mahtuniversaalid.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
23.11.2009 at 18:09 1 edit. Last edited 23.11.2009 at 18:10 by vvt
mambr
3,4 või 3,8?
Madman, miks sa nii isiklikuks lähed ja pakud "objektiivset" infot oma arvamuse baasil. Oleme ikka sõbrad ja kakleme rahulikult.
Minivan kaalub 1770kg tühjalt sõltuvalt varustusest ja mootorist. Ma olen pidevalt kursis paarikümne PTS omaniku tegemistega ja vastavalt sissevoolavale infole andsin ka siin ühtteist edasi. See mootor pole uuena hull, aga ma rääkisin sellest, mida on järel 20 000.- maksvate masinate peal.
Uuena veab see 2,3 16klapine ilusa juti maha ka teise käiguga, kui keeramisel lapp põhja lükata ja rattad otse lasta, aga kui ta on vana ja väsinud, siis teeb ta ainult tumedat korinat kui lõõrid lahti lased nagu tahaks öelda, et "kui edasi jebid, koolen kohe maha":). 3800 on veel ka peale 200 000km piiri endiselt väga särtsakas ja rehvipõletamine III käiguni ei ole probleem ja seda otse startides!!! Ma saan aru, et see on suht rullnoklik test, aga vahe on üüratu ja pole karta, et kohe keps ära murduks või muud imelikku juhtuks. 2,3l PTS puhul tean kolme autot Eestis, millel keps sõidu pealt murdunud ja seda kahel juhul 4. silindris.
2,3l PTS võtab külmaga linnas 17-18l/100km (ärge unustage, et olen Tartlane ja annan vaid kohalikke andmeid, Tlns ääri pidi kulgedes kulu nii suur pole), aga oht, et tema meeletutes karterituulutuse labürintides tekkiv emulsioon ära külmub ja esimesest tekkivast avausest kogu ülejäänud õli välja purskab, on üsna suur! See moto tahab vähemalt pooletunniseid otsi, muidu ei jõua kollast möga, mis igast august vastu vaatab, ära rookida ja õlivahetus sellest ei vabasta. Olen sellist mootorit avanud ja vee-õli segu kiht on kohati püstistel ja ülemistel pindadel 3-4 cm paks! Ükski sisepesu seda sealt kätte ei saa, aitab ainult kuumaks sõitmine.
Ja kui kuulete lagiseva ketiga 2,3 sõitmas, siis langetage leinas pea :) , sest järgmist käivitumist ei pruugi enam toimuda!
Aga edu otsingutes.

____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532
23.11.2009 at 20:22
mambr
3,4 või 3,8?
Ja Rootsist saad nii vana auto ainult läbiroostetanuna. Mul üks selline ka varuosadeks, aastaks 96 ja esiklaasiski mõra, sest liistu alt läbi roostetanud ja klaasi all punnitades lihtsalt klaasi katki surunud. Läbi oli roostetanud mingi 6st sellisest kohast, kust remontimine on kallim, kui kohe 10 000.- kallima PTS ostmine!
3800 küünalde vahetamine on ok, aga 3400 moto taha enam käsi ei aja. 3,1 ja 3400 on ainult nii palju samad, et plokk on väliselt identne, aga sisu on suuremaks puuritud ja ka väntvõll on teine, vähemalt sellise info sain Morgen USis juppe ja koode võrreldes. Aga sealgi inimesed tööl, niiet 100% ei vastuta siintoodu eest.

____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532
23.11.2009 at 20:29
hunt
 
3,4 või 3,8?
Siin üks vähe teise nimega, aga äkki kannataks ka ülevaatamist ?!

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/251/auto_php-id=657251-www_auto24_ee.html

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
23.11.2009 at 21:27
Madman
 
3,4 või 3,8?
quote:
mambr: Madman, miks sa nii isiklikuks lähed ja pakud "objektiivset" infot oma arvamuse baasil.

Ma tõesti ei viitsi hakata sel teemal väitlema. Lepime siis nii kokku et Sinul on oma arvamus ja minul oma mis lihtsalt ei ühti.
Kuna ma põhimõtteliselt ei osta igapäeva autoks autosid mis on üle 200K läbi sõitnud ja mille mootorit peab kohe peale ostu remontima hakkama siis sellised kogemused mul jah puuduvad.

ERAK'le: ma sain aru et enamus või olulise osa ajast sõidab sellega naisterahvas siis soovitus lasta tal enne ostu mõned tiirud teha ja lasta tunnetada auto nina pikkust. Esimest korda rooli taha minnes võib olla tunne et sõidad kraanaga sest esiots on ikka megapikk.

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
23.11.2009 at 21:33 1 edit. Last edited 23.11.2009 at 21:38 by Madman
Ago
 
3,4 või 3,8?
quote:
Esimest korda rooli taha minnes võib olla tunne et sõidad kraanaga sest esiots on ikka megapikk.

Mul sõidab ka sellega naine ja pigem on probleemiks suur vahe parkimisel ees seisva autoga. Ta arvab ka, et esiots on hirmpikk.
Mina väidaks lausa vastupidist - esiots on lühem kui enamusel sõiduautodel.

____________________________
Pontiac Trans Sport `96
23.11.2009 at 21:55
ERAK
  
3,4 või 3,8?
quote:
hunt: Siin üks vähe teise nimega, aga äkki kannataks ka ülevaatamist ?!

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/251/auto_php-id=657251-www_auto24_ee.html

Tänud, hunt.
See tundub igati asjalik eksemplar olema küll, konks on ka hää asi (sõber laenab vahel mulle oma paati :) ) Kui sel autol on passi järgi 5 istekohta, kas siis sinna legaalselt veel 2 kohta lisada oleks hirmus paberimajandamine?

Kohe täna/homme kahjuks sellist "üüratut summat" :D väljaköhida ei ole, uurin selle 17K'se kohta ka ja kobestan pinnast. Kui õigel hetkel see Silhouette alles ja ka kirjeldusele vastab siis võib juhtuda, et krabab selle ää.




____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük
23.11.2009 at 22:42
ERAK
  
3,4 või 3,8?
...no mu enda Pontiac'il ei ole ka just kõige lühem nina- tõsi sinna rooli ma naisolendit ei ole lubanud, aga Temake on sõitnud ka varem suurte autodega (mul oli K1500 kastikas varem ntx.) Usun, et sellel pinnal probleemi ei teki.

____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük
23.11.2009 at 22:46
rrrr
  
3,4 või 3,8?
Mäletame küll naisega K1500 :smokin

Minivani nina ei ole tõesti pikk vaid probleem on selles, et ei näe auto nurki. Klaasist ettepoole on nina pikkus vaid 0,8 meetrit.
Selle Silhouette kohta tean lisada seda, et Eestis on sellega sõidetud 2 aastat. Kui see Viljandi müügi platsil 2007/2008 seisis oli läbisõiduks märgitud 73000 miili. Tookord käis seda lähemalt uurimas jusskan



____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid
24.11.2009 at 01:04
tqhq.ee foorum : Autod : 3,4 või 3,8?   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.