register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal  
Poster Message
Märt
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
quote:
Bikerman: Ja 2003 Dodge Hemil ei lülitu V 6 muidu, kui 2 küünalt puruks keerata.See tuli kastikatel 2005-2006.Muidu aga ampsab bensiini küll.

Kas HEMI mitte 16 küünlaga pole???

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
26.11.2009 at 09:29
DevilDeVille
  
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
quote:
Märt:
quote:
Bikerman: Ja 2003 Dodge Hemil ei lülitu V 6 muidu, kui 2 küünalt puruks keerata.See tuli kastikatel 2005-2006.Muidu aga ampsab bensiini küll.

Kas HEMI mitte 16 küünlaga pole???

nõup

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
26.11.2009 at 09:46
charger
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
quote:
Märt:
quote:
Bikerman: Ja 2003 Dodge Hemil ei lülitu V 6 muidu, kui 2 küünalt puruks keerata.See tuli kastikatel 2005-2006.Muidu aga ampsab bensiini küll.

Kas HEMI mitte 16 küünlaga pole???
370cid HEMI (6,1L) on 16 küünlaga, aga siis kipub nimetuses ka tähekombinatsioon SRT olema ;)

Minuteada toodetakse ainult RAM SRT10, millel on Viperi mootor
26.11.2009 at 10:18 1 edit. Last edited 26.11.2009 at 10:21 by charger
Martin460
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
Küünalde vahetuse kohta hemi mootoril tasub lugeda näiteks nende postitusi kes seda ise on teinud :

http://dodgeforum.com/forum/3rd-gen-ram/37115-anyone-done-a-hemi-plug-change.html

Paar kokkuvõtvat lauset otse siia:

What KeniHemi said. You don't need to take out the brake booster. You need some various tools including extensions and "u-joints" so you have more manueverability of the wrenches. Also, make sure you get 16 plugs! Might have to go to a couple of places to get all 16, so be prepared.
__________________
2004 Ram 1500 QC Hemi SLT


I just did mine this weekend and Doc's right. NOBODY around me had 16 of the right plugs, so plan ahead--they may need to order them or like he says, make a couple of stops (makes you wonder why they'd only stock 8 for a Hemi application, but I guess that's a different subject). I also agree with the mileage...my 04 manual calls for them at 30k and I can tell the difference with new ones, so at 50 you definately need 'em.

Doc's also right that you don't need to take out the booster, but it is a pain getting the back two drivers side cylinders. Have a variety of extensions and a swivel and you'll get it. I also took off the pipe from the throttle body to the EGR valve on the passenger side, but you don't really have to.

If you can do them in an hour and a half, you're alot better than me...took me all afternoon...

04 1500 Hemi Quad Cab
4x4 SLT


____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007
26.11.2009 at 11:11
antennimees
 
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
Ja Hemi ei lülitu mitte V6'ks vaid V4'ks. Ühelt poolt kaovad ära keskmised silindrid ja teiseltpoolt äärmised. Seda siis 2005 ja edasi sõidukatel ja 2006 ja edasi kastikad ja SUV'id. 6,1 SRT'l seda võimalust pole kuna see auto pole mõeldud ökotamiseks. Ma enda omal lülitasin ka selle lisa välja kuna linnas kipub suht tihti ennast V4 lülitama ja siis kui vajutad on kohe tunda kuda jõud tuleb mingi aja pärast.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
26.11.2009 at 20:31
Märt
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
No minu Durangol olev Hemi on kindlasti 5,7 ja omab 16 küünalt, eks Chargeril ole siis teistsorti hemi vahel :)

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
26.11.2009 at 21:21
Martin460
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
quote:
antennimees: Ja Hemi ei lülitu mitte V6'ks vaid V4'ks. Ühelt poolt kaovad ära keskmised silindrid ja teiseltpoolt äärmised. Seda siis 2005 ja edasi sõidukatel ja 2006 ja edasi kastikad ja SUV'id. 6,1 SRT'l seda võimalust pole kuna see auto pole mõeldud ökotamiseks. Ma enda omal lülitasin ka selle lisa välja kuna linnas kipub suht tihti ennast V4 lülitama ja siis kui vajutad on kohe tunda kuda jõud tuleb mingi aja pärast.
Reklaamid selle mootori kohta räägivad, et lülitumine toimub mingite millisekundite jooksul ja seda tunda ei ole sõidu ajal. Järelikult siis ikkagi päris nii see ei ole.


____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007
26.11.2009 at 22:05
antennimees
 
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
quote:
Martin460:
quote:
antennimees: Ja Hemi ei lülitu mitte V6'ks vaid V4'ks. Ühelt poolt kaovad ära keskmised silindrid ja teiseltpoolt äärmised. Seda siis 2005 ja edasi sõidukatel ja 2006 ja edasi kastikad ja SUV'id. 6,1 SRT'l seda võimalust pole kuna see auto pole mõeldud ökotamiseks. Ma enda omal lülitasin ka selle lisa välja kuna linnas kipub suht tihti ennast V4 lülitama ja siis kui vajutad on kohe tunda kuda jõud tuleb mingi aja pärast.
Reklaamid selle mootori kohta räägivad, et lülitumine toimub mingite millisekundite jooksul ja seda tunda ei ole sõidu ajal. Järelikult siis ikkagi päris nii see ei ole.


Kui sul on võimalus erinevalt proovida siis saad aru küll, et on vahe sees. Kirjanduse järgi peaks tagasilülitumine toimuma 0,4 sekundi jooksul silindrite tööjärjekorra järgi aga tegelikult on see 0,4sek päris pikk aeg kui lapatsi põhja vajutad ja eeldad, et nüüd läheb. Mul praegu lapib kohe 2 käiku allapoole ja kiirendab aga enne oli nii, et kõigepealt tulid silindrid taha ja alles siis lappas käigud alla.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
26.11.2009 at 22:33
mart050
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
Jube OT aga kuskilt lugesin,et eesmärk on maanteel kütet kokkuhoida mitte just linnas.Seal pole see 0,4 sekki vist nii väga oluline,kui just mingi veoka/bussi tagant ei ürita mööda sipsida:)

____________________________
Daily Forester XT 06' 5MT
History: 89´G20 Sherrod, 94´E150 Mark III, 95´G20 D Starcraft GT, 93´G20 D Starcraft GT, 92´E150 Chateu, 92´Le Baron LX, 03´Sebring LX, 99´ Montana LX, 92´Bonneville SSE, 97´ Grand Prix GTP Supercharged
26.11.2009 at 22:40
TrailMaster
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
OT jätkuks. Kui silindrid välja lülitatakse, kas siis keeratakse nendel silindritel ainult bensu kraanid kinni või avatakse ka mõni klapp, et need silindrid mootorit pidurdama ei hakkaks?
27.11.2009 at 09:06
Indrek_S
 
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
Mismoodi mittetöötavad silindrid mootorit pidurdavad? Ma ei ütleks, et silindriseina ja kolvirõnga hõõrdejõud nii röögatu on.

Ühel mu autol lülitavad sõidu ajal kõik silindrid välja. Tahho näitab pöördeid, seega ei ole mootor ülekandest lahutatud. Ei ütleks, et takistab midagi.

Edit: jah, kõik klapid töötavad nagu ikka (nuka pealt ju ikkagi), lihtsalt pihusti ei lase kütust peale.

____________________________
not done until it's done
27.11.2009 at 09:40 3 edits. Last edited 27.11.2009 at 09:52 by Indrek_S
SPITFIRE
 
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
Siis toimub ju õhu kokkusurumine ikka, mis on mõttetu töö.

____________________________
Hell Camino
27.11.2009 at 10:07
olevtoom
 
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
quote:
SPITFIRE: Siis toimub ju õhu kokkusurumine ikka, mis on mõttetu töö.
Ja järgmisel (töö-) taktil aitab seesama õhk kolvil alla minna. Kadu muidugi on.
Tehniliselt (ja mulle tundub, et kokkuvõttes ka rahaliselt) on siiski parem "jätta asi nii nagu on".

____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
27.11.2009 at 10:42
antennimees
 
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
Mopari Hemi jätab mõlemad klapid suletuks ja lülitab pihustid välja. Klapid jäävad suletuks spets. hüdrotõukurite ja solenoidide koostöös.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
27.11.2009 at 19:36
Check Engine
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
Lasin silmadega kirelt üle, sin ütleb et kõik on 16 küünlaga http://www.allpar.com/mopar/new-mopar-hemi.html
28.11.2009 at 10:36
Bikerman
 
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
Ja silindrite väljalülitus lakkab toimimast kohe,kui oled mootorisse valanud mitte ettenähtud mootoriõli.Asi toimib nimelt ka õlirõhule tuginedes.
Selleks on Moparil oma õli(ei ole odav kraam),kui see aga asendada odavama törlöndiga jätab süsteem ka silindrid välja lülitamata.

Ja Indrek_S:Selline mootor,kus nüüd kõik silindrid sõiduajal välja lülituvad ja endise hooga Tallinnast -Tartusse jõuad on muidugi tehnoloogia tipp e.kosmos.Aga proovisin oma kastikaga-lülitasin süüte välja ja küll see hoog hurraaga vaibus.Eks mass üritab inertsiga edasi lükata,aga norm korras mootor võiks ikka suts hoogu pidurdada.
28.11.2009 at 10:42 1 edit. Last edited 28.11.2009 at 10:48 by Bikerman
sten666
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
See tehnoloogiline kosmos millele Indrek viitas on vist tema hübriidauto, mis teatud reziimis kasutab ainult elektrimootorit.

aga teemasse tagasi. Kas kuskil on mingi materjal väitnud ka palju see silindritega sisse-väljalülitamine aitab kütust säästa. Mis kulunumbrd on
V4vsV8 trassil? Ja kas on sellel üldse mõtet, sest trassikulud on neil moodsatel v8-tel nagunii suht mõistlikud.
28.11.2009 at 11:09
anryo
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
Kõik uued HEMI'd on 16 küünlaga - 2 iga silindri kohta. Vahe on vaid selles, et osadel on siis see väljalülitamise teema (minu mootoril seda pole) ja osadel ei ole.
Lisaks on ka veel küünaldele süüte admises osadel mootoritel vahe. Nimelt, 16 küünla kohta on vaid 8 süütepooli ja osadel mootoritel (minul ka) juhib üks pool kahte sama silindri küünalt, kuid osadel juhib üks pool ühte sama silindri küünalt ja ühte teises plokikaanes asuvat küünalt. Seega saab iga silinder kaks sädet - ühe töötakti alguses ja teise (kasutu) sisselasketakti alguses.
Netis on HEMI kohta päris palju juttu.
Näiteks: http://www.popularhotrodding.com/enginemasters/articles/smallblockshootout/0403phr_chrysler_hemi_57_liter_345ci_engine_review/index.html

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
28.11.2009 at 12:54
rivo09
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
Oskab keegi siis konkreetselt väita et osa hemisid maanteel v4 mitte v6. Ise alati arvanud et v 6 ja tean et uued chevyd tühikäigul v4 aga sõites alati 8.
28.11.2009 at 14:03
mrtn
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
quote:
rivo09: Oskab keegi siis konkreetselt väita et osa hemisid maanteel v4 mitte v6. Ise alati arvanud et v 6 ja tean et uued chevyd tühikäigul v4 aga sõites alati 8.

http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-Displacement_System

http://en.wikipedia.org/wiki/Active_Fuel_Management
28.11.2009 at 14:28
antennimees
 
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
quote:
Bikerman: Ja silindrite väljalülitus lakkab toimimast kohe,kui oled mootorisse valanud mitte ettenähtud mootoriõli.Asi toimib nimelt ka õlirõhule tuginedes.
Selleks on Moparil oma õli(ei ole odav kraam),kui see aga asendada odavama törlöndiga jätab süsteem ka silindrid välja lülitamata.

Ei ole see miskit nii spets õli, tavaline 5w20. Noh tavaline ta küll USA's sest kui meil lähed tavavaruosapoodi ja seda küsid siis aetakse silmad punni, kuigi uuemad eurokad ka juba seda tahavad. Kui silindrite väljallülitus on peal siis vaja seda 5w20 õli ja kui seda süsteemi pole siis läheb 5w30 õli. Aga see väljalülitussüsteem on jah väga tundlik valele õlile, kukub kohe mootori tulukest vilgutama, et autol vale õli sees.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
28.11.2009 at 16:15
anryo
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
quote:
rivo09: Oskab keegi siis konkreetselt väita et osa hemisid maanteel v4 mitte v6. Ise alati arvanud et v 6 ja tean et uued chevyd tühikäigul v4 aga sõites alati 8.
Kindlasti V4.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
28.11.2009 at 16:32
antennimees
 
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
70'ndate lõpu ja 80'ndate algusel kasutati Cadillacil küll sellist lahendust V8-6-4 aga see eriti ei õigustanud ja tooaegne tehnoloogia polnud eriti töökindel ka. Nüüd siis on ta tagasi esmalt Mopari hemil ja siis ka GM oma truckidel hakkas kasutama aga mõlemil siiski ainult V8-4.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
28.11.2009 at 17:07
rivo09
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
Kurat siis järelikult täitsa sapakas-õhkjahutus veel puudu !
28.11.2009 at 17:35
Check Engine
split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal
2007 Tahoe'l ma mäletan oli ilusti pardaarvutis näha millal oli v8 ja v4. Maanteel 100km/h ringis püsis enamjaolt v8 peal. uutel Ram'idel kuuleb hea kõrvaga seda aken all sõites kui hääl natuke muutub. Aga seda linnas ainult. Ja ma arvan, et kui ta V6 läheks siis vist läheks tasakaalust välja ka või kuidas?
28.11.2009 at 21:50
tqhq.ee foorum : Autod : split: arutelu Hemi välja lülituvate silindrite teemal  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.