Poster |
Message |
PlyVal64 |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
Rexer ehk Mati Kits tühjendab vanematüübilistest ja tootmisse mitteminevatest raamidest ladu. Tegu siis kahele ümartorule baseeruvate raamidega, mis on uutest kergemad aga ka seest pisut väiksema istumis-olemisruumiga.
Kerge raam: u.120 kg, baas ~2340mm, laius raamil keskelt ~1340mm. Mõelud kuni 120 kg mootorile, NIVA õõtsadele. Äkki tahab keegi COBRA-replicat ehitada või hoopis ehedat hot-rodi? Viimase mõte on ka minul (u.15 aastat juba ), ristata tugev raam ja Taunus G73A kergelt chopatud katuseplekiga plekk-kere. Näiteks Taunuse mõõdud on 4115X1480 ja tehase baas 2388, seega istub põhjata kere peaaegu 1:1 sinna peale, lihtsalt juhikoht liigub tahapoole ja rod on 2-kohaline. Rexer on ju autotehas ja ARK peaks tehasetoodangu raamile iseehitatud auto puhul positiivselt suhtuma.
Aga miks ei võiks selline raam ka kurvisuutliku plastkere alla sobida koos turvapuuriga? Ei pannud teadlikult turu alla, äkki mõni tahab kommenteerida, sest need vanad roditeemad on liiga vanad.
Raam siis selline:
|
26.11.2009 at 13:32 |
|
ervin |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
kui palju raha küsitakse? |
26.11.2009 at 14:39 |
|
wader |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
Rexeri kodulehelt:
quote: Müüme ära kõik laos olevad Mark I raamid (kerged raamid) poole hinnaga 12 500 EEK !
|
26.11.2009 at 14:45 |
|
vvt |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
Milline mootor on auto peal olevas kaalus 120 kg? Jätame Fiat Fire ja Hayabusa mootori kõrvale. Kõik laiemalt levinud 4-silindrilised mootorid on 140+ kg, suuremad veel raskem?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
03.12.2009 at 16:46 |
|
PlyVal64 |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
quote: vvt: Milline mootor on auto peal olevas kaalus 120 kg? Jätame Fiat Fire ja Hayabusa mootori kõrvale. Kõik laiemalt levinud 4-silindrilised mootorid on 140+ kg, suuremad veel raskem?
Ma pakun välja, et on kaks erinevat kaalu: nn"täispaugus" kaal ja lihtsalt mootor ise ilma lisavidinateta, mis siiski väga palju näitab ära ka mootori enda võimekust. Eks Mati puhul on need kaalunumbrite näitamised tingitud Rootsi miskistest nõuetest, sest raamid on kõik läbinud sealse kontrolli. Kahtlusan, et tegu on "palja mootori" kaaluga sest lisavidinate kaal on mootoritel suhteliselt sarnane. Sinu lemmiku BMW M60 V8 kaalub paljalt väidetavalt vaid 203 kilo, palju aga reaalne bõmmi kapotialune kaalub? 400 vähemalt. Eks nii ongi, et enamus mõistlikest R4-padadest kaalub paljalt alla selle kaalu aga vidinad juurde. |
03.12.2009 at 17:35 |
|
mikimouse |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
se M60 ja 200kg on äkki koos kastiga ikka? aluplokiga v8 peaks olema, ja ikka üsna kerge.
____________________________
|
03.12.2009 at 18:47 |
|
mrtn |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
palju SHO mootor on? neid on küll Cobrakittidele peale istutatud. |
03.12.2009 at 18:53 |
|
Sören |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
quote: mikimouse: se M60 ja 200kg on äkki koos kastiga ikka? aluplokiga v8 peaks olema, ja ikka üsna kerge.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M60
ütleb nii:
Total dry weight was 203 kg (448 lb).
200 kg ongi kerge ju.
____________________________
gts1000 & gl500 & w140 |
03.12.2009 at 19:13 |
|
malloc |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
Jap, enam-vähem samas kaalus ka nt M52 kone, mis on samuti aluplokiga, kuid R6. Kaalud muuseas on mõõdetud ilma erineva vedeliku, geneka, roolivõimu, kkasti, ja kollektoriteta (viimases ei saa 110% kindel olla, meelde millegipärast on jäänud nii), ehk siis ptmslt plokk+kaas. |
03.12.2009 at 19:21 |
|
Raceboy |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
*Courtesy of Erik Metsis:
____________________________
www.vems.ee |
03.12.2009 at 23:26 |
|
vvt |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
Julgen spekuleerida, et teema algataja eksis lihtsalt selle kaalunumbriga. Cobra väärilist mootorit 120 kg-ga ei leia mingi valemiga. Need inglaste armastatud Pintod-värgid on kindlasti raskemad. Ja mingi 115 hj astmaatiline pada pole ka ei hot-rodi ega cobra vääriline.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
04.12.2009 at 09:29 |
|
BlueStang |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
minuteada kasutatakse palju mingit Roveri kerget v8 alumiiniumpada |
04.12.2009 at 15:28 |
|
vvt |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
M-412 mootor on kah täis alumiinium, kaalub aga pea 150 kg. Gaz-53/Tshaika mootor on samuti täis alu, ainult klapikambrikaaned on plekist, kaal 275 kg.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
04.12.2009 at 17:05 |
1 edit. Last edited 04.12.2009 at 17:06 by vvt
|
malloc |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
BMW mootorite kaaludest ja andmetest täpsemalt bimmerforumsi järgi: http://www.bimmerforums.com/engine_faq.php
Küll aga 120kg ei leia tõesti sinna suurt midagi peale. |
05.12.2009 at 15:26 |
3 edits. Last edited 05.12.2009 at 15:30 by malloc
|
vvt |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
Hmm, saidil on märgitud M60 moto kohta 146 kg, sama mootor auto peal olevas komplektsuses on kaalu otsas on mõni post üleval pool ja mitte vähe raskem. Lisaks on kaalu otsas mootor ilma jahutusvedeliku ja õlita, mis annab veel min 10 kg juurde. Tundub, et internetitargad on kasutanud idapoolse vennasraha metoodikat "sravni h** s paltsem". Samuti pole need M10 mootorid elu sees mingi 80 kg.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
05.12.2009 at 16:09 |
1 edit. Last edited 05.12.2009 at 16:13 by vvt
|
malloc |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
Tuletan meelde, et statistika jaoks mõõdetakse mootorite kaalud ilma liavidinateta. Genekad, pumbad, kastid jms on ära korjatud, pmtslt ainult plokk+kaas. Ainuüksi roolivõimupump kaalub juba kohati 10kg, niiet tegelt võivad need kaalud reaalsed olla.
Igaljuhul, kisub nii foorumi- kui ka teemaväliseks asi. 120kg sinna väärilist mootorit igaljuhul peale ei leia, kui just huvi pole 100kw nelipaugutajat Cobra ehitada. |
06.12.2009 at 13:41 |
2 edits. Last edited 06.12.2009 at 13:45 by malloc
|
raimo_r |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
quote: BlueStang: minuteada kasutatakse palju mingit Roveri kerget v8 alumiiniumpada
The Rover V8 began life as the Buick 215, an all-aluminium engine introduced for the 1961 model year. The compact engine was lightweight, at just 144 kg (318 lb), and capable of high power outputs: the most powerful Buick version of this engine rated 200 hp (149 kW)
http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_V8_engine
ega see eriti hea valik muidugi ei ole:
...
To get much more than 300bhp from a Rover V8 you have to go to great lengths to build a very lightweight and well balanced bottom end, the cost is very high ...
http://www.v8church.co.uk/convert_to_v8/which_v8/
http://www.v8church.co.uk/convert_to_v8/which_v8/rover_v8/
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
07.12.2009 at 13:57 |
|
tõnisson |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
Ükspäev peale tööd sai 440 RB plokk koos kõrvadega kaalu otsa riputatud, 102 kg näitas, lihtsalt teadmiseks siis.
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
15.12.2009 at 01:41 |
|
viplala |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
quote: tõnisson: Ükspäev peale tööd sai 440 RB plokk koos kõrvadega kaalu otsa riputatud, 102 kg näitas, lihtsalt teadmiseks siis.
Mida sa kõrvade all mõtled ja mis selle moto komplektsus oli? |
15.12.2009 at 12:25 |
|
tõnisson |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
Mida sa kõrvade all mõtled ja mis selle moto komplektsus oli?
Selliseid asju mõtlesin, komplektsus ongi plokk üksi ja need kõrvad, mis ploki ja mootoripatjade vahel käivad.
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
15.12.2009 at 16:15 |
|
viplala |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
Siin http://www.gomog.com/allmorgan/engineweights2.html on välja toodud mõningate mootorite kaalud. V8 astub tavaliselt sinna 250 kg auku. Huvitav on Ferrari "250" V12 mootor, mille kaaluks antakse seal 173kg. |
16.12.2009 at 13:05 |
|
otipoiss |
Cobra raamid saadaval, sobivad hot-rodile
Need Ferrari mootorid olid väikese töömahuga. (1,5L - 3,3L) Väikseim andis tavaseades 88kw ja F1 autodel superchargetuna isegi kuni 209kw! |
16.12.2009 at 17:01 |
1 edit. Last edited 16.12.2009 at 17:04 by otipoiss
|