Poster |
Message |
epsum |
Daily driveriks usakas..miks mitte, aga milline?
Oskab keegi soovitada hinnaklassi 30..40k sellist usakat,
mille ülalpidamisekulud jääksid mõistlikuse piiridesse
(ehk siis kasutuskulud koos bensiiniga suurusjärku 1.5eek/km ilma
ostuhinda arvestamata), kas üldse on selliseid ? Ja kas üleüldse
on rumal mõte igapäevasteks sõitudeks ameeriklast muretseda?
Või on muret rohkem,kui rõõmu asjast?
|
02.06.2002 at 10:38 |
|
mrtn |
Daily driveriks usakas..miks mitte, aga milline?
elu on näidanud, et 50K km aastas on ameeriklasele palju. sellele peaks vast tuttuus ameeriklane vastu, aga kasutatud kindlasti mitte. otsi arhiivist, sellel teemal on päris palju juttu olnud. |
02.06.2002 at 11:04 |
|
Juzzike |
Daily driveriks usakas..miks mitte, aga milline?
50k km ameeriklasele aastas palju? U.S.A. - s, kus põhiliselt aeg kulubki sõitmisele (s.h. muidugi ka ummikuile). Imelik, aga olen kogu aeg teistmoodi arvanud. Arvasin, et ameeriklased ongi nagu rohkem sõitmiseks. |
04.06.2002 at 11:33 |
|
Raul |
Daily driveriks usakas..miks mitte, aga milline?
quote: Juzzike: 50k km ameeriklasele aastas palju? U.S.A. - s, kus põhiliselt aeg kulubki sõitmisele (s.h. muidugi ka ummikuile). Imelik, aga olen kogu aeg teistmoodi arvanud. Arvasin, et ameeriklased ongi nagu rohkem sõitmiseks.
Ameeriklased ei ole mõeldud sõitmiseks eesti teedel.
|
04.06.2002 at 11:36 |
|
peep Moderator |
Daily driveriks usakas..miks mitte, aga milline?
Usas on kohati teed sama hullud ja veel hullemadki (näit Michigan) kui meil. Kõigepelt täpsustaks mida peetakse silmas "ameeriklase" all. Ma arvan, et see ei ole esiveoline vaegmootoriga ebakvaliteetne japsikoopia (sellliste omanikud, palun ärge kõvasti lööge, see on rohkem retooriliselt öeldud) vaid ikkagi jäiga tagasilla, V8 mootoriga ja tugeva vedrustuse ning raami peal kerega masin, mis kestab halbadel teedel sõitmist küll ja veel. Kuna meile teatavasti ei tohi usakaid importida ja need mis siin kauem on olnud on enamuses inimeste käes kel hoolduseks raha ega tahtmist pole, siis on lihtsalt Eesti keskmine usakad üks paras ront, millega tõesti ei kannata igapäevaselt pikki maid sõita. Aga see on pigem inimeste, mitte autode viga. |
04.06.2002 at 11:44 |
Last edited 04.06.2002 at 11:50 by peep (Moderator)
|
madis |
Daily driveriks usakas..miks mitte, aga milline?
V6 stang on väga mõnus dailydriver, ausõna !
Minekut on küll ja küll (võrreldes keskmise linnas liikuva autoga), pamprid on tugevad (ehkki ei usuks, kui poleks proovinud ja pagassi mahub üllataval kombel ropult kraami. Mugav on ka.
Pukse on vähe, nii et vahetus väga kirves pole.
Ma sõidan aastas mingi 20-30k vist. |
04.06.2002 at 12:03 |
|
BlueStang |
Daily driveriks usakas..miks mitte, aga milline?
Madisega nõus, Rauliga mitte.
Minu stang on siin sõitnud vähemalt 97.-st aastast ja eelmised omanikud on vaid ühe sharniiri veermikus vahetanud. Muu on kõik ok ja viimasepeal nagu Ameerika Auto enne OMC tõdes. Ka amorditest, mille enne tegin näitas, et nendega kõik korras on.
Ameeriklane on sõitmiseks küll - ainult oma autosse tuleb hästi suhtuda Mul juba üle 10000 miili alates novembri keskelt ja ei kurda üldse.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
04.06.2002 at 12:42 |
|
Vanaisa Moderator |
Daily driveriks usakas..miks mitte, aga milline?
auto seisukord oleneb siiski kõige rohkem omanikust.
Meie teedega on siin vähe pistmist. Olen näinud aastast euroautot, mis on täielikuks säärikuks sõidetud ja samas vana Volgat, millel 1 omanik ja asi siiani väääga heas korras.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
04.06.2002 at 13:02 |
|
max |
Daily driveriks usakas..miks mitte, aga milline?
Peebul ja Vanaisal õigus. Arvamine, et USAkas on ront, on tekkinud sellest, et omanikel pole lihtsalt pappi, tahtmist, oskust autot hooldada ja korras hoida. Minu Camarod on väga hästi kestnud. Meeletult ei sõida, aga ikkagi daily-driver. Kusjuures mõõtsin kogemata kütusekulu maantee+linn 11L/sajale Ma ehmatasin ära, et vist midagi katki. |
04.06.2002 at 14:05 |
|
Raul |
Daily driveriks usakas..miks mitte, aga milline?
Ma arvan siiski et teedega mingi seaos on olemas, paratamatult mõjuvad meie kehvad teeolud auto veermikule ja olen omanud ka just eestisse toodud autosid,algul on hea vaikne sõita aga suht ruttu tulevad igasugused naginad ja kolinad sisse. Siit edasi sõltub juba asi omanikust, kes hakkab parandama ja üritab autot siiski korras hoida ja kes müüb auto maha-siit tuleb ka see, et paljud usakad kipuvad suht kulunud välimusega olema. See,et ma olen õnnetusehunniku otsa sattunud ei tähenda seda et ma autot maha teeks, arvata on et ka järgmine liikur saab usakas olema, sest siis ei tule poodi minnes vähemalt 5 samasugust vastu Enamasti ongi usakate omanikud need, kes tahavad teistest nati erineda. |
04.06.2002 at 14:35 |
|
Ragnar |
Daily driveriks usakas..miks mitte, aga milline?
quote: Raul: Ma arvan siiski et teedega mingi seaos on olemas, paratamatult mõjuvad meie kehvad teeolud auto veermikule ja olen omanud ka just eestisse toodud autosid,algul on hea vaikne sõita aga suht ruttu tulevad igasugused naginad ja kolinad sisse.
Ei ole need teed rohkem syydi. Iga liikuv asi kulub, iga kuluv asi vajab hooldust. Oled sa uurinud, palju näiteks opeli esisild kannatab vastu äärekivi sõitmist
Kuna usaka sõidumugavus on üle keskimse eestis liikuvate liiklusvahendite omast, ilmneb tõsiasi, et remondifirmat külastatakse ainult äärmisel juhul, kui tõesti enam auto ei liigu - aga siis on reeglina juba hilja vähese $$$ hakkama saada. Samas ei ole mõtet mõtetult rahaga tuhlata, vaid väga kaaluda, mis vahetamisele läheb ja palju see hetkeseisukorda parandab. Ehku peale teise mandri liikurit parandama ei ole mõtet hakata. Tihtipeale vahetatakse vastanditult põhjuse tekitanud osale hoopis osa välja, mis oleks veel vähemalt kestnud järgnevad paar aastat. |
04.06.2002 at 14:47 |
Last edited 04.06.2002 at 14:55 by Ragnar
|
mrtn |
Daily driveriks usakas..miks mitte, aga milline?
kulge, me fänname kõik usakaid, ärme hakka selle küsimuse pärast peaga seina jooksma ja kirvest pähe taguma. selgituseks:
võrdlus usas palju sõitmisega: nende miilid tulevad noolsirgetelt maanteedelt ja normaalsest liiklusest, mitte meie kesklinnas talda-pidurit-tiksumisest.
vastupidavus: igasuguseid väiksemaid ja suuremaid vigu esineb ameeriklasel märkimisväärselt rohkem, kui japsil. fakt. hoidsin oma taurust (nagu ka kõiki teisi autosid) ka nagu sitta pilpa peal, ei kihutanud kunagi, aukudest kruisisin tasakesi läbi, aga ikka lagunes kätte ära. mul on täpne arvestus, mida ja millal ja millise summa eest autol vahetanud olen. taurusel tekkis ainuüksi igasugu pudipadi arvelt juba 2 aastaga üle 30K varuosadele, corollal on pooleteise aasta jooksul kirjas 1 õhufilter, kojamehed, talvekummid, mõned õlivahetused ja 1 kummiparandus. nüüd lisandus bemmile tagant otsasõiduga seotud omavastutus, aga see selleks. läbisõit jääb corollal küll, jah, 2/3 peale tauruse omast.
ma ei taha ära sõnuda, aga mulle vägisi tundub, et mul ei tule tunda muret peatihendite, saalede jms pärast. aga ega ma ei õpi, taurus põlemise tekitatud ajutised majanduslikud kitsused ei takista mind olukorra paranedes jälle ameeriklast ostmast. kui accord coupé mind ära ei räägi muidugi |
04.06.2002 at 18:27 |
|
mr. RocknRoll |
Daily driveriks usakas..miks mitte, aga milline?
Rauliga olen nõus. Olen nõus, et kookuvõttes usaka ülalpidamine mõne eurocaga on suts kallim oleneb muidugi autost ja peamiselt kuidas hooldatud on. Järelikult ostja arvestab sellega ja kuna usakaid suht vähe on, hoiab ta seda korras ka(tegu enamjaolt fännidega). Loomulikult teeolud mõjutavad. |
04.06.2002 at 18:40 |
|
arxx |
Daily driveriks usakas..miks mitte, aga milline?
...esiveoline, vaegmootoriga, ebakvaliteetne (?) (peaaegu)japsikoopia ...
...lisada võiks selle, et aftermarket jupid enamvähem olematud (võrreldes stangi/f body'ga) .
ostetud sai daily driveriks, omanud 4+ aastat, remondiks seni 1200 eek'i (EGR valve) + vedelikud/filtrid. ahjaa lisada võiks ka 2 värviparandust (2 x on mingid "sõidumeistrid" nühkinud plekke + 1 x pindmine rooste rattakoopas) kogumaksumusega 4000 eek'i. callbackiga lasin vahetada esimesed alumised õõtshoovad - originaalid olid muidugi ka veel korras.
...ja 4 aastat hiljem meeldib ta mulle sama moodi kui temaga kohtudes ning see ei tulene suht väikestest ülalpidamiskuludest.
arvan et pole usakas/ka pool usakas (japsikoopia) kallim pidada, kui euro/japsi (eelnevatesse euro juraktesse kordades rohkem pappi läinud) - kõik sõltub paljuski auto vanusest, seisukorrast ja hooldatusest + eelkõige omanikust nagu eelpool juba öeldud.
sorry, hinnaklass ei olnud 30 -40k
____________________________
Avenger ES - "üsna ilmetu kupee" |
05.06.2002 at 09:49 |
Last edited 05.06.2002 at 09:53 by arxx
|
urmz |
Daily driveriks usakas..miks mitte, aga milline?
quote: arxx:
sorry, hinnaklass ei olnud 30 -40k
palju hind oli siis ?
|
05.06.2002 at 10:00 |
|
arxx |
Daily driveriks usakas..miks mitte, aga milline?
quote: urmz: quote: arxx:
sorry, hinnaklass ei olnud 30 -40k
palju hind oli siis ?
veidi peale 200k, ees oli u. 2k miile ja vanust alla aasta.
BTW, KB's üks punane 95 ES oli nädalapäevad tagasi müügis, hinnaks vist 110k. see punane omalajal avengeri ostusoovi minus tekitaski, kuna handling ja astumine tundus platsil proovides parem, kui samas seisnud bemmidel ja mõnedel teistel tooaeg huviorbiidis olnud saanidel (ka vaegmootoriga f-body'del ).
____________________________
Avenger ES - "üsna ilmetu kupee" |
05.06.2002 at 10:18 |
|
Juzzike |
Daily driveriks usakas..miks mitte, aga milline?
Ja arxx-l jutt jummala õige. Lisaks veel kui viga ilmneb on odavam see kohe likvideerida, kui sõita auto kohviks ja siis restaureerida. |
05.06.2002 at 13:54 |
|
|